MVV - De Graafschap

07 mei 2016 09:44 07 mei 2016 09:46 door mvv4ever.
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - De Graafschap #1
Let op Vrijdag de 13de! Om 18.30 is De Graafschap onze tegenstander.

Als we zo spelen als tegen Volendam gister. Dan vreten wij hun op in plaats van hun ons.
Ik verwacht 2 leuke wedstrijden die spannend zullen zijn. En dat beide teams er een spektakel stuk van maken.
Ik hoop en verwacht toch een kleine 7000 man in de geuselt. Waardoor het weer ouderwets een hel wordt in de geuselt.



Smeets : We vreten ze op

Smeets weet het zeker: "Wie het ook wordt, we vreten ze op"


De Graafschap heeft zondag niets meer om voor te spelen, maar kan wel een grote rol spelen in de titelstrijd. Ajax moet namelijk zien te winnen op de Vijverberg. Bryan Smeets kijkt alvast vooruit, want hij richt zich al op de play-offs.



De start zal zijn tegen FC Volendam of MVV. De ploeg uit Maastricht won maandag op eigen veld met 2-1, vanavond volgt de return. "Het zou mooi zijn om tegen mijn oude club te spelen", zegt Smeets tegenover Regio8. Hij speelde namelijk voor MVV.

"Wordt het Volendam, dan vreten we Volendam op", aldus Smeets. "Wordt het MVV, dan vreten we MVV op, maar ik ga liever naar De Geusselt." Vorig jaar won De Graafschap in de finaleronde van FC Volendam.

De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 09:59
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - De Graafschap #2
18.30..... Belachelijk.

Als we spelen zoals gisteren heb ik er vertrouwen in, zeker op de Vijverberg. Hopelijk halen we inderdaad die 7.000 man, al zit dit tijdstip wel een paar honderd schelen wederom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 10:19
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV - De Graafschap #3
Ach, Peter, dan zit ik anderhalf uur minder lang te zenuwpezen die vrijdag :lol: Nee, jammer van de tijd inderdaad, denk dat MVV ook meer heeft aan een wedstrijd in het donker, komt vaak de sfeer ten goede. Al heb ik ook wel weer goede herinneringen aan een wedstrijd bij daglicht, vorig jaar 1 februari...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, mvv4ever

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mei 2016 12:20
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV - De Graafschap #4

mvv4ever schreef : Let op Vrijdag de 13de! Om 18.30 is De Graafschap onze tegenstander.

Als we zo spelen als tegen Volendam gister. Dan vreten wij hun op in plaats van hun ons.
Ik verwacht 2 leuke wedstrijden die spannend zullen zijn. En dat beide teams er een spektakel stuk van maken.
Ik hoop en verwacht toch een kleine 7000 man in de geuselt. Waardoor het weer ouderwets een hel wordt in de geuselt.



Smeets : We vreten ze op

Smeets weet het zeker: "Wie het ook wordt, we vreten ze op"


De Graafschap heeft zondag niets meer om voor te spelen, maar kan wel een grote rol spelen in de titelstrijd. Ajax moet namelijk zien te winnen op de Vijverberg. Bryan Smeets kijkt alvast vooruit, want hij richt zich al op de play-offs.



De start zal zijn tegen FC Volendam of MVV. De ploeg uit Maastricht won maandag op eigen veld met 2-1, vanavond volgt de return. "Het zou mooi zijn om tegen mijn oude club te spelen", zegt Smeets tegenover Regio8. Hij speelde namelijk voor MVV.

"Wordt het Volendam, dan vreten we Volendam op", aldus Smeets. "Wordt het MVV, dan vreten we MVV op, maar ik ga liever naar De Geusselt." Vorig jaar won De Graafschap in de finaleronde van FC Volendam.


Helaas voor Smeets geldt: De wens is de vader van de gedachte.
Als MVV het niveau haalt van gisteravond, dan heeft De Graafschap geen schijn van kans tegen Us Matadoren.
Hij wilde zo graag hogerop, maar vindt nu toch zijn Waterloo.
Hij zal met spijt terugdenken aan zijn tijd in de Geusselt.
Thuis winnen wij met 3 - 1 en uit wordt het 1 - 2

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2016 10:01
#Willy
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
MVV - De Graafschap #5
18:30u. Wat een bagger tijd voor een doordeweekse dag. Ik kan op dit tijdstip echt niet aanwezig zijn. Wat denkt FOX hier mee te bereiken? Half NL zit aan de etenstafel en de fans die echt willen gaan kijken moet zich in allerlei bochten gaan wringen om er bij te kunnen zijn / de beelden op de TV te zien.

Enfin, De Graafschap. Die zijn te pakken. Ik hoop dat de mensen die wel aanwezig kunnen zijn in De Geusselt de mannen naar de overwinning schreeuwen en de Superboeren met knikkende knietjes de kunstgrasmat opkomen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2016 11:09
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - De Graafschap #6
Ik ben ook geen voorstander van het tijdstip.

Maar laten we eerlijk zijn alleen werk zal je weerhouden om op tijd te zijn.
Als eten je weerhoud van naar MVV te komen, dan is thuis de rang orde niet in orde.
Je hebt namelijk een week om iets te regelen zodat je op tijd gegeten hebt.
Zo niet, Zoepen op een lege maag.

Ik persoonlijk denk niet dat dit tijdstip veel mensen weerhoud van te komen.
Het blijft wel jammer dat FOX deze invloeden kan blijven uit oefenen maar kom op volle gaas achter MVV staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2016 11:38
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - De Graafschap #7
Het tijdstip van 18:30 is inderdaad kwalitatief uitermate teleurstellend. Maar voor zo'n wedstrijd waar het echt gaat om de knikkers wil ik er sowieso bij zijn. Waar een wil is, is een weg wat mij betreft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2016 16:30
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - De Graafschap #8
Hopelijk heeft de Graafschap veel krachten verspeeld. Daar zag het wel igg wel naar uit. Wat een contrast, Ajax de titel weerhouden en MVV een ronde verder laten gaan! We are going home!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2016 16:44
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - De Graafschap #9

tuutsje schreef : Hopelijk heeft de Graafschap veel krachten verspeeld. Daar zag het wel igg wel naar uit. Wat een contrast, Ajax de titel weerhouden en MVV een ronde verder laten gaan! We are going home!


Ja en mooi dat Smeets die goal maakte, gun ik hem wel. Maar je ziet dat contrast wel vaker. Laat ze nu maar lekker overmoedig worden, dan pakt MVV de winst vrijdag!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, tuutsje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2016 16:48
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV - De Graafschap #10
Smeets en Koolhof uitgevallen, hoe ernstig moet blijken natuurlijk. Feit blijft dat De Graafschap veel krachten heeft verspeeld en nu euforisch zijn omrent het 1-1 gelijkspel. Dit zie ik alleen maar positief.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2016 16:54
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - De Graafschap #11
Ervaar de krachtinspanning die de Superboeren hebben moeten leveren ook als positief. Vrijdag direct erop knallen zoals we de laatste tijd wel vaker hebben gedaan vanaf de aftrap!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2016 17:26 08 mei 2016 17:30 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - De Graafschap #12
'Verwacht u een Feestje?' Bel Smeets!.. The Party Crasher
Geweldig Bryan! GE-WEL-DIG! :lachen:

Als hij vrijdag Verheijdt vrij voor de keeper zet, betaal ik de mortel van zijn standbeeld voor de Geusselt (Eigenlijk heeft hij die al verdiend vorig seizoen.)
Bryan come home :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2016 17:36
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - De Graafschap #13
Bryan 'gewoon' terughalen mochten wij op 22 mei op de Merret staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2016 17:51
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV - De Graafschap #14
Vriedag missjiens volle bak, es al die oet Eindhove Bryan koume bedaanke :lolno:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2016 18:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV - De Graafschap #15
Tsja, kan in theorie twee kanten op werken. De Graafschap haalt hier vertrouwen uit. Maar tegelijkertijd kunnen ze daardoor overmoedig worden. Ik lees al her en der dat De Graafschap dik gaat winnen van MVV. Mooi, laat ze dat maar denken. Het worden twee totaal andere wedstrijden dan De Graafschap vandaag tegen Ajax kon spelen. Maar dat merken ze nog wel. Overigens speelt De Graafschap ook totaal anders dan Volendam. Het blijft natuurlijk een erg lastige pot voor MVV. Zorgen voor een kolkende Geusselt en De Graafschap vanaf het begin vastzetten, dan is er veel mogelijk.

Leuk voor Bryan uiteraard :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.477 seconden