MVV-De Graafschap 16-08-2019

18 aug 2019 13:22
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #61
Wat ik onbegrijpelijk vindt, dat Fuath Ustah het accepteerde om met zo'n onervaren doelman aan de competitie te beginnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2019 19:59 18 aug 2019 20:00 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #62
Toch opvallend deze uitspraak van fuat na de wedstrijd tegen de superboeren.
Dit na mijn vraag en het antwoord van hem toen(supporterscafe)en nu:,,In de lengte kwamen we fysiek te kort,,dus toch???...gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2019 14:37
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #63
Over de wedstrijd is alles al gezegd. Ik wil wel kwijt dat mij - net als zovelen - een erg unheimisch gevoel bekroop bij het binnenkomen van het stadion. Al dat intimiderend zwart lokt eerder agressie op dan dat het dit voorkomt. Het is toch de eerste les van de beginnerscursus voor beveiligers dat met vriendelijkheid veel meer bereikt kan worden dan met intimidatie.

In de verslaglegging lees ik dat veel kritiek wordt geleverd op onze jonge doelman. Volgens mij is het een ongeschreven voetbalwet dat een keeper moet kunnen vertrouwen op zijn achterhoede. Zoals onze veel te lichte achterhoede tegen De Graafschap speelde, kan geen enkele keeper - hoe goed ook - iets betekenen voor MVV. Vanaf mijn plek op de Hoofdtribune was het tweede Doetinchemse doelpunt nauwelijks houdbaar. Verder heeft deze keeper in de tweede helft nog duidelijk een doelpunt voorkomen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, mvvke4life, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2019 15:31 19 aug 2019 15:32 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #64

De Zwarte Vogel schreef : Vanaf mijn plek op de Hoofdtribune was het tweede Doetinchemse doelpunt nauwelijks houdbaar.


De goal wel ja. Die was onhoudbaar. Maar je moet eens terug kijken, wat er vooraf gebeurd. 2 man van de Graafschap hebben zowat een half veld tot hun beschikking. MVV voetbalde op een kluitje, terwijl de Graafschap het volledige oppervlak van het veld gebruikte. Het is bijna kinderlijk te noemen, hoe vrij ze konden doorlopen. Maar van de andere kant natuurlijk wel de kwaliteit van de Graafschap.

www.foxsports.nl/video/3107674/samenvatt...-graafschap-3107674/
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2019 16:29
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #65
Daar ben ik het zeker mee eens. De hele wedstrijd kreeg De Graafschap veel te veel ruimte. Het leek erop dat MVV na de 0-1 alle hoop op een resultaat liet varen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2019 18:07
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #66

De Zwarte Vogel schreef : . Verder heeft deze keeper in de tweede helft nog duidelijk een doelpunt voorkomen.


Dat is nog mooi van een keeper hè :)

Nee, usse keeper was niet de schuld van de nederlaag. Maar deze keeper laat wel zien dat hij vanaf minuut één onzeker is en zijn tekortkomingen heeft...
Ieder zijn mening maar dit is de zwakste keeper sinds jaren.
Onvoorstelbaar dat een trainer hiermee aan het seizoen begint.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2019 09:29
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #67

Kletswief schreef : Dat is nog mooi van een keeper hè :)

Nee, usse keeper was niet de schuld van de nederlaag. Maar deze keeper laat wel zien dat hij vanaf minuut één onzeker is en zijn tekortkomingen heeft...
Ieder zijn mening maar dit is de zwakste keeper sinds jaren.
Onvoorstelbaar dat een trainer hiermee aan het seizoen begint.


Kleine nuance aangaande de laatste zin: onvoorstelbaar dat een technisch directeur de trainer voorziet van twee zwakke keepers. Usta moet kiezen tussen twee matige onervaren keepers. Ik weet zeker dat hij dit zelf ook liever anders had gezien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2019 11:10
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #68
El Jebli gaat wellicht weg bij De Graafschap. Ik was niet zo erg van deze speler gecharmeerd (hij kan wel een goede scheerbeurt gebruiken), maar tegen MVV speelde hij een belangrijke rol.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.221 seconden