Transfergeruchten seizoen 2019/2020

13 aug 2019 07:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #511
Nou heb ik Ngombo nooit mijn zijn kind op zijn arm zien rondlopen daar, heeft hij bij Roda letterlijk twee basisplaatsen gehad en niet meer, nooit gelezen dat hij Roda in zijn hart had, dat Roda als thuiskomen en familie voelde en dat soort teksten. Het is niet helemaal hetzelfde als Croux. ;)

Maar je hebt zeker een punt, supporters - inclusief mezelf - zijn hypocriet met dit soort dingen. Okita werd hier verketterd maar Verheijdt, die bij Scheveningen hetzelfde flikte toen hij naar ons kwam, was een cultheld.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2019 08:38 13 aug 2019 09:00 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 795
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #512
Toen Werker van Roda werd gehuurd, hoorde je mij niet klagen... Een goede voetballer is voor mij altijd welkom bij MVV, zelfs als hij van Roda komt. Toegegeven die speler heeft dan wel een smetje, maar, nogmaals, als die speler MVV (veel) beter maakt, mag hij komen. Maar... als die speler in het verleden uitdrukkelijk heeft beweerd dat zijn hart alleen bij Roda lag én dat hij niks moest hebben van MVV, ja dan vind ik hem minder geschikt voor MVV.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2019 10:26
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #513
Wat de actie van Croux extra pijnlijk maakte was behalve zijn hyporcriete teksten over 'eens een Sjeng, altijd een Sjeng' dat zijn komst werd mogelijk gemaakt door een bijdrage van Veer Zien MVV. Kortom, door de supporters betaald.
En dan overstappen naar de aartsrivaal voor een paar centen meer, dat dóe je gewoon niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2019 10:32
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #514
Je hebt altijd twee brillen waarmee je kijkt in dit soort transfers vind ik. Enerzijds heb je de bril van ''de normale man'' op waarbij je denkt (althans ik) : die jongen moet ook geld verdienen om zijn gezin te onderhouden en gaat waar hij het meeste kan verdienen. Eerlijk gezegd, ik zou dat zelf ook doen. Als ik in mijn huidige baan naar een concurrent kan gaan voor meer salaris en met dezelfde zekerheid als in mijn huidige functie, dan ging ik ook. Aan de andere kant kun je de ''supportersbril'' opzetten. Hierbij kijk je niet naar de persoon of wat dan ook, maar puur naar het sentiment tussen beide clubs. Als ik hem 1 september in De Geusselt zie ballen, zal ik ook fluiten en juichen wanneer ons scheermes uit Uruguay Croux voor de derde keer over de ledboarding richting de Q-Park schopt, maar buiten het stadion snap ik ook dat deze jongen moet leven en zijn (jong) gezin moet onderhouden.

Nu is Croux inderdaad wel een geval apart. Zijn teksten zijn achteraf niet zo slim. Aan de andere kant, je weet niet hoe je voetbalpad eruit ziet over een paar jaar. Dat Veer Zien MVV dit heeft betaalt, steekt inderdaad nog eens extra waardoor je geneigd bent enkel de supportersbril op te zetten.

Destijds met Schreurs was dit ook het geval. Die jongen kreeg bij ons geen contract, kon daar nog één jaar goed verdienen. Tsja, ik snap dat ergens wel.

Maar goed, iedereen gaat hier anders mee om.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2019 13:18
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #515

Boschpoort schreef : Wat de actie van Croux extra pijnlijk maakte was behalve zijn hyporcriete teksten over 'eens een Sjeng, altijd een Sjeng' dat zijn komst werd mogelijk gemaakt door een bijdrage van Veer Zien MVV. Kortom, door de supporters betaald.
En dan overstappen naar de aartsrivaal voor een paar centen meer, dat dóe je gewoon niet.

Ik vind het niet aan Croux om ons te bedanken dat we zijn salaris hebben betaald. We moeten niet doen alsof we hem van de straat hebben gehaald. Croux heeft en had genoeg kwaliteiten om overal in de eerste divisie aan de bak te komen. Daarnaast hadden wij er als supporters natuurlijk totaal geen eigenbelang bij om een speler als Croux te halen...

Dat supporters anno 2019 nog in de ''clubliefde'' uitspraken van een speler trappen verbaasd me meer.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2019 13:31
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #516
Paar centen meer Boschpoort? Na wat ik vernomen heb zijn dat 30.000 euro meer per seizoen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2019 14:22
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #517
Hier bij NEC mag de Belg Matthias Bossaerts weg. Met NEC is te praten over de financiële afhandeling, dus wellicht willen ze wel een deel van het salaris blijven betalen. Was zeker niet de slechtste in de Goffert!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2019 14:29
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #518

De Zwarte Vogel schreef : Hier bij NEC mag de Belg Matthias Bossaerts weg. Met NEC is te praten over de financiële afhandeling, dus wellicht willen ze wel een deel van het salaris blijven betalen. Was zeker niet de slechtste in de Goffert!


Denk niet dat de prioriteit van MVV bij een centrale verdediger ligt momenteel. Je hebt beide posities dubbel bezet met Mares,Martina, Mahmutovic en eventueel Vermijl. Daarnaast mogen zowel Bossaerts als Joey v.d. Berg transfervrij vertrekken, waardoor ik me niet kan voorstellen dat NEC deze spelers gaat verhuren.

V.d. Berg, mits hij zijn oude niveau haalt, is wel een verbetering t.o.v. Nys!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2019 14:35 13 aug 2019 14:41 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #519
@Lijnsje: Voor wat het waard is... Joey van den Berg in de Steenwijker Courant:

'Er moet eerst maar eens een club komen. En dan moet het niet minder zijn zodat ik er geen spijt van krijg. Het wordt geen MVV of zo.'

Maar over Lijnsjes gesproken... ;-) De lijntjes zijn in het geval van van den Berg wel kort want hij zit bij World Soccer Consult. En laat daar nu ook onze coach prominent op de website staan. En volgens mij werkt z'n broer daar ook.

Ik zou er nog wel een (linksbenige) centrale verdediger bij willen hoor. Martina en Mares blinken niet bepaald uit, Mahmutovic ligt er nog wel even uit en Vermeijl is in beginsel rechtsback.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2019 18:37
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #520
Vanmorgen was een Griekse doelman op proef. Zou afkomstig zijn van Olympiakos, maar weet verder geen naam.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2019 18:47 14 aug 2019 20:43 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 795
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #521

Brncic schreef : Vanmorgen was een Griekse doelman op proef. Zou afkomstig zijn van Olympiakos, maar weet verder geen naam.

Zach(erias) Totterkiepekos?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVVke, Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2019 18:52
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #522

Ben Salemans schreef :

Brncic schreef : Vanmorgen was een Griekse doelman op proef. Zou afkomstig zijn van Olympiakos, maar weet verder geen naam.

Zach Totterkiepekos?


Iech vin hum leuk ;)

www.transfermarkt.nl/lefteris-choutesiot...rofil/spieler/182682

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2019 18:57
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #523
Liekent miech ‘ne gooje Ben!

Oh ja:
Serhat Kot traint ook nog altijd mee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2019 19:47
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #524

Jacques schreef : Nou heb ik Ngombo nooit mijn zijn kind op zijn arm zien rondlopen daar, heeft hij bij Roda letterlijk twee basisplaatsen gehad en niet meer, nooit gelezen dat hij Roda in zijn hart had, dat Roda als thuiskomen en familie voelde en dat soort teksten. Het is niet helemaal hetzelfde als Croux. ;)

Maar je hebt zeker een punt, supporters - inclusief mezelf - zijn hypocriet met dit soort dingen. Okita werd hier verketterd maar Verheijdt, die bij Scheveningen hetzelfde flikte toen hij naar ons kwam, was een cultheld.


Ngombo zei ook zoiets bij zijn terugkeer: Dit is mijn 2e huis. :-)

Tja die keeper, niet veel gekeept maar wel een goede opleiding en een leuke naam voor de omroepers
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2019 00:36
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 507
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #525

Filmke euver dee Griekse keeper

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.405 seconden