Voorbereiding seizoen 2018-2019

26 juli 2018 06:56
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #61
Nog slechts 3 weken en dan begint de competitie. Als Mvv supporter wordt je niet vrolijk als je de huidige selectie van Mvv ziet. Schandalig ook hoe klojo Okita zich gedraagt en opstelt, hij is gewoon uit op een ordinaire breuk en heeft gewoon al een andere club achter de hand. Waardeloze gozer, het is hem naar de kop gestegen! Oprotten, ik wil hem niet meer zien! Mvv moet hem het leven zuur maken en aan zijn contract houden m.a.w. niet voor niets de deur uit laten gaan.
Iedereen had gehoopt dat Mvv ieder jaar een klein stapje omhoog zou maken maar wat er nu bij Mvv gebeurd is onthutsend! Vorig seizoen was al belabberd, had gehoopt dat de technische staf toen al bezig was met dit seizoen maar bij Mvv zitten ze met de handen in het haar. Geen speler wil naar Mvv komen of ze zijn niet te betalen roept men in koor. Jammer dat er geen scouting is bij Mvv, ieder jaar breken in de eerste divisie toch totaal onbekende spelers, afkomstig van de amateurs, door. Bij Mvv zit geen beleid, ieder jaar maar hopen of Genk en Standard Luik nog huurspelers aan Mvv wil leveren.
Ik heb weer een seizoenkaart (nog niet afgehaald) aangeschaft maar de zin om weer een ellendige wedstrijd te bezoeken wordt steeds minder. Veel Mvv supporters haken af, ja behalve de moraalridders op deze site die alles door een Mvv bril blijven bekijken.
Ik zeg dit Mvv heeft de slechtste selectie sinds jaren en die was al niet geweldig, we mogen zelfs nog niet meer hopen op het linker rijtje.
Het enige wat Mvv kan redden is een investeerder, in deze tijd red je het als Mvv zijnde niet meer zonder een investeerder en zak je als club steeds verder weg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2018 08:28
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #62
Gisteren stond er een verontrustend artikel in de limburger, ja ik weet de limburger, de krant die ook vaak onzin schrijft.

1: verhaal Okita, gewoon vervelend en frustrerend dat dit MVV weer moet gebeuren. Ook al heeft hij een contract zonder motivatie is okita niet de speler waar we om aan het wachten zijn.
2: Elsen geeft aan dat er nog zeker enkele spelers bij moeten ECHTER kan hij niet garanderen dat dit gebeurd. In mijn ogen betekent dit, ze mogen geen geld kosten. Moeten huur zijn of ze moeten komen aanwaaien.
3: Ippel geeft aan dat als er niet wat goede spelers bijkomen we om plek 18 spelen.

Uiteraard is bovenstaand niet waar je als MVV supporter op zit te wachten. Natuurlijk kan en zal de limburger het negatiever gebracht hebben dan dan het is.

Wat ik me dan af vraag, aangezien we 400 000 meer spelers budget hebben ? Waar is dat geld dan heen gegaan????
We hebben 3 huur, 4 promotie uit jeugd...
Er zijn spelers weg gegaan en er is amper gekocht.
in mijn ogen zou er nog zeker budget moeten zijn voor een 6-8 spelers

Wat klopt er dan niet in dit verhaal. Hebben we geen 400 000 meer als vorig jaar?
we hoeven zelfs de keepers trainer niet meer te betalen want die hebben we niet.
je zou toch zeggen dat er geld over moet zijn.
Wie slokt al dit extra geld op?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2018 09:29
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #63
Ik zeg echt niet dat ik er van overtuigd ben dat we top 5 gaan spelen, inderdaad zeker niet met deze selectie want er moet nogal wat bij, zowel achterin als voorin. Ik word ook niet vrolijk van de selectie zoals die nu is. Maar wat er niet aan dit verhaal klopt is natuurlijk "Dagblad de Leugeneer".

MVV heeft echt nog ruimte in het spelersbudget. Maar het is lastig de juiste spelers te vinden en te overtuigen. Ippel heeft gelijk dat ALS er niet wat goede spelers bijkomen, we onderin mee zullen draaien. Dat weet MVV/Elsen ook wel.

Elsen bedoelt volgens mij dat hij er niet van overtuigd is dat de selectie bij de eerste wedstrijd compleet en ingespeeld is. Niet dat er geen geld meer is voor spelers.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2018 17:00 27 juli 2018 17:06 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #64
Ik hoop dat we ze vanavond flink op die neut kriege. Hopelijk versneld dat het proces met het halen van nieuwe spelers. Tijdens het posten kwam het bericht binnen van onze nieuwe aanwinst! Nu doorpakken MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2018 22:43
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #65
Vond MVV niet eens zo onaardig spelen vanavond. Gunst mag een contract krijgen van mij, vond hem eerste helft een stuk beter dan Lavalee de tweede helft. Abubakar kan een leuk spelertje worden maar weinig van gezien vanavond, was het ook de wedstrijd niet naar. MVV heeft een spits nodig, dat was al duidelijk en vanavond weer bevestigd.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, M.V.V. 1902, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2018 11:00
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #66
Vindt t verdacht rustig hier, misschien omdat MVV gewonnen heeft?

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2018 12:55
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #67
Had meer van die Engelsen verwacht, als je ziet hoe ze hun voorbereiding doen , hun warming up ..allemaal leken ze me super fit , alleen het voetbal was niet veel. Zo zie je maar die warming ups zeggen allemaal niks ....

MVV vond ik Mares geweldig...super achterin ..rustig geen gekke dingen doen ...iedere bal die hij speelt die komt aan....echt een prima CV
Gunst vind ik ook een prima LB , aanvallend met een schaarbeweging en hij straalt voetbal uit .
Abku daar gaan we nog leuke dingen van zien... energie volle speler , leuk. Reck in de spits.... echte sportman 18 jaar pas maar heeft body , vond dat leuk om te zien.
Als we nog wat creativiteit erbij krijgen op het middenveld en in de punt dan geeft het dit MVV wat meer body.
Keeper die we hebben gaan we veel plezier aan beleven, Moustafa op RB kan ik mee leven... Ciranni ga ik niet missen .
Ik hoop op 2-3 echte aanwinsten ( in iedere linie 1) en dan eens kijken waar we staan ...
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2018 13:29
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #68
De engelsen viel inderdaad erg maar mvv maakte een goede indruk. Gunst zal wel gewoon kommende week gaan tekenen.
Abu kan een publiekslieveling gaan worden.
Er is echter nog genoeg werk aan de winkel
Als er maar nog 4 spelers dan hoop ik op een spits ,cv, rechtsback en een nr 10.
Al ben ik ook benieuwd op Deom daar kan spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2018 21:32
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #69
Wat het voetbalseizoen een elftal ook brengt, of dat zich nu voor de supporters ontvouwt als een seizoen om nooit te vergeten of dat ze het liever voorgoed uit hun geheugen willen wissen, iedere voetbalsupporter loopt op de eerste dag van het seizoen altijd vol verwachting naar het stadion. Hoe teleurstellend of succesvol het vorige seizoen ook was, zelfs bij de meest zwartgallige supporters is de gedachte door het hoofd geschoten dat dit misschien wel eens hun seizoen zou kunnen worden. Het is een frisse start, een nieuw begin, een schone lei.…..
Voor de wedstrijd zijn zelfs de ergste doomdenkers – en elke club heeft er daarvan meer dan genoeg – toch ergens optimistisch, hoewel ze dat natuurlijk nooit aan iemand zullen toegeven. Dit zijn vreemde kostgangers, anti supporters! Ze lijken altijd het meest gelukkig, wanneer ze zich beroerd voelen. Pas, wanneer hun team moet knokken, zijn zij volledig in hun element. …..De club is voor deze supporters een geestelijke rollator….. Maar ook deze anti-supporters houden van hun club, ze klagen wel veel, maar let eens op hoe deze supporter voor zijn club in de bres springt, als iemand het waagt deze te kleineren.

Vrij naar Rob Tanner, Leicester City 5000 tegen 1.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2018 18:54 04 aug 2018 18:55 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #70
Ruststand Bunde - MVV 0-9
Kostons 5x
Gunst 1x
Nyst 1x
Okita 1x
Everaers 1x

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2018 19:47 04 aug 2018 19:48 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #71
Eindstand Bunde - MVV 0 - 21

Kostons 11 (!!!!) doelpunten
Everaers 1 doelpunt
Gunst 1 doelpunt.
Okita 2 doelpunten
Knops 1 doel[unt
Golpek 2 doelpunten
Ippel 1 doelpunt
Nyst 1 doelpunt
1 eigen doelpunt Bunde

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2018 20:27
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #72
Ben ook in Bunde geweest. Jammer dat deze vierdeklasser geen weerstand kon bieden. Die waren conditioneel helemaal niks. Ik ving op dat ze een aantal basisspelers misten en nog moesten beginnen met trainen of daar net mee begonnen waren. Hoe dan ook, de uitslag zegt alles over het spelbeeld. Iedereen op de helft van Bunde (op een counter in de eerste helft na). Daar hoeven we verder niet moeilijk over te doen.
Wat me opviel was de nummer 28 van MVV: Nino Everaers. Erg leuke jeugdspeler. Dominant, creatief, behendig. Fijn dat er potentie in de jeugd zit.
Verder mogen er nog wel wat testers komen (ja ja, een centrumspits). Hoe zit het eigenlijk met Gunst? Heeft die al getekend? Die ga je nu toch niet meer aftesten neem ik aan.
Wie vandaag niet heeft gespeeld: Deusings, Koopmans, Shermar Martina, Schroijen, Lavalée en Mares. Koolhof en Houben ik niet gezien en volgens mij was Reck niet inzetbaar. Hij was er wel maar had in ieder geval geen voetbalschoenen, maar loopschoenen aan.
Okita speelde wel. Had het idee dat het nog niet met volle overtuiging was. Maar Meijer maakte een dolletje met hem en bij zijn wissel kreeg hij applaus en wat high fives. Hopelijk is de kou uit de lucht.
Kortom: genoeg werk aan de winkel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2018 20:42
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #73
Ik ben altijd een beetje huiverig voor wedstrijden tegen amateurclubs . Neem bv de directe tegenstander van Koen , ik zou hem een doodschop verkopen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2018 20:44
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 817
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #74
Ik denk dat Kostons een record heeft met 11 doelpunten in een wedsrrijd in de history van us MVV ........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2018 21:59
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #75
Uit VI:
MVV-spits Kostons werkt aan zelfvertrouwen met elf goals in oefenduel.
www.vi.nl/nieuws/mvv-spits-kostons-werkt...f-goals-in-oefenduel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.472 seconden