Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018

03 okt 2018 14:36
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #61

bokkesprongen schreef : Tel de inkomsten eens op een rij ,

Zonder creaviteit Minder toeschouwers .
Minder opbrengst Veer zien MVV.
Geen nacompetitie .
Volgend jaar jaar minder seizoenskaarten .

Als MVV niet kan mee doen om spelers te halen zoals Van Vossebelt Almere ,Cas Peters Volendam ,.Brain Smeets Fc Oss zelfs bood Helmond-sport Kjell Knops een beter contract aan dan MVV .

Heeft MVV dan wel een toekomst ..............in de keuken competitie .........?????????????????????????????????


Slecht bericht zonder enige onderbouwing en duidelijk gebrek aan kennis en feiten rondom de transfers.


Zonder creatieve middenvelder minder toeschouwers is gebaseerd op? Je doet net alsof we laatste staan. Momenteel staan we op de plek (en ja het is nog vroeg) waar nacompetitie wordt gehaald. Het is nu niet dat we erbarmelijk slecht spelen, geen kansen krijgen en dus hopeloos zijn. Ik ben met je eens dat we een creatieve middenvelder missen, maar dit is wel en erg zwarte kijk op de realiteit.

Minder opbrengsten veer zien MVV door minder toeschouwers: wellicht gaan mensen sneller hun uitweg in de alcohol zoeken, waardoor er meer wordt gedronken. Ze zijn toch niet bang iets te missen, dus gaan ze sneller even de tribune af om iets te halen.

Geen nacompetitie: we staan op de juiste plek

Volgend jaar minder seizoenskaarten: dat zeggen we ieder jaar. We stijgen niet geweldig in aantallen, maar het zijn er bijna nooit minder. Redenatie van lik mijn vestje.

Almere kan meer betalen dan MVV: club die vol in bloei is en sponsoren aantrekt. Cas Peters is een spits/buitenspeler waarbij MVV heeft gekozen voor Van den Hurk. Smeets is nooit een optie voor MVV geweest en draait nu toevallig een paar wedstrijden lekker. Als we die hadden gehaald, was je zeker weer met de term halve of kwart komen aanzetten om je verhaaltje te doen. Maar Kjell een BETER contract ? Ga dan maar eens op onderzoek uit, meneer die alles denkt te weten....

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2018 17:04
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #62

Boe is dat feeske? schreef : Helaas, aankomende vrijdag wordt niet geneukt, want ik maak weer de rit van 160km naar Mestreech om MVV te zien spelen.

Ik hoop dat deze wedstrijd ons in orgasmische sferen brengt maar ik ben er bang voor


Noe höb 'ch niks tege diech en ouch niks tege homo's, mer um noe orgasmisch te weure vaan 't speul vaan 11 manne Boe is dat feeske..:thinking:

Um daan toch mer in voetbaljargon te blieve in combinatie mèt vunzegheid nao 'n citaat vaan 'ne Belzje sportverslaaggever:

V'r höbbe nog neet gewonne; De MOSSELEN zijn nog niet aan de wal.....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.205 seconden