MVV - De Graafschap

08 mei 2016 18:52
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV - De Graafschap #16
Heb net 2 kaarten besteld en betaald via de site van Mvv, nu gaat er iets mis.
Ik heb betaald, is afgeschreven van mijn rekening, maar door de opgegeven fout heb ik geen kaarten en volgens hun is er ook niet betaald.
wel kreeg ik een code, maar die werkt niet als ik opnieuw bestel.
Iemand hier meer verstand van, of gewoon morgen met Mvv bellen en hopen dat mijn kaarten er nog zijn? :dry:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2016 19:02
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 166
Meer
MVV - De Graafschap #17
De Graafschap is nu voor het eerst dit seizoen eigenlijk de favoriet..niemand gaf de superboeren een kans dit seizoen, dus die hebben het hele jaar nogal vrij kunnen spelen. Nu staat er voor het eerst een "MOET" etiket op hun, ben benieuwd hoe ze met die druk omgaan! Thuis moet je gewoon scoren, niet proberen mee te gaan in hun fysieke spel, maar de duels vermijden! Voetballen zoals thuis de eerste helft, en uit bij Volendam.

Volle bak vrijdag voor onze jongens, en dan een heksenketel in het uitvak! Lets go
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 10:42
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV - De Graafschap #18
Stel we winnen van de Graafschap, spelen we dan de finale pas de 2e wedstrijd thuis? Zondag 22 mei?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 11:03
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV - De Graafschap #19

seppo schreef : Stel we winnen van de Graafschap, spelen we dan de finale pas de 2e wedstrijd thuis? Zondag 22 mei?


Wat ik hieruit opmaak is eerst thuis de 19de en dan uit de 22ste.

Eerste ronde, maandag 2 mei
A: MVV - FC Volendam
B: Almere City FC - FC Emmen
Returns op vrijdag 6 mei

Tweede ronde, vrijdag 13 mei
C: MVV - De Graafschap
D: Go Ahead Eagles - VVV-Venlo
E: FC Eindhoven - NAC Breda
F: Almere - Willem II


Derde ronde, donderdag 19 mei
G: Winnaar C - Winnaar D
H: Winnaar E - Winnaar F
Returns op zondag 22 mei, winnaars G en H spelen volgend seizoen in de Eredivisie

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 11:23
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
MVV - De Graafschap #20

serke schreef : Heb net 2 kaarten besteld en betaald via de site van Mvv, nu gaat er iets mis.
Ik heb betaald, is afgeschreven van mijn rekening, maar door de opgegeven fout heb ik geen kaarten en volgens hun is er ook niet betaald.
wel kreeg ik een code, maar die werkt niet als ik opnieuw bestel.
Iemand hier meer verstand van, of gewoon morgen met Mvv bellen en hopen dat mijn kaarten er nog zijn? :dry:


Mail gewoon even naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ..volgens mij krijg je daar snel antwoord op je vraag!
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 11:42
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1353
Meer
MVV - De Graafschap #21
Hoppa, net 3 kaarten online besteld (en direct binnengekregen via mail).

Op naar vrijdag!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 13:54
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV - De Graafschap #22
Vanmorgen ook kaart online besteld. Ging perfect! En nu op naar vrijdag. Het zal heel moeilijk worden vrees ik. Maar met een vol huis achter de ploeg kan er toch iets moois gebeuren. Ben nu al nerveus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 13:56
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - De Graafschap #23


Sjiek filmpke :thumbsup:

Koolhof speelt vrijdag zo goed als zeker niet, Parszyzjek ook niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 14:06
thomas043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
MVV - De Graafschap #24
Net eens de nog beschikbare plaatsen geteld. Nog 4.754 plaatsen beschikbaar wat volgens mij dus betekent dat er al meer dan 4.000 plaatsen verkocht zijn. Ik reken toch op meer dan 6.000 man vrijdag!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 14:08
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV - De Graafschap #25
De kaart is binnen , goed geholpen door MVV !

heb er zin in !!

Dat die boeren gister een punt pakken tegen Ajax zegt helemaal niets, geen druk tegen alle druk van de wereld, geeft wel een beetje aan de Ajax gewoon een jank ploeg heeft zonder body, PSV terecht kampioen en ook beter voor het Nederlandse voetbal


Wij gaan tegen die boeren aan de gang, direct vast zetten , voetballen kunnen ze namelijk toch niet
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 14:58 09 mei 2016 14:58 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV - De Graafschap #26

Napoleon schreef : De kaart is binnen , goed geholpen door MVV !

heb er zin in !!

Dat die boeren gister een punt pakken tegen Ajax zegt helemaal niets, geen druk tegen alle druk van de wereld, geeft wel een beetje aan de Ajax gewoon een jank ploeg heeft zonder body, PSV terecht kampioen en ook beter voor het Nederlandse voetbal


Wij gaan tegen die boeren aan de gang, direct vast zetten , voetballen kunnen ze namelijk toch niet

Klopt je vergeet er wel bij te zeggen dat heel Nederland en zeker Eindhoven maar ook Rotterdam gewoon blij is dat 020 geen kampioen is geworden en dat dankzij 'onze' Bryan.

De Graafschap heeft nu haar/zijn feestje gehad en nu komt 'onze' Bryan' in Mestreech een feestje vieren.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 14:58
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
MVV - De Graafschap #27

thomas043 schreef : Net eens de nog beschikbare plaatsen geteld. Nog 4.754 plaatsen beschikbaar wat volgens mij dus betekent dat er al meer dan 4.000 plaatsen verkocht zijn. Ik reken toch op meer dan 6.000 man vrijdag!


Volgens MVV.nl zijn angelside en qpark bijna uitverkocht. Als dat echt zo is dan zal het vrijdag toch echt boven de 6.000 uitkomen. Zouden we de 7.500 halen??

Financieel dus sowieso erg goed nieuws!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 15:03
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
MVV - De Graafschap #28
Zojuist vernomen dat PSV fans in de thuisvakken MVV plaats willen nemen (weet niet de originele bron, maar denk een facebook pagina PSV fans). Ze willen vak naast uitvak. Dit om De Graafschap te ondersteunen als dank voor de prestatie. Dit zouden ze een aantal jaar geleden ook gedaan hebben voor Excelsior.

Hopelijk zal dit niet gebeuren, want dit is natuurlijk vragen om moeilijkheden. En wie heeft het volgens de KNVB dan natuurlijk weer gedaan? Juist: MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 15:07
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
MVV - De Graafschap #29
7000 halen we makkelijk.. als wat te halen valt is maastricht e.o 'gek'

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2016 15:10
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV - De Graafschap #30

Olzie schreef : Zojuist vernomen dat PSV fans in de thuisvakken MVV plaats willen nemen (weet niet de originele bron, maar denk een facebook pagina PSV fans). Ze willen vak naast uitvak. Dit om De Graafschap te ondersteunen als dank voor de prestatie. Dit zouden ze een aantal jaar geleden ook gedaan hebben voor Excelsior.

Hopelijk zal dit niet gebeuren, want dit is natuurlijk vragen om moeilijkheden. En wie heeft het volgens de KNVB dan natuurlijk weer gedaan? Juist: MVV.


dan hoop ik dat die PSV supporters op de Qpark in vak F gaan zitten , wordt nog gezellig dan !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.382 seconden