VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur

19 jan 2017 18:54
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #31
Totdat Mestreech onafhaankelijk is, is dit noe eenmaal unne derby. En dat t unne sjoene derby kin zien is onder Körver wel gebleke!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2017 19:03
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #32

houtengerard schreef : Venlo logica: "MVV lijkt voor 66% op VVV." Alleen de eerste letter is anders. Daarom is er een connectie en noemen we het een derby. En aangezien we allebei aan het begin van de vorige eeuw zijn opgericht, noemen we deze confrontatie: 'El Clasico'.


Zulke logica maakt het begrijpelijk dat ze daar koffiesjops uit de binnenstad en naar de grens willen verbannen... :lachen:
Moet wel goed spul zijn als je zulke uitspraken durft te bezigen....

Zelfs FSC (en hun voorlopers Fortuna 54 en Sittardia ) waarmee we al sinds meer dan halve eeuw de nodige derby's op de Boschpoort en in de Geusselt uitgevochten hebben, raskallen niet zo...!
En daar lopen ook best wel wat dwazen Rond (gofh en kiprich uitgezonderd) ...hahaha!

Voor mij is er maar een echte derby ....zjus ...tege die oet Aoke Nord! Dan stroomt de adrenaline en kookt het bloed!

Zelfs de promotiewedstrijd tegen VVV destijds was voor mij een oninteressant affiche...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2017 21:07
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #33
Foi Sjefke, dao maakste miech toch weer 'ne boeksjuiver..

www.vi.nl/vivideo/jupiler-leaguemagazine...-limburgse-clash.htm

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2017 21:30
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #34

Nietzsche schreef : Foi Sjefke, dao maakste miech toch weer 'ne boeksjuiver..

www.vi.nl/vivideo/jupiler-leaguemagazine...-limburgse-clash.htm




Zit Sjefke nog steeds niet lekker dat MVV dwars lag bij Sporting Limburg !! Sorry maar dit is gewoon bewust een club zwart maken !! Ik zou als MVV bestuur een hartig woordje met die kwal willen wisselen .

:sick:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2017 21:34
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #35
Jammer, hij was vroeger een sympathieke kerel maar is nu een oud rancuneus mannetje geworden. Het zou prachtig zijn als zondag zijn beide geel zwarte vrienden zouden verliezen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2017 21:35 19 jan 2017 21:38 door Nietzsche.
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #36
Lijkt me eerder een gevalletje Roda-trainer (zeer terecht ook, iemand mag niet aangevallen worden op persoonlijk leed). Maar, oei, zijn freudiaanse reactie is wel erg defensief. Hij is wellicht vergeten dat zijn carrière op gang kwam door zijn periode bij mvv.

Also sprach Zarathustra

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2017 21:48
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #37
Zou me niks verwonderen als L1 dit interview morgen of overmorgen nog ff ter sprake brengt .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2017 22:01
thomas043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #38
Haha. Venlo. Wat een verschrikkelijk dorp. Al 2 jaar in de top 2 van de JL spelen en nog steeds niet meer dan 3500 man op de been brengen bij een thuiswedstrijd. Om over hun uitsupport maar helemaal te zwijgen. Hoop dat Sef en zijn rare, onverstaanbare vrienden uit dat walgelijke gat flink de mond gesnoerd krijgen zondag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2017 22:26
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1160
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #39

thomas043 schreef : Haha. Venlo. Wat een verschrikkelijk dorp. Al 2 jaar in de top 2 van de JL spelen en nog steeds niet meer dan 3500 man op de been brengen bij een thuiswedstrijd. Om over hun uitsupport maar helemaal te zwijgen. Hoop dat Sef en zijn rare, onverstaanbare vrienden uit dat walgelijke gat flink de mond gesnoerd krijgen zondag.




Sorry thomas043 maar Maastricht heeft 3x zoveel inwoners als Venlo , MVV draait een SUPER seizoen en heeft de 5000 toeschouwers dit seizoen ook nog niet gehaald .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2017 22:55
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #40
nl.m.wikipedia.org/wiki/Venlo_(gemeente)

Venlo heeft maar 20.000 inwoners minder dan Maastricht. Desalniettemin ben ik het met je eens dat de toeschouwers aantallen bij mvv en de sfeer, redelijk bedroevend zijn voor het seizoen dat we draaien. Maar dit probleem speelt zich bij meer clubs in de jupiler league af.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2017 08:35
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #41
Sjonnie overdrijft nogal, we hebben dit seizoen bijvoorbeeld ook al meer dan 5000 toeschouwers gehad, zowel tegen Volendam als tegen Den Bosch. Maar met de boodschap van zijn bericht ben ik het ook wel eens; wij mogen niet op VVV afgeven, we trekken nauwelijks meer publiek dan zij doen, en wij zijn toch echt de grotere stad en trekken historisch gezien vrijwel ieder seizoen meer supporters dan VVV. Bij MVV zijn er pakweg 1000-2000 latente supporters die denk ik pas structureel terugkomen als we een seizoen of twee achter elkaar bovenin meedraaien. En als de sfeer goed is en MVV niet te negatief in het nieuws komt, en we leuk aanvallend voetbal spelen. En nu vergeet ik vast nog iets. Kortom, successupporters. Maar die heeft iedere club.

Van de andere kant: tegen Helmond meer dan 4.000 man in de Geusselt. In voorgaande jaren was zo’n wedstrijd in de vrieskou, met sneeuwval op de dag van de wedstrijd, garantie op een leeg stadion. Dan kwam de officiële telling uit op net iets meer dan 3.000 aanwezigen, en zaten wij elkaar aan te kijken hoe ze in godsnaam boven de 2.000 uitkwamen. We trekken dit seizoen echt al wat extra mensen. Niet zo veel als ik zou hopen, maar het gaat langzaam de goede kant op.

En Suf Vergoossen; tsja. Al vaker gezegd. Veel respect voor wat hij in de jaren negentig voor ons heeft gedaan, eerst als trainer en daarna als technisch directeur (hij heeft spelers als Perez en Landzaat gehaald). Ik zal hem daar altijd dankbaar voor blijven. Maar daarna heel wat verkeerde keuzes gemaakt, met als dieptepunt zich tienduizenden euro’s laten betalen, van belastinggeld, om een fusie te promoten. Het is jammer dat de media hem steeds weer als zogenaamd deskundige blijft opzoeken, want Sef is gewoon een bewezen lobbyist. Iemand die zich laat betalen om een mening te hebben.

Omdat MVV anti-fusie is – sterker nog ik durf te stellen dat zonder MVV of zonder de stelligheid waarmee MVV altijd een fusie heeft afgewezen er al lang een fusieclub was geweest - en een fusie hem veel centjes oplevert, en vanwege dat akkefietje toen hij trainer bij Roda was, heeft hij nog altijd veel rancune richting MVV. Maar Sef is vergane glorie en niet meer zo relevant in het voetbal. Jammer dat de media dat niet doorheeft.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Tuor, gaston satijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2017 09:54
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #42
Voor de thuisblijvers: wedstrijd wordt uitgezonden op Fox Sports 5.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2017 14:44
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #43
Wie laat vertrekke de bussen eigelik?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2017 15:46
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #44

Hill28 schreef : Wie laat vertrekke de bussen eigelik?


Iech zit in bös 2 en die geit um haaf 1

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 jan 2017 16:05 20 jan 2017 16:09 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
VVV, Venlo - MVV zondag 22 januari 14.30 uur #45
Ah gevonde:
www.festivalride.nl/vertrektijden/

Is wel ech vreug zitste doar n oor in n leeg stadion. Hopelijk kump nog n twiede kluster wat later vertrek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.469 seconden