Voorbereiding seizoen 2018-2019

17 juli 2018 10:02
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #46

Boer458 schreef : Als mensen zich na de oefenwedstrijd misdragen hebben, hoe moeilijk kan het dan zijn om hun namen door te spelen naar de politie ? Het kunnen er toch geen tientallen zijn dunkt me.


Hiermee ben ik het ook eens, het verbaasd me dat er iedere x weer opnieuw mensen zijn die voor problemen zorgen. langzamerhand moeten al deze mensen toch bekend zijn bij MVV en politie? ik begrijp niet hoezo deze mensen iedere x weer opnieuw het stadion in kunnen komen en vaak genoeg voor problemen kunnen zorgen. in andere landen is dit veel beter geregeld. Echter kan MVV hier zelf in optreden en stadion verboden opleggen. En dan niet een verbod voor een jaar.
Als je je niet gedraagt ben je niet meer welkom. zo moeilijk kan het toch niet zijn.
En laten we eerlijk zijn, wat schelden, spandoeken en fakkels zijn voor mij allemaal prima, maar dat rellen of met z'n alle bij het uit vak gaan staan vind ik zo slecht en niet kunnen.........................
Maar het hele systeem klopt ook niet.
Ik ken mensen die na de ongeregeldheden bij MVV-roda een stadion verbod hebben gekregen. Dit stadion verbod liep letterlijk een jaar later af zodat ze allemaal opnieuw naar de playoffs wedstrijd MVV-roda konden gaan. om eventueel opnieuw voor problemen te zorgen. Uiteraard zullen er een aantal het licht gezien hebben en niet meer voor problemen zorgen, echter het andere deel is de volgende keer gewoon weer van de partij. dat geeft al aan dat de straf niet voldoende is geweest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2018 13:04
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #47
Ik hou mijn hart alweer vast voor de wedstrijd tegen Den Bosch vanavond.. dat kan alleen maar een grote teleurstelling worden met deze selectie. Hopelijk heb ik het mis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2018 13:41
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #48

jeoff schreef : Ik hou mijn hart alweer vast voor de wedstrijd tegen Den Bosch vanavond.. dat kan alleen maar een grote teleurstelling worden met deze selectie. Hopelijk heb ik het mis


Kijk even om je conclusie aan te passen naar de selectie van Den Bosch vriend. Zij hebben ook niks en de twee beste, Vossebelt en Mert, zijn vertrokken. Twee lamme teams dus tegen elkaar

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2018 18:38
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #49
Ben present in Den Bosch en laat me eens verassen! Lekker weer! Lekker drinken en de bal rolt. Wat wilt een mens nog meer ;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2018 18:42
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 545
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #50

mvv supporter schreef :

Boer458 schreef : Als mensen zich na de oefenwedstrijd misdragen hebben, hoe moeilijk kan het dan zijn om hun namen door te spelen naar de politie ? Het kunnen er toch geen tientallen zijn dunkt me.


Hiermee ben ik het ook eens, het verbaasd me dat er iedere x weer opnieuw mensen zijn die voor problemen zorgen. langzamerhand moeten al deze mensen toch bekend zijn bij MVV en politie? ik begrijp niet hoezo deze mensen iedere x weer opnieuw het stadion in kunnen komen en vaak genoeg voor problemen kunnen zorgen. in andere landen is dit veel beter geregeld. Echter kan MVV hier zelf in optreden en stadion verboden opleggen. En dan niet een verbod voor een jaar.
Als je je niet gedraagt ben je niet meer welkom. zo moeilijk kan het toch niet zijn.
En laten we eerlijk zijn, wat schelden, spandoeken en fakkels zijn voor mij allemaal prima, maar dat rellen of met z'n alle bij het uit vak gaan staan vind ik zo slecht en niet kunnen.........................
Maar het hele systeem klopt ook niet.
Ik ken mensen die na de ongeregeldheden bij MVV-roda een stadion verbod hebben gekregen. Dit stadion verbod liep letterlijk een jaar later af zodat ze allemaal opnieuw naar de playoffs wedstrijd MVV-roda konden gaan. om eventueel opnieuw voor problemen te zorgen. Uiteraard zullen er een aantal het licht gezien hebben en niet meer voor problemen zorgen, echter het andere deel is de volgende keer gewoon weer van de partij. dat geeft al aan dat de straf niet voldoende is geweest.


Lul toch niet uit je nek man. Wat is beter geregeld in andere landen? Voorbeelden? En ik kan je garanderen dat niemand van de veldbetreders bij Roda voorlopig in het stadion is. Je bent toch het perfecte voorbeeld van het niveau van dit forum tegenwoordig. Poep.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2018 19:16
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #51
Tot nu toe lijkt het nergens op. Mensen blijven niet in de formatie voetballen en Tuur Houben lijkt me verdwaald. De speelbal van FC den bosch. Stand 1-0


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2018 19:23
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #52
Shermar Martina valt vrij snel uit, hopelijk niets ergs. Martina (uit) - Moustafa (in)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2018 19:28
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #53
2-0 Dennis Kaars.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2018 19:53
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #54
Conclusie eerste helft :

Ga je met dit team de competitie in dan is nacompetitie promotie een mooie onhaalbare droom.

Teams zijn op zich in veld gelijkwaardig, ware het niet dat Den Bosch er telkens goed en succesvol uitkomt. Spelers die me daar opvallen zijn de Nr 17 (Bouyaghlafan) & Nr 5 (van der Winden).

Bij Mvv in positieve zin de nieuwe jongens (lavalee - gunst - deom).

Wedstrijd vandaag vergeten en hopen dat je nog ergens een vaatje spelers weet open te trekken. Zeker gezien het feit welke teams er komend seizoen uit gaan komen in de Kitchen Champions League.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Tuor, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2018 08:25
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #55
@webmaster ik zou toch graag even wat willen rechtzetten.
Als je mijn bericht leest zie je nergens staan dat deze mensen daadwerkelijk ook in het stadion waren. Ik spreek over een goede kennis van mij die een stadion verbod gekregen heeft na de wedstrijd MVV-roda. Hij is toen niet het veld op geweest maar heeft daar wel vooraan gestaan. Hij heeft een jaar een stadion verbod gekregen en dit verviel voor play-offs, dus had hij opnieuw naar de wedstrijd mvv-roda kunnen gaan. Deze regeling betrof ook andere mensen die een stadion verbod hadden. Deze mensen zouden dus als ze gewild hadden bij de wedstrijd kunnen zijn.
Ik persoonlijk vind niet dat er rellen moeten plaatsvinden bij het voetbal. En ik snap inderdaad niet hoe het iedere keer kan gebeuren aangezien het vaak de zelfde mensen / groepen zijn die voor de ongeregeldheden zorgen. Als jij hier anders over denkt dat mag.

het spijt me als ik niet ruig genoeg ben en de mensen niet ken die het veld opgaan. Sorry maar dat zijn niet de mensen waar ik graag mee omga. Dat deze misschien een langer stadion verbod gekregen hebben zou goed kunnen. Dat weet ik niet. Dat ze niet meer naar MVV gaan zou ook goed kunnen. Zal me eigenlijk vrij weinig boeien aangezien in mijn ogen dat soort supporters ook niet thuis horen in een stadion. Je gaat niet rellen onder de ogen van vrouwen / kinderen. Je hoort überhaupt niet te rellen. Dat snap jij misschien ook wel als je wat ouder bent.

en wil jij zeggen dat het in Engeland niet beter geregeld is? daar ga je niet zomaar het veld op om te rellen?

Dus waarom ik uit mijn bek LUL, geen idee
Waarom ik van jou mijn mening niet mag ventileren, geen idee.
Dat ik persoonlijk niet blij ben met de progressie van MVV de afgelopen jaren en het aankoopbeleid van de afgelopen jaren mag ik hier uiten.
Dat betekent nog niet dat ik onzin LUL.
Dat er nog steeds mensen zijn die denken dat we kunnen promoveren door aan het eind van de transfer periode nog wat top spelers te kunnen aankopen die ons kampioen maken vind ik niet erg, Deze mensen mogen dat denken, net zoals ik mijn mening mag ventileren over de afgelopen jaren / het aankoop beleid en de staf van MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2018 09:54
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 545
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #56

mvv supporter schreef : @webmaster ik zou toch graag even wat willen rechtzetten.
Als je mijn bericht leest zie je nergens staan dat deze mensen daadwerkelijk ook in het stadion waren. Ik spreek over een goede kennis van mij die een stadion verbod gekregen heeft na de wedstrijd MVV-roda. Hij is toen niet het veld op geweest maar heeft daar wel vooraan gestaan. Hij heeft een jaar een stadion verbod gekregen en dit verviel voor play-offs, dus had hij opnieuw naar de wedstrijd mvv-roda kunnen gaan. Deze regeling betrof ook andere mensen die een stadion verbod hadden. Deze mensen zouden dus als ze gewild hadden bij de wedstrijd kunnen zijn.
Ik persoonlijk vind niet dat er rellen moeten plaatsvinden bij het voetbal. En ik snap inderdaad niet hoe het iedere keer kan gebeuren aangezien het vaak de zelfde mensen / groepen zijn die voor de ongeregeldheden zorgen. Als jij hier anders over denkt dat mag.

het spijt me als ik niet ruig genoeg ben en de mensen niet ken die het veld opgaan. Sorry maar dat zijn niet de mensen waar ik graag mee omga. Dat deze misschien een langer stadion verbod gekregen hebben zou goed kunnen. Dat weet ik niet. Dat ze niet meer naar MVV gaan zou ook goed kunnen. Zal me eigenlijk vrij weinig boeien aangezien in mijn ogen dat soort supporters ook niet thuis horen in een stadion. Je gaat niet rellen onder de ogen van vrouwen / kinderen. Je hoort überhaupt niet te rellen. Dat snap jij misschien ook wel als je wat ouder bent.

en wil jij zeggen dat het in Engeland niet beter geregeld is? daar ga je niet zomaar het veld op om te rellen?

Dus waarom ik uit mijn bek LUL, geen idee
Waarom ik van jou mijn mening niet mag ventileren, geen idee.
Dat ik persoonlijk niet blij ben met de progressie van MVV de afgelopen jaren en het aankoopbeleid van de afgelopen jaren mag ik hier uiten.
Dat betekent nog niet dat ik onzin LUL.
Dat er nog steeds mensen zijn die denken dat we kunnen promoveren door aan het eind van de transfer periode nog wat top spelers te kunnen aankopen die ons kampioen maken vind ik niet erg, Deze mensen mogen dat denken, net zoals ik mijn mening mag ventileren over de afgelopen jaren / het aankoop beleid en de staf van MVV.


Wat een onsamenhangend verhaal weer van je. Nummer zoveel. Goede kennis(leuke kennis ben jij) niet in het stadion, wel voorraan. Snap je het zelf nog. In Engeland is er juist een groei van incidenten zowel op als rond het veld. Voorbeelden genoeg. Educate Yourself. De situatie rond mvv-roda had meerdere factoren waarom het is misging, oa de verkoop van teveel kaarten, het gooien van projectielen door roda etc . Ik praat het niet goed maar crowd control is een apart vak. Het is zelfs een miljoenen buisness. En nergens zeg ik dat jij je mening niet mag ventileren. Ik zeg alleen dat jouw mening altijd vol poep zit. Ik zal als ik later groot ben misschien jouw mening gaan delen. I doubt it. Een fijne warme dag jou.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2018 10:35
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #57
Jij reageert met : En ik kan je garanderen dat niemand van de veldbetreders bij Roda voorlopig in het stadion is.
Waarop ik reageer dat er nergens in mijn bericht te lezen is dat deze mensen een jaar later in het stadion waren. Ik gaf aan dat de persoon de een stadion verbod gekregen had een jaar later weer de mogelijkheid had om naar MVV-Roda te gaan. Dat is wat er staat, dat lijkt me niet al te moeilijk om te begrijpen.

Ik houd me niet bezig met rellen en dat soort zaken, ik lees alleen het nieuws wat in de krant / nieuws sites staan. Daar heb ik recentelijk geen berichtgeving gelezen over rellen of andere ongeregeldheden. Ik hoef me zelf niets bij te leren over voetbal rellen, aangezien rellen niet mijn ding is. Dat is meer voor mensen die geen toekomst hebben of willen hebben. Ongeacht wat de reden is.
Als er iemand dingen naar je gooit kun je meerdere keuzes maken, de keuze om te gaan rellen / mensen op te gaan wachten of dingen terug te gaan gooien is de domste en kinderachtigste keuze. Een normaal / volwassen persoon was daar weg gegaan en had zodoende niets met de rellen te maken gehad. Als je dat nu niet begrijpt of later wil begrijpen..... Tja wie praat er dan met poep? of wie denkt er met poep? Ieder normaal persoon snapt dat rellen NOOIT goed is ongeachte welke reden dan ook!!!! iedere vorm van geweld is niet goed te praten ongeacht de reden die er is!

En aangezien je zo goed weet dat die mensen niet in het stadion waren / komen. dan ken je ze ook, wellicht zelfs meer als 1. Hoezo dan kritiek uitte omdat ik 1 persoon ken?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2018 10:37
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #58
Kunnen we aub dit gezeur en kinderachtig gedoe in de post overige zaken ofzo behandelen. Volgens mij gaat het in dit onderwerp op de voorbereiding van Mvv en niet het gelijk krijgen tussen een paar personen over het een of ander


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2018 10:52
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #59
Over de wedstrijd van gisteren. 2-0 verliezen is niet goed. Zover ik lees hebben we weer weinig kansen gecreëerd. Was okita niet daar en is deze tevens niet gemotiveerd. En van het huidige elftal word ik totaal niet warm. De reacties op facebook zeggen al voldoende.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2018 14:21
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #60
Wie beoordeelt er nu een wedstrijd op basis van reacties op FB?
Met alle respect, 90% van de FB-reacties op uitslagen van MVV ziin van hersenloze pannekoeken die een spellingscursus nodig hebben òf obscure figuren uit Afrikaanse landen die hun Toto verloren hebben.


Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, Lassie80, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.480 seconden