Transfergeruchten seizoen 2019/2020

19 aug 2019 13:45
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #556

houtengerard schreef : Het is hoognodig dat MVV zich daar gaat versterken. Maar ik voel de bui alweer hangen dat dit ten koste gaat van alle beloofde aanvallende versterkingen. Laten we hopen dat dit niet zo is, dat zou regelrecht een ramp zijn voor alle sportieve pijlers als we tandeloos het jaar moeten gaan afmaken.

Het zal overigens één seizoen zijn dat je deze spelers kunt vastleggen/huren. Bij een no deal Brexit in oktober, heeft Nederland besloten maximaal 15 maanden na deze datum het arbeidscontract van Britse werknemers te respecteren. Hierna betaal je de hoofdprijs. (Verplicht 150% van het gemiddelde eerste divisie salaris als minimumsalaris.) Voor de toekomst zijn dit in ieder geval geen aanwinsten.


Zie de bui inderdaad ook al hangen: "we waren dichtbij een akkoord met ervaren krachten, maar op het laatste minuut afgeketst. Toen hebben we maar wat 4e rangs jeugdspelers uit Engeland gehaald."
Dit voelt aan als een redelijk paniekreactie van MVV. Vrijdag wederom door de mand gevallen. Waarschijnlijk zijn ze daar zelf ook van geschrokken en nu moeten ze opeens nog wat.
Ben benieuwd wat er vóór 1-9 nog bij gaat komen, maar met weer zeer jeugdige spelers gaan we de oorlog niet winnen. In iedere linie (doelman - verdediging - middenveld - aanval) zul je toch met een serieuze aanwinst moeten komen. Zo niet? Ook prima, maar dan moet je de termen promoveren en eredivisie maar weer snel inslikken. Supporters wat lekker maken, maar geen daad bij het woord voegen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2019 13:59
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #557
Die keeper zat bij de selectie van de engelse supercup. Dan zal je zeker iets kunnen. Ik hoop ook op een paar evaren krachten nog maar als die komen zal het de laatste week zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2019 14:51
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #558

Boredass schreef : Die keeper zat bij de selectie van de engelse supercup. Dan zal je zeker iets kunnen.


Dat is lastig te zeggen. Bij Man Shitty keepte die match reservekeeper Bravo en zat 1e doelman Ederson op de bank. Nieuwe 3e keeper Carson was nog niet aangetrokken.
Waarschijnlijk zijn doelman 4 t/m 34 verhuurd door Shitty en was hij de eerstvolgende in lijn. Zit je dan bij de selectie omdat je zo goed bent, of omdat de rest weg is? Bij dat soort clubs zit je vaak niet omdat je goed bent, maar omdat je goed verhandelbaar bent. Of dat ook voor deze geldt, weet ik niet.
Die Carson is bijvoorbeeld aangetrokken om te kunnen voldoen aan de regels van de Champions League (Locally trained players).

Hoe dan ook: een jonge keeper voor 1 jaar huren, met 2 jonge keepers als backup vind ik geen goed idee. Het wordt tijd voor een doelman met al wat wedstrijden ervaring en waar we een paar jaar mee vooruit kunnen, dus liefst een contract voor 2 à 3 jaar. (dat kon eerder ook bij een Ippel, Nys en Schrooijen)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2019 16:20 19 aug 2019 16:20 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #559
Tja het doelmanverhaal begint op een soap te lijken. Op korte termijn lijkt MVV altijd wel een OK tot goede doelman aan te trekken (laatste 5 jaren ofzo: Coppens, Geens, Verrips, Verhulst, Branderhorst, Koopmans), echter óf er lijkt 0,0 beleid achter te zitten óf diverse lange termijnpogingen mislukken steeds.

Coppens begon twijfelachtig, en toen hij eindelijk op een leuk niveau zat, wilde MVV hem langer vastleggen maar vertrok hij.
Geens wilde men vastleggen maar zijn club liet hem niet gaan en het bloedde dood.
Verrips en Koopmans waren gehuurd en men kon ze niet losweken. Vervolgens mochten ze weg bij huidige club en doen ze het goed.
Verhulst en Branderhorst rotten weg op de bank bij MVV en groeiden bij Volendam en Willem 2 (in de eredivisie) uit tot basiskeepers.

Van bovenstaande 6 werd geen enkele voor langere termijn (en een goed niveau) vastgelegd.
Ook dit jaar denk ik dat het uiteindelijk weer goed gaat komen met de keeper, maar dat zal dan weer een huurverhaal worden zonder lange termijn vervolg. En de huidige keepers hebben gewoon weinig kans gehad om beter te worden want er was geen 2de team.

Jongens dit moet en kan toch anders!?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2019 17:13
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #560
Wellicht heb ik het gemist, maar zit Serhat Kot nu wel of niet bij de selectie? Ik zie inde MVV Gazet (die vandaag in de bus viel) dat hij ‘onlangs aan de selectie is toegevoegd’. Echter, ik heb geen officiële mededeling van MVV daarover gezien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2019 18:31
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #561
Tja blijft ook erg stil zo een dikke week voor sluiten transfermarkt.
Stilte voor de storm?
Ik hoop het!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2019 09:39
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #562
Iech bin bang tot niks mie kump

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2019 09:43
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #563

SintServaos schreef : Iech bin bang tot niks mie kump


Tuurlijk wel. Je kunt het ook extreem negatief bekijken , vriend.....

Er komt altijd een nieuwe doelman. Een seizoen beginnen met slechts twee doelmannen (waarvan ik ze beide geen volwaardige doelman vooralsnog vind), gebeurd bij geen enkel BVO. Ja, je kunt zeggen ''behalve bij MVV"'. Ze hebben twee keepers op proef (gehad), dus waarom ga je keepers op proef nemen om vervolgens niemand te contracteren?

Aangegeven is in elke linie nog een versterking. En ja, dan komt MVV maar weer met het riedeltje ''de laatste weken komen de spelers die aan het begin niet wilde komen''. Dat is de situatie waarin wij verkeren. Als je hier niet mee kunt dealen en het anders wilt zien, trek de portemonnee, ga geld werven voor de club zodat ze de eerste weken direct alles kunnen vastleggen wat ze maar willen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2019 10:16
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #564
Kot zit indd nog bij de selectie. Hij heeft overgang gevraagd om van Fenerbahçe u23 (geloof ik) de overstap te maken naar MVV. Dat vergt tijd ivm een of ander feest in Turkije.

Die Griekse doelman is niet meer aanwezig sinds de komst van Daniel Grimshaw, die wel nog aanwezig is.

MVV, en Usta zelf ook willen er nog 4 a 5 nieuwe spelers bij hebben. Een doelman is een, centrale verdediger is twee, rechtsbuiten/spits is drie en een aanvallende middenvelder.
Dat zouden 2 of 3 directe basisspelers moeten zijn en nog 1 of 2 voor de concurrentiestrijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2019 10:51 22 aug 2019 10:55 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #565
We kunnen wel boos zijn dat MVV de selectie niet rond heeft, en ja dat is frustrerend, ik wacht ook met smart elke dag op de beloofde versterkingen. Maar de ware boosdoeners zijn natuurlijk diegenen die de data van het transferwindow bepalen. Met andere woorden, de UEFA en de nationale bonden. De KNVB zou in samenspraak met de clubs kunnen afspreken dat de transferperiode eerder eindigt (waren ook plannen voor, maar is voor zover ik weet niks uitgekomen). De UEFA zou een moment voor heel Europa kunnen vastleggen. Maar dat gebeurt niet. Ja, in Engeland hebben ze sinds vorig jaar de afspraak dat de transferperiode eindigt de donderdag voor de competitie. En die gaan daar vermoed ik zo gauw het kan weer vanaf stappen, omdat het Engelse clubs enorm in het nadeel brengt tegenover de rest van Europa.

Voor vrijwel elke Nederlandse club geldt de frustratie over het transferwindow zoals het er nu is. Uit onderzoek van de NRC bleek recentelijk dat meer dan 1 op de 3 transfers na de start van de competitie plaats vindt. En reken maar dat bij elke club de supporters gefrustreerd zijn dat hun club de selectie niet op orde heeft. Maar dat is nou eenmaal de realiteit. Dat is echt geen onwil van die clubs, ook niet van MVV (niet gezegd hebbende dat alles wat MVV doet goed is hoor), het is simpelweg het gevolg van dit absurde systeem. Verkopende clubs, spelers en met name hun gezellige makelaars hebben de macht en kunnen kopende clubs tegen elkaar uit spelen, in de hoop een zo dik mogelijk contract af te dwingen of een zo groot mogelijke transfersom, wetende dat clubs zo snel mogelijk hun selecties rond willen hebben omdat de competitie al bezig is en kostbare punten verloren gaan. Dat is een gevolg van het systeem zoals het er nu is. Of denken er nou serieus mensen dat men het bij MVV wel best vindt dat de onderhandelingen met die Fin en eventuele andere versterkingen zo lang duren dat we met een gemankeerde selectie aan de competitie zijn begonnen en nu 0 punten hebben?

En ja, de oplossing is op papier heel erg simpel voor MVV, gooi er een zak extra geld tegenaan. Helaas is de echte wereld geen championship manager waar je even een nep manager bij een andere club kunt aanmaken die vervolgens jouw zevende reserve verdediger voor 10 miljoen koopt. Wat wel een oplossing zou zijn is simpelweg de transferwindow eerder beëindigen of hier Europees breed afspraken over maken (en dat is moeilijk aangezien alle competities op een andere moment beginnen). Of, een makkelijkere oplossing, de competitie niet zo absurd vroeg te laten beginnen. Ook fijner voor de duizenden mensen die begin augustus nog op vakantie zijn. Maarja, dat betekent automatisch weer meer doordeweekse speelrondes, willen we ook niet. Misschien zou in elk geval de KKD wat langer door kunnen gaan. Het is toch lichtelijk absurd dat de laatste reguliere speelronde voor MVV al op 1 mei is? In het kampioensjaar speelden we de laatste wedstrijd 30 dagen later. Of misschien moet het hele makelaarssysteem en transfersysteem eens op de schop. Hoe is het eigenlijk met Mbuyamba?

Maar goed, ik dwaal af. Het is super frustrerend dit, maar MVV is nu eenmaal voor een belangrijk deel slachtoffer van het systeem. Dat wil nogmaals echt niet zeggen dat MVV niks fout doet oid. Maar binnen de parameters van het systeem en de plek die MVV in de voedselketen van het voetbal inneemt (ergens onderaan) is dit het logische gevolg. Op 1 september weten we of we dit jaar gaan meedoen, dan ook kunnen we pas oordelen. En ja, dan hebben we misschien al 3 wedstrijden gespeeld en verloren. En ja dat is kut.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Frank Salemans, Jacques, opadiehard, Lassie80, itsman, Zoewiezoe, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2019 11:22 22 aug 2019 11:38 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #566
Ja dat is kut. De eerste 3 gespeeld en 3 verloren. Maar dat betekent wel dat die andere clubs hebben gewonnen. Waarom kan dit niet eens MVV zijn. Die anderen hadden toch ook last van 1 september? Schijnbaar niet dus. En ja de eagles en graafschap zijn veel verder dan ons en blabla. Maar kijk eens in de stand naar fc Eindhoven en Volendam. Vorig jaar nog rechter rijtje...kijk eens naar hun start. En niet om nu gelijk naar anderen te kijken, ik reageer puur op vorig verhaal. En ieder jaar is dit. Nooit een keer een uitschieter erbij. Met één uitzondering van her seizoen van puntenmindering door de failliete clubs. En ja MVV roept inspiraties te hebben. Willen binnen 2 jaar promoveren. Dan begin eens met een goede start aub, die is toch een daalder waard??
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2019 12:13
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #567

Schapendonk schreef : Ja dat is kut. De eerste 3 gespeeld en 3 verloren. Maar dat betekent wel dat die andere clubs hebben gewonnen. Waarom kan dit niet eens MVV zijn. Die anderen hadden toch ook last van 1 september? Schijnbaar niet dus. En ja de eagles en graafschap zijn veel verder dan ons en blabla. Maar kijk eens in de stand naar fc Eindhoven en Volendam. Vorig jaar nog rechter rijtje...kijk eens naar hun start. En niet om nu gelijk naar anderen te kijken, ik reageer puur op vorig verhaal. En ieder jaar is dit. Nooit een keer een uitschieter erbij. Met één uitzondering van her seizoen van puntenmindering door de failliete clubs. En ja MVV roept inspiraties te hebben. Willen binnen 2 jaar promoveren. Dan begin eens met een goede start aub, die is toch een daalder waard??



Je geeft zelf al antwoord op de vraag waarom veel andere clubs verder zijn, want inderdaad Eagles en Graafschap hebben meer te besteden. Ook NAC, Almere en Cambuur hebben dat. En Volendam en Eindhoven, dat is appels met peren vergelijken, die hebben namelijk wel een wat makkelijkere start dan wij gehad. Toegegeven, Eindhoven lijkt haar zaakjes dit jaar prima op orde te hebben. Knap gewonnen bij NEC, maar Dordrecht is zo lijkt het net als vorig jaar een zeer zwakke broeder, daar hadden wij ook wel van gewonnen. Bovendien ben ik benieuwd hoe Eindhoven speelt als van den Boomen daar vertrokken is, wordt wellicht een gevalletje MVV zonder Croux in 2016. Maar goed, desalniettemin vooralsnog keurige start. Volendam is begonnen uit bij Helmond en thuis tegen een heel zwak Roda. Nogal een verschil met Go Ahead uit en De Graafschap thuis.

Het is overigens niet zo dat MVV elk jaar zwak start. Vorig jaar ja, toen hadden we na 4 wedstrijden 4 punten. Maar in 2017 leverden de eerste 4 wedstrijden 10 punten op. In 2016 7 punten. In 2015, 2014 en 2013 startten we elke keer met 6 punten na 4 wedstrijden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2019 12:42
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #568
Tsja, het is heel stil rondom geruchten dit jaar. Aan de andere kant weet MVV het dus wel goed binnenskamers te houden, dat kan ook eens gezegd worden. Tuurlijk zullen mensen zeggen ''er speelt niets, dus kan ook geen informatie lekken''. Maar als zelfs een Roei Baank zich nog amper roert op dit forum met zijn schimmige opmerkingen....

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2019 12:43 22 aug 2019 12:46 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #569
Laat ik het zo zeggen, om daar nog antwoord op te geven en het hierbij te laten. Ik eis eigenlijk een beetje dat MVV in jong Psv wint. Maar ja, dat is natuurlijk weer teveel gevraagd anno 2019.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2019 13:21
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #570
Eisen is een groot woord maar als we maandag niet winnen in Eindhoven is de start gewoon ruk. Ook al waren het zware tegenstanders en was de transfermarkt nog open. 0 uit 3 is waardeloos en gewoon niet goed genoeg. Ik denk/hoop dat daar iedereen het wel mee eens is.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Tuor, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.425 seconden