Transfergeruchten seizoen 2019/2020

24 aug 2019 15:16
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #586
Technisch goede speler, maar ook te egoïstisch. Linksbenige centrale middenvelder, die ook als rechter- en linkermiddenvelder uit de voeten kan. Hij zal inderdaad basis afwisselen met bank. Usta zelf zag al aan dat Kostons geen 38 wedstrijden achter elkaar kan spelen, Kot is dan een goed alternatief. Ook om bv Nys te vervangen als zijn haren weer in de war zitten. Hij zou ook evt linksback kunnen spelen, volgens transfermarkt.nl.

In ieder geval weer een speler beschikbaar. Met de blessures van Vermijl, Nys, Mahmutovic en Kostons trainde ook afgelopen week een keertje mee met de groep.
Hopelijk is hij maandag beschikbaar.

Serhat, succes!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2019 19:40
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #587
Welkom Serhat! Eindelijk eens een middenvelder die anderen via steekpassjes vrij voor de keeper kan zetten. Wat ik gezien heb van hem stemt me optimistisch. Goede aankoop!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Vluuzak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2019 20:16
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #588
Op basis van drie oefenwedstrijden vind ik Kot een aanwinst voor dit (huidige) team. Ik denk dat hij meer voetballend vermogen aan het middenveld kan toevoegen. Heeft drive naar voren, is technisch, draait makkelijk weg en is creatief. Dan zou in de huidige opstelling Nys wat mij betreft kind van de rekening worden. Feit blijft wel dat je dan nog steeds fysiek mist op het middenveld. Het moet dan dus echt komen van het voetballend vermogen.
Overigens vind ik - nogmaals, op basis van drie à vier oefenwedstrijden - Kot beter dan Nys of Kostons. Die brengen voorlopig echt te weinig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2019 07:58 25 aug 2019 07:58 door TPC.
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #589
In de blog van Paul geeft hij aan dat ze nu alleen nog spelers halen die er meteen staan en die wedstrijdfit zijn. Dat zijn de laatste 2 aankopen echter nog niet: Vlijter en Kot.

Ik heb het gevoel dat Kot op momenten laat zien dat hij talent heeft maar dat het er eigenlijk nog nooit in zijn carrière eruit is gekomen. Usta ziet dit ook en hij denkt persoonlijk als trainer met de juiste begeleiding dat Kot voor MVV een aanwinst zal zijn. Ik vind het altijd jammer dat trainers zich zelf hierover overschatten en denken dat zij het wel eruit kunnen halen. Dit is toch altijd 9 van 10 keer niet. Ik laat me verrassen maar ik verwacht van deze speler vrij weinig helaas...

Tijd voor nog wat echte versterkingen waaronder wat 'body's met ervaring'.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puime

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2019 08:23
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #590
Ik begrijp eigenlijk niet goed waar jij je mening op baseert; als je ziet waar Kot zijn opleiding heeft genoten (Dortmund) ,al op 16 jarige leeftijd 2 interlands heeft gespeeld voor Turkije, bij een Turkse topclub (Fenerbahce O-21) onder contract heeft gestaan en pas 22 jaar is, vind ik jouw conclusie dat zijn talent er eigenlijk nog nooit in zijn carrière eruit is gekomen nogal voorbarig. Jammer dat jij weinig tot niets verwacht van deze speler.
Persoonlijk vind ik dit een goede zet van MVV: investeren in een jonge getalenteerde speler die direct inzetbaar is en waarvan ik verwacht dat hij van toegevoegde waarde zal zijn voor het huidige elftal. Hopelijk is er een éénzijdige optie in zijn 1-jarig contract opgenomen om te kunnen verlengen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2019 08:40 25 aug 2019 08:40 door TPC.
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #591
Mijn mening is gebaseerd op zijn minuten/momenten in de oefenwedstrijden, dat hij hier wekenlang op proef is geweest zonder belangstelling van andere clubs (?) en dat deze aankoop via Usta's eigen netwerk komt. Het rijtje met clubs waar hij heeft gezeten zegt mij vrij weinig, tegenwoordig kun je met een slimme zaakwaarnemer met connecties als snel zo'n korte snelle CV maken als je startpunt al een topclub is. Ik hoop dat ik mis zit en dat hij door wedstrijdritme gaat verrassen.. maar MVV heeft zelf ook lang genoeg getwijfeld om hem een 1 jarig contract te geven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2019 09:04
Medusa
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #592
Ik snap je redenering maar ik bekijk het liever positief. We moeten hem niet direct degraderen tot een speler voor de breedte maar hopen dat Usta hem weet te prikkelen om zich te onderscheiden. Al je argumenten kloppen maar toch hoop ik op een Okita scenario. Speelde ook hele voorbereiding mee op proef zonder echt te overtuigen, maar kreeg een contractje en wist zich snel in de basis te spelen. Al moet ik ook zeggen dat uit zijn eenjarig contract niet echt veel vertrouwen vanuit de organisatie spreekt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2019 09:08
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #593
Maar misschien wil de speler niet langer als 1 jaar tekenen bij MVV, zodat hij bij ons kan vlammen en daarna hogerop? So be it, vind ik prima als hij het 1 jaar bij ons laat zien. Natuurlijk is het dan jammer als hij vertrekt zonder transfergeld, maar dat is gewoon de situatie van MVV. Prima speler voor ons, heeft aardig gevoetbald in de voorbereiding .


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2019 09:37
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #594
In Pauls blog geeft hij ook aan dat ze op 2 spelers een verhoogd bod hebben gedaan. Ben benieuwd wie dat zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2019 11:45 25 aug 2019 11:49 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 795
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #595

Boredass schreef : In Pauls blog geeft hij ook aan dat ze op 2 spelers een verhoogd bod hebben gedaan. Ben benieuwd wie dat zijn.

Dat zullen wel Tisnix en Weurtnix worden, zo zullen de vele kritische supporters op deze site oordelen...


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2019 14:53 25 aug 2019 14:53 door sjengvandenboorn.
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #596
En dan hoor ik gisteren op het werk, dat de volgende speler al in onderhandeling was met Mvv. Alleen stak NEC hier een stokje voor! Genaamd Bas Kuipers!

De bron? De speler zelf


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2019 08:44
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #597

tuutsje schreef :

Sjarelke schreef : Helemaal mee eens. Meteen maandag in de basis svp


Getuigende de berichten zal het een leuke speler zijn. Hij zal maandag echter niet in de basis kunnen starten, mits MVV hem voor donderdagmiddag heeft aangemeld. Wat mij sterk lijkt.


Heeft MVV jou toch weten te verrassen, want Kot is wel degelijk speelgerechtigd vandaag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2019 10:53
since1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 38
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #598
Ngombo momenteel op proef bij de Eagles. Die zal dus vermoedelijk niet bij MVV gaan tekenen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2019 10:59
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #599

since1902 schreef : Ngombo momenteel op proef bij de Eagles. Die zal dus vermoedelijk niet bij MVV gaan tekenen.


Bron? Kan het niet vinden namelijk.

Ik vraag me dan ook altijd af waar het nu aan ligt:

- Heeft MVV een betere op het oog / bijna rond? Dit zou dan te maken hebben wellicht met , zoals Penders zegt in zijn blog, de twee verhoogde aanbiedingen.
- Heeft MVV niet concreet toegeslagen? Dit zullen overigens de meeste mensen wel verwachten
- Is Ngombo toch niet zo goed als men dacht? Is echt een clubhopper en heeft nergens een stabiel seizoen gedraaid.
- Is Ngombo zelf vertrokken?

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2019 11:03
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #600

Komopdieroeie schreef :

tuutsje schreef :

Sjarelke schreef : Helemaal mee eens. Meteen maandag in de basis svp


Getuigende de berichten zal het een leuke speler zijn. Hij zal maandag echter niet in de basis kunnen starten, mits MVV hem voor donderdagmiddag heeft aangemeld. Wat mij sterk lijkt.


Heeft MVV jou toch weten te verrassen, want Kot is wel degelijk speelgerechtigd vandaag.


Klaarblijkelijk, klein lichtpuntje dan. Desondanks denk ik dat we toch weer flink op onze flikker krijgen in Eindhoven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.396 seconden