helmond sport - MVV

04 okt 2019 11:15
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
helmond sport - MVV #31

Frank Salemans schreef : Houtengerard, ik viel me aangesproken (wellicht niet terecht, maar toch). Je gaat wat mij betreft iets te kort door de bocht als je stelt dat Commissies alleen kiezen voor collectieve straffen. De Commissie Stadionverboden van MVV is zo'n commissie en heeft geen andere keuze dan te werken conform de KNVB-regels, maar sanctioneert wel degelijk individueel op-maat. En ik weet dat MVV zelf druk bezig is om aan de club opgelegde boetes persoonlijk te verhalen op supporters: die zijn echt druk bezig met een Hooligan-act.
Dit onderwerp verdient eigenlijk een apart topic. Sorry, is niet specifiek gericht op Helmond Sport tegen MVV.


Het was ook geen kritiek op u of op de eigen commissie stadionverboden. Het was gericht op de, in mijn ogen, kromme regelgeving zoals die landelijk is vastgesteld (Zover ik die ken). Ik weet dat jullie de eigen supporters proberen te beschermen door als partij zelf tussen de bond en de overtreder in te gaan staan en dat niet iedere club dit faciliteert. Niets dan respect daarvoor van mijn kant dat jullie de eigen supporters de kans willen geven op een eerlijke afwikkeling. Ik doelde in mijn betoog op de landelijke regelgeving, het afschuiven van de schuld en het blijven zoeken naar geld bij andere partijen. Terwijl de veroorzaker (vaak) vogelvrij blijft. Sommige zijn al 7 keer voor een rechter veroordeeld met een taakstraf, maar kunnen gewoon na een paar maanden weer verder gaan met hun eigen agenda, in sommige andere landen was je die hobby inmiddels (langdurig) kwijt.

Misschien kan dit inderdaad beter verder besproken onder MVV Algemeen, als daar behoefte aan is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 11:38 04 okt 2019 11:38 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
helmond sport - MVV #32

Belgske schreef : Nu kan de club het eigenlijk nooit goed doen. Als er (zoals in dit geval) preventief wordt opgetreden, hebben de MVV-supporters het gevoel dat de club niet voor hen opkomt. Als MVV te weinig doet, wordt MVV van alle kanten bekritiseerd dat ze te weinig doen om 'hun' supportersprobleem aan te pakken en volgen er zware boetes.


Dat het anders kan bewijst roda keer op keer. Op de een of andere manier weten die op een 'Trumpiaanse' manier steeds het vingertje naar anderen te wijzen en komen ze ermee weg. Ok, ze krijgen misschien een boete van de KNVB n.a.v. de ongeregeldheden tijdens MVV - Roda maar ze zijn dan enorm snel met het publiceren van persberichten waarin ze hun handen in onschuld wassen.

Tegenwoordig hoef je niet eerlijk meer te zijn in je persberichten: Zo lang je maar op een sluwe manier hard genoeg door blijft liegen en naar anderen blijft wijzen wordt het geaccepteerd, en de pers neemt het klakkeloos over. Een paar mensen zullen wat klagen maar binnen een week is iedereen het voorval vergeten.

daar zijn ze bij roda gewoon slimmer / slinkser in dan bij MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 14:15
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
helmond sport - MVV #33

jeoff schreef :

Belgske schreef : Nu kan de club het eigenlijk nooit goed doen. Als er (zoals in dit geval) preventief wordt opgetreden, hebben de MVV-supporters het gevoel dat de club niet voor hen opkomt. Als MVV te weinig doet, wordt MVV van alle kanten bekritiseerd dat ze te weinig doen om 'hun' supportersprobleem aan te pakken en volgen er zware boetes.


Dat het anders kan bewijst roda keer op keer. Op de een of andere manier weten die op een 'Trumpiaanse' manier steeds het vingertje naar anderen te wijzen en komen ze ermee weg. Ok, ze krijgen misschien een boete van de KNVB n.a.v. de ongeregeldheden tijdens MVV - Roda maar ze zijn dan enorm snel met het publiceren van persberichten waarin ze hun handen in onschuld wassen.

Tegenwoordig hoef je niet eerlijk meer te zijn in je persberichten: Zo lang je maar op een sluwe manier hard genoeg door blijft liegen en naar anderen blijft wijzen wordt het geaccepteerd, en de pers neemt het klakkeloos over. Een paar mensen zullen wat klagen maar binnen een week is iedereen het voorval vergeten.

daar zijn ze bij roda gewoon slimmer / slinkser in dan bij MVV.

Uiteindelijk gaat iedere club daar anders mee om, wellicht afhankelijk van de cultuur die er heerst bij een bepaalde club. MVV is veel meer een transparante club dan Roda, waar ze het inderdaad wat minder nauw nemen met de waarheid. Blijft echter dat Roda evenzeer als MVV en iedere andere betaald voetbalclub hiermee worstelt. Het zou de clubs een heel stuk ontlasten als de verantwoordelijkheid niet (alleen) bij de clubs wordt neergelegd en dat het niet als een probleem van de club wordt gezien, maar dat er een soort landelijk orgaan is dat hierover gaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 16:46
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
helmond sport - MVV #34
Paul Penders heeft er voor gekozen om dit via L1 en de Limburger naar buiten te brengen, ondanks dat dit door alle andere aanwezigen bij het overleg, als onwenselijk was betiteld. Domme en typische fout weer, het MVV bestuur leert het nooit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 17:07
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
helmond sport - MVV #35
Onkdanks de miserabele resultaten begint het toch weer te kriebelen... Bonifazi is in ieder geval geblesseerd en Usta zegt dat hij de ploeg iets anders gaat neerzetten dus we laten ons verrassen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 17:08
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 702
Meer
helmond sport - MVV #36

αναρχος schreef : Paul Penders heeft er voor gekozen om dit via L1 en de Limburger naar buiten te brengen, ondanks dat dit door alle andere aanwezigen bij het overleg, als onwenselijk was betiteld. Domme en typische fout weer, het MVV bestuur leert het nooit.


Klopt niet. Berichtgeving vanuit Helmond over het weren van de MVV-fans is door de media gecheckt bij Penders. Die geeft dan uiteraard een reactie. MVV heeft er juist voor gekozen dit niet actief te communiceren op de website om het niet op te blazen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 20:34 04 okt 2019 20:43 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
helmond sport - MVV #37
Kom je sinds lange tijd eens voor en weer gelijk rood voor Martina. Lekker begin. Ik zou de Martina's voorlopig niet meer opstellen. Dit kost je denkelijk de wedstrijd. Waarom, vraag ik me dan af. Je staat met 0-1 voor. Erg dom. Er zijn sommige dingen die wíllen maar níét veranderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 20:50
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
helmond sport - MVV #38
Heb je de overtreding van de rode kaart gezien? Was niet zo gek veel aan de hand, eerder heel zwaar gestraft.

Dus misschien niet zo snel oordelen Ceesie :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 20:53
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
helmond sport - MVV #39

Schapendonk schreef : Kom je sinds lange tijd eens voor en weer gelijk rood voor Martina. Lekker begin. Ik zou de Martina's voorlopig niet meer opstellen. Dit kost je denkelijk de wedstrijd. Waarom, vraag ik me dan af. Je staat met 0-1 voor. Erg dom. Er zijn sommige dingen die wíllen maar níét veranderen.


Onzin, deze Martina doet het goed tot redelijk in de achterhoede, gaat echt niet expres een rode kaart pakken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 20:58 04 okt 2019 21:01 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
helmond sport - MVV #40
Misschien kan MVV verzoeken dat scheidsrechter Martens ons voorlopig even niet meer fluit. Vorig jaar uit bij Cambuur heeft hij ons ook keihard genaaid, iets dat zo obvious was dat er destijds zelfs in het wedstrijdverslag op de officiële site van Cambuur met verbazing over werd gesproken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 21:00
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
helmond sport - MVV #41
Nee, ik heb de overtreding niet gezien. Maar typisch weer dit. Heel jammer. Hopenlijk houdt het dan stand met 10 man, maar dat zal moeilijk worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 21:34
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
helmond sport - MVV #42
Jammer , 2-1 , scheids bedankt met je rode kaart, MVV zat goed in de wedstrijd tot die kaart.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 21:38
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
helmond sport - MVV #43

Vluuzak schreef : Jammer , 2-1 , scheids bedankt met je rode kaart, MVV zat goed in de wedstrijd tot die kaart.


Ik dacht dat de gifbeker al helemaal leeg was.... Of hebben die van Kerkrade wat erbij geschonken vanuit hun eigen beker?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 21:39
vleeskees
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
helmond sport - MVV #44

Schapendonk schreef : Nee, ik heb de overtreding niet gezien. Maar typisch weer dit. Heel jammer. Hopenlijk houdt het dan stand met 10 man, maar dat zal moeilijk worden.


Beetje domme opmerking dan, was gewoon niks aan de hand. Erg goede tackle zelfs.

Helaas is het verder achterin helemaal ongeorganiseerd, en dat Komt niet alleen door die rode kaart. Jammer. Hopelijk kunnen we dit jaar gebruiken om alles uit te zoeken voor volgend jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 21:40
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
helmond sport - MVV #45
Volgende week Cambuur . Een vette kans dat we volgende week op de laatste plaats staan .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.464 seconden