MVV algemeen
- Mithrandir
-
- Premium Member
-
Re: MVV algemeen
11 Aug 2025 12:59
Heeft MVV eigenlijk al iets van een bericht gepost over vertrekkende spelers? Bedoel een klein berichtje voor Zeegers is wel op zijn plek. Was zeker geen geweldige voetballer, maar toch 5 jaar in het eerste gespeeld.
The following user(s) said Thank You: bokkesprongen
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
12 Aug 2025 09:59
De seizoenkaarten kunnen vanaf morgen worden opgehaald bij de infobalie. Vanaf 10.00 tot 18.00 geopend woensdag, donderdag en vrijdag, zaterdag 10.00 uur tot 16.30 uur.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
- aait wief
-
- Elite Member
-
- 15%
12 Aug 2025 16:54
Check vooral je spam-box. Van diverse mensen al gehoord dat de mail van MVV in de spambox aankomt.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
13 Aug 2025 14:26
De complimenten aan het management van MVV bij het afhalen van mijn seizoenskaart!
Het was super geregeld bij binnenkomst in de businessclub had men per tribune een aantal tafels klaar staan en had je bij binnenkomst direct je seizoenskaart zonder wachttijd.
Ook was een team van DAZE aanwezig om je caterings tegoed bij te werken van je vroegboekkorting op je nieuwe seizoenskaart.
Heb nu weer alles kloppend op mijn seizoenskaart en betaolkaart kwa tegoed en deze kaarten kunnen alle twee opgeladen worden met een los tegoed per kaart!
Ps Zelfs BERKE was er anoniem om de kaarten uit te geven!….mvrgr Ampa.
Het was super geregeld bij binnenkomst in de businessclub had men per tribune een aantal tafels klaar staan en had je bij binnenkomst direct je seizoenskaart zonder wachttijd.
Ook was een team van DAZE aanwezig om je caterings tegoed bij te werken van je vroegboekkorting op je nieuwe seizoenskaart.
Heb nu weer alles kloppend op mijn seizoenskaart en betaolkaart kwa tegoed en deze kaarten kunnen alle twee opgeladen worden met een los tegoed per kaart!
Ps Zelfs BERKE was er anoniem om de kaarten uit te geven!….mvrgr Ampa.
....
- Sjevraoje
-
- New Member
-
13 Aug 2025 18:32 - 13 Aug 2025 18:36
Heb vandaag mijn seizoenskaart opgehaald, ging prima en heb niet lang hoeven wachten. Je kon daarna makkelijk je early bird tegoed op je seizoenkaart laten zetten.
Ik wilde ook gelijk mijn tegoed van de Dazekaart overzetten naar de nieuwe seizoenskaart, maar toen gaf het systeem 0,- saldo aan, terwijl er tegoed op hoorde te staan. Blijkbaar hadden meer mensen dit probleem.
Advies; check je saldo op je Dazekaart en als je tegoed weg is dan kun je mailen naar [email protected], zij checken dan je betaalhistorie.
Ik wilde ook gelijk mijn tegoed van de Dazekaart overzetten naar de nieuwe seizoenskaart, maar toen gaf het systeem 0,- saldo aan, terwijl er tegoed op hoorde te staan. Blijkbaar hadden meer mensen dit probleem.
Advies; check je saldo op je Dazekaart en als je tegoed weg is dan kun je mailen naar [email protected], zij checken dan je betaalhistorie.
Last edit: 13 Aug 2025 18:36 by Sjevraoje.
- ouwe rot
-
- Platinum Member
-
14 Aug 2025 13:43
Vandaag in de limburger.
Van Geneugden lijkt de plank voor als nog mist te slaan.
Roel Coumans nieuwe trainer ?
Vriendje van Bert van Marwijk.
Staat vandaag in dagblad de Limburger.
Van Geneugden lijkt de plank voor als nog mist te slaan.
Roel Coumans nieuwe trainer ?
Vriendje van Bert van Marwijk.
Staat vandaag in dagblad de Limburger.
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
14 Aug 2025 13:52 - 14 Aug 2025 13:53
Er is in ieder geval een spoedoverleg geweest onder het bestuur.
Lijkt me dat als we op deze voet verder gaan dat er dan snel koppen gaan rollen.
Ben ook geen fan van Hermans maar dit ligt niet alleen aan Hermans.
Ronny blijft in de media nog steeds zeggen dat deze selectie voldoende in balans is als een Mmaee en Schenk bijv terug zijn.
Ik zie het echt nog steeds niet.
Ook werd aangegeven dat er nog steeds geen concrete interesse is in Smeets.
Maar Ronny gaat er wel nog steeds van uit dat hij vertrekt. En denkt ook dat er nog interesse komt vanuit andere clubs voor spelers van ons.
Ik zie dat echt totaal niet.
Wie wil spelers hebben die bij ons al buiten de boot vallen uberhaupt?
Ik snap best dat we nog steeds niet veel te besteden hebben, maar det hebben genoeg clubs ook niet.
Ik zou er voor nu niet rouwig om zijn als zo wel Hermans als Ronny na dit seizoen (Hermans waarschijnlijk al eerder) vertrekken. Want van beide loopt het contract af.
Lijkt me dat als we op deze voet verder gaan dat er dan snel koppen gaan rollen.
Ronny blijft in de media nog steeds zeggen dat deze selectie voldoende in balans is als een Mmaee en Schenk bijv terug zijn.
Maar Ronny gaat er wel nog steeds van uit dat hij vertrekt. En denkt ook dat er nog interesse komt vanuit andere clubs voor spelers van ons.
Ik snap best dat we nog steeds niet veel te besteden hebben, maar det hebben genoeg clubs ook niet.
Ik zou er voor nu niet rouwig om zijn als zo wel Hermans als Ronny na dit seizoen (Hermans waarschijnlijk al eerder) vertrekken. Want van beide loopt het contract af.
Last edit: 14 Aug 2025 13:53 by CatenaccioMestreech.
- ouwe rot
-
- Platinum Member
-
14 Aug 2025 14:13Gaan we onder Coumans beter voetballen ? Waar is die nog trainer ?CatenaccioMestreech wrote: Er is in ieder geval een spoedoverleg geweest onder het bestuur.
- CatenaccioMestreech
-
- Platinum Member
-
14 Aug 2025 14:26ouwe rot wrote:Gaan we onder Coumans beter voetballen ? Waar is die nog trainer ?CatenaccioMestreech wrote: Er is in ieder geval een spoedoverleg geweest onder het bestuur.
Hoi Ouwe Rot, kan helaas niet in een glazen bol kijken. Coumans is ondertussen clubloos. Is in het verleden vaak de assistent geweest van Bert van Marwijk dus daarom zal Bert er wel vertrouwen in hebben. Maar heeft helemaal niet zo veel hoofdcoach ervaring.
Ook is dat zeker geen garantie op succes als je alleen al naar onze selectie kijkt.
Want ook als je een nieuwe trainer aanstelt zul je nog versterkingen moeten halen. Het probleem is niet eens zo zeer Hermans, het is de ongebalanceerde selectie die door Ronny is samengesteld.
- Sjiek
-
- Senior Member
-
14 Aug 2025 15:12
Voor mij is het beiden: zowel de selectie als zeker ook Hermans. Ik mag toch wel verwachten dat hij 11 man het veld op stuurt die minimaal het gras opvreten? Daarnaast zien we al meer dan 1 jaar hetzelfde; spelers ontwikkelen zich niet, tactisch zie ik nooit een omzetting. Hij weet het gewoon niet, lijkt het wel.
- pinobel
-
- Platinum Member
-
14 Aug 2025 21:28
Heb dit nog niet eerder gedaan. Maar kan ik dus geld zetten op mijn nieuwe seizoenkaart om iets te bestellen in het stadion en zo ja, hoe doe ik dat?
- Farty
-
- Away
- Senior Member
-
15 Aug 2025 06:14
Aan de voorzijde van je seizoenskaart zie je een QR-code staan.
Richt de camera van je telefoon op deze QR-code (zonder daadwerkelijk een foto te maken).
Wanneer je de camera op deze QR-code richt, zie je dat er een website tevoorschijn komt. Op deze website moet je klikken. De website start met mvv.teamdaze.nl .
Je komt nu op je eigen betaalpagina en kunt hier je saldo opvragen én opwaarderen en zo kun je straks in De Geusselt met je seizoenskaart je consumpties afrekenen.
Richt de camera van je telefoon op deze QR-code (zonder daadwerkelijk een foto te maken).
Wanneer je de camera op deze QR-code richt, zie je dat er een website tevoorschijn komt. Op deze website moet je klikken. De website start met mvv.teamdaze.nl .
Je komt nu op je eigen betaalpagina en kunt hier je saldo opvragen én opwaarderen en zo kun je straks in De Geusselt met je seizoenskaart je consumpties afrekenen.
Time to create page: 0.350 seconds