MVV algemeen
- peeke
-
- Away
- Platinum Member
-
Re: MVV algemeen
09 Feb 2025 16:26Onno Hoes zat toch een paar weken geleden bij Nieuws van de Dag (SBS 6) te verkondigen dat het niet lang ging duren? Ben ook heel erg benieuwd naar de status nu.
onno zou wel bedoelen tot we krijgen te horen tot het niet door gaat zo vermoeden heb ik
Groeten oet ; Hamburg . duitsland
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
15 Feb 2025 00:26
Iemand een VI Pro abbonement?
'Play-offs halen zou aanvoelen als een prijs voor MVV'
www.vi.nl/pro/overig/play-offs-halen-zou...s-een-prijs-voor-mvv
'Play-offs halen zou aanvoelen als een prijs voor MVV'
www.vi.nl/pro/overig/play-offs-halen-zou...s-een-prijs-voor-mvv
- De_Lange
-
- Away
- Platinum Member
-
02 May 2025 21:58
Het moet me toch van het hart en wellicht zal het niet door alle supporters in dank worden afgenomen maar ik heb persoonlijk gevoel dat de club het totale momentum heeft verloren.
Waar de club een jaar geleden op sterven na dood was en we wonderbaarlijk overleefde en het leek alsof de hele stad achter mvv stond, gaat voor mijn gevoel de nachtkaars weer langzaam uit.
Het maastricht collectief, de Japanse investeerders, ze zullen wellicht op de achtergrond hard bezig zijn maar laat iets horen, houd contact met je achterband, zorg dat het blijf leven. Afezien van Feyenoord en Roda, was het een seizoen om wederom snel te vergeten. Naar mijn mening zitten we qua populariteit weer gelijk aan vorig jaa, net voor de lijken uit de kast vielen. Een gevoel van mvv is er nog , dus we kunnen weer lekker verder hobbelen, zo af en toe heb ik zelfs flashbacks naar de redding van 2010 met de groep lokale investeerders. Die deden ook niet meer dan nodig was om van het infuus af te komen.
De gemeente is hier nu zogaanmd geïnteresseerd maar alles moet vanuit de club komen en de gemeente kijkt wat voor hun het best scenario is en wat het minste kost/meeste opleverd.
Ik heb er een hard hoofd in voor de komende tijd en zie voor nu te veel paralellen met vorige reddingen. Ik hoop dat ik het mis heb en dat de club mijn ongelijk kan aantonen.
Waar de club een jaar geleden op sterven na dood was en we wonderbaarlijk overleefde en het leek alsof de hele stad achter mvv stond, gaat voor mijn gevoel de nachtkaars weer langzaam uit.
Het maastricht collectief, de Japanse investeerders, ze zullen wellicht op de achtergrond hard bezig zijn maar laat iets horen, houd contact met je achterband, zorg dat het blijf leven. Afezien van Feyenoord en Roda, was het een seizoen om wederom snel te vergeten. Naar mijn mening zitten we qua populariteit weer gelijk aan vorig jaa, net voor de lijken uit de kast vielen. Een gevoel van mvv is er nog , dus we kunnen weer lekker verder hobbelen, zo af en toe heb ik zelfs flashbacks naar de redding van 2010 met de groep lokale investeerders. Die deden ook niet meer dan nodig was om van het infuus af te komen.
De gemeente is hier nu zogaanmd geïnteresseerd maar alles moet vanuit de club komen en de gemeente kijkt wat voor hun het best scenario is en wat het minste kost/meeste opleverd.
Ik heb er een hard hoofd in voor de komende tijd en zie voor nu te veel paralellen met vorige reddingen. Ik hoop dat ik het mis heb en dat de club mijn ongelijk kan aantonen.
The following user(s) said Thank You: peeke
- J.P. Ler
-
- Premium Member
-
05 May 2025 15:01
Weet iemand of er donderdag door mvv getraind wordt en zo ja, hoe laat?
Time to create page: 0.331 seconds