Voorbereiding seizoen 2018-2019

01 juli 2018 10:42
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #16
En weer beginnen we te trainen zonder spits, die verdediging moet toch staan als een huis........
Vind het toch jammer om te zien dat MVV nog steeds niet wilt en kan leren van haar / hun fouten.

Dat je niet zomaar een spits uit de hoed tovert snap ik ook wel. Maar volgens mij hebben we helemaal NIKS voorin.
NIKS NOPPES NADA. Waar moet er dan op geoefend worden? Vind het niet gek dat de diepe paas nooit aankomt. want tijdens het trainen staat daar nooit iemand, en als er iemand staat is het een verdediger.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2018 11:23
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #17
Is Koen Kostons niet aanwezig dan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2018 11:26
Willems
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #18
Tja, op dit moment hebben we volgens de mvv site 15 spelers, inclusief Okita, die nog wel zal vertrekken, dus 14. Bij die 14 een hoop spelers die tekort komen voor de 1e divisie maar die je we nodig hebt als club. MVV kan natuurlijk niet 24 eerste divisie waardige spelers hebben, dat mag ik hopen snapt iedereen wel. Maar als ik dan naar die 12 spelers kijk, immers 2 keepers, dan kan ik niet anders constateren dat we op dit moment 4 volwaardige eerste divisie speleres hebben (Nijs, Ippel, Koolhof en Schrooyen) en drie redelijke spelers die je team niet echt verzwakken maar ook niet beter maken (de twee Martina's en Mares). De rest is gewoon leuk voor de breedte, maar ook niet meer dan dat. Met andere woorden, er zullen volgens mij toch echt 8 spelers bij moeten komen van enig niveau, anders moeten we niet teveel verwachten van volgend seizoen. Maar het is nog vroeg, dus niet wanhopen.
Nogmaals; Okita heb ik in bovenstaande niet meegeteld, daar ga ik vanuit dat ie vertrekt.
En ik blijf dromen dat we volgend seizoen in iedere linie een niet gehuurde volwaardige routinier hebben die de rest mee op sleeptouw kan nemen. Zal moeilijk worden, maar dromen mag toch?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2018 11:42
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #19
Vergeet niet dat als Okita verkocht wordt MVV er een aardige cent aan overhoudt. Een gedeelte zal vast naar de reguliere begroting gaan (verminderen negatief eigen vermogen) maar er zal dan ook vast flink wat geld richting het spelersbudget gaan. Alleen zou het jammer zijn als hij pas op het laatste moment verkocht wordt vlak voor de sluiting transfermarkt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2018 11:42
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #20

Karakter schreef : Is Koen Kostons niet aanwezig dan?


Volgens mij wel, goldpek en houben ook. maar die hebben vorig jaar te weinig laten zien.
En tel ik persoonlijk niet mee als spits.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2018 16:55
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #21
Maar met hem kun je wel bepaalde loopacties waarin de spits centraal staat aanleren, waardoor het team de routines gaat beheersen en hij zich ook ontwikkeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2018 21:46
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #22

jeoff schreef : Vergeet niet dat als Okita verkocht wordt MVV er een aardige cent aan overhoudt. Een gedeelte zal vast naar de reguliere begroting gaan (verminderen negatief eigen vermogen) maar er zal dan ook vast flink wat geld richting het spelersbudget gaan. Alleen zou het jammer zijn als hij pas op het laatste moment verkocht wordt vlak voor de sluiting transfermarkt.


Als zijn afwezigheid te maken heeft met een uitgaande transfer dan mag ik toch hopen dat dit in een afrondende fase zit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2018 06:04
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 307
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #23

De Zwarte Vogel schreef : De Graafschap-MVV 3 augustus bij VV Zelhem.


Verboden door de lokale driehoek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2018 07:00
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #24
In DDL ook stukje over de eerste training waarin inderdaad wordt aangegeven dat Okita er niet was zonder reden en dat Yildrim 20 minuten te laat was en daarom was weggestuurd. Eerste training begon dus lekker.
Voor de rest was het eigenlijk gewoon zoals altijd en begon mvv met een verre van complete groep.
Ik denk dat het zelfs kwa basisspelers zwakker is dan de laatse 2 jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2018 13:33
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 903
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #25
Waar zijn die twee spelers van Standaard Luik die mee zouden komen trainen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2018 13:44
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #26
Vanochtend even naar de training van Mvv gaan kijken. Opvallend was dat Sjef Hoenjet met trainingspak aanwezig was op het veld. Geen nieuwe opvallende spelers gezien.
Ron Elsen was fanatiek aan het coachen, Wim Dusseldorph stond bij het andere partijtje. Het viel me op dat hij zo rustig was terwijl hij normaal altijd fanatiek aanwezig is.
Okita valt me vies tegen, wat een instelling! Die jongen stijgt het meteen in de kop en gaat in conflict met de club. Mvv zorg dat je zoveel mogelijk voor hem vangt, hij is het niet waard om nog in een Mvv-shirt te spelen, wat een klojo!
Ik hoop dat er snel echte versterkingen komen want dit team zal niet veel potten kunnen breken in de eerste divisie.
Ik vraag me af wat Mvv met Knops wil doen, op zo'n speler zitten we toch niet te wachten.
Zoals iemand al eerder opmerkte, Knops is goed in Judo...gebruikt zijn handen teveel i.p.v. zijn voeten.
Moustafa is een leuke hardwerkende sympathieke speler voor de breedte maar geen speler waar je hogerop mee komt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2018 17:26
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #27
Laten we even wachten met Okita veroordelen. Heb vorig seizoen verschillende malen met hem gesproken en hij is juist erg vriendelijk echt geen ‘klojo’.

Dat Elsen media de kans biedt om elk conflict met een speler te laten uitvergroten ipv intern met de speler bespreekt, zou niet mijn keuze zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2018 18:08
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #28
MVV-topscorer Okita afwezig wegens ziekteverzuim
Riël Linssen
Geplaatst opmaandag 2 juli 2018 - 17:51


Jonathan Oktita was zondag de grote afwezige tijdens de eerste training van MVV Maastricht. Volgens de club is ziekteverzuim de reden van de afwezigheid van de clubtopscorer.

De club had voorafgaand aan de training niets van de aanvaller vernomen en het was onduidelijk waarom hij afwezig was. Maandag maakte de club bekend dat ze inmiddels contact hebben gehad met Okita en dat de reden van afwezigheid ziekteverzuim was.

Lees ook: MVV-topscorer komt niet opdagen: 'Hoofd op hol'

Snel terug
De aanvaller verbleef de afgelopen dagen in het buitenland en werd daar ziek. Daardoor kon hij niet op tijd in Maastricht aanwezig zijn. De club wil nog niet vertellen waar hij verbleef en wat Okita precies mankeerde. MVV meldde wel dat de speler het inmiddels goed maakt en dat hij deze week nog op de training verwacht wordt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Puime, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2018 11:11 04 juli 2018 11:12 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #29
Vandaag effe in de Geusselt geweest. De selectiegroep was blijkbaar op een andere accommodatie aan het trainen. Alleen Okita was wat rondjes aan het lopen. Langs de lijn o.a. Sef Hoenjet en Johan Dijkstra.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2018 16:28 09 juli 2018 16:29 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1909
Meer
Voorbereiding seizoen 2018-2019 #30
Ik heb het bericht over vriendschappelijke wedstrijden gesloten omdat dat eigenlijk nog over 2017 ging.
Vriendschappelijke (oefen)wedstrijden in de voorbereiding kunnen hier besproken worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.628 seconden