VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur

23 jan 2017 10:13 23 jan 2017 10:18 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #91
Zwaar balen. Ongelooflijk, net zoals in De Geusselt dat die Calimero's in de blessuretijd onverdiend winnen. Anders was het verschil maar 1 punt en deed je volop voor de titel mee. Nu staat dat op een laag pitje, maar ik vond ook dit keer Venlo echt niet overtuigend als koploper spelen, dus ik denk dat die nog wel wat steekjes gaan laten vallen. Voor MVV is het voorlopig richten op de top 5, en zeg nou zelf: dat zou ook een puike prestatie zijn voor deze selectie. En dan de nacompetitie in, en dan R#da eruit gooien als het even kan :lol: (als die er niet direct uitvliegen) en zelf promoveren.

Eerste helft mager van MVV. Ik vond ze niet "het heilige vuur uitstralen", de échte uitstraling van: "wij komen hier 3 punten ophalen" miste ik. Die was wel aanwezig in de tweede helft, goede tactische omzetting van onze staf. Terechte gelijkmaker, nog genoeg kansen op de 1-2 (Nys, jongen toch, wat zonde! :( ), en daarna krijg je toch nog, totaal onverdiend en onverwacht de deksel op de neus als de bal één keer goed valt. Zoals Elsen ook zegt: dat is wél een kwaliteit van VVV, hoe je het ook wendt of keert. Daar waar wij vijf kansen nodig hebben om een goal te maken, daar hebben zij één kans voor nodig.

En wat betreft Seuntjens en zijn interview na afloop van de wedstrijd: die weet niet wat psychologische oorlogsvoering is. Logisch ook als je hiervoor alleen maar bij clubjes als Telstar en RBC (met alle respect naar die clubs) gevoetbald hebt, dan ben je zoiets niet gewend. Deze gedragingen zie je al jaren in (top)wedstrijden, en is bedoeld om de tegenstander uit zijn spel te halen. Je ziet het zo vaak op de velden tijdens wedstrijden, en na de wedstrijd is iedereen weer vriendjes. Dat hoort er nou eenmaal bij. Plus het zal wel wat zijn aangedikt, zoals ook zo vaak gebeurt. Ipv dit huilverhaal mag hij zijn handen dichtknijpen dat Venlo nog gewonnen heeft na zo'n tweede helft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2017 10:21
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #92
Vroeg opstaan op maandagochtend is al niet mijn favoriete bezigheid. Maar dat je een kater kunt krijgen zonder bier te drinken, is bij deze wel bewezen.

Ik ga al best wat jaartjes naar MVV, dus ben wat gewend qua wedstrijden weggeven in de laatste minuut. Maar nog nooit kwam een late nederlaag zó onverwacht en zó onterecht. En dat daarmee dan waarschijnlijk de strijd om het kamipoenschap beslist wordt is bijna niet te geloven.

Laat ze zich maar voor lul zetten volgend jaar met hun 'stadion', hun - uit een gesticht ontsnapte - stadionspeaker en hun angsthaasburgemeester, die tegen bepaalde clubs nog wel zal merken dat MVV-supporters toch eigenlijk best wel meevielen.

Natuurlijk blijf ik hopen op een wonder. Maar als MVV het niet heeeft kunnen doen tegen deze wiksers zie ik ze met de rest van de Jupiler League ook wel afrekenen.

En zelfs al lopen ze met hun Venlookse leeghoofden nog een paar keer tegen de lamp, dan nog moeten we zelf echt alles winnen nu. En dat wordt een klus zonder trefzekere spits. Thomas speelt goed en is balvast, maar staat toch te weinig op de juiste plaats als er goeie voorzetten centimeters voor de goal van de tegenstander doorgaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2017 10:42 23 jan 2017 10:43 door Maikelll043.
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #93
Fotoverslag VVV Venlo - MVV Maastricht (klik)
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2017 10:58
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #94
Ben nog steeds in shock!! Hoe is het mogelijk en wat jammer voor de jongens. 2e helft gevochten als leeuwen en vvv op alle fronten overklast. Zoer maan :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2017 11:02
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1004
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #95
Haha Jacques, schitterend stukje! Helaas kan ik maar 1x op bedankt klikken, maar dit doet mij ertoe bewegen om meerdere accounts aan te maken om maar blijven te bedanken.

Voelde me inderdaad crimineel. Bij MVV door één toegangspoortje waar je naar je ''begeleider'' werd gestuurd die je doorzocht. Nu moet ik zeggen dat deze mensen netjes waren richting ons, zij krijgen immers ook maar de opdracht.

In Venlo allereerst de fantastische aankomst; de stront liep bij dun in de broek door de ''fanatics'' die ons stonden op te wachten. Sjaaltje tot onder de ogen, mutsje tot boven de ogen en vlaggetje erbij. Niemand durfde meer door de ramen te kijken, omdat zwakbegaafde niet recht in de ogen mogen worden aangekeken. De topper stond net voor het vak van de bussen in de struiken opgesteld. Deze stond angstvallig stil!!

Toen de geweldige ontvangst van de stewards bij VVV. Sorry, maar dit was puur uitlokken. Eerst een rij stewards, daarachter een paar agenten die alles in de gaten hielden en daarnaast weer een pipo die alles stond te filmen. De steward ging daarnaast bijna mijn onderbroek in, iets waar ik persoonlijk niet zo een behoefte aan heb. Nee, crimineel ben ik tot op heden (nog) niet.

Toen het uitvak in. Geweldig hoe iedereen toch effetjes een blik omhoog werpt om ons te aanschouwen en wellicht hier en daar een stiekeme middelvinger op te steken. Gedurfd, maar zeker de moeite waard! Hierdoor was het uitvak opeens stil....want ja, wie onze goede man op het veld een microfoon in zijn handen heeft geduwd mag zich ook achter zijn oren krabben. Jalaaa, en wie niet springt.....VVV.......nee, niet bepaald mijn type van sfeer maken/haat creeeren.

Na deze criminele taferelen was het dan tijd voor de ''El Classico vaan 't Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuje''. Afwachtend MVV, speelde gewoon niet goed. Tegendoelpunt is dan ook een opeen stapeling van fouten. Tweede helft goed herpakt. lekkere goal van Ippel die erna eruit wordt geschopt door die mismieters van Venlo(ok). Ja, ik durf ook na al die middelvingertjes een ruig woordje eruit te gooien.

Vanaf minuut 90 ben ik het kwijt, want *** wat baal ik.

Erna in een mooie mars naar de bussen, want toen was het feest. Beste Sef, helaas had jij voor ons geen stenen neergelegd. Iets wat ik je nooit zal vergeven. Want die van Venlo hadden, je raad het al, kiezelsteentjes om ons eens flink te bekogelen! Ik was dan ook blij dat de 20 ME-bussen die aanwezig waren de hooligans weghaalde zodat wij in alle rust en vrede konden vertrekken.

Het was een mooie dag met een mindere minuut :)

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Maikelll043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2017 11:08
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #96
Es Seuntjens huiliehuilie maag doen, daan maag iech dat noe ouch:

- De ierste hèlf duijt zoe'ne kut boer vaan Venlo eine vaan us vol in de rögk, zoonder aonleiing. Geel, aldus euze Törkse vrund. Dat is dus gewoen roed.
-Ippel weurt kreupel gestamp, en weer gebäört niks....
-In de twiede hèlf weurt de bal tot 2 kier!!! aon touw mèt de hand geblok. Dee bal had dus 2 kier op de stip gekind. Gekind? Nein, gemote!
-Pedro krijg 'ne volle Ippon aon z'n brook, en logisch tot heer ziech lostrèk. Es daank daoveur krijg heer geel....

Iech hoof dat smerige törkse verke vaan 'ne sjeids veurluipeg eve neet mie in de Geusselt te zien... :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2017 11:30
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #97
Jammer van die eerste helft. En natuurlijk nog sneuer van die laatste minuut. MVV speelde onherkenbaar in het eerste bedrijf. Teveel spelers haalden hun normale niveau niet. De lange bal werd teveel gehanteerd en alles ging door het midden. De flanken werden helemaal overgeslagen. Het zag er verdedigend niet goed uit. VVV had altijd wel iemand vrij staan, met name aan de rand van de zestien. VVV was beter in de eerste helft maar buiten het doelpunt speelden ze ook niet echt veel klaar.

Hoe anders was de tweede helft. Al snel zie je MVV uit haar schulp kruipen en voel je dat er iets te halen valt. Het wordt gelijk, MVV domineert en krijgt zelfs kansen op meer. We hadden kunnen winnen nondesju! Daar waar het ons niet meezit (Nijs), heeft VVV wel het geluk aan haar zijde. Opnieuw staat er een (zielig) mannetje vrij aan de rand van de zestien. En dat, net zoals in de thuiswedstrijd, weer in blessuretijd. Tja… dat geluk heeft de koploper dan.

Eerste helft moeten we maar snel vergeten. De tweede helft was gewoon goed. Prima invalbeurt van Pedro. Veel meer dreiging dan Gijzen. Maar kan Pedro dit niveau elke week halen? Wat mij betreft gewoon proberen en tegen NAC in de basis. Opnieuw een kraker! Een zege zou wel lekker zijn. Moet ook kunnen maar het zal niet gemakkelijk worden. Ippel staat als ik het goed heb op zes gele kaarten. Is dat een schorsing?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2017 12:47
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #98
Mvv mis iemand die doelpunten maakt dat is het hele probleem

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2017 12:55 23 jan 2017 13:01 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #99

MVVke schreef : Es Seuntjens huiliehuilie maag doen, daan maag iech dat noe ouch:

- De ierste hèlf duijt zoe'ne kut boer vaan Venlo eine vaan us vol in de rögk, zoonder aonleiing. Geel, aldus euze Törkse vrund. Dat is dus gewoen roed.
-Ippel weurt kreupel gestamp, en weer gebäört niks....
-In de twiede hèlf weurt de bal tot 2 kier!!! aon touw mèt de hand geblok. Dee bal had dus 2 kier op de stip gekind. Gekind? Nein, gemote!
-Pedro krijg 'ne volle Ippon aon z'n brook, en logisch tot heer ziech lostrèk. Es daank daoveur krijg heer geel....

Iech hoof dat smerige törkse verke vaan 'ne sjeids veurluipeg eve neet mie in de Geusselt te zien... :puke:


Laten we eerlijk zijn Mvvke, de scheidsrechter is niet debet aan onze nederlaag. Deze nederlaag lag toch echt aan onszelf vind ik. Kuipers laat tot twee keer toe zijn man helemaal vrijkomen voor de keeper. Geen enkele middenvelder staat te stofzuigen rond het zestienmetergebied bij de 2-1. Een lachwekkend doelpunt natuurlijk, maar gewoon zeer slecht verdedigd door onze verdediging, ondanks dat wij op papier één van de beste verdediging van de competitie hebben (Op Volendam en VVV na).

Ook is er niemand in ons elftal die bij machte is om vanuit de tweede lijn te scoren, elke terugvallende bal in de zestien bij ons is gewoon voor de tegenstander, omdat daar gewoon nooit iemand staat. Nys kiest ervoor om de bal op te wippen voor de doellijn, terwijl een bal over de grond gewoon de meeste slagingskans heeft (gebrek aan ervaring met dit soort (reflex) momenten). Hoeveel kop kansen voor het doel heeft Nick nog nodig voordat de bal eens onder de lat in gaat?

Die handsbal vond trouwens plaats voor het zestienmetergebied, niet erbinnen. Daar had hij wel voor moeten fluiten. Ippel werd niet kreupel gestampt, Ippel viel ongelukkig. (Labylle werd vorig seizoen kreupel gestampt door Fortuna als voorbeeld) Hij had er wel voor kunnen fluiten. Pedro zat los en draaide helemaal zelf. Martina slaat achterwaarts de tegenstander in zijn gezicht, daar floot hij ook niet voor. Ik vond de scheidsrechter een goede pot leiden, hij floot niks kapot, voelde het spel aan, precies wat een derby nodig had vind ik. Dit lag echt aan onszelf. (VVV heeft ook niets van hem cadeau gekregen)

MVV heeft eigenlijk nog een stuifzuiger nodig voor als Ippel uitvalt. En Loshaj en Nkoyi zijn erg snel afgeschreven vind ik, na een veelbelovend begin (voorbereiding). Pedro zou ik vrijdag laten starten ipv Gijzen tegen NAC. Als je kampioen wilt worden moet je gewoon alles winnen, dat lukt Venlo toch niet. Maar ik vrees dit seizoen dat één oog koning wordt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2017 13:04 23 jan 2017 13:06 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #100

houtengerard schreef :

MVVke schreef : Es Seuntjens huiliehuilie maag doen, daan maag iech dat noe ouch:

- De ierste hèlf duijt zoe'ne kut boer vaan Venlo eine vaan us vol in de rögk, zoonder aonleiing. Geel, aldus euze Törkse vrund. Dat is dus gewoen roed.
-Ippel weurt kreupel gestamp, en weer gebäört niks....
-In de twiede hèlf weurt de bal tot 2 kier!!! aon touw mèt de hand geblok. Dee bal had dus 2 kier op de stip gekind. Gekind? Nein, gemote!
-Pedro krijg 'ne volle Ippon aon z'n brook, en logisch tot heer ziech lostrèk. Es daank daoveur krijg heer geel....

Iech hoof dat smerige törkse verke vaan 'ne sjeids veurluipeg eve neet mie in de Geusselt te zien... :puke:


Laten we eerlijk zijn Mvvke, de scheidsrechter is niet debet aan onze nederlaag. Deze nederlaag lag toch echt aan onszelf vind ik. Kuipers laat tot twee keer toe zijn man helemaal vrijkomen voor de keeper. Geen enkele middenvelder staat te stofzuigen rond het zestienmetergebied bij de 2-1. Een lachwekkend doelpunt natuurlijk, maar gewoon zeer slecht verdedigd door onze verdediging, ondanks dat wij op papier één van de beste verdediging van de competitie hebben (Op Volendam en VVV na).

Ook is er niemand in ons elftal die bij machte is om vanuit de tweede lijn te scoren, elke terugvallende bal in de zestien bij ons is gewoon voor de tegenstander, omdat daar gewoon nooit iemand staat. Nys kiest ervoor om de bal op te wippen voor de doellijn, terwijl een bal over de grond gewoon de meeste slagingskans heeft (gebrek aan ervaring met dit soort (reflex) momenten). Hoeveel kop kansen voor het doel heeft Nick nog nodig voordat de bal eens onder de lat in gaat?

Die handsbal vond trouwens plaats voor het zestienmetergebied, niet erbinnen. Daar had hij wel voor moeten fluiten. Ippel werd niet kreupel gestampt, Ippel viel ongelukkig. (Labylle werd vorig seizoen kreupel gestampt door Fortuna als voorbeeld) Hij had er wel voor kunnen fluiten. Pedro zat los en draaide helemaal zelf. Martina slaat achterwaarts de tegenstander in zijn gezicht, daar floot hij ook niet voor. Ik vond de scheidsrechter een goede pot leiden, hij floot niks kapot, voelde het spel aan, precies wat een derby nodig had vind ik. Dit lag echt aan onszelf. (VVV heeft ook niets van hem cadeau gekregen)

MVV heeft eigenlijk nog een stuifzuiger nodig voor als Ippel uitvalt. En Loshaj en Nkoyi zijn erg snel afgeschreven vind ik, na een veelbelovend begin (voorbereiding). Pedro zou ik vrijdag laten starten ipv Gijzen tegen NAC. Als je kampioen wilt worden moet je gewoon alles winnen, dat lukt Venlo toch niet. Maar ik vrees dit seizoen dat één oog koning wordt.


Raar Zjeraar, tot oetgerekend diech, de keuning vaan de ironie, sarcasme en cynisme hei serjeus op in geis ;)
't Waor mier bedoeld es jenk-parodie op de kwatsj vaan Ralph HoereSeun.

Mer wat gein parodie dao op is, is tot veer daan wat de sjeids betruf, totaal versjèllend dao euver dinke. Iech voont 'm ech op de hand vaan Venlo. Dat steit daan weer los vaan 't gegeve tot M.V.V. 't zelf heet weggeve in de 1e hèlf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2017 14:06
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #101

dreekemvvke schreef : Mvv mis iemand die doelpunten maakt dat is het hele probleem


Dit is een probleem wat al enkele seizoenen bij MVV speelt.
Na het seizoen met Schreurs en Veldmate hebben we geen spits meer gehad die met kop en schouder meer goals maakte als overige spelers.
Sinds dat seizoen hebben we problemen met scoren / afronden.
Ja ik weet dat verheijd nu de meeste goals heeft maar hij steekt er niet boven uit vergeleken met middenvelders.
En dan heeft hij nog enkele penalty's mogen nemen.

Buiten het feit dat we niet stofzuigen in het 16 meter gebied hebben we gewoon problemen met scoren.
natuurlijk moet je ook wat geluk hebben, maar als je eerlijk bent hebben we veels te veel kansen en maken we veels te weinig af.
hadden we gisteren de kansen gescoord had venloo niks te zeggen gehad.

maar ja we zien het wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2017 18:24
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #102
Lang geleden dat ik me zo slecht heb gevoeld van een nederlaag. Bah. Ik ben er nog steeds ziek van!

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Geusseltmania

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2017 21:50
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #103
Ik ook meer tijd nodig dan normaal om onterechte nederlaag te verwerken. Het voetbal is niet beloond. Venlo gaat nog wel een paar keer op zijn bek. Stelletje mismieters :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2017 14:17
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #104
VVV - MVV 2 -1

Echter:
stadion/tribunes 0 - 1
smerigheid stoeltjes 0 - 1
supporters 0 - 1
veldspel 0 - 1
omroeper 0 - 1

Kortom:
wie is er nu eigenlijk klaar voor de eredivisie???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2017 15:29
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #105
Maar wat geeft de doorslag om de Eredivisie te bereiken? Juist, de punten. En deze keer heeft VVV ze te pakken. Met dit soort berichten geef je die gasten alleen maar reden om ons uit te lachen alsof we een stel calimero's zijn. Uithuilen en verder.
Als zij daadwerkelijk promoveren en zo spelen als afgelopen weekend, dan worden ze kanonnenvoer. Laat ons dan maar een paar wedstrijden langer nodig hebben om een Eredivisie basis te leggen ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u danima98

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden