VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur

22 jan 2017 16:44
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #76
Godmiljaar, hoe zuur. Twee keer bestolen door Venlo, wij 2 te weinig, hun 4 te veel.

Eerste helft zwak, tweede uitstekend. Pedro goede invalbeurt. Geen kans weggegeven tot minuut 93. Die kans van Nys, boh, was een reflex maar dan nog gaat hij er 9 van de 10 keer in.

Seuntjens, vuile vettige, gaank naor de veteranen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2017 16:49
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #77
Zo een pijnlijke nederlaag...Vvv leek op het MVV als er druk op komt te staan, met het verschil dat zij wel winnen!

Maar ja it is all in the game. Niet verliezen van Nac en we staan nog steeds stevig in de top5

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2017 16:54 22 jan 2017 17:08 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #78
Openingsfase was dramatisch. VVV probeerde het, maar erg veel kwam daar niet uit. Wij kwamen er al helemaal niet in. Goal kwam uit het niets. Domme fout van Labylle gaat er aan vooraf en ook daarna slecht verdedigen van Kuijpers. Zie ook het verschil tussen ons en VVV. Een kansje, bam, goal. Aanvallend zijn zij simpelweg beter dan wij. Dat hebben we in de tweede helft ook weer gezien. De eerste helft was de slechtste die we dit seizoen gezien hebben. Het is dat VVV ook niet echt aanzette, anders waren we al lang en breed kansloos geweest bij rust.

Tweede helft begonnen we stukken beter. Maar ja nogmaals, dat is dan het verschil: Pedro en Verheydt krijgen prima kansen op de 1-1, maar waar VVV die ene kans die ze krijgen afmaakt missen wij. Gelukkig dat dan toch Ippel met een afstandsschot scoort, wat de keeper volgens mij gewoon moet hebben. Mooi voor Ippeltje dat hij een goal maakt, speler die altijd voorop gaat in de strijd, echt een topper om erbij te hebben. Daarna blijven we de betere ploeg. Pedro en Kuijpers hebben de 1-2 op de schoen/hoofd. En dan Nys... Heilige moeder wat een kans. Het was een moment dat zijn hele seizoen in een seconde samenvatte. We hadden daarna een strafschop kunnen hebben, al blijven zulke situaties discutabel. Enfin, en uiteindelijk lopen we net als in de thuiswedstrijd tegen VVV en net als tegen Volendam in het mes. Een punt hadden we minstens verdiend, het werden er 0.

Al met al zijn we net als de thuiswedstrijd gelijkwaardig aan VVV, maar eindigen we met 0 punten. Dat is zo zuur en frustrerend... Tel die vier punten die je zo weggeeft tegen VVV erbij op en het gat is maar drie punten ipv zeven. Het verschil zit hem simpelweg in de aanval. Qua kansen waren we veel beter. Alleen maken wij die niet af. En dat doet VVV wel. Daarom verliezen we vandaag. Anderzijds geeft het de verhoudingen in het voetbal goed weer. VVV, in categorie 1, met financiele problemen koopt vorig seizoen met geld dat het niet heeft een spits, iets dat wij ons niet kunnen veroorloven. Voor dit financiële wanbeleid wordt deze club vandaag beloond met een winnende treffer van diezelfde spits.

Het kampioenschap lijkt me voorlopig hiermee beslist. Shit happens, het is niet anders. Vrijdag wacht de volgende moeilijke match. Het zal een flinke klus worden voor Elsen en Dusseldorp om deze teleurstelling bij get team te verwerken. Maar als we door het resultaat heen kijken mogen we trots zijn op de tweede helft. Als we zo blijven spelen gaan we zeker in de top 5 eindigen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Ben Salemans, middenstip, Sjonnie, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2017 16:56
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #79
VVV speelt countervoetbal zowel uit als in eigen huis. Mooi man, mag je trots op zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2017 17:15
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 103
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #80

Tuor schreef : Al met al zijn we net als de thuiswedstrijd gelijkwaardig aan VVV, maar eindigen we met 0 punten. Dat is zo zuur en frustrerend... Tel die vier punten die je zo weggeeft tegen VVV erbij op en het gat is maar drie punten ipv zeven. Het verschil zit hem simpelweg in de aanval. Qua kansen waren we veel beter. Alleen maken wij die niet af. En dat doet VVV wel. Daarom verliezen we vandaag. Anderzijds geeft het de verhoudingen in het voetbal goed weer. VVV, in categorie 1, met financiele problemen koopt vorig seizoen met geld dat het niet heeft een spits, iets dat wij ons niet kunnen veroorloven. Voor dit financiële wanbeleid wordt deze club vandaag beloond met een winnende treffer van diezelfde spits.

Het kampioenschap lijkt me voorlopig hiermee beslist. Shit happens, het is niet anders. Vrijdag wacht de volgende moeilijke match. Het zal een flinke klus worden voor Elsen en Dusseldorp om deze teleurstelling bij get team te verwerken. Maar als we door het resultaat heen kijken mogen we trots zijn op de tweede helft. Als we zo blijven spelen gaan we zeker in de top 5 eindigen.


Klopt niet helemaal, als mvv 2x gelijk had gespeeld up gewonnen was het gat 1 punt geweest.
Dan had VVV nu 43 gehad en MVV 42

Erg zuur dit
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2017 17:24
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 375
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #81
Eerste helft waren de Mvv spelers erg gespannen en nerveus, VVV was zonder meer toen de betere ploeg, Mvv speelde ronduit zwak.
Tweede helft een sterker Mvv, Mvv was heer en meester in stadion De Koel. De VVV supporters waren doodstil en zagen de eerste nederlaag van hun clubje al aankomen. Maar dan gebeurt het toch met nog 20 seconden te spelen maakt VVV uit het niets 2-1.
Het doet pijn .........maar als Mvv vrijdag wint van NAC dan gaat het toch nog een heel mooi seizoen worden.
Het mooiste zou zijn dat Mvv de nacompetitie haalt en voor de beslissende wedstrijd tegen Roda speelt. Vervolgens scoort Mvv in de laatste minuut de winnende treffer en speelt Mvv EREDIVISIE ten koste van Roda.
Is misschien nog mooier dan een kampioenschap.........dromen mag toch :(
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Iech mats mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2017 17:26 22 jan 2017 17:28 door Fabrice.
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #82
Geen punten maar wél alle complimenten, wat een geweldige tweede helft!
Zó goed spelen uit bij de 'kampioenskandidaat' en dat met zo'n klein budget, klasse Elsen/Dusseldorf!
Seuntjens gaf eigenlijk onbedoeld het grootste compliment, toen de FOX verslaggever meldde dat MVV bij de politie aangifte gaat doen van diefstal - bood hij geen verweer en had geen enkele uitleg voor het slechte spel, wél meldde hij dat VVV zich had laten imponeren door 'het foute gedrag' van de MVV spelers ...
:huh: :lachen:

MVV mag zich voorbereiden op een paar leuke play-off wedstrijden met wie weet weer een derby tegen een zwart/gele tegenstander ....
De volgende gebruiker (s) zei dank u AajdOppenui

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2017 17:37
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #83

Fabrice schreef : MVV mag zich voorbereiden op een paar leuke play-off wedstrijden met wie weet weer een derby tegen een zwart/gele tegenstander ....

Ik geef mijn kampioensdroom nog niet op. Zo geweldig is dat VVV echt niet. Twee goede spitsen hebben ze. De competitie duurt nog heel lang!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28, Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2017 17:44
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #84

MVV_Mestreech schreef :

Tuor schreef : txt


Klopt niet helemaal, als mvv 2x gelijk had gespeeld up gewonnen was het gat 1 punt geweest.
Dan had VVV nu 43 gehad en MVV 42

Erg zuur dit


De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2017 17:49 22 jan 2017 17:49 door Frank Salemans.
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #85
Dit is wel heel erg balen zeg. MVV voetbalde inderdaad zonder enige overtuiging in de eerste helft. De keuze voor Pedro in plaats van Gijzen was belangrijk. Pedro speelde een puike partij en VV had geen grip meer op het spel. MVV werd gretiger en kreeg enkele dotten van kansen. Ik denk dat VVV de scheids wel dankbaar mag zijn, want die handsbal van de VVV-verdediger was weliswaar niet expres, maar benadeelde MVV wel fors want die ging toch echt de goede hoek in.

Wat een kans voor Pieter Nijs. Daar moet je ook een beetje geluk mee hebben. Dat geluk had Nijs in zijn reflex net niet, maar de VVV-keeper wel. Ongelofelijk dat die bal er niet inging.

Ik denk dat in de tweede helft elke Venlonaar voor een punt getekend had. Voor MVV had er meer ingezeten, maar net als in Maastricht trok VVV met bijzonder veel mazzel en geheel onverdiend aan het langste eind.

En dan het interview met die schele Seuntjens aan het einde. Wat een gezeur: “MVV heeft het aan zichzelf te wijten want ze scholden iedereen van VVV uit”. Trieste gast! Het doet me goed om te horen dat MVV met alle middelen probeert de tegenstander onder druk te zetten, fysiek en psychisch. Dat is voetbal. Een mannensport. Watje!

Onderdaad breurke, dit VVV is echt nog geen kampioen: zo slap voetballend zal er heus nog averij opgelopen worden. Het seizoen is nog lang. MVV zal vrijdag de draad weer moeten oppakken. Voetballen als in de tweede helft in Venlo, maar dan vanaf de eerste minuut.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Lassie80, Raffalaldo, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2017 17:51
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 902
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #86
Zeer onverdiende overwinning voor Venlook, dat net als in Mestreech de punten steelt in blessuretijd.
Absoluut koploperonwaardig.
Eerste helft waren beide ploegen zwak en Venlook ietsje beter. 2e helft was volledig voor MVV.
1-1 volledig terecht en dan zit je te wachten op de (verdiende) 1-2.
Helaas pakt het anders uit.
Trainer venlook was blij met 1 punt, dat zegt genoeg.
Die Seuntjens is een jankerd, maar scoort wel.
Zo iemand missen wij. Die helemaal niet te zien is, maar die ene halve kans wel omzet in een doelpunt.

Complimenten voor de 2e helft, helaas koop je er niets voor.

Waar wat is dat Venlook toch een kut ploegje. Geen sfeer, klote stadion en qua spelbeeld absoluut de mindere...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2017 18:31
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #87
Jaommer...mer niks aon de hand!
Twiede hellef ziech good herpak, op nao de volgende wedstrijd!

Miene druim is nog intak: promooveere door de n.c.

Ierst toes geliek en dan oet in Aoke-noord in de 92 ste minuut unne onterechte pienaltie... 0:1 die Pruuse droet en veer drin...
Ieredivisie...MVV kump draon !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2017 21:01
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #88
Het grote probleem is en blijft.

Een Spits.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2017 22:20
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #89
Hele wedstrijd gezien...wat ik nog kwijt wil... :puke: :sick: ...MISMIETER...SEUNTJENS...Te groot, te dik, te traag,...en je commentaar na afloop :thumbsdown: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: ...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2017 08:45
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #90
Helaas krijgt die burgemeester van Venlo volledig gelijk. Volgend jaar geen uitfans neem ik aan. Schandalig mannen. Ik schaam me om MVV-supporter te zijn met dit soort gedrag. Weet niet of ik vrijdag nog wel tegen NAC naar de Geusselt wil. Ik weet ook niet meer de oplossing voor dit soort losgeslagen supportersgeweld. Nog een opluchting dat de ME het uitvak niet leeg kwam knuppelen. Wat is er dan precies gebeurd, vraagt de thuisblijver zich misschien af? Nou, ik durf het bijna niet te typen hier, maar ik heb gezien dat een zogenaamde "supporter" van MVV een stickertje plakte op de muur van het schitterende, netjes afgewerkte, stadion De Koel. Daarnaast heb ik met eigen ogen moeten aanschouwen hoe een "fan" zich misdroeg in de toiletten: na het plassen waste hij zijn handen niet. Als dat niet "kennelijke staat" is, dan weet ik het niet meer! Ten slotte ging het mis in de bussen. Nog voordat we bij het stadion waren, stonden er al enkele mensen op om de jas alvast aan te trekken. Blijven zitten tot de bus stilstaat, dat weet toch iedereen! Nee, voor mij hoeft het niet meer op deze manier. Die burgemeester had gewoon gelijk. Wat een varkens zijn we ook. En Suf Vergoossen zal in zijn vuistje lachen, ook die had helemaal gelijk, na een onterechte 2-1 nederlaag in de blessuretijd gedroegen we ons precies zoals hij voorspeld had! :rolleye: :rolleye:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, itsman, Ivinho, Peter Pan, De Zwarte Vogel, AajdOppenui, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.443 seconden