Transfergeruchten seizoen 2019/2020

15 aug 2019 09:18 15 aug 2019 09:19 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #541
Ik weet het is geen nieuws en geen gerucht maar toch,wat is het toch moeilijk om mvv supporter te zijn in de maanden juli en augustus.
Ik ben na 52 jaar nog steeds een stuk ongeduld kwa transfers,had liever gezien dat het aantrekken van nieuwe spelers wat eerder gebeurde.
Het duurt mij te lang nl komt onze fin,hoe zit met N gombo,heeft castro eindelijk zijn vergunning,word de griek onze nieuwe keep(hoop het).
En zo heb ik meer (wensen) verlangens,en als ik heel eerlijk ben denk ik eigenlijk na bestudering van vertrokken spelers dat de selectie met de huidige proefspelers er niet op achteruit hoeft te gaan.
Alleen koopmans vond en vind ik een aderlating maar denk met het eventuele aantrekken van de griek dat er een degelijke vervanger klaar staat(na het zien van de beelden).
Hij heeft een lengte waar je U tegen zegt en er staat iets achterin,ook hoop ik dat onze donkere luikenaar met zijn 1.90 een stuk meerwaarde met de door mij gehoopte lengte in de voorhoede zal zijn,en zo een mooie eventuele combi of vervanger van v d hurk zal zijn.
Ik hoop dat anthony niet voor het sluiten van de transfermarkt vertrekt dat zou een aderlating zijn.
Nog 16 dgn elke dag bijna 24 uur per dag de media volgen omtrent uitgaande en binnenkomende transfers en ga dan vol goede moed mijn 52ste seizoen in als supporter(heb maar een wedstrijd of 5 gemist).
Heb vertrouwen in de aanpak van usta,waar ik vooraf niet positief over was.
Heb de bubbelesenes omtrent morgenavond en nu alweer gezonde spanning daar naar toe.
Ik ga nu afsluiten omdat deze topic eigenlijk niet bedoeld is voor mijn betoog ,maar moest dit ff kwijt...gr opadiehard.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Boer458, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2019 18:10
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #542
Kot zal dus aansluiten definitief. Snap alleen niet waarom hij net in een week dat de Turske bond vrijwel niets doet, wordt overgeschreven. Maar goed, wellicht speelt er nog iets anders..

Verder Mahmutovic 2-3 maanden eruit. Neem aan dat er nog een CV wordt toegevoegd

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2019 18:35
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #543

Lijnsje@tappunt schreef : Kot zal dus aansluiten definitief. Snap alleen niet waarom hij net in een week dat de Turske bond vrijwel niets doet, wordt overgeschreven. Maar goed, wellicht speelt er nog iets anders..

Verder Mahmutovic 2-3 maanden eruit. Neem aan dat er nog een CV wordt toegevoegd


Als je het artikel zo leest mbt kot, lijkt het alsof hij ook eerst op amateurbasis komt. Denk mvv eerst de prio posities ingevuld wilt hebben ( nr10, rechtsbuiten en nu een cv indedaad) en later in seizoen Kot en Vlijter nog een contract geeft.
De prio posities zullen pas laatste week ingevuld worden denk ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2019 18:58
Rojablanco
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 27
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #544
Dries Wuytens zal het shirt van Sparta Rotterdam niet meer aantrekken. De centrumverdediger was in het afgelopen seizoen nog vaste basiskracht in de Eerste Divisie, maar heeft nu in de Eredivisie minder uitzicht op speeltijd. Beide partijen hebben daardoor besloten om uit elkaar te gaan.

Sparta bevestigt dat het contract van de 28-jarige Belg donderdag is ontbonden. De verdediger kwam voor de start van het afgelopen seizoen over van Heracles Almelo en speelde direct 33 wedstrijden voor Sparta. De club weet dat hij door hevige concurrentie dit seizoen minder zal gaan spelen. 'Daarom is het voor beide partijen beter dat Dries een nieuwe stap in zijn loopbaan gaat zetten', meldt Sparta.

De Rotterdammers hebben zijn contract ontbonden zodat Wuytens een overstap naar een andere club kan afronden. 'Wij danken Dries voor zijn inzet en wensen hem veel succes bij zijn nieuwe club. Dries Wuytens zal in de komende dagen de formaliteiten met de nieuwe club afronden en daarna kan zijn nieuwe werkgever de overgang communiceren'.

Een ervaren centrale verdediger als Wuytens zou niet misstaan bij dit MVV, maar of die qua salaris haalbaar is, dat is een tweede.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2019 19:03
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #545
Wuytens gaat naar Israel.

Wel fijn dat MVV de wensen van Ben in vervulling laat gaan. Ben, roep nog eens een naam? ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2019 21:04 15 aug 2019 21:15 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #546

Brncic schreef : Wel fijn dat MVV de wensen van Ben in vervulling laat gaan. Ben, roep nog eens een naam? ;-)

Ja, mooi dat Kot komt. Nu nog Tim Zeegers een contract geven. En ook Everaers, als die nog geen contract heeft...


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 05:50
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #547
Weet er iemand of N GOMBO nog mee traint?...gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 11:35
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #548

Ben Salemans schreef :

Brncic schreef : Wel fijn dat MVV de wensen van Ben in vervulling laat gaan. Ben, roep nog eens een naam? ;-)

Ja, mooi dat Kot komt. Nu nog Tim Zeegers een contract geven. En ook Everaers, als die nog geen contract heeft...


kWARTEN GENOEG ,NU IS HET TIJD VOOR 2 GANSE .........
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 14:22
johan
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #549
hoe zit het met die fin van zulte zulte waregem

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 14:47
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #550

bokkesprongen schreef :

Ben Salemans schreef : Nu nog Tim Zeegers een contract geven. En ook Everaers, als die nog geen contract heeft...

kWARTEN GENOEG ,NU IS HET TIJD VOOR 2 GANSE .........

Ik vind het belangrijk dat MVV ook enkele eigen jongere, door MVV zelf opgeleide, talentvolle spelers een contract(je) geeft. MVV moet geen compleet vreemdelingenlegioen worden. (Overigens vind ik dat bestempelen van spelers als 'halven' of 'kwarten' onaangenaam, ook al zal dat niet onsympathiek bedoeld zijn.)


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 16:27
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #551

johan schreef : hoe zit het met die fin van zulte zulte waregem


Zulte/speler/zaakwaarnemer vragen meer dan in eerste instantie overeen gekomen. MVV doet daar niet aan mee. Tegelijkertijd zit de speler niet eens op de bank bij Zulte in hun eerste drie competitiewedstrijden, gewoon op de tribune. Zowel Zulte als die jongen/zaakwaarnemer zullen ongetwijfeld zakken met hun eisen zo rond 31 augustus. Uiteraard alleen als er tussendoor geen andere club komt die wel de verhoogde bedragen wil betalen.

Balen, want we hadden hem vorige week al kunnen gebruiken, kunnen hem vanavond gebruiken et cetera. Maar dit is typisch hoe de voetballerij werkt. Als MVV nu toch de verhoogde vraagprijs betaalt, kost dat niet alleen direct extra geld, maar denkt iedere andere club/zaakwaarnemer “Dat MVV kun je extra geld uit de zak kloppen door op het laatste moment wat meer te eisen, die trappen daar in”.

Mijn inschatting is dus dat de Fin zo rond 31 augustus tekent bij MVV, maar helaas niet eerder.

Uiteraard beschrijf ik bovenstaand verhaal puur vanuit MVV. Waarschijnlijk dat Zulte en zijn zaakwaarnemer een iets andere versie hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, middenstip, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2019 17:02
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #552
Ook voor mij al maanden een doorn in het oog!
Misschien een ban op het gebruik van deze breuken, want binnenkort gaan we misschien zelfs over tot 1/16 en 1/32 en dan wordt het zo mogelijk nóg storender!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Kloeteklaos, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2019 11:05
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #553
Twee proefspelers vanuit Engeland: een centrale verdediger en een doelman.

Reacties dat het te laat is om te gaan testen, valt iets voor te zeggen. Aan de andere kant : MVV heeft niet de mogelijkheid om dit soort jongens op voorhand te scouten en direct vast te leggen. Mij lijkt ook dat een technische staf snel inziet of een speler een meerwaarde is of juist niet.

Wel ''vreemd'' dat een keeper ertussen zit. Twee doelmannen op proef dus ik ben benieuwd.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2019 11:24
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #554
Mail
Read later
MVV heeft twee Engelse spelers op proef. Het gaat om keeper Daniel Grimshaw (21) en verdediger Shaun Hobson (21).
Dat meldt de club via Twitter.
Manchester City
De in Manchester geboren Grimshaw speelt al jaren in eigen stad voor City. Namens de Engelse landskampioen kwam hij nog nooit in actie voor het eerste elftal. Hij keepte wel zeventien wedstrijden in de Youth League, de jeugdversie van de Champions League, en was afgelopen seizoen doelman van de reserveploeg. De goalie heeft nog een contract tot de zomer van 2021.
Twee huurperiodes
Zijn landgenoot is ook geboren in Manchester, maar staat daar niet onder contract. Hobson is eigendom van Bournemouth en doorliep daar ook de jeugdopleiding. De verdediger, die het beste tot zijn recht komt in het centrum, wacht nog op zijn debuut in het eerste elftal. Wel maakte hij minuten tijdens twee huurperiodes. Hobson werd uitgeleend aan Chester en Eastleigh, actief op het vijfde niveau van Engeland.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2019 13:12
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #555
Het is hoognodig dat MVV zich daar gaat versterken. Maar ik voel de bui alweer hangen dat dit ten koste gaat van alle beloofde aanvallende versterkingen. Laten we hopen dat dit niet zo is, dat zou regelrecht een ramp zijn voor alle sportieve pijlers als we tandeloos het jaar moeten gaan afmaken.

Het zal overigens één seizoen zijn dat je deze spelers kunt vastleggen/huren. Bij een no deal Brexit in oktober, heeft Nederland besloten maximaal 15 maanden na deze datum het arbeidscontract van Britse werknemers te respecteren. Hierna betaal je de hoofdprijs. (Verplicht 150% van het gemiddelde eerste divisie salaris als minimumsalaris.) Voor de toekomst zijn dit in ieder geval geen aanwinsten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.303 seconden