Willen jullie promoveren of niet?

29 okt 2012 19:31
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #61
Natuurlijk. Moet je eens kijken hoever we voor staan. Ik denk niet dat MVV nog eens zo'n grote kans krijgt om uit de eerste divisie te geraken als deze. Er is nu geen denken meer aan een top-5. Maandag kan MVV een straatlengte voorsprong krijgen. Het is nu of nooit!! En ik zie aan dit team dat dit kan! Gaan ervoor!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 19:38
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #62
Yep!!!
Iech höb met mien kammeraote aofgesproke tot veer us op 3 mei 23.00 oor goon treffe op de Merret bij kaffee ut Häöntsje. Us plaotse höb iech alvas gereserveerd. Naor ut schijnt weurt ut daor veur ut Häöntsje erg drök deen aovend!!!!

Veur de res zalle veer - ouch es supporters- dit jaor keihèl moote werreke um MVV in al häör facette veerdig te stome veur unne grande retour in de Ieredivisie!!!
Dames, hiere ouch, maag iech uuch oetnudige um heij same de schouwers oonder te zétte? D'r is plaots veur alle supporters, der is plaots veur eederein!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Aswin, De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 19:42
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #63

Schapendonk schreef : Het gaat op de winterstop aan en daar heb je natuurlijk Graasvrete weer, die Labylle naar AZ wil hebben en Trost en van Hyfte naar Roda. :applaus: Ga zo door, gooi je ideeën maar op het forum en laat het aan de wereld zien. Heel gunstig ook voor MVV :thumbsup:


Ceesie....begrijpend lezen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 19:49 29 okt 2012 19:50 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #64
Ja ja Graasvrete ik had het gelezen. Maar ik vind sommige van jou post nu MVV er ongekent goed voorstaat onrust veroorzaken en onnodig. Iets wat juist nu, niet wenselijk is. MVV heeft nu iets anders nodig en dat is volledige toewijding en support. Dan gaat er de energie stromen om eventueel te promoveren. Jij breekt dit voor mijn gevoel af, en dat vind ik op dit moment doodzonde. Ik begrijp wel wat je bedoelt maar daar wil ik nu niet aan denken. Niet in deze situatie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 20:06
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #65

Breur schreef : Volgens mij moet de club in zijn geheel er klaar voor zijn, de financien er klaar voor zijn.

Het bestuur is vergankelijk en draagt zorg voor continuiteit, ...
maar het is dé club, dé aanhang wat een club doet leven en een kloppend hart geeft.

Die combi maakt MVV gereed maakt voor Eredivisie. Veer zien MVV.

De Stad Maastricht is er klaar voor,
De MVV supporters zijn er klaar voor,

Zijn jullie er klaar voor?


Ok ik zal je niet tegen spreken maar heb een antwoord en een vraag...het antwoord is ja de supporters zijn er klaar voor(met jullie bedoel je toch de supporters?) :thumbsup:.
De vraag is hoe zie jij ons door groeien van de huidige 3 miljoen naar minimaal 8 tot 10 miljoen?...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 20:43 29 okt 2012 20:44 door pinobel.
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #66
Tja, lastige vraag. Er zijn al een aantal dingen genoemd, zoals extra tv-gelden enz. Ik denk ook dat we in dat geval zeker wat sponsors af kunnen pikken van de wahwah's. Er zijn daar een aantal sponsors die er sponsoren omdat *oda nou eenmaal in de eredivisie speelt, als enige club in deze regio en er dus veel meer publiciteit gegenereerd wordt. Er zullen er heus wel wat zijn die willen overstappen naar MVV dan omdat de naam van Maastricht nou eenmaal een stuk positiever en bekender overkomt dan kerkrade, waar nog geen hond dood wil worden gevonden. Of het sponsorbedrag dan verdelen over beide clubs. *oda zal er in ieder geval qua sponsors niet beter op worden. Een positief imago kan dan soms net dat laatste duwtje geven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 20:53 29 okt 2012 20:56 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Willen jullie promoveren of niet? #67
Direct groeien naar 8 miljoen lukt nooit. Als we dit jaar promoveren, zal 5 miljoen max. haalbaar zijn.

Met die 5 miljoen, moet je creatief zijn....60% , dus 3 miljoen is voor de selectie, dat is tevens je FUNDERING

Ron Elsen zijn werk is zeer belangrijk, zijn visie moet goed zijn. Met de juiste versterkingen overleef het eerste jaar Eredivisie, en van daaruit moet je verder bouwen.

In de JUUP weet je dat volgend seizoen de begroting met max 10% stijgt, dus dat schiet niet op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 22:46
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #68

aait wief schreef : Yep!!!
Iech höb met mien kammeraote aofgesproke tot veer us op 3 mei 23.00 oor goon treffe op de Merret bij kaffee ut Häöntsje. Us plaotse höb iech alvas gereserveerd. Naor ut schijnt weurt ut daor veur ut Häöntsje erg drök deen aovend!!!!


Dat is ook toevallig Aait Wief voor dezelfde avond heb ik bij www.benji-fun.com/ iets besteld lek vinger, lek doum.
De vergunning is al binnen en er zijn nog maar enkele plaatsen beschikbaar.



Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 22:58
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #69
hoever is mvv nu gezond op financieel gebied. Dat is zeer belangrijk voor je deze stap neemt.

Als mvv promoveert dan zal de seizoenskaartenverkoop ook een boost krijgen. 4500 zou haalbaar moeten zijn toch?
Ik neem aan tot de prijzen ook gaan stijgen voor de entreekaarten?

Als mvv dit jaar zou promoveren hoop ik volgend seizoen op plek 15-17. geen directe degradatie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 23:25
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 250
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #70
Hoewel ik niet denk dat we in de Eredivisie lang stand zouden houden, zou ik het geweldig vinden als we promoveren. Hoewel het waarschijnlijk op de lange termijn gunstiger is voor de club om dit en volgend seizoen tweede te worden, het in de nacompetitie nèt niet te halen en dan over een jaar of twee kampioen te worden. Maar we hebben natuurlijk weinig keus, als we een paar wedstrijden voor het einde bovenaan staan zal er echt niet met opzet verloren worden omdat we het opeens niet meer 'willen'. Dus laat maar gewoon gaan en zien hoe ver we komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2012 09:47
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3817
Meer
Onderwerp Auteur
Willen jullie promoveren of niet? #71

sjoen-mestreech schreef : hoever is mvv nu gezond op financieel gebied. Dat is zeer belangrijk voor je deze stap neemt.
.

MVV maakt kleine winsten, en heeft geen schulden, op de situatie rond het spelersfonds na, daar zijn de geleerde heren het blijkbaar niet over eens. In die zin is MVV gezond en daarom zitten we in categorie 3 (ok, daar ga ik even van uit...)

Maar MVV heeft geen gevulde bankrekening, niets achter de hand voor als er iets tegenvalt. In die zin zou je kunnen zeggen dat we niet helemaal gezond zijn.

MVV is een gezin waar pa en ma hard werken en een klein loontje binnenhalen. Doordat ze goed op de centjes letten kunnen ze de kinderen met de verjaardag en met kerst leuke kado's geven, en een goedkope vakantie in de zomer lukt ook, zonder dat ze in de schulden terecht komen. Maar als de wasmachine kapot gaat of pa ontslagen wordt, dan zullen al die kleine extraatjes meteen moeten stoppen, er is geen spaarpotje wat dat kan opvangen. Als pa en ma allebei ontslagen worden en de wasmachine gaat kapot, dan is er zelfs meteen een probleem.

Dat is hoe ik de situatie van MVV op financieel gebied zie. En ik denk dat we in de Jupiler League niet snel een groot spaarpotje op zullen kunnen bouwen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2012 09:48
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3817
Meer
Onderwerp Auteur
Willen jullie promoveren of niet? #72

Kay schreef : Hoewel het waarschijnlijk op de lange termijn gunstiger is voor de club om dit en volgend seizoen tweede te worden, het in de nacompetitie nèt niet te halen en dan over een jaar of twee kampioen te worden. .

Maar waarom dan? Dit lijken meer mensen te denken, maar waarom denken jullie dat dan? Ik denk juist dat als je twee jaar achter elkaar tweede wordt, je op een gegeven ogenblik 'momentum' verliest en het erg lastig wordt nog door te groeien.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2012 11:22 30 okt 2012 11:23 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #73

Jacques schreef :

Kay schreef : Hoewel het waarschijnlijk op de lange termijn gunstiger is voor de club om dit en volgend seizoen tweede te worden, het in de nacompetitie nèt niet te halen en dan over een jaar of twee kampioen te worden. .

Maar waarom dan? Dit lijken meer mensen te denken, maar waarom denken jullie dat dan? Ik denk juist dat als je twee jaar achter elkaar tweede wordt, je op een gegeven ogenblik 'momentum' verliest en het erg lastig wordt nog door te groeien.


(zie Cambuur) Die zakken steeds meer weg. Het is nu of nooit voor MVV. Je hebt trouwens ook geen garanties dat je 2e wordt. In de JL kan iedereen van je winnen. Het hoeft je maar even tegen te zitten en je verliest 3 wedstrijden achter elkaar. Dit is zo'n ongekende goede start, dat ik niet denk dat MVV dit nog eens gaat meemaken. Het team bruist van de energie, en als er eens iemand niet meer kan, hebben we genoeg goeie wissels achter de hand. Echt, het is nu of nooit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2012 12:16
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #74
Financieel zijn we er nog niet, want ondanks die fantastische prestatie die huidige en oud bestuursleden en niet te vergeten dankzij de steun van dhr. Wijnants hebben gerealiseerd, zijn we nog een tamelijk grote "schuld" ( die van het spelersfonds) nog steeds niet kwijt ( ondanks allerlei verzekeringen van het huidige bestuur dat dit niet opeisbaar is: schuld blijft schuld).

Daarbij komt dat promotie behoorlijk wat investeringen met zich meebrengt; dus ook al zouden we het budget kunnen opkrikken naar 5 miljoen, is dat bijna zo goed als zeker meteen weg en betekent dat of kan dat betekenen, dat er geen of bijna geen geld is om in het team te investeren en dat te versterken door a.o. verbeterde contracten, versterkingen aan te trekken e.d.

Dat begrijp ook ik allemaal, maar ....is nooit een reden om de promotie als een "probleem" te zien en uit de weg te gaan!
us MVV-ke, MVV, MVV Maastricht of wat je er maar voor een naamkaartje aan wil hangen is een voetbalclub.
Sport dus... en dan is de eerste stelling altijd: gaan voor het hoogste.
Zeer zeker als je nota bene professioneel bent! Dus gaan ervoor !!! "ohne wenn und aber" wie de Pruus zeet !!!

Betekent wel dat het bestuur behoorlijk wat op haar bordje krijgt en eventuele andere langdurige plannen ( o.a. investeringen in "de kennisindustrie", investeringen in het "united" verhaal) heroverwogen, herzien of aangepast moet worden. Want als bestuur moet je er (de promotie) klaar voor zijn en kun je je niet als stelletje amateurs profileren door bijvoorbeeld 3 jaar allerlei "prachtige" plannen te schrijven, maar eventueel te falen als het om de hoofdzaak gaat...
Zou zakelijk ( denk bijvoorbeeld aan sponsoren en draagvlak in het Maastrichtse) ook niet bepaald een sterk teken zijn...
Daarom wens ik het bestuur veel wijsheid en kracht toe om de komende 6 maanden hierin tijd te investeren.
Zou het ( de promotie) niet lukken da is er geen man overboord, want dan heb je al een blauwdruk, een scenario in huis mocht het wel de komende jaren lukken !

Als supporter ....?

gun ik het al die gamins die dit nooit meegemaakt hebben of te jong waren om dit bewust mee te hebben gemaakt.
( zoals Leo op het filmpje zei'dit moet je ooit meegemaakt hebben en vergeet je nooit meer...)

zal er op diverse wolkjes boven ons "e lewej" vanjewelste losbarsten als het zover is ;)

en is Aajt Wief e ech aajt wief es heer dink tot her aon dee eine kaffee oppe merret genog heet ...want zulle veer allemaol "acte de presence" geve ( en mot dee "snótsvink op leeftied" wel rap en op tied zien wult heer dao zien zitplaotske nog vrij höbbe en kriege :lachen: ).

Op de ierste plaots in us hertsje stao geer al, mer sportief aon ut ind vaan ut sezoen...
Es geer wèlt, M.V.V.! Komp g’r op de ierste plaots te stoon!

Wie Olterdisse ut sjreef: HOERA ! VIVAT ! MEESTREECH !!
us aon 't hart gelege...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2012 13:30
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #75

les rouges blancs schreef : en is Aajt Wief e ech aajt wief es heer dink tot her aon dee eine kaffee oppe merret genog heet ...want zulle veer allemaol "acte de presence" geve ( en mot dee "snótsvink op leeftied" wel rap en op tied zien wult heer dao zien zitplaotske nog vrij höbbe en kriege :lachen: ).

Op de ierste plaots in us hertsje stao geer al, mer sportief aon ut ind vaan ut sezoen...
Es geer wèlt, M.V.V.! Komp g’r op de ierste plaots te stoon!

Wie Olterdisse ut sjreef: HOERA ! VIVAT ! MEESTREECH !!
us aon 't hart gelege...


Wees bleij dat heer gein stamgas is beij: "In de Moriaan" :lachen: :lachen:

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden