MVV-De Graafschap 16-08-2019

17 aug 2019 07:12 17 aug 2019 07:22 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #46
Na nog bijna een half uur na de wedstrijd nog steeds als supporter vol onmacht gedachteloos voor mij uit liggen te staren(gedachteloos kijkend naar mvv dat nog een ,,ereronde,, moest lopen van fuat).
Natuurlijk blijf ik trots dat ik MVV supp ben en blijf ik nog steeds hopen dat het ooit goed komt,zoals bijv...het eerste gedeelte van de eerste helft.
Ik vond het vaak bij het zielige af dat mvv zoeeen keeper in het doel laat staan,die jongen werd steeds onzekerder na gelang de wedstrijd vorderde.
Hoe is het mogelijk dat er niemand van de technische staf constateerd dat we eigenlijk op dit moment geen enkele keeper hebben die er eventueel staat?
Apart was het dat onze keepers trainer op het wedstrijd formulier stond.
Ben laat gaan slapen en ook weer vroeg wakker,waar ik eerst berustend was na een nederlaag begin ik mij nu ernstig zorgen te maken of het dit seizoen dan wel gaat lukken?
Ook ik vind en vond fuat niet helemaal gelukkig met zijn,,tactische,,wissels.
Ok Er komt nog wat bij maar jeetje we missen ENES nu al en zie hem voorlopig nog niet terug komen.
Als je dan naar de samenvattingen(fox) zit te kijken hou je je hart vast over de komende wedstrijden.
Laten we toch hopen dat er 1 september wel een team staat en vanaf dat moment weer als team op het veld staat mede door de dan nieuw aangetrokken spelers.
Je blijft toch supporter en het glas is en blijft nog steeds half vol(alhoewel redelijk verschaalt).
Ga maar afsluiten om dat het verhaal over wedstrijd al genoeg verteld is,met als afsluiting een diepe buiging naar de ,,terug,, gekeerde ultra's ik ben super trots op onze jeugd.
Nogmaals laten we er 1 september staan met eensuper trots gevoel als onze hopelijk nieuwe donkere speler voormalig roda er een hattrick van maakt.
Ik ga afsluiten met de woorden,,I have a dream,,en dat zal ik nooit kwijt raken....gr opa.

Ps Wat stond er bij de tegenstander toch weer een LENGTE arsenal aan spelers,maar wij gaan voor de 1,70..........Hadden wij maar zo een mismieter als seuntjes,traag maar ontzettend functioneel.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 08:51
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #47
Pijnlijk verlies vooral door hoe feit hoe de ploeg zo snel door zijn hoeven zakt.
Al gezegd en geschreven 25 minuten was het gewoon best aardig en waren we ook nog eens de partij die de beste kansen kreeg.
Als je na 6 weken voorbereiding met deze keeper aan de start moet verschijnen dan vraag je om problemen , achterhoede is te onervaren en een plan B lag er niet. Want de enigste ervaring moet dan een Luxemburger zijn , die ik heb zien spelen en waar ik helemaal niet overtuigd van ben .

Daarnaast is MVV al jaren de club als het gaat om veel te lichte te kleine en te jonge spelers aan zich te binden, een paar met kwaliteit is niet verkeerd maar wij hebben er te veel van. We missen power en kracht in alle linies .
Na de degradatie zijn we al 20 jaar in de eerste divisie aan de gang en in die 20 jaar is de rol van Ron Elsen binnen de club alleen maar groter geworden, we hebben volgens mij één echte kans op promotie gehad in 20 jaar dat was paar jaar geleden in Kerkrade, verder hebben we geen enkele rol van betekenis gespeeld.
Ik durf te beweren dat de handtekening van Ron er mede voor zorgt dat we nimmer die stap gaan maken , ook dit jaar niet ! Je hoeft alleen maar te zien wat er op het veld loopt als het gaat om power en mentaliteit . Daarbij opgeteld weet ik gewoon dat Ron veel te weinig kennis heeft van spelers die beschikbaar zijn en toegevoegde waarde hebben . Vooral in Beligisch Limburg loopt er voor ons genoeg kwaliteit rond waarin Ron geen enkele weet van heeft of de spelers niet eens kent. En tuurlijk doet Ron het niet alleen , want laten we eerlijk zijn wat is de rol van Bert van Marwijk , iedere match te vinden bij MVV en ieder evenement maar worden we hier beter van ?! Ik zie het niet terug.
Ik denk echt dat Ron te lang bij de club zit en daardoor te weinig vernieuwd is , en natuurlijk werkt hij naar zijn mogelijkheden . Alleen in het voetbal telt de stand op de ranglijst hoe succesvol je bent . In 20 jaar eerste divisie hebben we geen successen gekend

Willen we promoveren dan moet de schop in onze TD en zullen we mensen aan ons moeten binden die weten wat er rond loopt, te betalen en te halen is .
Daarnaast lopen we op dit moment nog een hoofdsponsor mis en ook in de sponsoring zitten we ( geschat ) toch zeker een 150-175 K achter op inkomsten ( wel begroot). We hebben 400K in kas, dus daar zitten we in de plus.

Investeren:, we zullen hoe dan ook 200-250K moeten investeren uit onze reserves in spelers , want anders wordt het niks en krijgen we weer in klote seizoen.
Usta kun je denk ik tot nu toe weinig kwalijk nemen, misschien iets anders spelen met Holtby op plek van Kostons of zoiets ... maar het heeft met de erfenis van Ron te maken .

En sommige zullen nu wel denken daar gaat hij weer , zoekt Napoleon weer een zondebok....nee ik zoek geen zondebok ik zie gewoon wat er al jaren gebeurd en ik zie ook zeker dat er een direct verband met inkomsten ligt maar ik zie ook een verband dat we doorlopend de zelfde zaken doen
Neem nu die Kot die loopt al weken bij ons rond , waarom weken wachten om een keuze te maken.... in mijn beleving past die besluitenloosheid in het profiel van Ron Elsen, defensief..afwachtend ...belissingen te lang uit stellen, te laat in grijpen noem maar op.

De 4000 mensen die gister er waren zullen zich wel weer afvragen of ze de volgende keer gaan, en tuurlijk is de graafschap top 5 eerste divisie maar het is geen wonderploeg , verre van ... alleen wij hebben er geen antwoordt op.
2 wedstrijden 0 punten en 6 doelpunten tegen, jong PSV komt eraan , zou zo maar 0 uit 3 kunnen zijn en dan komt Roda....

Wat betreft die ID controles , waarom zet MVV bij de ingang ook niet wat mensen van MVV zelf neer die ook haar fans kennen en in sommige gevallen moeilijke ID vraagstukken kunnen afwinpelen met een simpele loop maar door, ken jou gebaar !
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 09:25
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #48
Napoleon, ik heb dat al eerder gezegd. het beleid. Zolang Vleugels, Bastiaans en Elsen het beleid vormen, gaat er niets veranderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 09:39
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #49
Manmanman wat was dit weer afzien.:thumbsdown:
Hoop dat het dit seizoen niet zo blijft doorgaan want dan trek je de lijn van vorig seizoen door.
Eerste hal uur had je nog zoiets MVV kan hier punten pakken. Maar daarna....
En die keeper....Keepers horen punten te pakken maar hij gaat ons punten kosten..
Niet dat we vandaag door hem verloren hebben, maar elke corner is gevaarlijk. Ballen heeft hij niet klemvast. Lijkt onzeker en kan dit niveau niet aan.
Nieuwe eerste keeper hebben we nodig.
Centrale verdediger nu Mamut er zo lang uitligt.
En voorin moet toch wat erbij komen.
Anders reken ik op een zwaar seizoen en is de eredivisie veel verder uit zicht dan ooit tevoren....
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 09:45
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #50
Napoleon hoe vaak heb jij deze luxemburger aan het werk gezien,hierin verschillen we van mening.
Stelliger zonder hem 25 % minder rendement achterin,we verschillen hier echt van mening,ik heb misschien wat meer twijfels over onze fin tegenover de meesten...gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 09:57
Rojablanco
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 27
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #51
Bij aankomst in het stadion eerst een pilsje drinken en mijn eerste blik op het veld, kijkend naar de warm lopende teams gaf me al een onrustig gevoel, de Graafschap had op het eerste oog qua fysiek behoorlijk wat overschot.

De wedstrijd zelf... eerste 20 minuten zijn we de bovenliggende partij, maar zonder echt gevaarlijk te worden en daarna nam de Graafschap het initiatief.
Al meermaals gezegd en geschreven maar onze keeper is niet van het niveau dat MVV moet nastreven, ik hoop dan ook snel dat er een nieuwe sluitpost wordt aangetrokken, iedere bal probeert hij op een onorthodoxe manier weg te stompen, een vrije trap bokst hij de eerste helft zelfs bijna in eigen doel, toen hij in de 2e helft een bal in een keer klem had klonk er een veelzeggend cynisch applaus.

Maar niet alleen de keeper deelde in de malaise, Kostons kwam niet in het spel voor en volgde zijn man niet bij de 0-1, Nijs had een percentage van passing waarbij denk ik maar 10% is aangekomen en zo kan ik nog wel even door gaan.
Oorzaak van dit alles ligt natuurlijk niet alleen bij spelers en technische staf, er staat een selectie die in disbalans is, te weinig lengte, te weinig creativiteit, en vooral te weinig kwaliteit, en daarvis maar 1 man verantwoordelijk voor... Elsen.
Hoe lang laten we deze man nog het technisch beleid bepalen, ieder seizoen lopen we achter de feiten aan, onder het mom van: wij slaan in de laatste week van de transfermarkt toe... het heeft zich uitgewezen dat de betere spelers ook in de KKD al in een vroeg stadium van een nieuwe club voorzien zijn, MVV moet het doen met B en C keuze en dan maar hopen dat zo een jongen dan een goed seizoen draait.
Balans tot nu toe: 2 wedstrijden, 0 punten en 6 tegentreffers, ik ben bang dat het een lang seizoen gaat worden, maar blijf hopen dat de last-minute versterkingen die er ongetwijfeld gaan komen, dat ene goede seizoen gaan hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 10:00
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #52

opadiehard schreef : Napoleon hoe vaak heb jij deze luxemburger aan het werk gezien,hierin verschillen we van mening.
Stelliger zonder hem 25 % minder rendement achterin,we verschillen hier echt van mening,ik heb misschien wat meer twijfels over onze fin tegenover de meesten...gr opa.


Hi Opa, geen punt iedereen zijn eigen mening ! Ik heb hem vaak genoeg te zien om 3 dingen te kunnen constateren

1) staat niet goed op zijn benen !
2) wint geen enkel kopduel ondanks zijn lengte ( neem Luik uit als voorbeeld )
3) blessure gevoelig

punt 1-3 vielen me gelijk , zijn motoriek vond en vind ik gammel , dat hij geblesseerd raakte gaf ik al gelijk aan toen ik hem voor de eerste keer zag spelen ( tegen een vriend van me) . Helaas ook gebeurd. Ben bang dat onze luxemburger meer niet zal spelen dan wel dit jaar en dat zijn rol daardoor mede voor dit team veel te weinig van waarde is. Los daarvan vind ik hem ook niet goed genoeg. Hoop ook echt dat Lavalee terug komt !
Liefst had ik Kuipers erbij gehad in de defensie , power , lengte en snelheid ( geen voetbal) en coachen.... MVV had er alles aan moeten doen om hem binnen te halen !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 10:19 17 aug 2019 10:34 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #53
Het wereldje van mvv is nu eenmaal ons kent ons maar dat speelt al zolang ik ga kijken,van marwijk hoeft van mij ook niet zo heeft naar mijn mening en te sterke stem in het geheel.
En dat van elzen zul je moeten ,,slikken,,die heeft een contract voor het leven.
En met een ding hebben we echt wel een raakvlak,we hebben veel te veel en dit al jaren te kleine spelers die het fysiek heel vaak laten afweten tegen een tegenstander zoals gister,waar lengte bijna tot aan het plafond reikte.
Ik hoor ook steeds vaker dat de huidige setting de zaak blokkeerd als het gaat om nieuwe sponsors,en weet zeker dat vleugels daarin een heel belangrijke rol speelt.
Een vraag heb ik wel en dat kun jij misschien beantwoorden is vleugels nog substantieel een sponsor binnen het mvvse,ik weet indd dat Qpark via hem een flink aantal tonnen sponsorden maar spekt hij nog steeds de kas binnen het mvvse?
Maar om terug topic te gaan ....mijn gevoel zegt me na gister hoe kan ik weer een positief gevoel krijgen, hoop dat ik het helemaal mis heb en het te somber in zie vond het gister ondanks de vakantie al een te magere bezetting oppe tribuun,en haken er niet nog meer sponsors en mensen af?...

ps En dat mensen van zichzelf(stewards) neer zetten die hebben ze niet vandaar die beveiligers, in het zwart die klauwen met geld kosten.
Vergeet niet dat een steward per wedstrijd betaald krijgt en een officiële beveiliger een uurloon binnen harkt.
Mvv zit al jaren met zijn handen in het haar als het gaat om stewards bezetting, er melden zich bijna geen nieuwe aan dus blijft het ,,zwarte,, beveiligings gedeelte zoals gister massaal aanwezig,zo lijkt het net alsof elke wedstrijd een risico wedstrijd is...gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 10:21 17 aug 2019 10:21 door Charmeur.
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #54

Tuor schreef : - Bij binnenkomst id controle. Waarom echt? Misschien ervaren anderen dit anders, maar ik vind het een zeer ongastvrije ontvangst, die bovendien werkelijk helemaal nergens op slaat. Wie verzint dit? Komt dit uit de koker van de veiligheidsdriehoek?


Toen ik in de middag kaartjes ging halen, kwam er net iemand binnen bij MVV die zei dat er de Graafschap supporters in het centrum zouden zijn en dat men een 100 procent Id check moest doen. MVV was er zelf niet blij mee natuurlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 10:26
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #55
Geen ID controle op de Noord tribune, wél meerdere De Graafschap supporters op deze tribune. Lekker consequent...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 10:40
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #56
Enige positieve gisteren was het zie van medesupporters. En hoorde heel vaak, ja uiteindelijk toch maar weer een kaart gepakt, je moet toch iets op de vrijdagavond. Denk als de lijn van vorig seizoen wordt doorgetrokken, steeds meer mensen gaan twijfelen.

Bij aankomst al weer eens overvallen door een overdadige politie macht, die naar mijn mening weer te groot was. Bij binnenkomst door een beveiliger met steekwerend vest op een nogal klantonvriendelijke manier gevraagd naar mijn id.
Leuke binnenkomst voor ouders met kinderen om dergelijke beveiligers te zien staan met deze vesten.

Zoals al eerder genoemd, een schandaal dat de papieren versie van de opstelling zijn wegbezuinigd. Zeker aan het begij van een seizoen is dit zeker noodzakelijk om de spelers met de enummers te leren kennen. Ernaast werden via dit formulier ook de sponsors onder de aandacht gebracht.
Over de vuile stoeltjes nog maar te zwijgen. Had nog hoop door een post op facebook waarbij een schoonmaakbrdrijf trots foto's poste van de schoonmaak maar volgens mij waren ze niet verder gekomen dan een vak...

Over de wedstrijd is al genoeg gezegd, enigr voordeel nu, is dat het alleen maar beter kan gaan!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 10:42
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #57
Er is al genoeg gezegd dus ik zal weer een beknopte samenvatting geven geschreven ui emotie.

Stadion gepoetst, nou niet waar wij zitten. Reactie op facebook met foto's erbij zeggen genoeg. Het was weer vies en smerig op de tribunes.
Altijd fijn om een nieuw seizoen in een smerig en goor stadion te beginnen, zo ver welkom je betalende klanten...............

Dan het elftal, 3 nieuwe namen in de basis waarvan 1 de keeper.
Keeper was dramatisch en de rest van het elftal was niet veel beter.
Ik zie gewoon het zelfde team als vorig jaar met de zelfde problemen.
Promoveren / playoffs halen lijkt mij niet haalbaar.

ik denk dat er niet veel meer te vertellen valt.
Supporters die zeggen er zit potentie in of elftal is nog niet compleet.
Keep on dreaming boys.......................

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 11:04 17 aug 2019 11:06 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #58

Charmeur schreef :

Tuor schreef : - Bij binnenkomst id controle. Waarom echt? Misschien ervaren anderen dit anders, maar ik vind het een zeer ongastvrije ontvangst, die bovendien werkelijk helemaal nergens op slaat. Wie verzint dit? Komt dit uit de koker van de veiligheidsdriehoek?


Toen ik in de middag kaartjes ging halen, kwam er net iemand binnen bij MVV die zei dat er de Graafschap supporters in het centrum zouden zijn en dat men een 100 procent Id check moest doen. MVV was er zelf niet blij mee natuurlijk.


Okay, dank voor de toelichting. Vreemd allemaal. Dit komt dus uit de koker van de lokale driehoek. Benieuwd op basis waarvan zo'n beslissing genomen wordt, en überhaupt wat 'supporters van de Graafschap in het centrum' betekent. Dagjesmensen uit Doetinchem? Of een schuimbekkende horde van tientallen hooligans? Als dat laatste zo is en er is een veiligheidsrisico, dan zorgt de driehoek er toch voor dat deze mensen uit de binnenstad verwijderd worden en überhaupt niet in de buurt van het stadion komen? Los van dit, wat is eigenlijk de grens bij een ID controle? Breda hoort blijkbaar bij Doetinchem, wat nog meer? Alles boven Meerssen? Dit soort maatregelen is zo ontzettend dom en zinloos. Het is puur en alleen supportertje pesten.

Kan goed begrijpen dat MVV hier niet blij mee is, lijkt me evident dat MVV absoluut geen voorstander is van deze belachelijke regels. Politie legt iets op, hoeft zelf niet te handhaven en MVV zit met de zure druiven. Overigens niet handig van MVV dat niet nog even via de sociale media kanalen gecommuniceerd is geworden, dat die id controle er zou zijn.

Hoe dan ook, verheug me alweer op 1 september. Het feit dat er nog niks bekend is gemaakt over de kaartverkoop doet vermoeden dat de lokale driehoek er alles aan aan het doen is om de gemiddelde supporter het gevoel te geven dat hij of zij in de Gazastrook op bezoek is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 11:13
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #59

Tuor schreef :

Charmeur schreef :

Tuor schreef : - Bij binnenkomst id controle. Waarom echt? Misschien ervaren anderen dit anders, maar ik vind het een zeer ongastvrije ontvangst, die bovendien werkelijk helemaal nergens op slaat. Wie verzint dit? Komt dit uit de koker van de veiligheidsdriehoek?


Toen ik in de middag kaartjes ging halen, kwam er net iemand binnen bij MVV die zei dat er de Graafschap supporters in het centrum zouden zijn en dat men een 100 procent Id check moest doen. MVV was er zelf niet blij mee natuurlijk.


Okay, dank voor de toelichting. Vreemd allemaal. Dit komt dus uit de koker van de lokale driehoek. Benieuwd op basis waarvan zo'n beslissing genomen wordt, en überhaupt wat 'supporters van de Graafschap in het centrum' betekent. Dagjesmensen uit Doetinchem? Of een schuimbekkende horde van tientallen hooligans? Als dat laatste zo is en er is een veiligheidsrisico, dan zorgt de driehoek er toch voor dat deze mensen uit de binnenstad verwijderd worden en überhaupt niet in de buurt van het stadion komen? Los van dit, wat is eigenlijk de grens bij een ID controle? Breda hoort blijkbaar bij Doetinchem, wat nog meer? Alles boven Meerssen? Dit soort maatregelen is zo ontzettend dom en zinloos. Het is puur en alleen supportertje pesten. Voor het station in Maastricht was een leger van politie aanwezig op de perrons was politie met honden aanwezig tot diep in de nacht ....

Kan goed begrijpen dat MVV hier niet blij mee is, lijkt me evident dat MVV absoluut geen voorstander is van deze belachelijke regels. Politie legt iets op, hoeft zelf niet te handhaven en MVV zit met de zure druiven. Overigens niet handig van MVV dat niet nog even via de sociale media kanalen gecommuniceerd is geworden, dat die id controle er zou zijn.

Hoe dan ook, verheug me alweer op 1 september. Het feit dat er nog niks bekend is gemaakt over de kaartverkoop doet vermoeden dat de lokale driehoek er alles aan aan het doen is om de gemiddelde supporter het gevoel te geven dat hij of zij in de Gazastrook op bezoek is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2019 16:45
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV-De Graafschap 16-08-2019 #60
Op 1Limburg wordt een van onze spelers geciteerd,

Speler Shermar Martina zou graag de middenlinie versterkt zien worden. "Ik denk dat we nog wat fysieke kracht missen, vooral op het middenveld."
Lang seizoen
Uiteraard is ook Martina niet blij met de dubbele nederlaag, maar volgens de verdediger is er geen reden voor paniek. "We werken keihard en doen ons best, maar het valt net niet onze kant op. Het seizoen is nog lang", concludeert hij.


In de vijfde klasse werken ze ook keihard en doen ze ook hun best.
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.405 seconden