helmond sport - MVV

04 okt 2019 21:47
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
helmond sport - MVV #46
Euver gifbeker gesproken.... kerklaar kump met 1-2 veur


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 21:48
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
helmond sport - MVV #47
Hier is de overtreding te zien, bepaal zelf naar of je het rood waard vond:

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, houtengerard, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 21:54 04 okt 2019 21:54 door Robin.
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
helmond sport - MVV #48
Is gein roed, helaas hubbe veer daor niks aon noe. Veer zien weer ut lachertje vaan ut betaold voetbal. Erg triest um dat weer (nog?) met te make....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 21:56
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
helmond sport - MVV #49
Die rode kaart kan mij gestolen worden!! Een trainer die zegt dat hij MVV laat promoveren en na 9 wedstrijden al 20 punten kwijt is moet gewoon de eer aan zichzelf houden en OPROTTEN!!! Who the fuck is Usta!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 21:56
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
helmond sport - MVV #50
Volgende week kunnen we wel schriftelijk afdoen. Dat wordt weer een centrum met Vermijl en Mares, tegen Cambuur in deze vorm weet je dan al hoe laat het is. Week erna Excelsior en dan NEC. Kan het seizoen zomaar al afgelopen zijn voordat we ooit ergens om hebben meegedaan. Bah, hier word je toch een zwartkijker van.

Meh mien lepke..Martens, vaang dieg unne beer! Thuis fluiter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 21:56 04 okt 2019 21:58 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
helmond sport - MVV #51
Gelukkig hebben we de foto's nog....

Ik ben benieuwd hoeveel seconden Team van Marwijk naar de transferlijst van MVV heeft gekeken... Dat zal vast tussen het poepen en het handen wassen door zijn gebeurd...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 21:58 04 okt 2019 22:05 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 423
Meer
helmond sport - MVV #52
Ik ben echt nog niet overtuigd van Usta en ben het regelmatig niet eens met zijn keuzes. Maar het is wel bizar hoe het de afgelopen twee wedstrijden tegen heeft gezeten. Vandaag speelt MVV gewoon een prima pot, totdat de scheidsrechter besluit de boel te verstieren met een werkelijk schandalige beslissing. Kun je nu weer in beroep gaan, kaart wordt ongetwijfeld geseponeerd, maarja, dag 3 punten en Martens mag volgend week weer ergens anders de boel verkloten. Ook na de rode kaart bleef hij de rest van de wedstrijd vrijwel elke beslissing in het nadeel van ons floot. Toch bleef MVV eigenlijk moeiteloos overeind en was na rust zelfs de bovenliggende partij. Goppel mist een grote kans, van den Hurk kopt op de lat. En verdomme, dan valt uit het niet opeens de gelijkmaker en verdomme het is weer een halve eigen goal in de kluts. Goed, toen was het klaar, wachten op de 2-1 en die viel dan ook (slecht verdedigen). En zelfs daarna kregen we nog kansjes, nou goed dan valt uit de counter uiteraard de 3-1 (klungelig verdedigen weer).

Met 11 man winnen we hier met 3-0, dat weet ik zeker. En als het verdomme eens een keer mee zit scoort van de Hurk de 2-0 vlak na rust is het ook klaar. We speelden vandaag echt niet slecht, maar alles valt verkeerd. Om gek van te worden. Maarja, allemaal leuk en aardig, we staan op een kwart van de competitie gewoon bijna laatste, zijn aan een afgrijselijke reeks bezig met 11 tegengoals in de laatste 3 wedstrijden en krijgen de komende weken Cambuur, Excelsior en NEC... Weinig reden voor optimisme en het lijkt een zeer reëel scenario dat we 1 november dik op de laatste plaats staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, M.V.V. 1902, Zoewiezoe, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 21:59
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 956
Meer
helmond sport - MVV #53
Foi foi, wat een waardeloos kut team. Ik heb hier geen zin meer in en sla -minimaal- de volgende thuiswedstrijd over. En dat na meer als 50 jaar thuiswedstrijden! Dit wordt nooit meer wat. Even laten bezinken want mijn weekend voelt steeds weer aan als verpest en misschien dat ik het dan toch mis en de daaropvolgende wedstrijd er toch weer ben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 21:59 04 okt 2019 22:03 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
helmond sport - MVV #54

Jo70 schreef : Die rode kaart kan mij gestolen worden!! Een trainer die zegt dat hij MVV laat promoveren en na 9 wedstrijden al 20 punten kwijt is moet gewoon de eer aan zichzelf houden en OPROTTEN!!! Who the fuck is Usta!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER


Ben je er überhaupt wel van op de hoogte dat Usta dit zelf nooit heeft uitgesproken? Volgens mij was het Penders die dat heeft gezegd. En dat ging over een periode van twee jaar. Dus dat kan gewoon nog, hoe onwaarschijnlijk ook op dit moment. Stemmingmakerij gaan we ook echt niet beter van worden, of wel? Lekker met zijn allen op de trainer en spelers schelden volgende week en Usta uitmaken voor dikke Turk of iets in die trant. Ja, ik denk dat de kans op promotie dan wel toeneemt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 22:02
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
helmond sport - MVV #55
Schandalig die rode kaart! Hier MOET MVV tegen in beroep gaan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 22:08
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
helmond sport - MVV #56
Natuurlijk, maar daar hebben we nu niks aan. 3 punten door de neus geboord dankzij het waardeloze niveau van de scheidsrechters in de KKD.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 22:10
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
helmond sport - MVV #57
Ja Jeoff, dit slaat echt alles. Het is in detail niet helemaal goed te zien maar het lijkt er in mijn ogen zelfs op dat Martina puur de bal speelt en die speler van Verkes Sport van de schrik (die had Martina nooit zien aankomen en dacht dat die vrije doortocht had) zijn eigen voet in de grond plant. Waar gaat het naar toe met het niveau van onze scheidsrechters. Werkelijk waar om je ogen voor uit je kop te schamen.

Zul je zien dat de KNVB deze rode kaart ook zal kwijtschelden mits MVV inderdaad in beroep gaat. Mosterd na de maaltijd natuurlijk. We zijn (weer) zwaar bestolen. Italiaanse praktijken zijn het Nederlandse scheidsrechterskorps niet vreemd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 22:14
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
helmond sport - MVV #58
Het was me weer een waar ongenoegen! De scheids speelt een negatieve hoofdrol. Iedereen verbaast zich over deze beslissing (vriend, vijand en objectieve toeschouwer), maar bij de KNVB zullen ze dit wel kunnen onderbouwen zoals dat wel vaker het geval is bij onbegrijpelijke beslissingen. Het was in ieder geval het kantelpunt in de wedstrijd. Zeker omdat je zelf verzuimt de 0-2 te maken. Over de wedstrijd zelf ga ik verder niets zeggen. Ik heb nu al hoofdpijn.
Eén vraag: is Holtby geblesseerd of niet 100% fit? Anders kan ik het niet verklaren dat-ie niet speelt. In de opstelling van vandaag had je hem makkelijk op de plek van Kostons kunnen laten beginnen. Volgens mij kan het met dit spelersmateriaal echt wel anders qua opstelling.
Ach ja, volgende week ben ik er weer. Al ben ik bang dat ik na afloop geen hoofdpijn heb van de biertjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 22:28
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
helmond sport - MVV #59
De scheids, de trainer, Elsen, de Martina's, het bestuur, de burgemeester, de lokale driehoek, slechte resultaten, etc etc, ik heb het er even mee gehad. Mijn zin is echt even over. We zitten in een neerwaartse spiraal, daarbij de steeds slechtere opkomst op de tribunes, door de slechte resultaten en het gevoel als grote crimineel behandeld te worden als je naar je favoriete club gaat kijken etc etc, vooral als je weet hoe het ook kan zijn.
De zin is me echt even over, maar volgende week zal ik er weer zijn, waarom, omdat MVV mijn club is, onvoorwaardelijk.
Het weekend begint zo weer k.t en volgende week tegen Cambuur in vorm, word weer niet gemakkelijk, maar zoals ik al zei, ik zal er zijn, in goede en slechte tijden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2019 00:54 05 okt 2019 00:54 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
helmond sport - MVV #60
Richard Martens helaas omgekocht zo lijkt het. Wat een onwaarschijnlijk slechte rode kaart. Kees Kwakman noemt het zelfs ‘om te huilen’.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.709 seconden