FC Twente - MVV

15 okt 2018 15:06
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 307
Meer
FC Twente - MVV #31

bokkesprongen schreef : Jammerlijk genoeg wilde de suppoters van MVV zich niet aan de afspraak niet houden , Helaas krijgen ze hier door een nog slechtere naam .
Had die controle toe gestaan ,hoe vernederend dit ook mag zijn ,dan had je vandaag wel een verhaal gehad , kon je protesteren tegen de politie ,knvb ,politiek enz dat je behandelt word als een Crimineel ,Nu heb je alleen verliezers en toon je aan dat de politie gelijk had ....


Bullshit !!
De wedstrijd was al een dik kwartier bezig en toen wilden ze ons één voor één nog gaan controleren ?? Hoe zie je dit voor je ?? Dan waren we nooit voor de rust in het stadion gekomen. Vind je het gek dat er niet meegewerkt werd ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2018 15:33
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
FC Twente - MVV #32
Bok Hoelang ben jij al niet meer meegegaan naar uitwedstrijd? Volgens mij iets te lang.

Vroeger was men echt niet liever, maar de regeltjes worden steeds triester en triester. Er is een grens!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2018 15:34
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
FC Twente - MVV #33
Bokkesprongen, een groter lulverhaal kun je niet ophangen dat wat je hierboven durft aan te kondigen.

Ja, we hebben geen geweldige reputatie. Ben ik geheel met je eens. Maar dat is dan ook het enige bericht.

Rechtvaardigt ook maar iets om van iedereen een foto te maken en op te slaan? Normaal gebeurd zo iets in een slecte CSI film als ze een dader oppakken. Nu wordt je op voorhand al als dader aangemerkt. Iets met tot het tegendeel bewezen is, toch?

Rechtvaardig iets om een alcoholcontrolen uit te voeren wanneer gezegd wordt je mag niet drinken op de heenweg? Je mag ook niet drinken als je achter het stuur zit. Betekent dit dan structureel overal een alcoholcontrolepost neerzetten? Want ja, dat mag niet en dus moet je het controleren.

Behoudt men 10 pilsjes ervan dat een steward een hek open doet?

Als ik in die bus had gezeten, begrijp ik de reacties van deze gasten. Ze zijn netjes gebleven, dus een slecht beeld ga je niet van ze zien. De supportersclub was dik een uur voor de wedstrijd aanwezig, enkel lege frisdrankblikjes gevonden en dan alsnog mee worden genomen naar een trainingscomplex van de platte petten. Nee, ook dit is niet normaal.

Buiten dat, vraag ik me af in hoeverre deze acties juridisch onderbouwd zijn. Iedereen wist geen alochol op de heenweg. Betekent dit dat je van te voren niet mag drinken? Juist , nee. Want je mag ook niet beschonken achter het stuur, tenzij een bepaald promillage wordt behaald.

Mogen ze foto’s van je maken zonder ook maar iets gedaan te hebben? Ik geloof dat ze van iedereen een naam hebben die mee is, dan kunnen ze gewoon de beelden nagaan als er iets gebeurd. Iedereen heeft namelijk een geregistreerd legitimatiebewijs met foto.

Benieuwd hoe hier door de club mee wordt omgegaan.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2018 15:44
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 307
Meer
FC Twente - MVV #34

Lijnsje@tappunt schreef :
Benieuwd hoe hier door de club mee wordt omgegaan.


Van de club hoef je weinig te verwachten ben ik bang........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2018 15:45
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
FC Twente - MVV #35

mvv supporter schreef : Ik zeg stuur hun supporters ook maar naar huis als ze bij de Geusselt aankomen.


Waar slaat deze opmerking nu op? Die is van een nog stupider niveau dan de acties van de burgemeester van Enschede.
Wat zou je daarmee willen bereiken? Alsof de twente supporters hier iets aan kunnen doen.
Sterker, die hebben het juist voor de MVV fans opgenomen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2018 16:59
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
FC Twente - MVV #36
Mischien een goed idee om iets samen te organiseren met de Twente supporters als men naar Maastricht komt. Gezellig een pre party met zijn allen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2018 20:33
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
FC Twente - MVV #37
Tja we knallen een wedstrijdje alle ballen weg en koppen er toevallig één in. En de wanvertoningen, wanaankopen en het seizoen ingaan zonder nummer 10 zijn weer direct vergeten (al zaten een aantal miskopen nu gelukkig op de bank). Misschien kunnen we volgend jaar eens zonder keeper beginnen voor de verandering. Of zonder trainer?

Natuurlijk ben ik ook blij met de overwinning. Maar zoals gezegd, ik spreek de propaganda-machine wel in de winterstop. En wat hoop ik dan dat ik ongelijk heb gehad en dat we na het geweldige ‘doorselecteren’ van elsen en co niet onderkant middenmoot staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2018 22:12
Pino67
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 33
Meer
FC Twente - MVV #38
Kenneth Perez en Johan Derksen sloegen vanavond de spijker op de kop. Het ging nergens over en het was bar slecht. Wat een bedroevend niveau en ik ben zeker blij met de overwinning vooral voor de supporters die er waren en die teruggestuurd zijn. Dit MVV blijft echter het slechtste MVV van de afgelopen jaren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2018 08:15 16 okt 2018 08:18 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
FC Twente - MVV #39

Hill28 schreef : Tja we knallen een wedstrijdje alle ballen weg en koppen er toevallig één in. En de wanvertoningen, wanaankopen en het seizoen ingaan zonder nummer 10 zijn weer direct vergeten (al zaten een aantal miskopen nu gelukkig op de bank). Misschien kunnen we volgend jaar eens zonder keeper beginnen voor de verandering. Of zonder trainer?

Natuurlijk ben ik ook blij met de overwinning. Maar zoals gezegd, ik spreek de propaganda-machine wel in de winterstop. En wat hoop ik dan dat ik ongelijk heb gehad en dat we na het geweldige ‘doorselecteren’ van elsen en co niet onderkant middenmoot staan.



Hill28, ik las jouw bericht en ik dacht "huh, ik heb helemaal niet het idee dat mensen nu opeens superpositief zijn en vinden dat MVV geweldig speelt." Maar jij krijgt dat beeld blijkbaar wel.

Voor de aardigheid eens 7 quotes onder elkaar gezet. Van zeven verschillende fans, allemaal als reactie op deze wedstrijd. Lees zelf maar terug als je het niet gelooft.

Er is geen touw meer aan vast te knopen.

Maar waarom kan dit niet in De Geusselt?

MVV heeft moeite met het spel te maken.

Was het verdiend? Nee, gelijkspel was denk ik eerlijker geweest (en dat is door een rood-witte bril gekeken).

van beide kanten erg slecht, erg rommelig

Omdat er (nog) geen spelverdeler is, zal MVV het meer moeten zoeken in opportunisme.

wat was het een slechte pot zeg



Kortom; volgens mij heeft iedereen zoiets van "blij met de punten, maar leek verder nergens op". Er wordt letterlijk een paar keer naar het ontbreken van de spelverdeler/nummer 10 gewezen, meermaals op gewezen dat het nog altijd voetballend slecht was, meermaals op gewezen dat het vorige week echt dramatisch slecht was. Dus wees gerust, je staat niet alleen in je mening. Ik sluit me in ieder geval volledig bij je aan dat ik rond de winterstop wel de balans op maak. Hopelijk zijn de play-offs dan nog in zicht én weet MVV een trouvaille te vinden (of eigenlijk twee, of drie) die ze meteen voor minimaal anderhalf jaar kunnen vastleggen.

Dat gezegd hebbende, winnen uit bij Twente, op welke manier dan ook, is heerlijk.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Tuor, Lassie80, Boschpoort, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, Zoewiezoe, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2018 08:30
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
FC Twente - MVV #40
L1 heeft er met knip- en plakwerk uit het AD weer een heel eigen verhaal van gemaakt (1Limburg). Foi foi, doek die tent toch helemaal op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2018 09:07
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 803
Meer
FC Twente - MVV #41

pinobel schreef : L1 heeft er met knip- en plakwerk uit het AD weer een heel eigen verhaal van gemaakt (1Limburg). Foi foi, doek die tent toch helemaal op.

Hoezo? Wat wijkt af in hun berichtgeving dan? Ik lees op andere sites precies hetzelfde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2018 09:14
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
FC Twente - MVV #42

Jim Cemint schreef :

pinobel schreef : L1 heeft er met knip- en plakwerk uit het AD weer een heel eigen verhaal van gemaakt (1Limburg). Foi foi, doek die tent toch helemaal op.

Hoezo? Wat wijkt af in hun berichtgeving dan? Ik lees op andere sites precies hetzelfde.

De MVV-fans kregen NA de wedstrijd klappen van de ME?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jim Cemint

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2018 12:27
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
FC Twente - MVV #43
Wat een geweldig resultaat! Absoluut 3 bonuspunten. Na het debacle tegen Den Bosch had ik nog geen 5 cent voor onze kansen gegeven.
Maar zo zie je: iedere wedstrijd staat op zich en iedereen kan van iedereen winnen in deze divisie.
Ik heb een klein half uur gezien. Twente had makkelijk kunnen scoren en daarbij hadden we wat geluk af en toe, maar MVV had ook nog paar keer kunnen scoren.

Schandalige behandeling van de MVV-fans. Als de afspraak is dat er geen alcohol mag zijn in de bus tijdens de heenreis, betekent dat nog niet dat je van tevoren niet gedronken mag hebben. Althans, dat staat volgens mij niet in de afspraak. Wel mag de organisator iemand weigeren die te veel heeft gedronken, maar daarvan lijkt geen sprake.
Alle treiterijen zijn heel kinderachtig.
Je gaat op een vrije zondagmorgen/middag met de bus (3u enkele reis) om je team te zien spelen en dan krijg je een alcoholcontrole, drugscontrole, ID-controle en gratis pasfoto bij een stop bij een politiebureau....mijn god waar gaan we heen in dit land?! Zouden ze dit in Enschede ook zo doen met de ajax of feyenoord-fans? Blij dat ik niet ben mee geweest. Op zo'n manier hoeft een uitwedstrijd voor mij ook niet meer. (en dat is precies wat ze willen bereiken)
Tuurlijk snap ik dat de MVV-fans na utrecht-uit onder een vergrootglas liggen. Het omzetten van autocombi naar buscombi is dan misschien ook wel logisch en te begrijpen, maar de overige zaken....???
Zou inderdaad wel eens fijn zijn als MVV zich eens achter de fans zou scharen.
Ik wens de gedupeerden veel succes bij het vervolg! Hier moet toch echt iets mee gedaan worden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2018 12:49
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 734
Meer
FC Twente - MVV #44
Politie geeft letterlijk aan dit ook bij ajax, feyenoord etc te doen als de omstandigheden en signalen er vooraf zijn. Vraag ik me sowieso af welke signalen er waren bij de sc bussen. En nee, hier wordt niks mee gedaan, let maar op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2018 14:06
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
FC Twente - MVV #45
Als je weet dat de afspraak is dat er niet gedronken mag worden én dat aangekondigd is dat dit onderweg gecontroleerd gaat worden, neem je dus willens en wetens het risico dat je de wedstrijd niet haalt als je toch aan de drank gaat en weigert mee te werken aan de controle. Je kunt van alles vinden van die controle en de wijze waarop maar over het feit dat je terug gestuurd wordt moet je dan ook niet zeiken.

Neemt niet weg dat ik vind dat de controle absoluut op een belachelijke overdreven en intimiderende manier gedaan is. Ik vind vooral het op de foto zetten van mensen zonder enige aanleiding niet gerechtvaardigd.

Ik zou iedereen die op de foto is gezet en zich daar ongemakkelijk over voelt, willen oproepen om de politie te vragen inzage te geven in de gegevens die van hem/haar zijn vastgelegd en hoe die worden verwerkt. De nieuwe Algemene Verordening Gegevensbescherming geeft je dat recht.

Op deze website kun je daar meer info over vinden: www.autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/zel...hten/recht-op-inzage
Er staan ook voorbeeldbrieven op. Kopieren, invullen met je persoonlijk gegevens en stuur ze maar naar de politie Enschede: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Ze zijn in elk geval verplicht je te antwoorden en wel binnen een maand. Mogelijk dat ze zich verschuilen achter de Wet Politiegegevens en de Politiewet en geven ze die informatie niet maar in elk geval zullen ze moeten reageren. Als dit inzageverzoek massaal gedaan wordt dan maakt dat in elk geval duidelijk dat wij deze overkill niet accepteren. Als er niet gereageerd wordt dan kan altijd nog een klacht worden ingediend bij de Autoriteit Persoonsgegevens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, Zoewiezoe, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.433 seconden