Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018

01 okt 2018 20:26 01 okt 2018 20:29 door Sjonnie.
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1153
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #31
Dit doet gewoon pijn aan je ogen . Ik laat MVV nog 2 uur spelen zonder dat ze scoren .



Ik zie straks nog een MVVer rood krijgen uit pure frustratie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 20:46
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 921
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #32
Standbeeld voor Hawbir!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 21:40 01 okt 2018 21:50 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #33
Wat zijn ze slecht zeg, in die 2e helft. Je zou toch verwachten dat als Utrecht wat meer aanvalt, dat er dan ruimte komt voor een counter. Ik heb niet 1 snelle counter gezien. Steeds dat opbouwende voetbal. Zo kun je inderdaad nog 5 uur op het veld staan. Je maakt er niet 1, of je moet mega geluk hebben. Die vrije trap in de laatste minuut, de tribune in, zegt genoeg over het niveau. Heel, heel slecht dit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 21:52
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 603
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #34
Eerste helft goed voetbal, dan moet je er 2 maken.. Van den Hurk heeft het ook niet, mist veel kansen.

Kortom, MVV moet zich schamen voor deze prestatie.. Als je alleen al kijkt naar het aantal zwakke inspeelpasses.. Doet gewoon pijn aan de ogen..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 21:55
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #35
Die abubakker kan helemaal niets!! Sorry hoor.. Tuurke mins slechtse pieter Nuys alleen bezig met zijn haren goed te doen.
Zit (zat) helemaal niets in dit elftal. Niks op de bank. Aub haal wat aanvallende stootkracht. Dit is bagger!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 21:56
StPieter96
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #36
Zo lang Martina centraal op het midden blijft spelen en we geen fatsoenlijke man op de 10 krijgen zullen we nog wel meer van dit soort wedstrijden gaan krijgen !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 22:04
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #37
Op maandagavond in een leeg stadion 0-0 tegen Jong FC Utrecht.. dit is wel erg treurig. Er zit geen geur of smaak aan dit elftal. Zoals iedereen kan zien, hebben we geen enkele creativiteit...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 22:05 01 okt 2018 22:06 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #38
Om een verhaal kort te maken. MVV is veel te langzaam in de omschakeling. Oftewel, geen counter kracht. Met deze snelheid word van den Hurk 300 jaar in de spits...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 22:10
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #39
Het moet voor rust 0-3 staan maar de 2e helft sloeg werkelijk nergens op.
Probleem is uiteraard duidelijk . Met dit middeveld zul je niet veel wedstrijden winnen. 1 verdedigende middevelder is meer dan genoeg en aanvallend valt me Abu ontzettend tegen en van der Hurk is geen afmaker maar dat wisten we ook al.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 22:34
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #40
Ze zijn veel te laat met een nr 10 en een creatieve middenvelder plus een organisator achterin ...mvv zit in een afwachtende houding,helaas de laatste 20 jaar.
WAAROM weer afwachten tot het net weer niet gaat?
Ze laten B testers komen en ook direct laten weten dat het niet is waar ze op wachten, waar dan wel op?
Ik word zo moe van alle,,goede,,bedoelingen!
BESTUUR lig niet achter over in je luie zetel kom in actie,investeer in dit mvv in dit publiek,investeer in alle mensen die nog steeds achter us clupke staan.
Als dit te lang gaat duren(wat het eigenlijk al is)haken er dalijk supporters af die het moe zijn om altijd maar weer in deze ...te divisie te moeten bivakkeren.
We leven toch niet in velsen of eindhoven,we leven in de mooiste stad van zuid nederland,daar hoort betaald voetbal thuis in de hoogste klasse de eredivisie!
BESTUUR HET IS AL 20 JAAR VIJF VOOR TWAALF SUDDER MAAR LEKKER DOOR.............

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 22:49 01 okt 2018 22:59 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #41
Nou net terug uit een troosteloze Galgenwaard. Dit is dan betaald voetbal. Dieptreurig. Helaas paste MVV zich met name in de tweede helft moeiteloos aan aan de ambiance.

Vond ons heel behoorlijk starten. Lekker fel, en goed gebruik makend van de ruimtes aan de flanken. In de eerste twintig minuten toch wel een paar flinke kansen gehad. Denk dat Koopmans de bal na dik een kwartier pas voor het eerst in zijn handen had. Maarja, achterin ligt het probleem momenteel ook niet... Ook de rest van de helft hadden we controle, en een paar goede kansen. Maar te vaak was het weer allemaal net niet. Slechte voorzetten, waardeloze steekballen. En de kansen die er waren misten we. Uiteindelijk mochten we blij zijn dat Moustapha de bal van de lijn haalt vlak voor rust, anders staat het gewoon 1-0.

Tweede helft begon Jong Utrecht een stuk feller. Toch was de eerste kans voor ons. Daarna kwamen we heel goed weg bij die bal op de paal. Over de rest van de tweede helft kunnen we kort zijn: betaald voetbal onwaardig. Dieptriest wat MVV heeft laten zien. Passes over 3 meter, voorzetten, bal aannemen. Allemaal ondoenlijk voor onze mannen. Het was gewoon lachwekkend, zo slecht. Ik kan me overigens indenken dat zo'n droevige setting als vanavond ook niet helpt, al is dat natuurlijk geen excuus. Omdat Jong Utrecht ook niks voorstelde bleef het uiteindelijk 0-0. Dat is het enige positieve, dat we niet ook nog verliezen.

Natuurlijk doen we onszelf de das om door het niet te beslissen in de eerste helft. Maar het is echt zorgwekkend hoe weinig voetbal in dit MVV zit. Daardoor is dit elftal weliswaar bij machte wedstrijden te controleren, maar kunnen we nauwelijks tegenstanders pijn doen. Nouja goed, iedereen weet het, het is een repeterende plaat aan het worden. Er zit geen enkele verrassing in ons aanvalsspel. Ook vanavond weer kwam het gevaar van de crossballen van Shermar, maar als die eruit worden gehaald is alle verrassing weg. Flankspelers passeren nauwelijks hun man, en als dat al lukt komen voorzetten zelden of nooit aan. Niemand heeft een fatsoenlijke steekpass in huis. Sommige spelers hebben 3, 4 handelingen nodig voor ze de bal onder controle hebben. Counteren lukt niet omdat er geen enkel tempo in de omschakeling zit en de drie middenvelders nauwelijks risico in hun spel durven leggen (niet gek, het zijn verdedigende middenvelders). Nee, het is erg frustrerend om dit MVV te zien aanvallen. Er moet echt echt echt iets creatiefs bij. Maarja. Januari is helaas nog ver weg. Op zijn minst moeten we kappen met drie verdedigende middenvelders opstellen. Maarja. Wie dan, met het beperkte materiaal dat we hebben? Ik kan alleen Houben op 10 als alternatief bedenken. Geen creatief meesterbrein, maar wel redelijk snel en aanvallender ingesteld dan Shermaine en Nys.

Koopmans heeft weinig te doen doen gehad en stond er op de momenten dat hij er moest staan. Betaald zich uit, een ervaren keeper. Moustapha, ik vind hem super sympathiek, maar hij staat voor mij wel een beetje symbool voor dit team. Heerlijke werklust, doet verdedigend zijn werk (klasse redding bij 0-0!). Maar hij had een groot deel van de wedstrijd zeeën van ruimte, omdat Jong Utrecht goed gzien had dat Moustapha voetballend gewoon heel zwak is. Shermar vond ik voetballend wat minder dan normaal. Maar hij en Mares hielden het redelijk dicht achterin. Gunst oogde dreigend in de eerste helft, maar viel na rust heel ver terug. Ippel, Shermaine en Nys zijn verdedigende middenvelders, en doen dat aardig, maar kiezen te vaak voor de risicoloze oplossing. Ze kunnen ook niet veel anders, want voor de aanvallende oplossing missen ze creativiteit. Geen verwijt aan die jongens, maar het komt het aanvalsspel van MVV zoals door velen al talloze keren aangestipt, niet ten goede. Ik heb ook soms het idee dat Shermaine en Nys (Ippel blijft meestal wat meer achterin) geen idee hebben hoe ze aanvallend moeten staan en lopen als ze op 10 staan. Logisch ook, want dit is hun positie niet. Abuhbakar vond ik wat meer aanwezig dan eerdere wedstrijden, maar het blijft minimaal en hij zakte in de tweede helft ver weg. Zijn handelingssnelheid moet echt omhoog. Meerdere keren vertraagde hij aanvallen door ballen te willen aannemen, kappen, draaien etc. Van den Hurk is een leuke spits, die zich een slag in de rondte werkt maar moet de kansen die hij vandaag krijgt gewoon maken. Verder viel er voor hem weinig eer te behalen aangezien hij zelden tot nooit fatsoenlijk aangespeeld werd. Houben speelde redelijk maar ook niet heel goed verder. Golpek had een paar leuke acties maar was alles bij elkaar opgeteld ook nauwelijks in beeld.

Nouja goed, twee punten weggegooid, maar tegelijkertijd niet verloren en de 0 gehouden. Vrijdag tegen Den Bosch zal het anders moeten. Een voordeel, veel slechter dan de tweede helft van vandaag kan gelukkig niet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Huib, Lassie80, jovkle, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 22:52
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 921
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #42
Trouwens, vandaag misten we voor het eerst Allessandro Ciranni! Geen enkele vrije trap stichtte gevaar! Dit moet echt beter getraind worden!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 23:54
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #43
Prima verhaal Tuor. Eric Gudde was er ook en moet toch ook zien dat dit helemaal niets met betaald voetbal te maken heeft. Troosteloos is nog mager uitgedrukt. Vorig seizoen was deze wedstrijd met afstand de slechtste van het seizoen. De 2e helft vandaag kwam weer aardig in de buurt. Ik vond MVV voor rust (nou ja, in ieder geval de 1e 35 minuten) gewoon goed en geconcentreerd spelen, ruimtes zoeken, tegenstander opjagen. Alleen missen we wel 3 prima kansen en laten daar de overwinning al liggen. Jong Utrecht was echt nergens tot aan die ene kans einde 1e helft. Ik vraag me toch echt af wat de toegevoegde waarde van zo'n jong team is voor een club. En natuurlijk waren hun 2 beste spelers er niet bij nu ivm de vele afwezigen in Utrecht 1 maar het nivoverschil tussen Utrecht 1 en dit Jong team is schrikbarend. Dus de veelgehoorde springplankfunctie behoeft wat mij betreft toch wel enige nuance.

Des te triester dat wij na rust afglijden tot hun nivo. En zij krijgen zowaar nog 2 prima kansen op de overwinning zodat we uiteindelijk misschien nog wel tevreden moeten zijn met dat ene punt, hoewel het voelt als een vette nederlaag. Mond spoelen en dan maar vrijdag de boel rechtzetten tegen Den Bosch
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Tuor, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2018 02:36 02 okt 2018 02:43 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 780
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #44
Wat een teleurstellend resultaat! MVV had de wedstrijd al in de eerste 20 minuten kunnen beslissen. In die periode overrompelde MVV Jong FC Utrecht en had MVV minstens twee keer moeten scoren. Terecht zei de commentator van Fox dat het een wonder dat MVV nog niet gescoord had. Tja, Van den Hurk kreeg in de eerste helft enkele goede kansen, maar rondde die niet af. Een neusje om goals te maken heeft hij nog niet. In de tweede helft was Van den Hurk trouwens onzichtbaar, omdat hij nauwelijks een bal kreeg aangespeeld.

Aan de werklust ligt het, gelukkig, niet. Nee, de middenvelders, met name Ippel (weer een domme gele kaart!) en Nijs werken zich een slag in de rondte en zijn overal als brekers op het veld te vinden. Aanvallen afbreken is natuurlijk prima, maar een middenveld hoort ook te bouwen aan aanvallen. De middenvelders Nijs, Ippel en Martina zijn veel te defensief ingesteld of snappen niet goed, krijg ik de indruk, dat zij als middenvelders de doorvoerstations naar de aanval zijn.

Natuurlijk is er ook het nodige aan te merken op de aanvalslinie. Die Van den Hurk heeft toch weer enkele goede kansen verprutst. En Abu werd terecht als eerste gewisseld. Zet Golpek in zijn plaats maar eens in de basis, Ron! Ik had aan het begin van het seizoen hoge verwachtingen van Abu, maar hij valt me nu toch zwaar tegen.

Maar het grote probleem is naar mijn mening dat de af en toe falende aanvallers simpelweg te weinig bruikbare ballen vanuit het middenveld krijgen aangespeeld. Nijs en Ippel, normaal toch de sterkste spelers van MVV, moeten langzaamaan eens gaan beseffen dat zij voor de doorvoer van ballen uit de verdediging naar de aanval moeten zorgen. Ik vind dat die twee sterspelers door hun tomeloze energie en werklust vaak als kippen zonder kop op het veld aan het baggeren zijn, vooral in verdedigende afbrekende zin. Te vaak heb ik in deze wedstrijd bijvoorbeeld middenvelders Shermaine Martina, Ippel en Nijs, samen verdedigende taken zien verrichten. Dat klopt niet! Een nummer tien hoort niet veelvuldig in de verdediging te vinden te zijn.

Ik baal enorm van het inleveren van 2 punten! Doodzonde!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2018 07:11
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #45
Had ik gisteravond maar geneukt ipv voetbal gekeken!

MVV zorgde dit keer voor t zaad, dood zaad. Aw kut neet, je zult als neutrale toeschouwer maar gedacht hebben, hoe zou het niveau in de KK divisie eigenlijk zijn, laat ik eens kijken naar fox!

Kunnen nog lang zeike over die nr 10, patronen beginnen zich af te tekenen. In de winter 3 mega versterkingen van al die duiten op de bank!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden