Voorbereiding seizoen 2018-2019

04 aug 2018 22:15
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #76
Ook al is het maar tegen Bunde, een uitslag als deze is wel even lekker om neer te zetten natuurlijk.

Ik hoop vurig dat Okita gewoon nog 1 jaar wilt knallen, dat hij daarna hoogst waarschijnlijk gratis de deur uit loopt , dat nemen we maar voor lief.. blijft een speler waar je voor naar het stadion komt, net zoals ik dat heb met een fitte Ippel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2018 07:44
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 828
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #77
Dani Alves in 2007 7 goals in een wedstrijd voor Herenveen .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2018 10:13
britt
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 33
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #78
Fans met alle respect 11 goals maken tegen
Een 4e klasse middenmoot is andere koek als 1e divisie tegenstand
Neemt niet weg dat kostongs een leuke aanvulling net niet basis is voor top 1e divisie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2018 10:18
britt
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 33
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #79
Ja idd maar iedereen onderschat doolhof
Dat is ook een speler waar ik voor naar
Herstel in kom
Jammer dat elsen blijft zitten op die bank
Ik had al aangegeven een frisse trainer ..was betere optie dit seizoen respect voor de persoon elsen
Maar Ron evalueer jezelf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2018 10:19
britt
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 33
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #80
Koolhof correctie
Stadion correctie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2018 10:43
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #81
Was jij ook niet diegene wat om Jeffrey van As riep? Welke haalbare trainer zou dan voor de groep moeten staan? Kom je toch al snel in de categorie Boessen, Kruys etc.. dan heb ik toch liever Elsen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2018 10:45
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #82
Ik ben blij met de uitslag laat ik dat voorop stellen.
Maar we moeten ook realistisch zijn.
Bunde was niet voorbereid, heeft nog niet getraind, en speelde grotendeels op hun eigen helft.
Natuurlijk is 21-0 dan een zeer mooie uitslag.
Maar vergeet niet naar de andere wedstrijden te kijken.
Daar waren er niet zoveel goal kansen, en werd er amper gescoord. Ook door kostens niet.
17 augustus zien we waar we staan.

Wat ik dan wel jammer vind is dat onze nieuw talent geen goals maakt de afgelopen wedstrijden.
We hebben echt nog een spits nodig. Kosten kan scoren , maar vorig jaar heeft hij mij niet kunnen overtuigen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2018 11:29
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #83
Kostons, niet Kostongs, Kostens, of Kosten,. Wellicht passen jullie bij Fox Sport. Daar werd/wordt ook Kroeks gezegd i.p.v. Croux.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2018 12:51
Sjefsjengko
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 47
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #84

MVV maakt aan de hand van Koen Kostons korte metten met vierdeklasser vv Bunde (0-21)

ongenadig hard uitgehaald. De Maastrichtenaren wonnen met maar liefst 0-21 van vierdeklasser vv Bunde.


2 quotes van mvv.nl....

en wat wil je nu zeggen meneer de perschef? MVV is geweldig? het lek is boven? We hebben een spits!!!!
Of als je niks bent moet je dan over de rug van goedwillende en ongetrainde amateurs iets van jezelf proberen te maken? Natuurlijk! eindelijk positief nieuws!
Je moet maar durven! Korte metten maken met...en ongenadig hard uithalen. "profs" versus ongetrainde amateurs....
Dit soort terminologie voelt een beetje als de puisterige 15-jarige puber die in zijn zucht naar erkenning een kleuter een aantal keren poort ...

Ut is unne dikke nek dee die groete moil moot kinne drage!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2018 18:48
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #85
Tegen dit kantine 11-tal kun je niet al te serieus nemen. Dat Bunde zich hiervoor laat lenen, tja ik zie liever ook MVV-Anderlecht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2018 20:01
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #86
Bunde is juist de profiterende partij (financieel), MVV doet Bunde een dienst...

Zegt toch al genoeg dat we een dag eerder al tegen een serieuzere tegenstander oefenden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2018 22:14
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #87
Uiteraard heeft deze uitslag weinig sportieve waarde. Look on the bright side: i.p.v. een training is een wedstrijd als deze wel fijn om aan ritme en automatismen te werken. Daarnaast doe je Bunde (een Maastricht United club) ook een plezier door de kas te spekken. Het was immers dorstig weer!

Nu onze Spaanse vlieg gevlogen is, hoop ik wel dat MVV voor de komende week nog enkele testers kan regelen en laten meespelen in de twee oefenwedstrijden.
12 days till kick-off!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2018 04:24 06 aug 2018 04:57 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #88

Sjefsjengko schreef :

MVV maakt aan de hand van Koen Kostons korte metten met vierdeklasser vv Bunde (0-21)

ongenadig hard uitgehaald. De Maastrichtenaren wonnen met maar liefst 0-21 van vierdeklasser vv Bunde.


2 quotes van mvv.nl....

en wat wil je nu zeggen meneer de perschef? MVV is geweldig? het lek is boven? We hebben een spits!!!!
Of als je niks bent moet je dan over de rug van goedwillende en ongetrainde amateurs iets van jezelf proberen te maken? Natuurlijk! eindelijk positief nieuws!
Je moet maar durven! Korte metten maken met...en ongenadig hard uithalen. "profs" versus ongetrainde amateurs....
Dit soort terminologie voelt een beetje als de puisterige 15-jarige puber die in zijn zucht naar erkenning een kleuter een aantal keren poort ...


Dit soort reacties lijkt misschien op het eerste gezicht kritisch. Maar als je effe nadenkt, zie je dat de kritiek flinterdun is of gewoon nergens op slaat. Tja, dan win je als MVV met 21-0 van een miezerig amateurclubje en dan is het persbericht van MVV natuurlijk positief. Toch niet raar? Als MVV met 99-0 (zo je wilt: 0-99) had gewonnen, dan was het natuurlijk voor jou, Sjefsjengko, nog niet goed genoeg. Wint MVV met 3-0 van die amateurs zou het ook niet goed zijn. 11-0 is ook te weinig. Eh... ELKE uitslag zal bij jou waarschijnlijk (ik weet het niet zeker) leiden tot gezeur. Met welke uitslag was je wel blij geweest? Probeer je jezelf hier nu te promoten als een kritisch denker (niet gelukt!) of wat is dit voor een raar gedrag? Wat moeten we met dit commentaar van jou op de perschef van MVV: hier heeft werkelijk niemand iets aan. Houd op met dit quasi-kritisch, zo gemakkelijk te geven non-informatieve, self-promoting, negatieve, zure commentaar waar niemand iets wijzer van wordt. We hebben Bunde met 21-0 verslagen. Die uitslag zegt zeker niet veel over de kracht van MVV. Maar 21-0 of 0-21 is toch wel een opmerkelijke uitslag. En dat een speler van MVV, spits Koen Kostons, meer dan de helft (11 doelpunten) voor zijn rekening neemt is ook opmerkelijk. Dus op ze Mestreechs: 'T IS OUCH NOETS GOOD! DIT GEZEIKS IS UM DOEDKRAANK VAAN TE WEURE. EH: LIGK NEET TE ZEIKE, MAAN!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Jacques, Bieske, middenstip, Tuor, Lassie80, itsman, peeke, M-MVV, Yannick

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2018 10:46
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #89
Ik hoor nog weinig over huurling Jérôme Deom. Lastig natuurlijk om nu al een mening over hem te geven maar kan iemand die toch al geven n.a.v. trainingen/minuten in de oefenmatchen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2018 14:43
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 533
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #90

TPC schreef : Ik hoor nog weinig over huurling Jérôme Deom. Lastig natuurlijk om nu al een mening over hem te geven maar kan iemand die toch al geven n.a.v. trainingen/minuten in de oefenmatchen?


Ik heb hem alleen tegen Bunde gezien. Op basis van die wedstrijd kun je weinig constateren. Zeker gezien de minimale tegenstand en het feit dat het gebaseerd is op slechts één helft. Had het idee dat hij erg aan zijn positie en teamgenoten moest wennen. Heeft niet heel veel fysiek dus zal het van andere kwaliteiten moeten hebben. Op het middenveld vond ik Nino Everaers veel nadrukkelijker (in positieve zin) aanwezig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u TPC

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.410 seconden