MVV-De Graafschap 16-08-2019

16 aug 2019 06:11
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #16
Voor de mensen die het misschien nog niet weten, in de 41ste minuut klappen. (Voor Nick)

Over de wedstrijd denk ik dat het wel eens een leuke spannende wedstrijd gaat worden.
Hel van Maastricht is los en we winnen met 3-1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 10:11 16 aug 2019 10:12 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #17
Vermoedelijke opstelling: Deusings, Frenoy, Shermar Martina, Mares, Castro, Deom, Nys, Holtby, Kostons, Schroijen, Van den Hurk


Maar goed dat MVV versterkingen is gaan halen, Keeper omdat onze keeper terug moest naar PSV en gelukkig konden ze nog 1 extra speler vinden die goed genoeg was om de basis te beginnen. kortweg gewoon het zelfde team als vorig jaar met wat andere Halve reserves op de bank!
zo maak je nooit kans op promotie binnen 2 jaar.
Voordeel is wel je hoeft geen boekje te halen om de rugnummers / naam te achterhalen. zijn allemaal het zelfde gebleven.

Hopelijk veranderd de basis opstelling nog de komende weken.......................

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 10:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #18
Tip: vergeet niet een doekje mee te nemen om de stoel schoon te maken! ;)

Wedstrijden tussen MVV en De Graafschap zijn vaak genoeg regelrechte spektakelstukken met veel doelpunten, rode kaarten, incidenten. Wat dat betreft vrees ik een beetje voor de combinatie van deze clash en de scheidsrechter van dienst vanavond. Vorig jaar wisten we het voor elkaar te krijgen om thuis geen enkele, letterlijk nul, wedstrijd te winnen van een ploeg die uiteindelijk in het linkerrijtje zou eindigen. Schandalige statistiek natuurlijk. Ik verwacht De Graafschap wel in de top aan het eind van het seizoen dus vanavond winnen zou betekenen dat we het op dat punt al beter doen dan vorig jaar.

De Graafschap heeft naar mijn mening een hele goede selectie. El Jebli, Seuntjens, Schuurman, Van de Pavert, Jurjus, Hamdaoui, Nijland (die gewoon op de bank zit daar) en noem maar op: op papier top voor KKD. De Graafschap won vorige week ook vrij gemakkelijk van Cambuur - toch ook geen kleine club in deze divisie. Dit wordt gewoon een zware dobber. Van de andere kant spelen we thuis en lieten we in de voorbereiding en vorige week bij vlagen prima voetbal zien. Van den Hurk lijkt in topvorm, onze Uruguayaanse parel is er bij, ik ben erg benieuwd. Ik waag me niet aan een voorspelling!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Ekstertjj, M.V.V. 1902, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 11:49
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #19
Gezien het feit dat de scheidsrechter van dienst blijkens eerdere spreekkoren een haarloos onwelriekend scrotum heeft en wiens moeder bovendien dubieuze nevenwerkzaamheden verricht, durf ik de voorspelling aan dat wij vanavond geen punten halen en na 90 minuten geen 11 man meer op het veld hebben staan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Jacques, Tuor, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 12:05
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #20

Boschpoort schreef : Gezien het feit dat de scheidsrechter van dienst blijkens eerdere spreekkoren een haarloos onwelriekend scrotum heeft en wiens moeder bovendien dubieuze nevenwerkzaamheden verricht, durf ik de voorspelling aan dat wij vanavond geen punten halen en na 90 minuten geen 11 man meer op het veld hebben staan.

Ik durf zelfs te betwijfelen of de wedstrijd wel de volledige 90 minuten gaat duren. Ben bang (ik hoop dat ik er naast zit) dat na enkele dubieuze beslissingen van de scheids de bekende spreekkoren al weer snel op hem zullen neer dalen en de wedstrijd gestaakt wordt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 12:41
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #21
Als 't alleen de bewoording kale vieszak is ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 12:54
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #22

Kotspoejer schreef : Helaas geen grap of gerucht! De gemeente Maastricht heeft al vele jaren héél veel aandacht (en dus geld) voor Rieu-achtige activiteiten, maar niet voor het ordinaire voetbal voor de ‘gewone’ burger! In dit plaatje past de blaaskakerij omtrent het songfestival natuurlijk perfect. Zoals vaak genoeg gememoreerd, voldoet de gemeente nog niet eens aan de plichten van een goede verhuurder!



het is omdat maastricht de grootste cultuur stad van Europa wilt worden, daarom er geen geld is voor andere dingen zo als mvv

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 22:06
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #23
MVV binnen 2 jaar naar de eredivisie. Laat me niet lachen haha. Usta met zijn dikke pens langs de lijn. Donder toch op figuur, met je uitspraken. Binnen 2 jaar hoofdklasse zul je bedoelen. Totaal maar dan ook totaal geen kans gehad. Om je kapot te schamen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 22:24
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #24
Eerste half uur was redelijk met een grote kans voor MVV. Daarna uit het niets de goal voor de Graafschap en MVV heeft vervolgens een uur lang voetballes gehad. Ze sneden keer op keer als een mes door de boter door het middenveld en verdediging van MVV heen. Elke hoge bal was gevaarlijk vanwege de onzekere keeper die geen bal klem durfde te pakken.

Kijk nu is De Graafschap wel een top team met een aantal hele goede spelers, maar als je ambitities hebt om te promoveren zul je een team moeten samen stellen dat niet zo machteloos ten onder gaat in dit soort wedstrijden. Het was bij vlagen beschamend
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 22:24
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #25

Schapendonk schreef : MVV binnen 2 jaar naar de eredivisie. Laat me niet lachen haha. Usta met zijn dikke pens langs de lijn. Donder toch op figuur, met je uitspraken. Binnen 2 jaar hoofdklasse zul je bedoelen. Totaal maar dan ook totaal geen kans gehad. Om je kapot te schamen.


Top man, ik ga jou ook op je uiterlijk beoordelen. Geeft je niveau aan!

Nee, wat was niet goed. Keeper moet vervangen worden. denk dat niemand het hiermee oneens is. Verdedigend mis je Mahmutovic (daarmee bedoel ik iemand die een poot durft uit te steken), op het middenveld een creatief iemand. Niet meer, niet minder.

Eerste 20 minuten waren we niet minder, echt niet. Maar we missen “body”’. Tsja , jij met je kinderlijk gedrag gaat zeggen dat alleen de trainer “body” heeft.

Verloren....maar van 2 teams die bovenaan gaan eindigen. Het komt goed, maar helaas het super woord ..... GEDULD

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Ben Salemans, Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 22:31
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #26
Kujovic stond als reservekeeper op het wedstrijdformulier, maar slechter als Deusings vandaag was, zal hij niet zijn geweest. Verkeerde timing, onzeker op hoge ballen, vrije trappen niet klemvast. Kom op man: tegen Standard, Al-Tawoun, Eagles en De Graafschap kopgoals uit standaardsituaties. Volgens mij kun je maar beter zorgen dat je geen hoekschoppen of vrije trappen meer tegen krijgt. Want áls je ze krijgt, is het altijd wel prijs. Nee, het enige vuurwerk kwam van buiten het stadion. Al moet ik zeggen dat de nieuwe linksback me wél beviel; opportunistisch, fel en zo veel mogelijk naar voren proberen te spelen. Dat was het enige lichtpuntje wat mij betreft.
Vandaag is MVV niet alleen afgetroefd op doeltreffendheid, kwaliteit en baltempo, maar waren het ook de mannen van De Graafschap tegen de (veelal) jongetjes van MVV.
Wat was het idee achter de wissels? Ik dacht dat Usta aanvallend voetbal wilde laten zien. Waarom een middenvelder voor een middenvelder? Waarom Vlijter niet voor Kostons brengen? Dan haal je Holtby terug naar het middenveld (waar-ie beter tot z’n recht komt) en Vlijter op de vleugel. Overigens had-ie Nys misschien beter er uit kunnen halen. Sorry, maar die heeft vandaag niks goed gedaan.
In één wedstrijd maar vier kansen creëren waarvan er twee voortkomen uit een rush... Ik hoop van ganser harte dat dit geen voorteken is voor de rest van het seizoen.
Oh ja, ik maak me er niet druk om maar mijn stoeltje op de Boschpoorttribune was zeker niet schoon gemaakt. Of het moet maanden geleden zijn geweest.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 22:32
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #27
New season, same shit...
Keeper is te zwak. Heeft (wekelijks) wedstrijden nodig bij jong MVV, maar die zijn er niet.
Verdedigingsduo ook weer te zwak.
Weer doelpunt tegen uit hoekschop.
Middenveld wordt overlopen.
Vd hurk focust zich bij ieder duel eerst op tegenstander, gaat worstelen, en kijkt daarna wel of er ook nog ergens een bal is.
Nee, t was niet best.

Wordt tijd dat we bij MOTM ook voor de 12e man mogen kiezen. Angel-Side: chapeau! Fijn dat jullie terug zijn!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 22:33
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #28

Schapendonk schreef : MVV binnen 2 jaar naar de eredivisie. Laat me niet lachen haha. Usta met zijn dikke pens langs de lijn. Donder toch op figuur, met je uitspraken. Binnen 2 jaar hoofdklasse zul je bedoelen. Totaal maar dan ook totaal geen kans gehad. Om je kapot te schamen.


Dit vind ik een beetje kort door de bocht. Usta moet het ook maar doen met het gene wat hij krijgt. Wat ik erger vind is dat de Achilleshiel van MVV op dit moment ligt bij het gebrek aan lengte, corners verdedigend en de keeper. Dat hier nog niet op geanticipeerd is vind ik een kwalijkere zaak....

Buiten dat koester ik ook enige wrok, alleen niet tegen Usta. We zullen wederom moeten wachten tot na de transferdeadline.... Of we dan er beter voor staan als nu is maar afwachten....

Hopelijk is dit een wake up call voor de technische staf.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 22:50
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 243
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #29
Dit was natuurlijk te verwachten, sterke tegenstanders en een niet compleet MVV. Ongelofelijk dat zo jonge keeper word kapot gemaakt. Natuurlijk gaat hij in de fout, maar MVV had voor een ervaren leider in de as erbij moeten zorgen in de verdediging. Elsen verwacht nu de koopjes te halen maar ben benieuwd of hij wel de juiste types gaar halen, afwachten....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 22:51
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #30

Lijnsje@tappunt schreef :

Schapendonk schreef : MVV binnen 2 jaar naar de eredivisie. Laat me niet lachen haha. Usta met zijn dikke pens langs de lijn. Donder toch op figuur, met je uitspraken. Binnen 2 jaar hoofdklasse zul je bedoelen. Totaal maar dan ook totaal geen kans gehad. Om je kapot te schamen.


Top man, ik ga jou ook op je uiterlijk beoordelen. Geeft je niveau aan!

Nee, wat was niet goed. Keeper moet vervangen worden. denk dat niemand het hiermee oneens is. Verdedigend mis je Mahmutovic (daarmee bedoel ik iemand die een poot durft uit te steken), op het middenveld een creatief iemand. Niet meer, niet minder.

Eerste 20 minuten waren we niet minder, echt niet. Maar we missen “body”’. Tsja , jij met je kinderlijk gedrag gaat zeggen dat alleen de trainer “body” heeft.

Verloren....maar van 2 teams die bovenaan gaan eindigen. Het komt goed, maar helaas het super woord ..... GEDULD

Het heeft nog niet eens zo met body te maken. Als je ziet hoe de Graafschap het héle veld gebruikt en MVV wilt voetballen alsof het veld even groot is als een speeltuin. Het lijkt wel op de E-tjes. Maar jij wilt dit niet inzien. Prima, mij best. Ik hoop dat je heel veel geduld hebt. Ga je nodig hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden