helmond sport - MVV

05 okt 2019 14:22
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
helmond sport - MVV #76
Wat een wedstrijd, geen supporters. Onzin regels opgelegd vanuit Helmond. Wat een gedoe.

Rode kaart die geen rode kaart was. Je kunt hooguit stellen dat Martina wat 'wild' inkomt. Aan de andere kant het is een contactsport.
Van de Hurk die toch echt 2 100% kansen om zeep helpt.
Alle 3 de tegen doelpunten hadden voorkomen kunnen worden. 2x Fernoy die opzichtig in de fout gaat.

Maar ja, het is voor ons stuurlui makkelijk praten, wij staan niet op het veld.

Is er kwaliteit? Op papier wel. Loopt het elftal? Bij tijd en wijlen. Is Usta de juist man? Ik begin steeds meer te twijfelen. Hebben we het geld voor een ander? Nee...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 14:57
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
helmond sport - MVV #77
Voor iedereen binnen MVV hoop dat het iedere wedstrijd gaat lopen , en in mijn ogen hebben we in de breedte beter materiaal dan verleden jaar.
We hebben geen elftal dat om de prijzen mee doet maar waar we nu staan is ook niet de plek waar we thuis horen. Alleen op dit moment krijgen we iedere wedstrijd minimaal 3 doelpunten tegen dat is veel te veel om een resultaat te maken.
Onze staf krijgt het lek niet gedicht en als we nu tegen top tegenstanders verliezen dan kan ik er nog mee leven , maar de ploegen waar we recent van verloren hebben is allemaal rechter rijtje ... Ik ben er ook van overtuigd dat de regie in het veld een drama is .... wordt slecht gecoacht binnen de lijnen , jongens nemen niet hun verantwoordelijkheden en de dat komt mede door de slechte resultaten maar ook met het feit dat MVV geen echte winnaars in het elftal heeft en persoonlijkheden die een groep naar een hoger niveau kan brengen.

Dat missen we binnen de lijnen maar hebben we ook niet buiten de lijnen , Usta vind zich zelf een persoonlijkheid maar als trainer is het een nobody die ik alleen betrap op vreemde uitspraken en waar ik 100% van overtuigd bent dat spelers niet tegen op kijken maar zoiets hebben , wat moeten we met die gast.

Roger Reijners zou meer persoonlijkheid moeten hebben gezien zijn ervaring als voetballer en als trainer maar kan zijn rol niet inschatten , ik zou wel opteren om hem per direct als hoofdtrainer aan te stellen en Usta naar de jeugd verbannen ... Ik zie in Reijners meer een trainer dan in Usta ...

Kijk we willen omhoog , we roepen het van de daken maar we verliezen alleen maar terrein.

Dan doen we toch iets verkeerd, we krijgen meer geld voor de selectie maar we krijgen het niet voor elkaar om een selectie bij elkaar te krijgen met specifieke kwaliteiten . Ik weet wat bij MVV is aangeboden de laatste jaren aan spelers , daar eet je je vingers van op, van jongens die voor MVV betaalbaar zijn en waren die nu eredivisie spelen die we niet genomen hebben. Bryan Smeets was er een van , paar jaar geleden nog aangeboden om voor 3500 euro bij MVV te komen voetballen ...( net voor zijn Oss tijd) ... onze technische commissie heeft hem niet serieus genomen... nu speelt Bryan bij Sparta !! ( ik gun hem dat succes)

Dario van den Buys en Anas Tahiri, beide aangeboden om voor weinig geld bij MVV te komen voetballen , niet serieus genomen. Dario toen nog bij Eindhoven en nu bij Heracles en Tahiri bij RKC ... ik kan er nog wel 5 opnoemen , van spelers die MVV allemaal beter zouden hebben gemaakt , die ze niet wilde en die nu ergens wel spelen op een hoger niveau .

Ik heb geen enkel vertrouwen in de mensen die nu onze selectie samen stellen dat we ooit gaan promoveren , als een Finnen halen , Luxemburgers die er niks van kunnen een Uruquaan die er niks van kan en ga zo maar door ....
Zolang de huidige mensen die ons technisch beleid bepalen daar zitten gaan we NOOIT PROMOVEREN , en dat is niet vreemd van dat doen we al bijna 20 jaar niet.

Maar er is hoop , als de weg eens vrij wordt gemaakt met mensen met een netwerk die spelers zoals Tahiri, Dario, Smeets en andere weet te vinden voor ons , en het past binnen ons budget , want duur waren ze toen niet ( nu wel inmiddels) dan kan het wel dan kunnen we wel PROMOVEREN !!...

Tot die tijd , gaat heeeeel langzaam de lucht uit onze club , maar het begint wel op te vallen
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 15:13
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
helmond sport - MVV #78
Tied veur paliesrevolutie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 17:25
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
helmond sport - MVV #79

Napoleon schreef : Voor iedereen binnen MVV hoop dat het iedere wedstrijd gaat lopen , en in mijn ogen hebben we in de breedte beter materiaal dan verleden jaar.
We hebben geen elftal dat om de prijzen mee doet maar waar we nu staan is ook niet de plek waar we thuis horen. Alleen op dit moment krijgen we iedere wedstrijd minimaal 3 doelpunten tegen dat is veel te veel om een resultaat te maken.
Onze staf krijgt het lek niet gedicht en als we nu tegen top tegenstanders verliezen dan kan ik er nog mee leven , maar de ploegen waar we recent van verloren hebben is allemaal rechter rijtje ... Ik ben er ook van overtuigd dat de regie in het veld een drama is .... wordt slecht gecoacht binnen de lijnen , jongens nemen niet hun verantwoordelijkheden en de dat komt mede door de slechte resultaten maar ook met het feit dat MVV geen echte winnaars in het elftal heeft en persoonlijkheden die een groep naar een hoger niveau kan brengen.

Dat missen we binnen de lijnen maar hebben we ook niet buiten de lijnen , Usta vind zich zelf een persoonlijkheid maar als trainer is het een nobody die ik alleen betrap op vreemde uitspraken en waar ik 100% van overtuigd bent dat spelers niet tegen op kijken maar zoiets hebben , wat moeten we met die gast.

Roger Reijners zou meer persoonlijkheid moeten hebben gezien zijn ervaring als voetballer en als trainer maar kan zijn rol niet inschatten , ik zou wel opteren om hem per direct als hoofdtrainer aan te stellen en Usta naar de jeugd verbannen ... Ik zie in Reijners meer een trainer dan in Usta ...

Kijk we willen omhoog , we roepen het van de daken maar we verliezen alleen maar terrein.

Dan doen we toch iets verkeerd, we krijgen meer geld voor de selectie maar we krijgen het niet voor elkaar om een selectie bij elkaar te krijgen met specifieke kwaliteiten . Ik weet wat bij MVV is aangeboden de laatste jaren aan spelers , daar eet je je vingers van op, van jongens die voor MVV betaalbaar zijn en waren die nu eredivisie spelen die we niet genomen hebben. Bryan Smeets was er een van , paar jaar geleden nog aangeboden om voor 3500 euro bij MVV te komen voetballen ...( net voor zijn Oss tijd) ... onze technische commissie heeft hem niet serieus genomen... nu speelt Bryan bij Sparta !! ( ik gun hem dat succes)

Dario van den Buys en Anas Tahiri, beide aangeboden om voor weinig geld bij MVV te komen voetballen , niet serieus genomen. Dario toen nog bij Eindhoven en nu bij Heracles en Tahiri bij RKC ... ik kan er nog wel 5 opnoemen , van spelers die MVV allemaal beter zouden hebben gemaakt , die ze niet wilde en die nu ergens wel spelen op een hoger niveau .

Ik heb geen enkel vertrouwen in de mensen die nu onze selectie samen stellen dat we ooit gaan promoveren , als een Finnen halen , Luxemburgers die er niks van kunnen een Uruquaan die er niks van kan en ga zo maar door ....
Zolang de huidige mensen die ons technisch beleid bepalen daar zitten gaan we NOOIT PROMOVEREN , en dat is niet vreemd van dat doen we al bijna 20 jaar niet.

Maar er is hoop , als de weg eens vrij wordt gemaakt met mensen met een netwerk die spelers zoals Tahiri, Dario, Smeets en andere weet te vinden voor ons , en het past binnen ons budget , want duur waren ze toen niet ( nu wel inmiddels) dan kan het wel dan kunnen we wel PROMOVEREN !!...

Tot die tijd , gaat heeeeel langzaam de lucht uit onze club , maar het begint wel op te vallen


Ik denk dat wij allebei wel weten waarom de door jouw genoemde spelers niet zijn gekomen. Die komen uit een netwerk waar mvv geen gebruik van wil maken. Vraag me niet waarom, maar blijkbaar haalt mvv alleen maar spelers uit een bepaald netwerk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 17:45
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
helmond sport - MVV #80
[
Ik denk dat wij allebei wel weten waarom de door jouw genoemde spelers niet zijn gekomen. Die komen uit een netwerk waar mvv geen gebruik van wil maken. Vraag me niet waarom, maar blijkbaar haalt mvv alleen maar spelers uit een bepaald netwerk.[/quote]


Bordeass ik weet niet wat jij weet , het is wel zo dat MVV zijn voorkeuren heeft van netwerken waar spelers vandaan komen of waar men mee wil werken.
Ook daarom komen we nooit verder , daarbij halen we nooit de krenten uit de pap omdat onze TC geen flauw idee heeft wat er allemaal rond loopt wat haalbaar is en bruikbaar is met ons budget. Maar als TC moet je over zaken heen stappen en de markt kennen , dat is je vak en dat is je taak.

Maar beste mensen ik schrijf al heel lang , met Ron E aan het roer gaan we nooit prijzen pakken !!! , we spelen de komende 20 jaar nog altijd eerste divisie of we moeten voor die tijd om gevallen zijn , want met dit tempo omlaag zie ik het donker in !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 17:49
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
helmond sport - MVV #81
Precies wat jij hierboven schrijft. Mvv maakt alleen gebruik van spelers die uit hun eigen netwerk en daarnaast is de kennis van de spelersmarkt inderdaad beperkt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2019 23:11
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
helmond sport - MVV #82
De rode kaart van Martina is geseponeerd. Dan is MVV door deze belachelijke beslissing van scheidsrechter Martens wel flink gedupeerd in de wedstrijd zelf.......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden