Willen jullie promoveren of niet?

31 juli 2012 23:20 31 juli 2012 23:24 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #31
Van de ene kant ben ik het hier mee eens, maar van de andere kant heb ik geen zin om het Telstar van de eerste divisie te worden. Die voetballen geloof ik al meer dan 30 jaar eerste divsie. Als ik dan zie dat er mensen nog gerust 10 jaar kunnen wachten zitten we daar niet meer ver van verwijderd. 13+10=23. Ik begin me bij deze gedachten nu al te vervelen. Ik hoop dus dat ze het iets eerder voor mekaar krijgen ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lummel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2012 23:57 01 aug 2012 00:06 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #32
Nee ik denk niet dat we er na 12 jaar "al" aan toe zijn:rolleye: Is er ooit een periode geweest dat MVV langer aan een stuk in de eerste divisie heeft aangemodderd? "Succes tegen Heracles" kan al tijden niet meer gezongen worden, VVV handhaaft zich, net als Roda al jaren en dan moeten wij, MVV, tegen semi-amateurs als Agovv spelen omdat we er "nog niet klaar voor zijn"? Promoveren met die sodemieter, het zou eens tijd worden!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Paus, Badjakker

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2012 00:05
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #33
Ik wil ze zien promoveren:) daarom ben ik in het stadion!.. elk jaar opnieuw:P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2012 00:07 01 aug 2012 00:10 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #34
Tuurlijk moet je altijd voor het hoogste gaan !
en voor DE plaats waar Mestreech thuishoort!

Zeker zijn er issues met de centjes...maar als je je oren daar teveel naar laat hangen, :thumbsdown:
kom je (te) makkelijk terecht in dezelfde argumentatie die aangevoerd werd en wordt om tot FC LImburg te komen... :puke:
denk daar maar eens over na ! ;)

Zeker moet het bestuur een goede & degelijke basis opbouwen :thumbsup:
maar uiteindelijk zijn we een sportploeg die net zoals bij andere Mestreechse ploeg (MZPC, Kimbria en noem ze maar allemaal op ..) voor de hoofdprijs gaan of wilen gaan ! :applaus:

Dertien jaor is verdomd laank en iech vin ut zoe ontiegelik jaommer tot daan noe al zoeväöl ( en te väöl) gaste oppe Angelside en Noord zien, dat neet of noets höbbe met gemaak...
tegen Ajax, Feyenoord, PSV, Twente en...neet te vergete tege uzze "vrun" in 't feiselikke jelbschwarz...!

nump 't neet zoe zwoer, want 't kump allemaol wel good ...
want uzze jäögd heet toch allemaol Mestrechteer blood !!!


( met daank aon de Pikkatrillaz veur dees sjoen wäörd )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2012 16:29
the king
Bezoeker
Bezoeker
Willen jullie promoveren of niet? #35
vind dat we dit jaar al aangenaam door ons bestuur verrast zijn,
betreffende nieuwe spelers,
kunnen met deze selectie nu toch meedraaien bij de eerste 5,
en als we kunnen promoveren zeker doen,
ons bestuur zal heus wel slim genoeg zijn en geen domme dingen doen,
zie onze aanwinsten van dit jaar,en als ik me niet vergis,
zijn er nu ook geen gehuurde spelers meer,
dit is ook een enorm pluspunt,alles is vaan us,
en ook fijn voor renee,goede selectie en geen puzzelen
en tot de winterstop wachten voor je een goed draaiend elftal hebt,
bestuur nu zo snel mogelijk met renee om tafel zitten,
en hem ook enkele jaren vastleggen,
dit heeft deze trainer
wel verdiend
voor mij kan het nu beginnen :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2012 21:50
Mestreech85
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #36
Mvv [the sleeping giant] ???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2012 00:43 05 aug 2012 00:47 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #37

Mestreech85 schreef : Mvv [the sleeping giant] ???


wiezoe "sleeping"....?

neve d'n Ingel vaan Mestreech waak heer altied euver us






en is daoneve al wereldberoemd ! ;)

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2012 01:00
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #38
Sjoen en origineel gesprooke LRB, mer de realiteit zeet tot MVV inderdaad 'ne sleeping giant (?) is. MVV 'ne giant? en dee sliep? Daan is dee langzaam met wakker te weure en waor haos ingesloape :(.

In dit sjuste tempo vaan us bestuur - en das neet negatief bedoeld- mot MVV nog zeker 3 jaor wachte veurtotste überhaupt mos deenke aon Eredivisie. Noe absoluut neet.

Tenzij dee zoegenaomde reus inins wakker gesjöddeld weurt en daan mot giant d'r stoon. Kint h'r dat?
Jao zeet de fan. Nein zeet de realist. De woerheid ligk in 't midde.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2012 17:21
Bertocucci
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 28
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #39
MVV moet altijd gaan voor promotie. Klaar of niet, promoveren en het jaar daarna overleven is altijd lastig. Maar het zou de club een enorme boost geven!

Daarnaast denk ik dat de supporters er al jaren klaar voor zijn...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 15:23
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #40
Promoveren betekend waarschijnlijk dat je je selectie bij elkaar houd en eventueel nog kunt uitbreiden (versterken)......en het volgend jaar bij de laatste 5 meedraaid...met uitzondering als het budget wordt verdrievoudigd of meer...niet promoveren betekend dat de selectie uit elkaar valt, de eerste geruchten (van horen zeggen) zijn: Tom van Hyfte gaat naar R?da en Labylle naar AZ .

Dus denk ik dat er gepromoveerd moet worden anders kan René, als die ook al niet vertrokken is, weer van voor af gaan beginnen om zijn elftal samen te stellen.

Jajja ...ik weet het en ik zou het graag anders zien maar de voetbalwereld is leven van dag tot dag, clubliefde kom in t algemeen niet meer voor in het voetbaljargon!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 15:43 29 okt 2012 15:44 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #41
Het gaat op de winterstop aan en daar heb je natuurlijk Graasvrete weer, die Labylle naar AZ wil hebben en Trost en van Hyfte naar Roda. :applaus: Ga zo door, gooi je ideeën maar op het forum en laat het aan de wereld zien. Heel gunstig ook voor MVV :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 15:46
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Willen jullie promoveren of niet? #42
@graasvreete: holadijee...doa goon veer weer...van hyfte naar aachen-nord? Zeker samen met Trost.,logisch toch

Hubs de aog nog positief nuijts?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 15:53 29 okt 2012 15:53 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #43
meende toch vorige week ergens iets anders gelezen te hebben.

Uit de VI van vorige week.

Trost en MVV in gesprek over toekomst.
MVV Maastricht en trainer René Trost(47) filosoferen over een voortzetting van de succesvolle samenwerking na dit seizoen. De voormalige verdediger is bezig aan zijn derde seizoen bij de club waarmee hij zich de voorgaande twee seizoenen voor de play-offs kwalificeerde. Deze competitie is MVV uitstekend begonnen. De Limburgers pakten de eerste periodetitel, zijn nog ongeslagen en staan eerste. De leiding is zeer tevreden over Trost, wiens contract na dit seizoen afloopt. 'We praten met elkaar over de toekomst,'vertelt de Kerkradenaar. 'Dat gaat in een rustige sfeer, nog niet concreet over de inhoud van een contract. We hebben vorige maand voor het eerst bij elkaar gezeten en zullen dat van tijd tot tijd blijven doen.'Trost zegt open te staan voor een nieuw meerjarig contract. 'Dit is een goed huwelijk. Ik kan als trainer heel prettig werken bij MVV, ik voel vertrouwen en wordt niet voortdurend op de vingers gekeken. Maar ik zal geen overhaast besluit nemen. Ik wil niet die trainer worden die net één jaar te lang is blijven zitten. Tot nu toe zijn we elk jaar gegroeid, maar ook in de toekomst wil ik met deze club een sprongetje kunnen maken. De komende tijd praten we over de mogelijkheden en dan zal ik straks op mijn gevoel afgaan, zoals altijd.'
Komende vrijdag gaat Trost met zijn ploeg op bezoek bij SC Cambuur, dat gedeeld derde staat op zes punten achterstand van MVV. 'Wij gaan met de borst vooruit naar Leeuwarden. Wij willen daar onze voorsprong op een concurrent vergroten.'

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 15:55
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1852
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #44
Promoveren zal veel veranderingen brengen in datgene wat we al jaren gewend zijn ....bv het spelen op een andere dag als de vrijdag....

Wat levert een promotie naar de eredivisie eigenlijk op ?? ( financieel gezien)

Verder wordt alles duurder, de kaartjes, de seizoenkaarten, de BC club....de horeca...werkelijk alles...

Voor mij hoeft MVV niet te promoveren , tenzijn het de club in dermate veel voordeel oplevert .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 15:59
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Willen jullie promoveren of niet? #45
Zolang het bestuur geen hoogheidswaanzin krijgt en men meent dat we kosten wat kost in de eredivisie moeten blijven lijkt mij niets aan de hand.
Zie het als een leuk uitstapje waarvan je kunt leren hoe je over een paar jaar definitief de overstap kunt maken.
Plus de club zal veel meer belangstelling krijgen. Gaat meer leven in de stad etc etc

En voor mij maakt het feest in mei op de markt alle verliespartijen in de eredivisie meer dan goed!

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Schapendonk, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.299 seconden