FC Twente - MVV

12 okt 2018 14:07 12 okt 2018 14:11 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
FC Twente - MVV #1
Niet iedereen zal uitkijken naar deze wedstrijd maar over twee dagen is het alweer zo ver. Ik kan me niet voorstellen dat de redelijk solide verdediging (incl verdedigende middenveld) er nu ineens niets meer van kan na het debakel tegen Den Bosch, maar er zal wel uit een ander vaatje getapt moeten worden tegen Twente. Er zijn inmiddels al 24000 kaartjes verkocht voor de wedstrijd en het is gratis live te zien op het open net van Fox.

Ik denk dat een puntje pakken al erg lastig zal zijn, maar wie weet worden we verrast.

Edit: Weet iemand of de Martina's erbij zijn of niet? Volgens mij speelt Curacao vanavond

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2018 14:19
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
FC Twente - MVV #2
Om lijnsje te parafraseren: Weten jullie wat typisch MVV is? Hier opeens een goed resultaat neerzetten (gelijkspel of zelfs winnen).

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2018 15:20
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
FC Twente - MVV #3
Laat me eens gek doen, Kleine overwinning voor us MVV (0-1 of 1-2). Twente moet en zal het spel maken, meer balbezit voor hun. Hopelijk blijf de scheids neutraal, hij woont op een kleine 34 km van het stadion af. Mvv driemaal voor de goal van Twente en we scoren er een of 2 keer uit. Na 90 minuten flink ploederen 3 punt gaan mee naar Mestreech,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2018 18:21
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
FC Twente - MVV #4
Martina’s geven de voorkeur aan MVV, en hebben de uitnodiging van Curacao afgeslagen.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2018 22:03
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
FC Twente - MVV #5
Wat een klasse actie van die twee....petje af....gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2018 15:16
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
FC Twente - MVV #6
Dit affiche is voor altijd verbonden met de naam Theo Koomen die verongelukte op de weg van het Diekmanstadion in Enschede naar Wervershoof. Hij had verslag gedaan van FC Twente-MVV, uitslag 1-2, op 4 april 1984. De dag erna overleed hij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2018 15:40
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
FC Twente - MVV #7

De Zwarte Vogel schreef : Dit affiche is voor altijd verbonden met de naam Theo Koomen die verongelukte op de weg van het Diekmanstadion in Enschede naar Wervershoof. Hij had verslag gedaan van FC Twente-MVV, uitslag 1-2, op 4 april 1984. De dag erna overleed hij.


Dit staat inderdaad nog altijd op mijn netvlies. Ook al was ik destijds pas 10 jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2018 18:09
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
FC Twente - MVV #8
Precies Jacques, dit zal weer een typische wedstrijd voor MVV worden.

Maar eerlijk, Twente heeft een spelersbegroting van 20 miljoen (verbeter me als dit fout is en niet enkel voor spelers is). Zien we dit bij hun, heel eerlijk gezegd, terug op het veld? Ik vind van niet.

Gemiddelde keeper met Drommel. Achterin Bijen samen met zijn 3 buitenlandse collega’s. Uit spanje en Brazilië. Linksback is een man van 34 die niet meer alles belopen krijgt. Ronnie, hier liggen wellicht kansen!

Middenveld is morgen het zorgenkindje van Pusic. Brama geblesseerd, zijn vervanger Smith is met de nationale ploeg van Wales mee en verder zijn er niet zo heel veel smaken. De meest logische vervanger, Vd Heyden, is geen topper. Hölscher heeft een goede trap, Espinoza zegt me niks.

Ze hebben wel een geweldige aanval met Aitor(ex Barca) , Boere en Zehknini. Deze aanval is zelfs voor net onder de subtop Eredivisie nog aardig.

Kort samengevat: relatief onbekende achterhoeden , matig middenveld en goede aanval.

Wat hebben we bij MVV? Juist (even voor alle zeikers die alleen naar de wedstrijd van afgelopen vrijdag kunnen kijken) : een goede verdediging, matig aanvallend middenveld en onvoorspelbare voorhoeden.

Liggen er dus kansen? Ojazekers, althans dat vindt Lijnsje die weer “met zijn propaganda” komt aanzetten.

Kom op morgen! Laten we nu eens ons visitekaartje afgeven daar!

1-2

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2018 16:30 14 okt 2018 16:30 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
FC Twente - MVV #9

Boe is dat feeske? schreef : Martina’s geven de voorkeur aan MVV, en hebben de uitnodiging van Curacao afgeslagen.


Toch apart dat Shermaine dan op de bank begint. Elsen komt met een engszins verrassende opstelling: (Via Trepke B )

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2018 17:49
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
FC Twente - MVV #10
Drie bussen terug gestuurd. Jammer, support kunnen onze mannen wel gebruiken daar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2018 18:40
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
FC Twente - MVV #11
FC Twente - MVV 0-1 !!!!!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2018 18:48
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Twente - MVV #12
Laat ze maar gauw promoveren want schijnbaar kunnen ze alleen presteren tegen clubs die wat beter in de centen zitten. Er is geen touw meer aan vast te knopen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2018 18:57 14 okt 2018 19:28 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
FC Twente - MVV #13
Jullie moeten je schamen, om jezelf zo te laten gaan vorige week! Kijk eens wat Ron Promotion geflikt heeft, even 25.000 toeschouwers stil gekregen, met zes ton spelersbudget (exclusief middageten)dat is toch fantastisch. Hoe konden jullie aan hem twijfelen??.. Jullie hebben 0,0% voetbalverstand. :P Om Maarten Omvlee even te quoten op L1 Radio "Twente speler Espinoza heeft de jeugdopleiding doorlopen van FC Barcelona, maar dat is blijkbaar niet genoeg, om niet op MVV speler Martina te stuiten."

Ippel speelde één van zijn beste wedstrijden ooit in het rood/wit. Wat een werklust. Alleen maar lof voor het MVV dat ik vandaag gezien heb, het plaatje klopte, de passes kwamen aan en men hield grip op de tegenstander. (Oké hier en daar wat mazzel) Nys in zijn oude doen, zonder de L'oréal look. Maar waarom kan dit niet in De Geusselt? Waarom zoveel contrastverschil tussen nu en vorige week? Daar kom ik met mijn verstand niet bij..

(Zo nu even proberen om mijn seizoenkaart te lijmen, gelukkig is de barcode nog heel)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Tuor, Lassie80, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2018 18:58
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
FC Twente - MVV #14

Sandro schreef : FC Twente - MVV 0 - 1 !!!!!!!!!!!!!!!!

Uit ongeslagen na 5 uitwedstijden.
3 winstpartijen 0 - 1 tegen Telstar, Eindhoven en FC Twente.
2 gelijke spelen Almere City 2 - 2 en Jong FC Utrecht 0 - 0
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2018 19:44
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
FC Twente - MVV #15
Werklust en team spirit waren grootste kracht. Al zag je in de tweede helft een paar hele goede combinaties. Paas van Vermijl was geweldig en kopbal van Van den Hurk ook natuurlijk. Als invaller was Abubhaker wel heel dreigend, met een Maradonna achtige solo. Ik denk dat MVV moeite heeft met spel maken , maar wel heel goed reactie/ counter voetbal kan spleen met een paar spelers die goede lange pass hebben van achteruit.
Misschien komt het ons wel goed uit dat de KkD dit jaar veel sterke ploegen heeft!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.377 seconden