Fc Den Bosch - MVV

22 feb 2019 22:24 22 feb 2019 22:25 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Fc Den Bosch - MVV #31
Fantastisch resultaat! Net als anderen was ik al blij geweest met een puntje.
Ik vond MVV in de eerste helft behoorlijk spelen. Daarna, in de eerste 30 minuten van de 2de helft, werd het middenveld van MVV compleet overlopen en hadden we geluk dat het niet 2-1 werd. Toch werd ik niet ongerust want met zijn voorspellende gave had HoutenGerard in de chat al aangegeven dat MVV zou winnen. Gelukkig kreeg hij gelijk en hoeft hij zijn huis niet te verkopen om de gokschuld af te betalen.

Na de 2-1 kwam MVV wat beter in het spel en heeft Den Bosch eigenlijk geen kans meer gehad, op het allerlaatste schot van de wedstrijd na waar Koopmans weer uitstekend bij zat.

Ook blijkt nu dat de criticasters van vd Hurk ongelijk hebben gekregen. Vele anderen zagen al langer dat deze spits genoeg kwaliteiten heeft, maar dat de aanvoer vanaf de vleugels uitbleef. Nu die aanvoer er is scoort hij aan de lopende band.

Jammer van de resultaten van Twente (hoeveelste penalty was dit?) en de Pruuse, maar mijn weekend kan nu al niet meer stuk!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Tuor, Lassie80, M.V.V. 1902, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2019 22:25
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Fc Den Bosch - MVV #32

M.V.V. 1902 schreef : Ik kan schrijven over de ontknoping in Enschede en Eindhoven.


94 minuten liggen pompen. En dan verlies je in de laatste secondes van de scheidsrechter idd. Wat een cadeautje wordt daar weggeven. En mochten we hierdoor de periode misgrijpen (mocht he) dan is dat ook een duur cadeautje voor ons (het missen van de geldsom). Maar dat is bijzaak, de punten van vanavond zijn binnen, topprestatie!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, M.V.V. 1902, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2019 00:15 23 feb 2019 00:18 door Zoewiezoe.
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Fc Den Bosch - MVV #33
MVV 1902 zegt het goed. Je kunt er van alles over schrijven maar bottom line is dat we gewoon de 5e driepunter op rij pakken! Ongekend.
Het was zeker niet allemaal hosanna vanavond. Mn het spel in balbezit was bij vlagen erg matig en daardoor konden we totaal niet onder de druk (die overigens ook niet tot veel echte kansen voor de Bosschenaren leiden) uit komen. Laat onverlet dat we uiteindelijk wel een aantal prachtige aanvallen op de mat leggen en kansen genoeg hebben gehad op meer treffers. De zege is wat mij betreft uiteindelijk ook niet onverdiend hoewel ik inderdaad de 1e 30 minuten van de 2e helft wel erg mager vond. Maar wat zou het: MVV 3 points , hoppa ! En ik heb het gevoel dat de ploeg aardig wat zelfvertrouwen heeft getankt de laatste weken.
Trouwens erg mooi was de invalbeurt van onze youngster. Die heeft gevoeld binnen 10 minuten minstens 20 kopduels gewonnen. Geweldig :-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, M.V.V. 1902, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2019 09:03
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1350
Meer
Fc Den Bosch - MVV #34
En 3x raden wie komende week Twente van een overwinning moet afhouden zodat wij kans maken op de periodetitel...

Maar ze kunnen er natuurlijk ook voor kiezen om ons onderlinge puntenverschil te laten oplope ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2019 09:23 23 feb 2019 09:29 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
Fc Den Bosch - MVV #35
Is het niet zo dat de nr.2 tegen de nr.5 speelt in de nacompetitie? Want dat is op dit moment fc den Bosch. En ik zie die wel als 2e eindigen. Of MVV hier nu zo blij mee moet zijn? Ik zou die graag aan Roda gekoppeld willen zien, want op dat prikbord zijn ze al vanaf de 3e wedstrijd ongeveer, naar NAC Breda aan het kijken. Schijnbaar hun favoriet, en over fc den Bosch spreken ze niet eens haha. Wellicht kan MVV nog ff doorvlammen en 3e of 4e worden. Op Fox werd gister overigens gezegd dat MVV op de 2e plek staat in de uit wedstrijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2019 10:12
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Fc Den Bosch - MVV #36
Yup, qua uitwedstrijden 2e. Over de thuiswedstrijden zullen we het maar niet hebben ;-)

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2019 10:50 23 feb 2019 10:53 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Fc Den Bosch - MVV #37
Jongens wat een heerlijk gevoel, al het zoveelste lekkere weekend achter elkaar. Waar gaat dit eindigen? Deze ploeg wint opeens veel wedstrijden op karakter en maakt wedstrijden dood, terwijl dit er in de eerste competitie helft vaak aan ontbrak.

Schroijen voor mij MOTM gisteren, twee goede loopacties van onze nummer 9 die wederom bewijst een klasse spits te zijn op dit niveau maar die twee doelpunten zijn voor het overgrote deel te danken aan twee strakke voorzetten van Joeri, die waren bijna niet te missen. Croux was niet top maar goed dat nemen we voor lief, die hoeft ook niet 90 minuten lang top te zijn. Legt weer bijna een bal in de verre kruising.

Ook nog dank aan de supporters die er gisteren bij waren en onze spelers hebben voorzien van de nodige support. Tot de 1-1 heb ik die Bossche bollen nauwelijks gehoord en na de 2-1 ook niet meer, op wat gefluit na. Lekker hoor! We zouden zomaar al vroeg zeker kunnen zijn van een plek in de PO's als we deze ongeslagen reeks nog even weten uit te breiden. Chapeau jongens! Gruuts.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2019 11:08
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Fc Den Bosch - MVV #38
Goede wedstrijd van MVV, alhoewel ik toch enige tijd (na de 1-1) mijn hart heb moeten vasthouden.
Maar wat ik mij nu afvraag: 'waar zijn al die criticasters van Elsen & Co nou ?'
Weet niet wat ik allemaal gelezen heb: tijd voor vernieuwing, de chemie is weg, deze man is geen trainer, etc. etc.
Nu win je 5 keer op rij, en je hoort niemand meer.

Ik heb Elsen nog altijd hoog zitten en was het dan ook nooit eens met alle 'kritiek' op hem.
Hij bewijst nu voor de zoveelste keer van grote waarde te zijn voor dit MVV.
Hopelijk kan MVV deze goede reeks voortzetten met als kers op de taart een overwinning in de veredelde circustent.
De rest zien we dan wel weer, het is gewoon een kwestie van 'pieken op het juiste moment'
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902, bokkesprongen, Pentakel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2019 11:20 23 feb 2019 11:22 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Fc Den Bosch - MVV #39

Zwegel schreef : Goede wedstrijd van MVV, alhoewel ik toch enige tijd (na de 1-1) mijn hart heb moeten vasthouden.
Maar wat ik mij nu afvraag: 'waar zijn al die criticasters van Elsen & Co nou ?'
Weet niet wat ik allemaal gelezen heb: tijd voor vernieuwing, de chemie is weg, deze man is geen trainer, etc. etc.
Nu win je 5 keer op rij, en je hoort niemand meer.

Ik heb Elsen nog altijd hoog zitten en was het dan ook nooit eens met alle 'kritiek' op hem.
Hij bewijst nu voor de zoveelste keer van grote waarde te zijn voor dit MVV.
Hopelijk kan MVV deze goede reeks voortzetten met als kers op de taart een overwinning in de veredelde circustent.
De rest zien we dan wel weer, het is gewoon een kwestie van 'pieken op het juiste moment'


Criticasters zijn altijd nergens te bekennen wanneer het lekker loopt, als Ron volgende week een onverwachte beslissing maakt tegen GAE en je verliest daar dan begint het bij deze mensen langzaam weer te borrelen. Zo gaat het nou eenmaal, niet te veel woorden aan vuil maken.

P.S. ik kan mij vergissen maar Zwegel, gaf jij niet nog maar een week of wat geleden in dit forum aan dat je het niet meer kon opbrengen om MVV supporter te zijn? Kan dat bericht nergens meer terugvinden dus of ik zoek slecht of diegene heeft dat bericht verwijderd om vragen te voorkomen, maar als mijn geheugen mij niet in de steek laat was jij dat. In dat geval ben je wel weer heel snel van gedachten veranderd. Corrigeer mij als ik het mis heb.

Correctie: Ik heb het bericht gevonden, in het topic over de wedstrijd tegen Jong Utrecht. Ik Quoteer Zwegel:

''Ik krijg het na bijna 40-jaar niet meer opgebracht om de club te steunen.
Een club die geen respect toont naar haar supporters is niet mijn club. (natuurlijk kan de club hier niet alleen iets aan doen)
Ik wens niet langer als een crimineel behandeld te worden bij een voetbalwedstrijd.
En dan heb ik het over Twente uit, Twente thuis, 045 thuis , en zo zijn er nog wel een paar voorbeelden.
Twente thuis was voor mij de druppel, en heb ik besloten om maar andere leuke dingen te gaan doen op de vrijdagavond. (en geloof me, ik ben niet de enige!)
Dit bevalt me prima tot nu toe.
Na de klachten, die bij MVV en de politie zijn ingediend nav de gebeurtenissen na afloop van de wedstrijd MVV-Twente, was misschien een simpele persoonlijke excuusbrief van MVV genoeg geweest om mijn beslissing te herzien. Maar van MVV kant kwam er eigenlijk alleen een standaard mailtje, waarin er ook nog werd geschreven achter het politie optreden te staan. Voor mij onaanvaardbaar !! (als er iets gebeurd was zou ik het begrijpen, maar er was totaal niks aan de hand).
Uiteraard begrijp ik dat de echte boosdoeners op het stadhuis zitten, maar MVV moet niet zo met zich laten spelen.
Dit soort praktijken zie je zelfs bij de grote clubs niet, maar in Maastricht schijnt dat allemaal zomaar te kunnen.
Verder respecteer ik ieder zijn mening, en wens ik de mensen die wel blijven gaan veel plezier toe.
Ik ben ervan overtuigd dat als dit zo doorgaat, dat er over 3 of 4 jaar nog maar 2500 man op de tribune zitten.''

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2019 11:34
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Fc Den Bosch - MVV #40
Wat is je punt Komopdieroeie !!
Dat ik voorlopig niet meer bij MVV kom uit principe wil niet zeggen dat ik het niet meer volg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2019 12:14
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Fc Den Bosch - MVV #41
we zijn aan een hele mooie reeks bezig, die hebben we op tijd kunnen inzetten doordat we tegen mindere tegenstanders speelde en de juiste versterkingen hebben kunnen halen. De punten die we nu pakken neemt niemand ons meer af
En als we daardoor de PO gaan halen dan is dan een prima prestatie . Periode winnen lijkt me net iets te veel gevraagd .

De griepgolf die heerst dat vind ik dus volledig onnodig . Ik heb dat al eens eerder aangegeven, preventief vaccineren tegen de griep werkt en waarom zou je dat bij voetballers niet doen. Kan een boel ellende voorkomen . Zelf doe dat al jaren en heb sinds ik dat doe ( preventief) nimmer meer de griep gehad. En wie wil nu de griep krijgen je kunt er dagen goed beroert van zijn.

Over de wedstrijd , je ziet gewoon dat als je via de zijkanten kunt voetballen en dat kunnen we nu met Croux en Schrooijen dan hebben we een spits die vaak het juiste momentum kiest voor zijn actie. Van den Hurk is voor MVV een top aankoop, mensen die hier in het verleden laagdunkend over hem hebben geschreven hebben echt nul verstand van voetballen.
Ook ons centrale verdedigings trio met koopmans, Mares en Lavelle is echt top en veel stabieler als vorig seizoen met die vreemde vogels zoals Parrera en Maeee. Mares, Lavalle direct proberen vast te leggen , en Koopmans nog een seizoen proberen te huren .

Het team groeit door de overwinningen , we spelen niet super maar dat zit er ook niet in. Als we de verdediging met de aanval kunnen verbinden door spelers als Deom ( wat ik echt een leuke voetballer vind) dan kunnen we voorin met Croux, Schrooijen en Hurk echt gevaarlijk zijn.

Ippel kan nog 30-40 % beter hoop dat Holtby en Deom nog gaan groeien samen met Croux dan worden we echt sterker. Schrooijen speelt op zijn top van zijn kunnen samen met Hurk en achterin spelen we degelijk rustig . Ook onze zijkanten worden dan beter met Vermeijl en Gunst .

Mooie overwinning , verdiend ? tja Den bosch ook 2 keer houtwerk geraakt. Ik denk een gelijkspel was goede afspiegeling geweest maar je zit nu in een fase dat je dit soort wedstrijden wint , mooi meegenomen . Alle punten zijn nodig om de PO veilig te stelen !
chapeua MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2019 12:25
Pino67
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 33
Meer
Fc Den Bosch - MVV #42
Blijf Ron een slechte trainer vinden ondanks de 5 zeges. Persoonlijk kom ik naar het stadion voor creatieve spelers aan het werk te zien. ( Buiten mijn MVV hart) Ik erger mij eraan dat een creatieve speler als Deom zonder reden tegen JUT aan de kant gehouden wordt. De winnende goal komt voort uit de creatieve pass van Deom. Het verschil waarom het nu beter gaat heeft o.a. te maken met de aanwinsten van de winterstop.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2019 12:27
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Fc Den Bosch - MVV #43
Ik zou eens langzaam beginnen om het contract van Joerie op te waarderen zodat die nog een paar jaar bij ons balt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2019 12:34
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Fc Den Bosch - MVV #44

Komopdieroeie schreef :

Zwegel schreef : Goede wedstrijd van MVV, alhoewel ik toch enige tijd (na de 1-1) mijn hart heb moeten vasthouden.
Maar wat ik mij nu afvraag: 'waar zijn al die criticasters van Elsen & Co nou ?'
Weet niet wat ik allemaal gelezen heb: tijd voor vernieuwing, de chemie is weg, deze man is geen trainer, etc. etc.
Nu win je 5 keer op rij, en je hoort niemand meer.

Ik heb Elsen nog altijd hoog zitten en was het dan ook nooit eens met alle 'kritiek' op hem.
Hij bewijst nu voor de zoveelste keer van grote waarde te zijn voor dit MVV.
Hopelijk kan MVV deze goede reeks voortzetten met als kers op de taart een overwinning in de veredelde circustent.
De rest zien we dan wel weer, het is gewoon een kwestie van 'pieken op het juiste moment'


Criticasters zijn altijd nergens te bekennen wanneer het lekker loopt, als Ron volgende week een onverwachte beslissing maakt tegen GAE en je verliest daar dan begint het bij deze mensen langzaam weer te borrelen. Zo gaat het nou eenmaal, niet te veel woorden aan vuil maken.

P.S. ik kan mij vergissen maar Zwegel, gaf jij niet nog maar een week of wat geleden in dit forum aan dat je het niet meer kon opbrengen om MVV supporter te zijn? Kan dat bericht nergens meer terugvinden dus of ik zoek slecht of diegene heeft dat bericht verwijderd om vragen te voorkomen, maar als mijn geheugen mij niet in de steek laat was jij dat. In dat geval ben je wel weer heel snel van gedachten veranderd. Corrigeer mij als ik het mis heb.

Correctie: Ik heb het bericht gevonden, in het topic over de wedstrijd tegen Jong Utrecht. Ik Quoteer Zwegel:

''Ik krijg het na bijna 40-jaar niet meer opgebracht om de club te steunen.
Een club die geen respect toont naar haar supporters is niet mijn club. (natuurlijk kan de club hier niet alleen iets aan doen)
Ik wens niet langer als een crimineel behandeld te worden bij een voetbalwedstrijd.
En dan heb ik het over Twente uit, Twente thuis, 045 thuis , en zo zijn er nog wel een paar voorbeelden.
Twente thuis was voor mij de druppel, en heb ik besloten om maar andere leuke dingen te gaan doen op de vrijdagavond. (en geloof me, ik ben niet de enige!)
Dit bevalt me prima tot nu toe.
Na de klachten, die bij MVV en de politie zijn ingediend nav de gebeurtenissen na afloop van de wedstrijd MVV-Twente, was misschien een simpele persoonlijke excuusbrief van MVV genoeg geweest om mijn beslissing te herzien. Maar van MVV kant kwam er eigenlijk alleen een standaard mailtje, waarin er ook nog werd geschreven achter het politie optreden te staan. Voor mij onaanvaardbaar !! (als er iets gebeurd was zou ik het begrijpen, maar er was totaal niks aan de hand).
Uiteraard begrijp ik dat de echte boosdoeners op het stadhuis zitten, maar MVV moet niet zo met zich laten spelen.
Dit soort praktijken zie je zelfs bij de grote clubs niet, maar in Maastricht schijnt dat allemaal zomaar te kunnen.
Verder respecteer ik ieder zijn mening, en wens ik de mensen die wel blijven gaan veel plezier toe.
Ik ben ervan overtuigd dat als dit zo doorgaat, dat er over 3 of 4 jaar nog maar 2500 man op de tribune zitten.''



Zwegel heb heus een punt, ook ik bezoek geen uitwedstrijden meer! Geen drank en drugs meer in de bus maar vooral geen zin om als hond behandelt te moeten worden bij uitwedstrijden. Thuiswedstrijden gewoon present. Altijd escalatie door politie terwijl er vrijwel niets gebeurt. Ben daar zo klaar mee!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2019 12:42 23 feb 2019 12:43 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Fc Den Bosch - MVV #45
Ik ben nog altijd die criticaster die vind dat er een nieuwe trainer moet komen. Aangaande het matige veldspel de eerste seizoenshelft. Dat zal overigens niet alleen aan de trainer maar die heeft daar wel een grote invloed op.

Enfin igg ongekende luxe de afgelopen reeks.
De kwaliteitsinjectie van Holbty en Croux begint zijn vruchten af te werpen. Spelers waarvoor ik naar het stadion kom. Ik heb er wel een hele seizoenshelft op moeten wachten. Tevens vallen de kwartjes nu wel de goede kant op. Ballen die er de eerste seizoenshelft niet ingingen gaan vliegen nu als warme broodjes de goal in. Super voor van den Hurk. Toch de spits waarop ik lang gewacht heb.
Gisteren live gekeken, MVV speelde lekker op de counter al creerde Den Bosch met hun balbezit erg weinig. Den Bosch wordt wakker als de eigen goal valt. Domme pech, hij probeerd de bal over de lijn te koppen, die andere lijn ja. Ze gaan opportunistisch spelen en worden dreigender. We zijn het dan even kwijt. Slechte fase die wordt afgesloten met weer een scherpe counter.
Leuke foto in de kleedkamer, daar staat een team!

Ik ga igg als een Positivo het weekend in! Chapeau MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.469 seconden