MVV - De Graafschap

09 mei 2016 21:34
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 93
Meer
MVV - De Graafschap #46
Ik ga ook maar eens een kaartje online bestellen, ik heb vorige week eea gelezen maar kan het niet terug vinden , wat is het relatienummer op mijn seizoenskaart.
Kaartje voor maandag wel gelijk in de bus op weg naar huis besteld, gaat volgens mij nog makkelijker als thuis wedstrijden. :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 21:40
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV - De Graafschap #47

Hill28 schreef : Gebruiken jullie Gmail wanneer het mis gaat?


Ja zou dat het zijn? anders nooit problemen mee gehad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 21:58 09 mei 2016 22:01 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV - De Graafschap #48
Enfin MVV heeft inmiddels op de website gezet dat er 100% id controle is en dat supporters van andere clubs er niet inkomen. Verstandig om dit meteen duidelijk te maken. Van dit soort bezoek-, bedank- en aanmoedig acties komt alleen maar gedoe. Beetje wereldvreemd idee ook. Ik vermoed trouwens dat de meeste PSV-ers ook zonder de aangekondigde controles echt wel snappen dat het not done is op de thuistribune de tegenstander te gaan aanmoedigen. En al helemaal niet tijdens een wedstrijd waar de belangen zo groot zijn als vrijdag.

Pfoe, de zenuwen beginnen hier trouwens langzaamaan al te komen. De laatste keer dat ik dagen voor de wedstrijd al bezig was met de match was Roda thuis vorig jaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 22:38
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - De Graafschap #49
Goed geantwoord van MVV door ID-controle aan te kondigen :thumbsup:

Nog iets meer dan 3500 kaarten beschikbaar. Hebben 8800 plaatsen beschikbaar? Betekend dat er dus al meer dan 5.000 kaarten zijn verkocht. Dat worden dus kleine 8000 man vrijdag :cheer:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2016 08:09
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV - De Graafschap #50

Peter Pan schreef : Goed geantwoord van MVV door ID-controle aan te kondigen :thumbsup:

Nog iets meer dan 3500 kaarten beschikbaar. Hebben 8800 plaatsen beschikbaar? Betekend dat er dus al meer dan 5.000 kaarten zijn verkocht. Dat worden dus kleine 8000 man vrijdag :cheer:


Gaan er maar 8.800 mensen nog in Geusselt?....ik weet nog toen het pas af was gingen er 11.000 in....zijn we nou het enige stadion in de wereld dat krimpt of word ik nou gek???
:unsure:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2016 08:59
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - De Graafschap #51

gaston satijn schreef :

Peter Pan schreef : Goed geantwoord van MVV door ID-controle aan te kondigen :thumbsup:

Nog iets meer dan 3500 kaarten beschikbaar. Hebben 8800 plaatsen beschikbaar? Betekend dat er dus al meer dan 5.000 kaarten zijn verkocht. Dat worden dus kleine 8000 man vrijdag :cheer:


Gaan er maar 8.800 mensen nog in Geusselt?....ik weet nog toen het pas af was gingen er 11.000 in....zijn we nou het enige stadion in de wereld dat krimpt of word ik nou gek???
:unsure:


Die vraag komt ieder jaar wel weer een keer langs. Volgens mij konden er alleen 11.000 mensen in het stadion toen er extra tribunes voor de maastribune werden geplaatst (bijv. kampioenswedstrijd tegen VVV) Normaal is er ruimte voor ongeveer 10.000 supporters, echter halen we dat niet meer door de buffervakken Boschpoort vak F en links naast het uitvak.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2016 09:31
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 84
Meer
MVV - De Graafschap #52

gaston satijn schreef :

Peter Pan schreef : Goed geantwoord van MVV door ID-controle aan te kondigen :thumbsup:

Nog iets meer dan 3500 kaarten beschikbaar. Hebben 8800 plaatsen beschikbaar? Betekend dat er dus al meer dan 5.000 kaarten zijn verkocht. Dat worden dus kleine 8000 man vrijdag :cheer:


Gaan er maar 8.800 mensen nog in Geusselt?....ik weet nog toen het pas af was gingen er 11.000 in....zijn we nou het enige stadion in de wereld dat krimpt of word ik nou gek???
:unsure:


Ik vroeg me dat dus ook af: wat is nou eigenlijk de capaciteit van de Geusselt? Met de oude staantribune werd altijd gezegd 10.000. Wat het makkelijke aan het nieuwe online systeem is, is dat je de plekken per vak kunt tellen. Aangezien ik mij gisteravond laat verveeld heb ik dat eens gedaan om duidelijkheid te scheppen. Hier zit wel kleine speling in omdat o.a. rolstoeltribune en uitvak een kleine schatting zijn.

De Geusselt heeft ongeveer 9.000 plaatsen. Hier is een uitvak van ongeveer 600 plekken bij inbegrepen. De capaciteit zou groter zijn door het vrijgeven van het buffervak op de Boschpoort van ongeveer 400 plekken en een Buffervak op de Noordtribune van ongeveer 250. De kleinere capaciteit komt dus met name door de buffervakken. Bij benadering zou de Geusselt dus een maximale capaciteit hebben van 9.650. Maar pin me niet vast op eventuele afwijkingen ;).

Ervan uitgaande dat bijna elke seizoenskaarthouder zijn kaart opnieuw koopt zijn er nu ongeveer 4.600 plekken verkocht. Met een vol uitvak zitten er nu dus ongeveer 5.200 kaarten verkocht.

Dit alles blijft wel een schatting!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2016 09:36
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - De Graafschap #53
Zo zie je maar dat 18:30 hier weinig mee van doen heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2016 09:55
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
MVV - De Graafschap #54

Tuor schreef : Enfin MVV heeft inmiddels op de website gezet dat er 100% id controle is en dat supporters van andere clubs er niet inkomen.


1Limburg maakt er ook melding van, maar volgens hun hebben wij dus pech en komen we er niet in:

'Er zal 100 procent identiteitscontrole plaatsvinden en supporters uit andere regio's als Doetinchem, Eindhoven en Amsterdam zullen niet toegelaten worden'

:S :whistle: :blink:

www.1limburg.nl/controle-bij-kaartverkoo...ntext=latestarticles
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, gaston satijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2016 10:03 10 mei 2016 10:03 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - De Graafschap #55
Misschien willen ze MVV wel komen steunen. Want het was toch echt wel Brian Smeets ( Sjeng) die de 1-1 maakte tegen Ajax. :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2016 11:02
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV - De Graafschap #56
Ik las op de Facebookpagina van De Graafschap dat er al 210 kaarten verkocht waren...kan aan mij liggen maar ik vind dat niet zoveel toch...gaan toch 500 man in het uitvak in Geusselt. Ik weet niet hoe het zit met de kaarten voor de uitwedstrijd in Doetichem...of die al open is? Maar ik verwacht tot die in no-time uitverkocht zullen zijn...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2016 11:07
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 88
Meer
MVV - De Graafschap #57
Ja maar wat denk je zelf, de bussen daar vertrekken al om 15:15, een tijd dat de meeste mensen moeten werken en wat ook geheel logisch is voor de meeste mensen met een gezond verstand ( kennelijk niet bij Fox, KNVB etc)

Op maandag heeft iedereen vrij en hebben wij geen excuus om een bomvol uitvak te hebben :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2016 11:25
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
MVV - De Graafschap #58
Uitwedstrijd staat zeker al te koop; eerste vier bussen zijn uitverkocht en morgen komen er nog drie bij. Daarnaast nog een aantal bussen van ultras en boschpoort (niet de forumer ;) ) dus uitvak in Doetinchem zal wel uitverkocht zijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2016 12:02
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 88
Meer
MVV - De Graafschap #59
We hebben het toch over het uitvak in De Geusselt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mei 2016 12:26
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV - De Graafschap #60

Sjeng14 schreef : We hebben het toch over het uitvak in De Geusselt?


Eigenlijk over allebei...

1, ik vond die 210 kaarten weinig voor uitvak in Geusselt, en ondanks aftrap om 18.30....
2, Ik wist niet dat kaartverkoop voorbusreis naar doetichem al begonnen was. Verder vraag ik me af hoeveel mensen er daar in het uitvak gaan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.391 seconden