Fc Den Bosch - MVV

17 feb 2019 20:33
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Fc Den Bosch - MVV #1
Aangezien den Bosch niet zo in goede vorm verkeerd, hoop ik op een gelijk spelletje of meer. Fc den Bosch heeft een counterploeg, waamee in Maastricht met 0-3 werd gewonnen. Dit kan MVV nu ook. En vooral met een aanval Schroijen- van den Hurk-Croux. Dit keer aan hun dus om het spel te maken. Ze móéten winnen. MVV niet. Dus ik zou zeggen: leun achterover en lekker counteren, zoals zij in Maastricht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2019 12:23 18 feb 2019 12:34 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
Fc Den Bosch - MVV #2
Ik ben uit principe al tegen achterover gaan leunen. Met onze verdediging al helemaal. Je hebt gewoon 2 zwakke schakels waar je nauwelijks alternatieven voor hebt. Nu het met onze supers vleugels en onze (relatief) nieuwe aangevers goed lijkt te komen met Vd Hurk en Kostons ook in vorm raakt zou ik zeggen; op zijn Braziliaans; 2 tegendoelpunten? Maak neet oet! (Zolang we er maar ééntje meer maken).
En met Koopmans in de kist zul je er nooit veel meer dan 2 tegen krijgen.
Noa vöare!!

En dan wil ik nog gezegd hebben: gelet op de resultaten uit de afgelopen wedstrijden, gelet op de sfeer en gelet op de selectie die nu eindelijk kwalitatief en qua breedte (redelijk) op peil is; dat we best wel omhoog mogen kijken en gewoon moeten gaan voor plaats 3 t/m 7.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2019 15:39
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Fc Den Bosch - MVV #3
Deze wedstrijd wordt zo te zien live uitgezonden op Fox Sports 3

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2019 16:04 18 feb 2019 16:22 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Fc Den Bosch - MVV #4
Wat ik er mee wil zeggen @ Hill is dat je anders in het zelfde mes loopt als in Maastricht. Je beschrijft precies de thuis wedstrijd. Als ik trainer was, zou ik dat niet adviseren. Je kunt het proberen, maar dat je dan met 5-0 van het veld loopt is het risico. Want MVV is geen Brazilië. Ik weet, het motto is noa veure, maar een keer op een laffe manier met 0-2 van het veld stappen, kan geen kwaad. Ik kan voorbeelden genoeg noemen hoe het andersom in Maastricht ging zie o.a. MVV-Sparta, MVV-Cambuur etc...Ook Twente zei het zelf al voordat ze kwamen: " zij moeten nu het spel maken" (MVV). De rollen mogen wel eens omgedraaid. Mits je de scheids mee hebt natuurlijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2019 10:16
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Fc Den Bosch - MVV #5
Voor mijn gevoel doen we het altijd slecht tegen teams getraind door Wil Boessen. De digitale archieven eens ingedoken, en dat valt eigenlijk reuze mee:

Twee seizoenen Fortuna: twee keer zege (in Sittard), twee keer gelijk .
Oss: een keer winst (Oss) een keer verlies.
Den Bosch vorig seizoen: thuis winst, uit verlies. Dit seizoen thuis verlies.

Dus negen wedstrijden, vier overwinningen, twee gelijk, drie verloren. Niet goed, niet slecht.

Boessen speelt zoals Schapendonk ook al zegt doorgaans countervoetbal. Nu kan het een voordeel zijn dat Den Bosch thuisspeelt en al vier wedstrijden niet meer gewonnen heeft, die zullen graag willen winnen dus wellicht wat aanvallender spelen dan normaal. Den Bosch krijgt weinig doelpunten tegen en scoort relatief gezien ook weinig - voor de plek op de ranglijst dan. Hetzelfde geldt natuurlijk voor MVV.
De gevaarlijkste spelers? Met afstand aanvallende middenvelder Beltrane, dat is een topper voor dit niveau. Daarnaast hebben ze met buitenspelers Blummel en Verbeek en spits Sappinen een leuk aanvalstrio. Vincent Vermeij loopt daar ook rond, zou zo maar tegen ons een basisplaats kunnen krijgen in plaats van Sappinen - of ze spelen samen: de 0-0 van Den Bosch tegen Jong AZ vorige week speelden ze in een soort 4-2-4 formatie.
Verder nog als bekende namen Holla op het middenveld en ervaren doelman Van der Steen.

Ik zet mijn geld op een 1-1 gelijkspel. Daar kan ik op voorhand mee leven, al zou het natuurlijk schitterend zijn als we ook hier drie punten pakken. Vorig jaar hadden we hier een frustrerende 2-1 nederlaag, dat moet beter!

Met Twente - Eindhoven, Jong PSV - Roda, NEC Almere en RKC - Volendam gaan er weer genoeg concurrenten voor de play-offs (en durf ik het te zeggen, overslaan eerste ronde daarvan) punten verspelen. MVV zou op de ranglijst goede zaken kunnen doen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2019 12:38
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Fc Den Bosch - MVV #6
Overigens, Beltrame ontbrak vorige week bij Den Bosch wegens een blessure, en het is niet zeker dat hij morgen aan de aftrap kan verschijnen. Dat zou een enorme slok op een borrel schelen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2019 13:15
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Fc Den Bosch - MVV #7
Veel griepgevallen in de selectie van MVV en Holbby is een paar weken uit de running met een blessure :(

www.1limburg.nl/griepgolf-dreigt-mvv-sel...gen?context=topstory

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2019 14:28
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Fc Den Bosch - MVV #8
Ik zou toch eens graag de statistieken willen zien van alle clubs m.b.t. blessures... Volgens mij doen we daar aardig mee in de top.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2019 15:26
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Fc Den Bosch - MVV #9
Holtby dus sowieso afwezig voorlopig, wel een aderlating. Kostons of deom als logische vervanger maar zijn voor morgen allebei een vraagteken. Mochten we het morgen echt moeten doen zonder kostons, deom, Koopmans, Martina en ippel dan geef ik ons geen schijn van kans. Maar goed, ik laat me graag verrassen. We hebben al vaker goed gepresteerd terwijl er veel spelers afwezig waren door ziektes en blessures.

@Sjotelsplak, we hebben inderdaad flink wat blessures maar staan daarin echt niet bovenin. Helmond mist al een hele tijd een compleet elftal. Daarnaast is het nu dus zo dat alleen holtby en Nys geblesseerd zijn, de rest is ziek. Dat heb je nou eenmaal met de griep, raakt een speler geveld en laat deze zijn gezicht zien op de club dan is de kans reëel dat er andere spelers worden aangestoken. Ik verwacht overigens niet dat we al deze spelers morgen moeten missen, gezien het feit dat Koopmans al heel de week thuis is geweest zal die wel genoeg hersteld zijn om te kunnen spelen. Althans, dat hoop ik dan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2019 15:27 21 feb 2019 15:29 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Fc Den Bosch - MVV #10

Sjotelsplak schreef : Ik zou toch eens graag de statistieken willen zien van alle clubs m.b.t. blessures... Volgens mij doen we daar aardig mee in de top.

Dan staan we toch érgens mee in de top. Nu nog binnen 5 jaar champions league, of is dit te hoog gegrepen? Oh nee wacht, dat zeggen ze alleen in het oosten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2019 19:33
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
Fc Den Bosch - MVV #11

Komopdieroeie schreef :
@Sjotelsplak, we hebben inderdaad flink wat blessures maar staan daarin echt niet bovenin. Helmond mist al een hele tijd een compleet elftal. Daarnaast is het nu dus zo dat alleen holtby en Nys geblesseerd zijn, de rest is ziek. Dat heb je nou eenmaal met de griep, raakt een speler geveld en laat deze zijn gezicht zien op de club dan is de kans reëel dat er andere spelers worden aangestoken. Ik verwacht overigens niet dat we al deze spelers morgen moeten missen, gezien het feit dat Koopmans al heel de week thuis is geweest zal die wel genoeg hersteld zijn om te kunnen spelen. Althans, dat hoop ik dan.


Een aanvulling op het wel of niet spelen van Koopmans: op het Insta-account van MVV is te zien dat-ie vanmorgen gewoon op de training was. Ik ga er dan ook van uit dat-ie gewoon speelt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2019 07:37
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Fc Den Bosch - MVV #12
Matchday, pak die Bossche bollen!!

Wat betreft de personele problemen zijn er bij beide ploegen vandaag een hoop vraagtekens, bij Den Bosch met name in de defensie. Daarnaast missen ze Bouyaghlafen, vd Winden en Darri. Toch een aantal spelers die lastig te verdedigen zijn. Daar staat tegenover dat Beltrame er waarschijnlijk wel weer bij is, dus daar moeten we voor oppassen. Hopelijk zijn de meesten van ons die kamp(t)en met griep c.q. ziek zijn er vandaag gewoon bij. Den Bosch vindt de laatste weken moeilijk het net en zit wat dat betreft in hetzelfde schuitje als ons toen ze in de Geusselt op bezoek kwamen. De rollen zijn nu dus enigszins omgedraaid, laten we dan ook gelijk maar een 0-3 neerzetten vandaag en gelijk over die kutclub uit Kerklaar heen gaan. Hopelijk laten die zich weer net zo hard naaien als uit bij Jong Ajax.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2019 17:12
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 921
Meer
Fc Den Bosch - MVV #13
Tot nu toe heeft MVV de uitwedstrijden waar ik bij was, gewonnen. Dat is een goede traditie om vast te houden, maar reken maar dat FC Den Bosch gebrand is op een goed resultaat!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2019 20:04
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1153
Meer
Fc Den Bosch - MVV #14
yesssssss Hurk 0-1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2019 20:12
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Fc Den Bosch - MVV #15
Goed begin , nu de 0 2 maken .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden