Fc Den Bosch - MVV

24 feb 2019 12:30
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Fc Den Bosch - MVV #61

Schapendonk schreef : Niet goed uit de verf. Het is een conditie probleem. Ik zag Ippel verschillende malen verschrikt kijken, dat het hem te snel ging. Ook zo'n eigen doelpunt komt voort, als een team iets niet kan bijbenen. Een hele week conditie training lijkt me niet verkeerd voor een DEEL (let op, DEEL) van de spelers. Een Ruud van Nistelrooy zit niet alleen op de tribune omdat hij ooit voor Den Bosch speelde, maar ook omdat hij niet naar gebraggel komt kijken. Fc Den Bosch-MVV was een uithoudings/ uitputtingsslag waarin MVV duidelijk de mindere was. Nu is het 1-2 geworden, maar het had ook 4-2 kunnen zijn geweest. Natuurlijk is het een mooi resultaat, maar tegen Go Ahead komt je zo'n soort gelijke wedstrijd tegen. Hopenlijk valt dan de munt weer de goede kant uit. Ik heb er vertrouwen in mits er hard gewerkt wordt aan het uithoudingsvermogen, want wat dat betreft zit men niet aan de beste kant. Niet te veel Carnaval vieren wat mij betreft.

Wat denk je wat griep met je conditie/lichaam doet? Ik had twee weken terug ook griep en was met name vorige week nog steeds veel vermoeider dan normaal. Ik kan me zo voorstellen dat er meerdere spelers gespeeld hebben die eigenlijk beter niet hadden gespeeld om te kunnen herstellen. Elsen verwees daar na de wedstrijd ook naar dat hij bang was dat er vijf minuten voor tijd meerdere spelers uit zouden vallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2019 12:31
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Fc Den Bosch - MVV #62

jeoff schreef : Ik vond Kostons trouwens een goede pot spelen. Was bij veel aanvallen betrokken, goede aanvoer richting de vleugelspelers etc. Jammer dat hij die kans niet verzilverde. Hij moest in de rust gewisseld worden, volgens mij vanwege zijn griep? Hopelijk zet hij deze groei door iig :)

Doet het goed inderdaad. Lijkt er op dit moment op dat Elsen voor het evenwicht op het middenveld moet kiezen tussen Kostons en Deom. Ik vind het niet zo gek dat hij dan kiest voor de niet-gehuurde speler als beide spelers elkaar in evenwicht houden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2019 14:40 24 feb 2019 14:41 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Fc Den Bosch - MVV #63

Belgske schreef :

Schapendonk schreef : Niet goed uit de verf. Het is een conditie probleem. Ik zag Ippel verschillende malen verschrikt kijken, dat het hem te snel ging. Ook zo'n eigen doelpunt komt voort, als een team iets niet kan bijbenen. Een hele week conditie training lijkt me niet verkeerd voor een DEEL (let op, DEEL) van de spelers. Een Ruud van Nistelrooy zit niet alleen op de tribune omdat hij ooit voor Den Bosch speelde, maar ook omdat hij niet naar gebraggel komt kijken. Fc Den Bosch-MVV was een uithoudings/ uitputtingsslag waarin MVV duidelijk de mindere was. Nu is het 1-2 geworden, maar het had ook 4-2 kunnen zijn geweest. Natuurlijk is het een mooi resultaat, maar tegen Go Ahead komt je zo'n soort gelijke wedstrijd tegen. Hopenlijk valt dan de munt weer de goede kant uit. Ik heb er vertrouwen in mits er hard gewerkt wordt aan het uithoudingsvermogen, want wat dat betreft zit men niet aan de beste kant. Niet te veel Carnaval vieren wat mij betreft.

Wat denk je wat griep met je conditie/lichaam doet? Ik had twee weken terug ook griep en was met name vorige week nog steeds veel vermoeider dan normaal. Ik kan me zo voorstellen dat er meerdere spelers gespeeld hebben die eigenlijk beter niet hadden gespeeld om te kunnen herstellen. Elsen verwees daar na de wedstrijd ook naar dat hij bang was dat er vijf minuten voor tijd meerdere spelers uit zouden vallen.

Nou het was in principe ook al tegen Jong Utrecht te zien, dat er 5 man zo eruit worden gelopen door één speler. Hey, maar ik klaag niet heh. Ik blijf kritisch. Ik wil het onderste uit de kan. Meer niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2019 15:01
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Fc Den Bosch - MVV #64

Boys_in_Red schreef :

Schapendonk schreef :

Frostie_999 schreef : Yup, qua uitwedstrijden 2e. Over de thuiswedstrijden zullen we het maar niet hebben ;-)

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk


Jawel, doe toch maar. Op welke plek staan we in de thuiswedstrijden?? 2e in de uitwedstrijden is natuurlijk bizar goed voor MVV. Dat was vroeger wel anders.


Thuis staan we op een 14e plaats met 17 punten uit 13 wedstrijden.

Oké MVV staat dus 2e op basis van de uit wedstrijden. Wat staat Go ahead eagles op basis van de thuiswedstrijden? Als dit ook 2e is dan wordt het een regelrechte clash.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.243 seconden