MVV - De Graafschap

09 mei 2016 15:15
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV - De Graafschap #31

Janepie schreef :

Napoleon schreef : De kaart is binnen , goed geholpen door MVV !

heb er zin in !!

Dat die boeren gister een punt pakken tegen Ajax zegt helemaal niets, geen druk tegen alle druk van de wereld, geeft wel een beetje aan de Ajax gewoon een jank ploeg heeft zonder body, PSV terecht kampioen en ook beter voor het Nederlandse voetbal


Wij gaan tegen die boeren aan de gang, direct vast zetten , voetballen kunnen ze namelijk toch niet

Klopt je vergeet er wel bij te zeggen dat heel Nederland en zeker Eindhoven maar ook Rotterdam gewoon blij is dat 020 geen kampioen is geworden en dat dankzij 'onze' Bryan.

De Graafschap heeft nu haar/zijn feestje gehad en nu komt 'onze' Bryan' in Mestreech een feestje vieren.


ik vind het allemaal zo zwaar overdreven die aandacht voor een kampioenschap en die aandacht voor Smeets etc.
Gaat werkelijk nergens meer over, hoe de media iets opblaast, de voetballerij is echt een opgeblazen luchtballon zonder inhoudt ( dan lucht) en gister zie je weer waarom dat zo is, het lijkt wel of iedereen 10% minder belasting gaat betalen in 2017 zoveel aandacht wordt er aan een kampioenschap besteed en aan de goal van Smeets , echt belachelijk !!

Terug naar MVV, mijn club , jammer dat nu in een keer al die succes supporter weer komen kijken, tegen jullie wil ik zeggen blijf nu ook maar lekker thuis ,we kunnen t prima zonder jullie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 15:17
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV - De Graafschap #32
Als ik de online verkoop zo naloop lijken er momenteel circa 4800 tickets al verkocht te zijn. Ik neem aan dat dit aantal nog wel zal stijgen tot 6000 in de voorverkoop. We zouden op vrijdag makkelijk de 7500 toeschouwers moeten kunnen halen.

Lets hope so! Lekker cashen voor MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 15:21 09 mei 2016 15:22 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - De Graafschap #33

Napoleon schreef : De kaart is binnen , goed geholpen door MVV !


Terug naar MVV, mijn club , jammer dat nu in een keer al die succes supporter weer komen kijken, tegen jullie wil ik zeggen blijf nu ook maar lekker thuis ,we kunnen t prima zonder jullie


En dat is natuurlijk helemaal niet waar.. stel we promoveren dan kan MVV absoluut niet zonder die successupporters.
En ook nu kan MVV elke Euro keihard gebruiken. De Euro's die nu door deze successupporters worden uitgegeven kan MVV volgend seizoen gedeeltelijk gebruiken voor een extra nieuwe speler o.i.d.

M.a.w. Ik verwelkom die successupporters met open armen.. ook al is het meestal niet super bevorderlijk voor de sfeer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, danima98, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 15:24
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV - De Graafschap #34

jeoff schreef :

Napoleon schreef : De kaart is binnen , goed geholpen door MVV !


Terug naar MVV, mijn club , jammer dat nu in een keer al die succes supporter weer komen kijken, tegen jullie wil ik zeggen blijf nu ook maar lekker thuis ,we kunnen t prima zonder jullie


En dat is natuurlijk helemaal niet waar.. stel we promoveren dan kan MVV absoluut niet zonder die successupporters.
En ook nu kan MVV elke Euro keihard gebruiken. De Euro's die nu door deze successupporters worden uitgegeven kan MVV volgend seizoen gedeeltelijk gebruiken voor een extra nieuwe speler o.i.d.

M.a.w. Ik verwelkom die successupporters met open armen.. ook al is het meestal niet super bevorderlijk voor de sfeer.


snap wat je schrijft en natuurlijk is dat zo, alleen begrijp je mij ook, zijn altijd die gasten die op je plek gaan zitten of de beste plaats willen.
Ik vond t beste gezellig zo met de 4000 die we nu hadden, kende ze bijna allemaal persoonlijk ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 15:24
DeMestreechteneer
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
MVV - De Graafschap #35
Net mijn kaart gaan halen,drie kwartier in de rij gestaan om 1 kaart te kunnen bemachtigen.
Ik hoop niet dat MVV 7500 kaarten op deze manier gaat verkopen.
In ieder geval ben ik vrijdag van de partij !

2-0 ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 15:42
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - De Graafschap #36

DeMestreechteneer schreef : Net mijn kaart gaan halen,drie kwartier in de rij gestaan om 1 kaart te kunnen bemachtigen.
Ik hoop niet dat MVV 7500 kaarten op deze manier gaat verkopen.
In ieder geval ben ik vrijdag van de partij !

2-0 ;)


Ik heb ook net mijn kaart gekocht.. binnen 2 minuten online zonder in de rij te hoeven wachten ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 16:19
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
MVV - De Graafschap #37

HIER!! schreef : 7000 halen we makkelijk.. als wat te halen valt is maastricht e.o 'gek'


jammer genoeg alleen dan :(

Natus et suscitavit in Marsana

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 16:51
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - De Graafschap #38
Vendaog de kaart gehaold.

Gerrem, de lui hadde nog gein wisselgeld mie euver, ederein gaof breefkes. :P

Al vaan vriedag aof e good geveul euver d'n oetslaag: 2-0 veur die vaan us. :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 17:24
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV - De Graafschap #39
Ook ik heb mijn kaart en die van mijn zoon gehaald,
Alleen liet de computer MVV in de steek.
Ik heb wel twee kaarten, maar zonder rijnummer en stoelnummer.
Volgens de baliemedewerkster is de combinatie van de entreekaart met de seizoenskaart de combinatie om je plaats te claimen.
We zullen zien.
Wat de wedstrijd betreft: ik ga voor een 3 - 0 overwinning van uzze Matadoren.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 18:27
H.29
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
MVV - De Graafschap #40

Olzie schreef : Zojuist vernomen dat PSV fans in de thuisvakken MVV plaats willen nemen (weet niet de originele bron, maar denk een facebook pagina PSV fans). Ze willen vak naast uitvak. Dit om De Graafschap te ondersteunen als dank voor de prestatie. Dit zouden ze een aantal jaar geleden ook gedaan hebben voor Excelsior.

Hopelijk zal dit niet gebeuren, want dit is natuurlijk vragen om moeilijkheden. En wie heeft het volgens de KNVB dan natuurlijk weer gedaan? Juist: MVV.


Zag het ook langskomen :puke:

Helemaal top dat PSV mede door de Graafschap kampioen in geworden gisteren. Ook helemaal top dat zij de Graafschap willen bedanken. Maar doe dit AUB ergens anders. Ga dan maar lekker in het uitvak erbij zitten of ga naar een thuiswedstrijdje van de Graafschap. Ik zie even niet in wat zij te zoeken hebben in onze vakken. En kunnen er dan natuurlijk ook op wachten dat dit misgaat. De wedstrijden zijn niet voor niets "bus-combi" ik mag dan ook hopen dat deze mensen geweigerd worden.

!\ :daag: :daag:
De volgende gebruiker (s) zei dank u danima98

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 18:32
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
MVV - De Graafschap #41

H.29 schreef :

Olzie schreef : Zojuist vernomen dat PSV fans in de thuisvakken MVV plaats willen nemen (weet niet de originele bron, maar denk een facebook pagina PSV fans). Ze willen vak naast uitvak. Dit om De Graafschap te ondersteunen als dank voor de prestatie. Dit zouden ze een aantal jaar geleden ook gedaan hebben voor Excelsior.

Hopelijk zal dit niet gebeuren, want dit is natuurlijk vragen om moeilijkheden. En wie heeft het volgens de KNVB dan natuurlijk weer gedaan? Juist: MVV.


Zag het ook langskomen :puke:

Helemaal top dat PSV mede door de Graafschap kampioen in geworden gisteren. Ook helemaal top dat zij de Graafschap willen bedanken. Maar doe dit AUB ergens anders. Ga dan maar lekker in het uitvak erbij zitten of ga naar een thuiswedstrijdje van de Graafschap. Ik zie even niet in wat zij te zoeken hebben in onze vakken. En kunnen er dan natuurlijk ook op wachten dat dit misgaat. De wedstrijden zijn niet voor niets "bus-combi" ik mag dan ook hopen dat deze mensen geweigerd worden.

!\ :daag: :daag:


Geen paniek. PSV-fans staan nou niet bepaald bekend als trouwe fans die massaal uitwedstrijden bezoeken, laat staan die van andere clubs...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 19:21
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
MVV - De Graafschap #42
Zaterdag online een kaart besteld en betaald. Nog steeds geen mAil gehad. Ook niet in de spam box. Gisteren al met mvv gemaild, tot op heden geen reactie. Morgen dan maar eens bellen. De mensen zullen het wel druk hebben


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 19:29
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV - De Graafschap #43

Zwegel schreef : Zaterdag online een kaart besteld en betaald. Nog steeds geen mAil gehad. Ook niet in de spam box. Gisteren al met mvv gemaild, tot op heden geen reactie. Morgen dan maar eens bellen. De mensen zullen het wel druk hebben


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Ik heb precies hetzelfde, vanmorgen gebeld, daar werd gezegd dat ik moest mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., dit gedaan incl. printscreen van foutmelding en betalingsbewijs.
Nog niks teruggehoord, zie wel dat wat ik besteld heb momenteel niet meer beschikbaar is, hoop niet dat ik naast de pot zeik, want anders ben ik natuurlijk over de zeik.
Ivm met werk ben ik niet in de mogelijkheid kantoor te bezoeken :angry:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 19:50 09 mei 2016 19:50 door Vrijgeleer.
Vrijgeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
MVV - De Graafschap #44
Serke, Zwegel en alle andere met problemen omtrent de tickets:

Ook ik kreeg vorige week (thuis tegen Volendam) geen mail met daarin mijn tickets.
Nadat ik een mail had gestuurd (was op de wedstrijddag zelf) ontving ik 's middags alsnog mijn mail.
Indien de betaling is volbracht is het binnen het door MVV gebruikte systeem mogelijk de mail te dupliceren of iets dergelijks.
Geen zorgen dus!

Overigens voorspel ik 7243 man en 3-1 veur die vaan us!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 21:28 09 mei 2016 21:28 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - De Graafschap #45
Gebruiken jullie Gmail wanneer het mis gaat?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.423 seconden