Willen jullie promoveren of niet?

30 okt 2012 19:10
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #76

Nao Väöre schreef :

les rouges blancs schreef : en is Aajt Wief e ech aajt wief es heer dink tot her aon dee eine kaffee oppe merret genog heet ...want zulle veer allemaol "acte de presence" geve ( en mot dee "snótsvink op leeftied" wel rap en op tied zien wult heer dao zien zitplaotske nog vrij höbbe en kriege :lachen: ).

Op de ierste plaots in us hertsje stao geer al, mer sportief aon ut ind vaan ut sezoen...
Es geer wèlt, M.V.V.! Komp g’r op de ierste plaots te stoon!

Wie Olterdisse ut sjreef: HOERA ! VIVAT ! MEESTREECH !!
us aon 't hart gelege...


Wees bleij dat heer gein stamgas is beij: "In de Moriaan" :lachen: :lachen:

wow al zegke "dat klop", mer dat is te wiet loupe veur Aajt Wief ...
in de Geusselt kump heer aoch neet weijer daan trepke B...
:lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2017 20:50
Oldchap
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 68
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #77
Alweer een tussen jaar voor mvv,het zoveelste.
Kijk naar Fortuna uit de dood opgestaan,van onderin spelen,naar nu voor het kampioenschap mee spelen.waarom kan dit bij mvv niet?Begin steeds meer te twijfelen aan de mensen die aan het roer staan.hou op met zoveel spelers te huren en investeer eens in eigen spelers en durf eens wat extra geld te spenderen in goede spelers en niet aan zakken vullers die er niets van bakken.kut beleid hier in Maastricht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2017 21:46
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #78
Waarom dit bij Fortuna wel kan? Omdat daar een Turkse meneer met heel veel geld in is gestapt. Een man die zo het nu lijkt hele goede bedoelingen heeft met Fortuna, een man die het niet schroomt om geld uit te geven. Schulden afgekocht, stadion voor Fortuna gekocht en geïnvesteerd in een technische staf en voor ons (en voor bijna iedereen) onbekende spelers. Die spelers blijken voor Fortuna ontzettend goed te zijn. Zonder Gün waren deze echt niet naar Fortuna gekomen. Ze zitten in Sittard in een ontzettende flow. Bij ons gaat het nu wat minder. Wij hebben geen man die miljoenen in de club investeert. Is dat erg? Ieder zijn mening. Als we een man a la Gun kunnen vinden die geld in de club durft te investeren zonder daar iets voor terug te willen, waarom niet? Maar het is en blijft altijd een grote gok die ik liever niet zou nemen. Fortuna was anderhalf jaar terug financieel morsdood en had geen andere keus dan de club 'te verkopen'. Zij hebben met Gün de hoofdprijs 'gewonnen'.

Ik ben zoals bijna iedereen ook van mening dat onze selectie er t.o.v. vorig jaar niet op is vooruitgegaan over het algemeen gezien. Wij hebben ook een aantal gedurfde aankopen gedaan. Okita was een grote gok (vorig jaar amper minuten in Belgische tweede klasse), pakt vooralsnog geweldig uit. Ogunjimi was een grote gok, pakt vooralsnog dramatisch uit. Schroijen mist Labylle die het hem zoveel makkelijker maakte. Geen buitenkansje meer van het niveau Nwakali. Koolhof moest zichtbaar wennen en was meer van verwacht. Als dan ook nog op een gegeven moment iedere wedstrijd een sleutelspeler (langdurig) geblesseerd raakt en we momenteel pas 3(?) wedstrijden in een zelfde opstellling hebben kunnen spelen, nota bene verre van de sterkst mogelijke opstelling, zaten we gewoon in de hoek waar de klappen vallen. Benieuwd naar de tweede helft met een hopelijk fitte kern van minimaal 18 man.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, M.V.V. 1902, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2017 21:57
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #79

Peter Pan schreef : Waarom dit bij Fortuna wel kan? Omdat daar een Turkse meneer met heel veel geld in is gestapt. Een man die zo het nu lijkt hele goede bedoelingen heeft met Fortuna, een man die het niet schroomt om geld uit te geven. Schulden afgekocht, stadion voor Fortuna gekocht en geïnvesteerd in een technische staf en voor ons (en voor bijna iedereen) onbekende spelers. Die spelers blijken voor Fortuna ontzettend goed te zijn. Zonder Gün waren deze echt niet naar Fortuna gekomen. Ze zitten in Sittard in een ontzettende flow. Bij ons gaat het nu wat minder. Wij hebben geen man die miljoenen in de club investeert. Is dat erg? Ieder zijn mening. Als we een man a la Gun kunnen vinden die geld in de club durft te investeren zonder daar iets voor terug te willen, waarom niet? Maar het is en blijft altijd een grote gok die ik liever niet zou nemen. Fortuna was anderhalf jaar terug financieel morsdood en had geen andere keus dan de club 'te verkopen'. Zij hebben met Gün de hoofdprijs 'gewonnen'.

Ik ben zoals bijna iedereen ook van mening dat onze selectie er t.o.v. vorig jaar niet op is vooruitgegaan over het algemeen gezien. Wij hebben ook een aantal gedurfde aankopen gedaan. Okita was een grote gok (vorig jaar amper minuten in Belgische tweede klasse), pakt vooralsnog geweldig uit. Ogunjimi was een grote gok, pakt vooralsnog dramatisch uit. Schroijen mist Labylle die het hem zoveel makkelijker maakte. Geen buitenkansje meer van het niveau Nwakali. Koolhof moest zichtbaar wennen en was meer van verwacht. Als dan ook nog op een gegeven moment iedere wedstrijd een sleutelspeler (langdurig)
geblesseerd raakt en we momenteel pas 3(?) wedstrijden in een zelfde opstellling hebben kunnen spelen, nota bene verre van de sterkst mogelijke opstelling, zaten we gewoon in de hoek waar de klappen vallen. Benieuwd naar de tweede helft met een hopelijk fitte kern van minimaal 18 man.

Bij FSC is iemand ingestapt met een plan. Hij heeft geinvesteerd. En met Schuurs heeft hij geoogst. Met het contracteren van een van de portugezen heeft hij alweer nieuw geld in handen. Wij kunnen alleen maar constateren dat de man verschrikkelijk veel verstand heeft van het voetbalbedrijf. Als wij het willen redden in het nederlandse voetbalbedrijf zullen wij ook zo iemand moeten hebben. Komt die er niet zullen wij maximaal leuk meedraaien in de Jupiler League. Met deze begroting, met deze sponsoren zit eredivisie er niet meer in. Iedereen doet zijn best, alle respect, maar, we redden het zo niet. Ook wij kunnen een Gun vinden. Daarvoor moeten wij iemand aanstellen die op zoek gaat en veel contacten heeft. Dan kan alles heel snel gaan. Maar goed, ik heb dit al meerdere malen verteld en telkens word ik afgeschoten door de die hard fans met een grenzenloos vertrouwen in het bestuur. Toch kan ik het niet laten het nog een keer te zeggen, want MVV mag eigenlijk nooit onder FSC eindigen. Prettige feestdagen, iedereen, en hoop voor de nabije toekomst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 dec 2017 09:36
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #80

krampioen schreef :

Peter Pan schreef : Waarom dit bij Fortuna wel kan? Omdat daar een Turkse meneer met heel veel geld in is gestapt. Een man die zo het nu lijkt hele goede bedoelingen heeft met Fortuna, een man die het niet schroomt om geld uit te geven. Schulden afgekocht, stadion voor Fortuna gekocht en geïnvesteerd in een technische staf en voor ons (en voor bijna iedereen) onbekende spelers. Die spelers blijken voor Fortuna ontzettend goed te zijn. Zonder Gün waren deze echt niet naar Fortuna gekomen. Ze zitten in Sittard in een ontzettende flow. Bij ons gaat het nu wat minder. Wij hebben geen man die miljoenen in de club investeert. Is dat erg? Ieder zijn mening. Als we een man a la Gun kunnen vinden die geld in de club durft te investeren zonder daar iets voor terug te willen, waarom niet? Maar het is en blijft altijd een grote gok die ik liever niet zou nemen. Fortuna was anderhalf jaar terug financieel morsdood en had geen andere keus dan de club 'te verkopen'. Zij hebben met Gün de hoofdprijs 'gewonnen'.

Ik ben zoals bijna iedereen ook van mening dat onze selectie er t.o.v. vorig jaar niet op is vooruitgegaan over het algemeen gezien. Wij hebben ook een aantal gedurfde aankopen gedaan. Okita was een grote gok (vorig jaar amper minuten in Belgische tweede klasse), pakt vooralsnog geweldig uit. Ogunjimi was een grote gok, pakt vooralsnog dramatisch uit. Schroijen mist Labylle die het hem zoveel makkelijker maakte. Geen buitenkansje meer van het niveau Nwakali. Koolhof moest zichtbaar wennen en was meer van verwacht. Als dan ook nog op een gegeven moment iedere wedstrijd een sleutelspeler (langdurig)
geblesseerd raakt en we momenteel pas 3(?) wedstrijden in een zelfde opstellling hebben kunnen spelen, nota bene verre van de sterkst mogelijke opstelling, zaten we gewoon in de hoek waar de klappen vallen. Benieuwd naar de tweede helft met een hopelijk fitte kern van minimaal 18 man.

Bij FSC is iemand ingestapt met een plan. Hij heeft geinvesteerd. En met Schuurs heeft hij geoogst. Met het contracteren van een van de portugezen heeft hij alweer nieuw geld in handen. Wij kunnen alleen maar constateren dat de man verschrikkelijk veel verstand heeft van het voetbalbedrijf. Als wij het willen redden in het nederlandse voetbalbedrijf zullen wij ook zo iemand moeten hebben. Komt die er niet zullen wij maximaal leuk meedraaien in de Jupiler League. Met deze begroting, met deze sponsoren zit eredivisie er niet meer in. Iedereen doet zijn best, alle respect, maar, we redden het zo niet. Ook wij kunnen een Gun vinden. Daarvoor moeten wij iemand aanstellen die op zoek gaat en veel contacten heeft. Dan kan alles heel snel gaan. Maar goed, ik heb dit al meerdere malen verteld en telkens word ik afgeschoten door de die hard fans met een grenzenloos vertrouwen in het bestuur. Toch kan ik het niet laten het nog een keer te zeggen, want MVV mag eigenlijk nooit onder FSC eindigen. Prettige feestdagen, iedereen, en hoop voor de nabije toekomst.


En als ome Gun opstapt omdat hij of te weinig heeft verdient of genoeg heeft verdient en hij alle liquide middelen meetrekt staat FS weer waar ze vorig jaar ook stonden.

Geef mij maar liever 10 kleine investeerders dan 1 grote. Als iemand dan opstapt is wel de continueiteit gewaarborgd, iets wat met een investeerder zeer zeker niet het geval is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 dec 2017 09:52
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #81
MVV groeit langzaam, Fortuna als een Bitcoin.

Bij Rda hebben we gezien waar het met zo'n investeerder kan eindigen. Ik ben inmiddels van mening dat langzaam maar zekere groei beter is. (Tenzij je een investeerder uit Maastricht kunt vinden).

Echter moet die groei dan wel doorzetten. Er zijn grote fouten gemaakt in het aan- en verkoopkoopbeid dit jaar. Bij een andere club waren al lang koppen gerold. Maar goed, MVV heeft niet echt geld om koppen te laten rollen.

Misschien kan een deskundige trainer als Van Marwijk al veel verschil maken. Ook is mijns inziens (speler)versterking in de winterstop nodig.

De doelstelling 'play offs halen' vond ik eigenlijk nog al slap aan het begin van t seizoen. Werd dat gedaan om zichzelf in te dekken? Die doelstelling kun je bijna altijd wel halen, hoe slecht je ook draait.

Een laatste punt: als er kritek of een nuttige tip komt voor de organisatie, dan is het nergens voor nodig om in de verdediging te schieten en verantwoordelijkheden van zich af te schuiven. Dan zou ik zeggen: los het op.

Dat gezegd hebbende wens ik iedereen een fijne kerst en voal geluk in 2018.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 dec 2017 11:43
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #82

De_Lange schreef :

krampioen schreef :

Peter Pan schreef : Waarom dit bij Fortuna wel kan? Omdat daar een Turkse meneer met heel veel geld in is gestapt. Een man die zo het nu lijkt hele goede bedoelingen heeft met Fortuna, een man die het niet schroomt om geld uit te geven. Schulden afgekocht, stadion voor Fortuna gekocht en geïnvesteerd in een technische staf en voor ons (en voor bijna iedereen) onbekende spelers. Die spelers blijken voor Fortuna ontzettend goed te zijn. Zonder Gün waren deze echt niet naar Fortuna gekomen. Ze zitten in Sittard in een ontzettende flow. Bij ons gaat het nu wat minder. Wij hebben geen man die miljoenen in de club investeert. Is dat erg? Ieder zijn mening. Als we een man a la Gun kunnen vinden die geld in de club durft te investeren zonder daar iets voor terug te willen, waarom niet? Maar het is en blijft altijd een grote gok die ik liever niet zou nemen. Fortuna was anderhalf jaar terug financieel morsdood en had geen andere keus dan de club 'te verkopen'. Zij hebben met Gün de hoofdprijs 'gewonnen'.

Ik ben zoals bijna iedereen ook van mening dat onze selectie er t.o.v. vorig jaar niet op is vooruitgegaan over het algemeen gezien. Wij hebben ook een aantal gedurfde aankopen gedaan. Okita was een grote gok (vorig jaar amper minuten in Belgische tweede klasse), pakt vooralsnog geweldig uit. Ogunjimi was een grote gok, pakt vooralsnog dramatisch uit. Schroijen mist Labylle die het hem zoveel makkelijker maakte. Geen buitenkansje meer van het niveau Nwakali. Koolhof moest zichtbaar wennen en was meer van verwacht. Als dan ook nog op een gegeven moment iedere wedstrijd een sleutelspeler (langdurig)
geblesseerd raakt en we momenteel pas 3(?) wedstrijden in een zelfde opstellling hebben kunnen spelen, nota bene verre van de sterkst mogelijke opstelling, zaten we gewoon in de hoek waar de klappen vallen. Benieuwd naar de tweede helft met een hopelijk fitte kern van minimaal 18 man.

Bij FSC is iemand ingestapt met een plan. Hij heeft geinvesteerd. En met Schuurs heeft hij geoogst. Met het contracteren van een van de portugezen heeft hij alweer nieuw geld in handen. Wij kunnen alleen maar constateren dat de man verschrikkelijk veel verstand heeft van het voetbalbedrijf. Als wij het willen redden in het nederlandse voetbalbedrijf zullen wij ook zo iemand moeten hebben. Komt die er niet zullen wij maximaal leuk meedraaien in de Jupiler League. Met deze begroting, met deze sponsoren zit eredivisie er niet meer in. Iedereen doet zijn best, alle respect, maar, we redden het zo niet. Ook wij kunnen een Gun vinden. Daarvoor moeten wij iemand aanstellen die op zoek gaat en veel contacten heeft. Dan kan alles heel snel gaan. Maar goed, ik heb dit al meerdere malen verteld en telkens word ik afgeschoten door de die hard fans met een grenzenloos vertrouwen in het bestuur. Toch kan ik het niet laten het nog een keer te zeggen, want MVV mag eigenlijk nooit onder FSC eindigen. Prettige feestdagen, iedereen, en hoop voor de nabije toekomst.


En als ome Gun opstapt omdat hij of te weinig heeft verdient of genoeg heeft verdient en hij alle liquide middelen meetrekt staat FS weer waar ze vorig jaar ook stonden.

Geef mij maar liever 10 kleine investeerders dan 1 grote. Als iemand dan opstapt is wel de continueiteit gewaarborgd, iets wat met een investeerder zeer zeker niet het geval is.


Dit is mij echt veel te makkelijk. De bedrijfsstructuur van Fortuna word momenteel opgezet met als doel het zelfstandig functioneren zonder dat iemand steeds moet bijspringen(in ons geval zou dat Gun zijn). Mocht Gun ooit weggaan na een jaar of 5/10 kan Fortuna prima zelfstandig functioneren. Hoe kom je er eigenlijk bij dat een grootaandeelhouder(want dat is Gun) bij vertrek alle liquide middelen meeneemt ? Niet iedere investeerder is een boeman die puur en alleen als doel heeft om iedere laatste cent uit een club te trekken.

Ik snap overigens ook prima dat mensen over het algemeen wat wantrouwig zijn richting investeerders in het voetbal omdat ze vaak weinig goeds brengen maar Gun heeft tot nu toe louter voor positieve zaken gezorgd.

Fortuna speelt goed en attractief voetbal in een elftal dat een mix is van eigen jeugd, nederlandse jongens en een aantal buitenlanders. De toeschouwersaantallen stijgen weer en Fortuna word na al die jaren eindelijk eens geleid als een professioneel bedrijf ipv een semi-professionele ons-kent-ons voetbalclub. De jeugdopleiding is grondig op de schop gegaan en krijgt in de toekomst een veel internationaler karakter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 dec 2017 12:06
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #83
We kunnen niet in de toekomst kijken maar we kunnen hem wel beoordelen op zijn eerste 1.5 jaar bij Fortuna. Aan als verhalen schieten wij niks mee op, kwartje kan ook de goede kant opvallen. Feiten zijn dat we van de laatste plekken in de jupiler naar top 3 zijn gegaan en dat de hele club enorme stappen heeft gemaakt dat er een fundament ligt om verder te bouwen. Gun is niet alleen aandeelhouder maar is ook gewoon fan geworden van Fortuna. Een prima match tot dusver voor Fortuna en de supporters. Fortuna fans en sponsors zijn altijd heel kritische geweest richting Fortuna, ik denk dat Gun zowel alle sponsors en supporters achter zich heeft staan, en dat is in het verleden wel anders geweest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 dec 2017 14:21
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #84
Ik geef jullie beide gelijk, tot op heden gaat het allemaal goed en maakt gun alles waar wat hij zegt. Echter niets is zo onvoorspelbaar dan een investeerder.

Daarom dat ik ook zeg liever een x aantal kleine investeerders, daarmee vergroot je de continueiteit. Als eentje wegvalt om welke reden dan ook zal het niet zo pijnlijk zijn dan wanneer 1 grote investeerder wegvalt. Want wie geeft de garantie dat wanneer zo iemand wegvalt, dat er andere opstaan?

Daarom heb ik ook eerder al eens aangegeven dat mvv voor mij niet hoeft te promoveren. Iedereen maakt de aanname dat er dan ineens extra gelden vrijkomen echter betwijfel ik dit enorm en ernaast zullen de kosten ook drastisch stijgen en wie geeft de garantie dat het rechtevenredig gebeurt.

Laat voor mij mvv maar groeien zoals het nu doet. Twee stapjes vooruit, eentje weer terug. Ha alles duurt wellicht langer maar we komen er wel!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 dec 2017 14:32
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #85
MVV komt er zeker. Nu is er een dip maar daar komen we sterker uit, want tegenslagen maakt je organisatie scherper en inventief.

Het is logisch dat de bomen nu tot in de hemel groeien bij Fortuna, een winnende coach/bestuur/eigenaar heeft altijd gelijk.
Wel zijn de fans van Fortuna de afgelopen 15 jaar murw gebeukt. De Fortuna mannen die hier posten zijn de die hards die altijd zijn blijven komen. De 6000 ontwakende fans die er zaterdag tegen Utrecht zaten omdat er wat te halen viel, ik vraag me af wat die doen als promotie (net) niet gehaald wordt en volgend jaar een seizoen wordt waarin het net allemaal wat minder gaat. Denk dat die dan ook weer gaan mokken.

Of Fortuna moet plannen hebben om volgend jaar een begroting van 4 miljoen te hebben (zonder begrotingstekort!)

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 dec 2017 22:56
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #86

De_Lange schreef : Ik geef jullie beide gelijk, tot op heden gaat het allemaal goed en maakt gun alles waar wat hij zegt. Echter niets is zo onvoorspelbaar dan een investeerder.

Daarom dat ik ook zeg liever een x aantal kleine investeerders, daarmee vergroot je de continueiteit. Als eentje wegvalt om welke reden dan ook zal het niet zo pijnlijk zijn dan wanneer 1 grote investeerder wegvalt. Want wie geeft de garantie dat wanneer zo iemand wegvalt, dat er andere opstaan?

Daarom heb ik ook eerder al eens aangegeven dat mvv voor mij niet hoeft te promoveren. Iedereen maakt de aanname dat er dan ineens extra gelden vrijkomen echter betwijfel ik dit enorm en ernaast zullen de kosten ook drastisch stijgen en wie geeft de garantie dat het rechtevenredig gebeurt.

Laat voor mij mvv maar groeien zoals het nu doet. Twee stapjes vooruit, eentje weer terug. Ha alles duurt wellicht langer maar we komen er wel!


Het is een mooie gedachten dat je 10 investeerders bij elkaar krijgt die er 50.000 euro pp in MVV stopt, maar is dat realistisch? Ik denk van niet want anders had het MVV bestuur die optie al onderzocht en stond MVV nu niet met de rug tegen de muur(op zoek naar structureel 500.000 om de volgende stap te kunnen zetten). Het was voor Fortuna ook lastig zat om geld bij elkaar te krijgen toen Gün er nog niet was.

En daarbij, als je pakweg 10 inversteerders hebt die iets voor MVV willen betekenen komen er ook andere belangen bij kijken. Ik vind het lastig oordelen welke kant MVV op moet gaan. Ik gun jullie net als Fortuna de stap naar de eredivisie.

Wie weet komt er in 2018 wel iets mooist voorbij voor jullie en is de club achter de schermen met het een en ander bezig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 dec 2017 23:02
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #87

Boe is dat feeske? schreef : MVV komt er zeker. Nu is er een dip maar daar komen we sterker uit, want tegenslagen maakt je organisatie scherper en inventief.

Het is logisch dat de bomen nu tot in de hemel groeien bij Fortuna, een winnende coach/bestuur/eigenaar heeft altijd gelijk.
Wel zijn de fans van Fortuna de afgelopen 15 jaar murw gebeukt. De Fortuna mannen die hier posten zijn de die hards die altijd zijn blijven komen. De 6000 ontwakende fans die er zaterdag tegen Utrecht zaten omdat er wat te halen viel, ik vraag me af wat die doen als promotie (net) niet gehaald wordt en volgend jaar een seizoen wordt waarin het net allemaal wat minder gaat. Denk dat die dan ook weer gaan mokken.

Of Fortuna moet plannen hebben om volgend jaar een begroting van 4 miljoen te hebben (zonder begrotingstekort!)


Fortuna moet nu inderdaad de komende jaren stappen voorwaarts maken. Het hele jaar 2017 was een mooi jaar, voor Fortuna nu belangrijk dat dit komende jaren een gewoonte wordt en dat Fortuna daadwerkelijk de stap kan maken tot topclub in de Jupiler legeau. Nog 1 of 2 jaar in de kelder van de Juup bungelen kan wel eens funest zijn voor de club. Alles wat ze nu opbouwen valt dan in een keer weg en dat moet voorkomen worden. Hoe het gaat in de toekomst weet niemand, voortekens geven hoop en vertrouwen in ieder geval, en dat is al heel wat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 dec 2017 08:47
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #88
Fortuna haalt in de winterstop twee sterkhouders.. en wordt met twee vingers.... kampioen! let maar op.
En wij.. met onze misplaatste maastrichse arogantie, spelen nog lichtjaren in de eertste divisie.. want dan komt helemaal geen sponsor meer via de a2 richting het (zonnige) zuiden! fijne kerst allemaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 dec 2017 10:02
Fortuna88
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #89

HIER!! schreef : Fortuna haalt in de winterstop twee sterkhouders.. en wordt met twee vingers.... kampioen! let maar op.
En wij.. met onze misplaatste maastrichse arogantie, spelen nog lichtjaren in de eertste divisie.. want dan komt helemaal geen sponsor meer via de a2 richting het (zonnige) zuiden! fijne kerst allemaal.


Kampioenschap is nog heel ver weg, en tot nu toe niet realistische. kijkende naar het programma van NEC en Fortuna na de winterstop dan hebben wij denk ik een gunstiger programma tot 22 februari. 22 februari nec-Fortuna. Als wij de eerste ronde overslaan in de play offs ben ik tevreden en als we wat geluk hebben kan dat leuk aflopen. Dat er wat spelers bij ons erbij komen dat is wel wat zeker is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 dec 2017 11:20
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #90
waar heb jij het over, we krijgen er nog geen sponsor van 25.000 euro over de streep getrokken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.378 seconden