Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018

29 sept 2018 22:33
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #16
Via de reservekeeper van FC Utrecht, zoon van een voormalige voorzitter van NEC, zou ik aan een kaartje kunnen komen, maar ik heb er weinig zin in. Ik ga gespannen wachten en hopelijk luisteren naar de radio. Als MVV met 2 doelpunten verschil weet te winnen, staan we boven GeelZwartAkenNoord.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2018 22:46
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #17

De Zwarte Vogel schreef : Via de reservekeeper van FC Utrecht, zoon van een voormalige voorzitter van NEC, zou ik aan een kaartje kunnen komen, maar ik heb er weinig zin in. Ik ga gespannen wachten en hopelijk luisteren naar de radio. Als MVV met 2 doelpunten verschil weet te winnen, staan we boven GeelZwartAkenNoord.


De wedstrijd wordt live uitgezonden op fox (de gratis zender)
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2018 17:38
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 372
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #18
Iedereen gaat er maar even vanuit dat Mvv deze wedstrijd gewoon wint. Dit kan nog weleens vies tegenvallen (hopelijk niet)….

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 09:12
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3813
Meer
Onderwerp Auteur
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #19
Je hebt gelijk dat MVV niet te gemakkelijk hierover moet denken, maar ik lees eigenlijk geen enkel bericht dat zegt dat MVV hier wel even gaat winnen... meeste berichten gaan over het gebeuren bij de bekerwedstrijd. Vorig jaar verloren we hier, en het huidige MVV is sowieso niet een ploeg die gemakkelijk wedstrijden zal winnen, zal altijd met strijd en concentratie moeten, want kwalitatief zijn we nooit véél beter dan de tegenstander.

Qua periodestand: voor het weekend hadden er vier clubs twee verliespunten en deelden daarmee de koppositie. NEC speelde gelijk, Cambuur verloor en dus zijn er nog maar twee ploegen met twee verliespunten. Go Ahead verspeelde ook punten (tegen NEC). MVV heeft vijf verliespunten en winst vanavond betekent dus dat we in het spoor van de periode blijven, en Cambuur en Go Ahead qua punten al inhalen. Met Den Bosch thuis daarna (niet gemakkelijk, maar ook niet onmogelijk) en in diezelfde speelronde Almere- NEC en Go Ahead – Sparta, zouden we vrijdagavond zomaar heel hoog in de periodestand kunnen staan, en zoals gezegd, met daarna Twente – MVV op het affiche opeens vroeg in het seizoen al een kraker die ergens om gaat. Maar dat is veel te ver vooruit kijken, wat dat betreft snap ik de opmerking van Driver wel. Jong Utrecht eerst. Nick Venema zat gisteren bij Groningen-Utrecht 90 minuten op de bank, dus ik vrees dat die vanavond gewoon in de spits staat bij Jong Utrecht. Qua statistieken zo ongeveer de enige dreiging die van Jong Utrecht uitgaat. Vorig seizoen speelde Sylla Sow bijna alles als aanvallende middenvelder en die pikte ook de nodige doelpunten mee. Sow begon geblesseerd aan het seizoen en wordt langzaam weer gebracht, speelde vorige week één helft mee. Benieuwd of die vanavond aan de aftrap staat.

Andere invalshoek: vorig seizoen wonnen we slechts vier uitwedstrijden. Vanavond in Jong Utrecht winnen, betekent dat we al de derde uitoverwinning van deze jaargang te pakken hebben. Als er iets is om de play-offs snel dichterbij te brengen, dan is resultaten in uitwedstrijden een goed beginpunt. En om een punt uit mijn eerste bericht nog maar eens uit te halen, uit die vier uitwedstrijden (Telstar, Almere, Eindhoven en Jong Utrecht) pakten we vorig seizoen slechts één puntje. Vanavond winnen en je pakt er tien. Kom op MVV, doorbreek de tendens van vorig seizoen vanavond!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Tuor, Lassie80, jovkle, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 10:00
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 904
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #20
Hoe veel wedstrijden is Schroyen geschorst ?
In de limburger staat hij gewoon in de opstelling , en dat kan niet wat het was rechtstreeks rood.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 10:15
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #21
@Ouwe Rot, geloof jij de Limburger (Leugeneer) nog???

MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 10:26
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #22

ouwe rot schreef : Hoe veel wedstrijden is Schroyen geschorst ?
In de limburger staat hij gewoon in de opstelling , en dat kan niet wat het was rechtstreeks rood.


3 duels geschorst waarvan 1 voorwaardelijk

www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/uitsl...3%B6rtler-fc-utrecht
De volgende gebruiker (s) zei dank u ouwe rot

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 11:18
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #23
Ik dacht dat de kaarten in de beker, doortelden in de betreffende competitie/toernooi of is dat alleen voor de gele kaarten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 11:26
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #24

De_Lange schreef : Ik dacht dat de kaarten in de beker, doortelden in de betreffende competitie/toernooi of is dat alleen voor de gele kaarten?


volgens mij betekent direct rood in de beker dat je ook in andere competities geschorst bent.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 12:00
BOCA
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 45
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #25
Ouwe rot en Hugo hebben het bij het rechte eind, Rechtstreeks rood in de beker betekend uitsluiting voor alle competities.
Als MVV en Schroyen de schikking hebben geaccepteerd speelt hij dus zowel vanavond als a.s. vrijdag niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ouwe rot, opadiehard, De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 12:28
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #26

jeoff schreef :

ouwe rot schreef : Hoe veel wedstrijden is Schroyen geschorst ?
In de limburger staat hij gewoon in de opstelling , en dat kan niet wat het was rechtstreeks rood.


3 duels geschorst waarvan 1 voorwaardelijk

www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/uitsl...3%B6rtler-fc-utrecht


Drie wedstrijden waarvan één voorwaardelijk vind ik ronduit een belachelijke schorsing. Het zal vast en zeker wel allemaal conform de regeltjes zijn die de malloten uit Zeist aan het begin van het seizoen hebben uitgelegd, maar als ik beide overtredingen dan vergelijk dan wordt een ''trappende'' beweging waarbij de man niet wordt geraakt zwaarder bestraft dan een overtreding waarbij een zware blessure tot gevolg kan zijn? Ik praat de actie niet goed van Joeri, maar drie wedstrijden.....waar hebben we het dan nog over.

Dan over de wedstrijd van vanavond. Voor 150 man spelen in een stadion met een capaciteit van 23.750 man. Ik ben blij dat deze wedstrijd wordt uitgezonden. Kunnen we tenminste nog kijken. Maar als ik geen fan van MVV was en abonnee van FOX was, had ik toch ook wel mijn bedenkingen.

Over de wedstrijd vanavond: helaas is Venema speelgerechtigd. Wellicht dat Paes (goede doelman) ook gaat keepen. Verder heeft Utrecht, op de aanval na met Mallahi , Sow en Hilterman , geen bijzondere elftal. Wordt gewoon een lastige wedstrijd. Als je wint, doe je prima zaken. Als je verliest, is dit ook geen ramp maar natuurlijk niet lekker.

Krappe overwinning , 0-1 of een gelijkspelletje 1-1.

Laat nu de strijdlust maar in het veld zien wat een paar malloten donderdag op de tribune liet zien

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 15:17 01 okt 2018 15:18 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #27
Een voordeel. Ze kunnen nu wel alle hekken open laten staan. Maar ja, dat deden ze toch al.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 15:23
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 467
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #28

"Schapendonk71940 schreef : Een voordeel. Ze kunnen nu wel alle hekken open laten staan. Maar ja, dat deden ze toch al.


Dat is een open deur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 16:25
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #29
[/quote]Wellicht dat Paes (goede doelman) ook gaat keepen. [/quote] Hij heeft 2 in Maastricht geboren broers. Dan moet hij toch ergens een zwak hebben voor MVV. ) B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 okt 2018 19:37 01 okt 2018 19:38 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Jong Utrecht - MVV Maandag 1 oktober 2018 #30
Maarten Paes staat niet op het wedstrijdformulier. De kans is dus groot dat hij niet speelt vanavond. Het kan zijn dat er vergeetachtige KNVB-officials zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden