Transfergeruchten seizoen 2019/2020

14 aug 2019 01:56
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #526
Lijkt me wel een keeper met uitstraling die punten kan pakken voor MVV!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2019 08:03
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #527
Hij is in ieder geval lang genoeg ;) Ken hem verder uiteraard niet maar een Griek zal hier niet als tweede keeper komen, neem ik aan.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2019 08:12 14 aug 2019 08:16 door Maosbrögk.
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #528

SintServaos schreef :


Filmke euver dee Griekse keeper


Blijft toch geweldig al die filmpjes van die spelers! Bij deze keeper zit iedere succesvolle pass over 4 meter ook in het filmpje. Zelfs een bal op de paal, die per ongeluk tegen de keeper aankomt en daardoor er niet in gaat :lol:
Kan me nog zo'n filmpje van Jonas Olsen herinneren. Scoorde vanuit iedere hoek! Soms voetballend in een park met herten op de achtergrond, soms in een gymzaal, soms in 2,5 meter sneeuw...maakt niet uit: Olsen scoorde altijd en overal! Behalve bij ons...:lol:

Maar goed: dit lijkt me inderdaad geen keeper voor op de bank/tribune. Ben benieuwd.

Koopmans in ieder geval definitief naar Den Haag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D., Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2019 09:16
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #529

Maosbrögk schreef : Kan me nog zo'n filmpje van Jonas Olsen herinneren. Scoorde vanuit iedere hoek! Soms voetballend in een park met herten op de achtergrond, soms in een gymzaal, soms in 2,5 meter sneeuw...maakt niet uit: Olsen scoorde altijd en overal! Behalve bij ons...:lol:


Je bent toch niet die solo vanaf eigen helft tegen RKC vergeten hè? ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2019 09:50
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #530

M.V.V. 1902 schreef :

Maosbrögk schreef : Kan me nog zo'n filmpje van Jonas Olsen herinneren. Scoorde vanuit iedere hoek! Soms voetballend in een park met herten op de achtergrond, soms in een gymzaal, soms in 2,5 meter sneeuw...maakt niet uit: Olsen scoorde altijd en overal! Behalve bij ons...:lol:


Je bent toch niet die solo vanaf eigen helft tegen RKC vergeten hè? ;)


Zeker niet! Een legendarische run was dat!
Zijn MVV-filmpje was daardoor met 1minuut uitgebreid naar 1m5s...
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2019 10:23
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #531
Dat is het aparte en leuke.. Weet mij niet veel doelpunten tot in detail te herinneren. Maar dat doelpunt dan net wel ;)

Tevens meteen een moment dat heel veel mensen in het stadion elkaar aankeken en zich afvroegen wat hij had gegeten die morgen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2019 10:48
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #532
Er was iemand op het forum die een zinnetje onder zijn posts had staan " I was there when Jonas Olsen scored his wondergoal". Weet niet meer wie dat was.

Enfin, geniet nog even vanaf 1.18m.


Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2019 12:20
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #533
www.voetbalkrant.com/nieuws/2019-08-12/m...V7B5x92VMK7fK5wt-6EQ

Volgens deze bron is N'Gombo zelfs al vastgelegd....

Overigens vreemd dat MVV altijd iedere tester bekend maakt, maar onze Griekse reus niet?

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2019 20:27
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #534
Ik heb ook begrepen dat MVV N'Gombo een contract heeft aangeboden, men wacht nog op antwoord.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2019 03:38 15 aug 2019 03:57 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 795
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #535

Lijnsje@tappunt schreef : (...) Denk niet dat de prioriteit van MVV bij een centrale verdediger ligt momenteel. Je hebt beide posities dubbel bezet met Mares,Martina, Mahmutovic en eventueel Vermijl. Daarnaast mogen zowel Bossaerts als Joey v.d. Berg transfervrij vertrekken, waardoor ik me niet kan voorstellen dat NEC deze spelers gaat verhuren.

V.d. Berg, mits hij zijn oude niveau haalt, is wel een verbetering t.o.v. Nys!


Ik hoop dat MVV Serhat Kot een contract geeft. In de oefenwedstrijden die ik gezien heb, vond ik hem een van de betere, spelbepalende MVV'ers. Heel goed in de opbouw. Een goede snelle verbindende schakel tussen de verdediging en de aanval. Precies wat we nodig hebben Weet iemand meer over de status van Kot? Maakt hij kans op een contract?

Ik denk dat hij een goede en welkome concurrent van/voor Pieter Nys is. Ik vond Nys in de afgelopen twee seizoenen niet geweldig, ook al werkte hij altijd keihard. Als opbouwer, centrale middenvelder, schoot hij tekort. Veel te traag in de opbouw. Maar in de oefenwedstrijden vond ik Nys, enigszins tot mijn verbazing, heel goed spelen...

Maar Kot is heel welkom!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, jovkle, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2019 08:03
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #536
Kot traint nog altijd mee, zonder contract. MVV wil hem volgens mij wel hebben, maar legt de prioriteit bij een rechtsbuiten/aanvallende middenvelder. Dus Kot is vrij om te gaan en staan waar hij wil. MVV gokt er waarschijnlijk op dat er geen club voor hem komt en hij aan het einde van de transferperiode alsnog kan worden vastgelegd, voor een veel lager bedrag. Vraag en aanbod is soms keihard...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2019 08:07
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #537
Kot zal geen basisspeler worden, ook een reden dat er geen prio ligt

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2019 08:51
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #538
Waarom niet. Als hij de pannen van het dak speelt wordt hij dat zeker. Wat concurrentie is prima. MVV zit aan het begin van het seizoen, meestal met een lappenmand.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2019 08:52
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #539
Waren de woorden van Usta

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2019 09:02
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #540

Ben Salemans schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : (...) Denk niet dat de prioriteit van MVV bij een centrale verdediger ligt momenteel. Je hebt beide posities dubbel bezet met Mares,Martina, Mahmutovic en eventueel Vermijl. Daarnaast mogen zowel Bossaerts als Joey v.d. Berg transfervrij vertrekken, waardoor ik me niet kan voorstellen dat NEC deze spelers gaat verhuren.

V.d. Berg, mits hij zijn oude niveau haalt, is wel een verbetering t.o.v. Nys!


Ik hoop dat MVV Serhat Kot een contract geeft. In de oefenwedstrijden die ik gezien heb, vond ik hem een van de betere, spelbepalende MVV'ers. Heel goed in de opbouw. Een goede snelle verbindende schakel tussen de verdediging en de aanval. Precies wat we nodig hebben


Niet mee eens. Je ziet op een aantal momenten in een wedstrijd dat hij technische bagage heeft maar daar blijft het bij. Bij hem oogt het niet op een conditietekort maar meer op een mentaliteitstekort om als profvoetballer continue mee te schakelen verdedigend en aanvallend en mee te gaan met het tempo. Hij doet me meer denken aan een zaalvoetballer. Eventueel leuk om in de breedte erbij te hebben want zijn techniek kan genoeg zijn in deze zwakke competitie voor een beslissing maar Usta ziet dus eigenlijk hetzelfde als wat ik zie: op korte termijn zeker geen basisspeler.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden