helmond sport - MVV

05 okt 2019 05:59
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
helmond sport - MVV #61

Komopdieroeie schreef :

Jo70 schreef : Die rode kaart kan mij gestolen worden!! Een trainer die zegt dat hij MVV laat promoveren en na 9 wedstrijden al 20 punten kwijt is moet gewoon de eer aan zichzelf houden en OPROTTEN!!! Who the fuck is Usta!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER


Ben je er überhaupt wel van op de hoogte dat Usta dit zelf nooit heeft uitgesproken? Volgens mij was het Penders die dat heeft gezegd. En dat ging over een periode van twee jaar. Dus dat kan gewoon nog, hoe onwaarschijnlijk ook op dit moment. Stemmingmakerij gaan we ook echt niet beter van worden, of wel? Lekker met zijn allen op de trainer en spelers schelden volgende week en Usta uitmaken voor dikke Turk of iets in die trant. Ja, ik denk dat de kans op promotie dan wel toeneemt.


Ja, dat heeft Penders ook gezegd, maar op de supporters bijeenkomst heeft de moderator die vraag aan Usta zelf gesteld en heeft hij duidelijk met ja geantwoord. Ik wil natuurlijk geen stemmingmakerij, maar ik vind dat Usta hier toch een stukje debet aan is. Maar ja, hopen op betere tijden!!

P.'s. Moet wel eerlijk zeggen dat ook de scheidsrechters in de KKD van bedenkelijk niveau zijn!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 09:04
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
helmond sport - MVV #62

M.V.V. 1902 schreef : Het was me weer een waar ongenoegen! De scheids speelt een negatieve hoofdrol. Iedereen verbaast zich over deze beslissing (vriend, vijand en objectieve toeschouwer), maar bij de KNVB zullen ze dit wel kunnen onderbouwen zoals dat wel vaker het geval is bij onbegrijpelijke beslissingen.

Alleen Nick Bruls van De Limburger heeft het anders gezien. Dat zal niemand verbazen, denk ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 09:20
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
helmond sport - MVV #63
Nou, ook na een nachtje slapen vergaat me alle zin om een genuanceerd wedstrijdverslag te schrijven. MVV is de betere ploeg en komt terecht op voorsprong. Had op dat moment ook al 0-2 of 0-3 kunnen staan, met een gigantische 1 op 1 situatie van Van der Hurk en nog wat kansen voor Hurk en Kot. Dan een bizarre rode kaart. Slaat werkelijk nergens op die kaart. Zelfs daarna raakt MVV nog de lat maar uiteindelijk verlies je gewoon met 3-1 met af en toe weer kinderlijk verdedigen.

Usta heeft wat dit betreft ook gewoon pech. Als Martens niet zo nodig zijn stempel op de wedstrijd wil drukken win je hier gemakkelijk en dan houd je nog wat ploegen onder je de komende weken, nu moeten we al gaan stunten tegen Cambuur in topvorm of promotiekandidaat Excelsior. Weer twee keer er hard af zal wel einde Usta betekenen.

Overigens, gisteren zeven corners gehad. Kwam daar gevaar uit? Nee. Stel godverdomme Holtby nou eens op.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 09:41
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
helmond sport - MVV #64

jeoff schreef : Schandalig die rode kaart! Hier MOET MVV tegen in beroep gaan!


Nee, liever niet in beroep gaan.
Anders staat Martina er de volgende week weer .......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 10:07
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
helmond sport - MVV #65
Was MVV echt zo slecht, ik vond van niet, de laatste wedstrijden komt er toch steeds meer lijn in ondanks de het verlies. Helmond word geholpen door de scheids, MVV controleerde de wedstrijd tot die belachelijke rode kaart, als straks die van Peru en onze Luxemburger er weer bij is, staat er een andere verdediging. Als je in de KKD 3x wint sta je weer in het linker rijtje en na de winterstop worden de prijzen verdeelt, ik heb er toch nog vertrouwen in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 10:16
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
helmond sport - MVV #66

Zwegel schreef :
Nee, liever niet in beroep gaan.
Anders staat Martina er de volgende week weer .......


Ik vind Shermar niet slecht spelen in de verdediging. Als je bijvoorbeeld die rode kaart situatie nog eens terugkijkt dan zie je dat die ontstond door halfslachtig ingrijpen van Mares waardoor die bal doorschoot. Shermar was er razendsnel bij om die fout te herstellen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Anna D., M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 10:51
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
helmond sport - MVV #67
Tja wat moet je zeggen, we zakken en we zakken maar op de ranglijst. Gelukkig nog 1 plek en we kunnen niet meer zakken. Dan kunnen we tenminste zeggen dat we positie behouden!!! Komende wedstrijden worden niet de makkelijkste.

stand tot nu toe:
* geen resultaten
* geen hoofdsponsor
* te weinig / slecht personeel in kantoor ( en alles wat daar uit voort komt )
* een trainer die de ploeg niet aan het spelen krijgt
* een spits die al jaren geen ballen krijgt
* stadion wat al jaren een renovatie nodig heeft ( ja ik weet dat het van de gemeente is )

standaard post maar moest even de ergernis van me afschrijven
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 11:04
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1851
Meer
helmond sport - MVV #68
Het zal gister allemaal wel niet zo slecht geweest zijn en wellicht hadden we 0-2 moeten maken etc etc etc
En die rode kaart, kan niet beoordelen , wat ik wel kan beoordelen is de ruimte wat daar weer valt en hoe Martina beetje als een TGV die man op zoekt, beide niet handig . En toch verliezen we weer

Maar goed we krijgen zoveel doelpunten tegen , gister weer 3 , de weken er voor 8 en ga maar door. Onze verdediging is een drama .
Het geld wat we verkwanselt hebben aan die Fin die niks kan hadden we een fatsoenlijke CV voor moeten halen. Want daar was behoefte aan na het wegvallen van die Luxemburger , waarvan ik ook niet overtuigd bent dat die iets toe gaat voegen ( die vond ik in de lucht heel matig namelijk)

Het staat niet lekker , de as van het elftal overtuigd niet onze technisch staf overtuigd niet en ga zo maar door.

Bijna op de laatste plek , mooie ambitie .... een betere groep op papier dan verleden jaar ( behoudens de CV posities) maar het komt er niet uit, en we gaan op een punt komen dat het vervelend gaan worden met Cambuur, Excelsior en NEC voor de boeg. Ik ben er van overtuigd dat Usta de spelers niet beter maakt of ze beter laat functioneren dat zit niet in hem .... heb genoeg interviews gehoord met onzin die hij uitkraamt dat ik denk als je zo tegen je spelers praat dat die allang hebben wat moeten we met die idioot .
Misschien kan Reijnders dat een beetje compenseren laten we het hopen maar een trainer waar een groep respect voor heeft en tegen op kijkt die hebben we niet. Dat is een gedeelte van het probleem , ander probleem is dat ik echt niet overtuigd ben van de kennis en kunde van onze technische commissie . De samenstelling van de groep zit voor mij geen tot weinig balans in

Het is jammer dat we zo ver weg aan t zaken zijn ....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 11:54 05 okt 2019 12:19 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
helmond sport - MVV #69
Om dan toch nog maar één pluspunt te noemen. We staan nog steeds boven Roda want die krijgen denkelijk 3 punten in mindering. En als Ughbo daar wordt terug gefloten naar Chelsea komen ze ook geen stap verder meer. Dus dat is het troostprijsje van gister...p.s. ik weet nu waarom de scheidsrechter beslist om een rode kaart te geven. Hij ziet een overtreding, en een doorgebroken speler. Daarom rood. Maar ik ben het er mee eens dat het gewoon te absurd voor woorden is. Heel jammer weer, dat MVV zo'n scheids tegenkomt, op een moment dat ze het echt niet kunnen gebruiken. En als dit met deze scheids keer op keer raak is, zou ik als MVV zijnde zéker in beroep gaan en er melding van maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 12:26 05 okt 2019 12:32 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
helmond sport - MVV #70
Een temperamentvolle Geusselt, zo noemde Hugo Walker ons stadion en publiek eens. Dat was in een wedstrijd waarin MVV goed begon, maar die later door gebrek aan inzet en scherpte verloren dreigde gaan. Het publiek begon te fluiten en scandeerde richting selectie om te gaan voetballen. Ik weet eerlijk gezegd niet meer zeker of het werkte..maar in mijn herinnering scoorde MVV alsnog de gelijkmaker in de laatste minuut.

Nu staan we vrijwel laatste en kijkt een groot deel van het overgebleven publiek het allemaal gelaten aan. Het enige overgebleven ‘temperament’ vanaf de tribune, uit zich nu nog door in doorgesnoven toestand vuurwerk of andere voorwerpen op het veld te gooien. Uiteraard zonder enkel effect, behalve boetes voor MVV. Maar goed dat is een ander verhaal.

Natuurlijk is het goed om de rust te bewaren en geen paniekbeleid te voeren. Daar is wat voor te zeggen, zeker als je naar dat idiote dorp in het oosten kijkt.

Maar had de ‘temperamentvolle Geusselt’ van Hugo Walker het echt geaccepteerd als MVV na een kwart seizoen vrijwel laatste stond. Met al die tijd de beste speler op de bank. En met een koppige en incompetente trainer aan het roer?

Ik denk het niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 13:34
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
helmond sport - MVV #71

Napoleon schreef : Het geld wat we verkwanselt hebben aan die Fin die niks kan


Dat is allemaal achteraf gelul Napoleon.
Het grootste gedeelte van het forum was in de voorbereiding ook enthousiast over deze speler.
Ik denk persoonlijk niet dat het aan de spelers ligt, want we hebben naar mijn mening een redelijke selectie bij elkaar ten opzichte van voorgaande seizoenen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 13:37 05 okt 2019 13:38 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
helmond sport - MVV #72
Vrijwel laatste maar ook weer niet. Het is een gedeelde 16e plaats. En nu moet ik wel gaan oppassen dat ik niet hetzelfde positieve virus ga krijgen, want dit is natuurlijk niet waar MVV hoort te staan. En de komende weken zien er wat programma betreft niet goed uit, met een nuancering dat ik zelf niet zo op voorhand sta te bibberen van Cambuur. Ja, de club uit Leeuwarden draait als een tierelier, maar iedereen kan van iedereen winnen. Ik had ook ook gedacht dat Telstar gister Roda compleet van de mat zou voetballen. MVV was er kansloos tegen. Maar al met al neemt het niet weg dat er iets moet gebeuren. Want zo kan niet langer, en je staat onderaan i.p.v. in 2 jaar promotie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 13:40
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1851
Meer
helmond sport - MVV #73

Zwegel schreef :

Napoleon schreef : Het geld wat we verkwanselt hebben aan die Fin die niks kan


Dat is allemaal achteraf gelul Napoleon.
Het grootste gedeelte van het forum was in de voorbereiding ook enthousiast over deze speler.
Ik denk persoonlijk niet dat het aan de spelers ligt, want we hebben naar mijn mening een redelijke selectie bij elkaar ten opzichte van voorgaande seizoenen.



Dat is zeker achteraf gelul, echter heb ik dit vooraf ook al geschreven tijdens de voorbereiding toen bijna iedereen lyrisch over hem was. Voor mij hoefde hij niet te komen. Is toch gekomen verspilling van geld. Dat zelfde geldt voor die Luxemburger , die heb ik ook in de voorbereiding zien spelen, man die won geen enkel kopduel ... wat moet je daarmee... ook gekomen en ook die gaat niks toevoegen let op mijn woorden.

En dan nog Usta.... tja ... gister zat het tegen , maar laat ik daar maar over op houden .... Voor de kerst hebben we rotzooi in de club , let op mijn woorden !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 13:55
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
helmond sport - MVV #74
Napoleon, wil jij straks gewoon graag tegen ons allemaal ' I told you so ' kunnen zeggen, of steek je ook de hand in eigen boezem als het straks opeens onverhoopt wel allemaal begint te lopen en we weer serieus mee gaan doen? Geen aanval, een oprechte vraag.

Als het op het 1e neerkomt dan vind ik dat erg jammer en suggestief. Als je dit soort dingen gaat roepen weet je namelijk dat sommigen (de kuddedieren onder ons) het op een gegeven moment gaan overnemen en zelf actief voor die rotzooi gaan zorgen. Rotzooi waar niks of niemand aan de binnen- en buitenkant van MVV ook maar iets mee opschiet.

Begrijp me niet verkeerd, wellicht heb je volkomen gelijk en heeft MVV wat betreft beleid, technische staf en selectie verkeerde keuzes gemaakt. Tot nu toe lijkt het daar in ieder geval wel op. In dat geval is het kwaad echter al geschied en zullen we - wederom - het seizoen moeten uitzitten en hopen op betere tijden in de nabije toekomst. Niks zo veranderlijk als het weer, behalve voetbal dan. RKC blijft daar een mooi en zeer recent voorbeeld van . Twee jaar geleden troosteloos onderin meegedaan in de eerste divisie, nu eredivisie. Al is de kans zeer groot dat ze direct weer degraderen, maar toch, het kan gek lopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 14:16
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 231
Meer
helmond sport - MVV #75
Napoleon heeft zeker gelijk te weinig doelpunten in selectie en te veel tegen doelpunten gaat nooit goed.
Zelfs zonder de rode kaart hadden we verloren we krijgen gewoon te veel tegen en scoren veel te weinig en dit is al jaren een probleem.
Ook de selectie’s is een drama er zit nooit voetbal in allemaal maar balletje breed tikkie terug zo voorspelbaar. Die kot is nog de enige speler van niveau!
Ik zie hier ook geen verbetering in komen het wordt een lastig seizoen het biertje op de speeldag is het enige waar ik nog naar uitkijk dit seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden