Transfergeruchten seizoen 2019/2020

19 juli 2019 09:49
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #301
Voor zover wij weten heeft Kot ook nog niet getekend, dus ze sorteren al voor n.a.v. de berichtgeving.
Enfin, hij zal inderdaad wel komen. Hopelijk een welkome versterking (en ook voor de breedte van de selectie)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2019 09:58 19 juli 2019 10:00 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #302
Vandaag weer een tester op proef: aanvallende middenvelder Urho Nissilä. Een aanvallende middenvelder van Zulte Waregem.

Niet voor het een of ander, maar hebben we het middenveld nu niet ver op orde? Nys, Kostons, Holtby, Shermaine, Deom, Everaers, Mares (als verdedigende middenvelder) en eventueel Kot. Of wil Usta niet in de traditionele 4-3-3 spelen? Of is er genoeg geld om hierna nog een rechtervleugelaanvaller, linksback en eventueel een keeper te halen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2019 10:26
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 244
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #303

M.V.V. 1902 schreef : Vandaag weer een tester op proef: aanvallende middenvelder Urho Nissilä. Een aanvallende middenvelder van Zulte Waregem.

Niet voor het een of ander, maar hebben we het middenveld nu niet ver op orde? Nys, Kostons, Holtby, Shermaine, Deom, Everaers, Mares (als verdedigende middenvelder) en eventueel Kot. Of wil Usta niet in de traditionele 4-3-3 spelen? Of is er genoeg geld om hierna nog een rechtervleugelaanvaller, linksback en eventueel een keeper te halen?


Precies en allemaal het zelfde profiel klein en voor de 8/10 positie. Een Rechtsbuiten en een verdedigende speler lijkt mij meer prio te hebben. Wel de op papier de beste speler wat we op proef hebben. Maar je hebt Holtby toch al?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2019 10:27
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 705
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #304
De tactiek van Usta in de oefenwedstrijden bezien, gaat hij met drie aanvallende en veelbetekenende middenvelders spelen. Daarvoor heb je nu Holtby, Kostons en Schroijen. En eventueel Kot. Dus ik begrijp deze tester wel.
Twee verdedigende middenvelders erachter (Nys en Déom) en één diepe spits (Van den Hurk, die nog een stand-in moet hebben).
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2019 10:33
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #305
Precies Brncic, het lijkt alsof Usta een soort 4-2-3-1 wilt spelen. Daarbij heb je achterin nu Vermijl-Martina/Mares-Mahmutovic- ? , blok ervoor was tegen Lommel Nys en Deom. Daarvoor weer een linie Schroijen-Kot-Holbty en in de punt Vd Hurk.

Op zich best een leuke speelwijze. Overwicht op het middenveld creëren aanvallend en verdedigend met een extra slot op de deur. Al zie ik persoonlijk Deom zelf liever in een aanvallende rol, al zal hij daar zijn neergezet om de opbouw te verzorgen.

Een rechtsbuiten heeft duidelijk prioriteit. Dat weet MVV zelf ook wel. Sylla heb ik geen beeld van, maar denk dat ze toch ook met (veel) andere (betere) spelers aan het praten / onderhandelen zijn. Daarnaast kan een breekijzer nog worden aangetrokken.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2019 11:28 19 juli 2019 11:32 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #306
Het lijkt er een beetje op, althans daar doet het me aan denken, dat MVV allerlei spelers bij elkaar aan het sprokkelen is (ook huur spelers) als in 1995/1996. Het feit ook dat ze eerder zorgen om bij aanvang van de competitie gereed te staan. Als dit goed gaat klikken, kan er zomaar iets moois gebeuren. Het zal me verder ook geen biet uitmaken hoe MVV dat doet. Het is afwachten hoe dit zich straks gaat pakken. Was het geluk van Körver destijds? Of toch kennis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2019 11:35
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 821
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #307
Word toch langzaam tijd voor 3 echte Ganse ........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2019 12:02
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #308

Lijnsje@tappunt schreef : Precies Brncic, het lijkt alsof Usta een soort 4-2-3-1 wilt spelen. Daarbij heb je achterin nu Vermijl-Martina/Mares-Mahmutovic- ? , blok ervoor was tegen Lommel Nys en Deom. Daarvoor weer een linie Schroijen-Kot-Holbty en in de punt Vd Hurk.

Op zich best een leuke speelwijze. Overwicht op het middenveld creëren aanvallend en verdedigend met een extra slot op de deur. Al zie ik persoonlijk Deom zelf liever in een aanvallende rol, al zal hij daar zijn neergezet om de opbouw te verzorgen.

Een rechtsbuiten heeft duidelijk prioriteit. Dat weet MVV zelf ook wel. Sylla heb ik geen beeld van, maar denk dat ze toch ook met (veel) andere (betere) spelers aan het praten / onderhandelen zijn. Daarnaast kan een breekijzer nog worden aangetrokken.


De 2 verdedigende middenvelders in deze opstelling zijn nu net niet de twee die uitblinken in die taak. Beide excelleren wat mij betreft beter in een opbouwende rol. Een type Ippel of Vermast zie ik veel liever in die verdedigende rol.

Maar ach, ieder nadeel heeft zn voordeel, wellicht krijgen we nu eindelijk weer eens aanvallend voetbal te zien :whistle:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2019 12:41
Rojablanco
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 27
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #309
Ik vind het dit pre-seizoen aanzienlijk positiever verlopen dab voorgaande jaren, iedereen heeft het over "ganse" maar welke KKD club heeft deze dan wel rondlopen, vaak qua naam wel goede spelers maar de laatste jaren ook niks laten zien.
Duidelijk is dat er nog een keeper, linksback, en multifunctionele aanvaller bij moeten, met wellicht in de breedte nig een fysiek sterke spits en een fysiek sterke middenvelder
Eén ding blijf ik niet begrijpen en dat is het huren van spelers, daarom juich ik ook het meerjarig contract van Deom toe, deze speler vertegenwoordigd nog transferwaarde en over 2 jaar zou MVV hem mooi kunnen doorverkopen.
MVV als handelshuis voor enkele seizoenen zou geen ramp zijn, als het geld wat het opbrengt goed besteed zou worden(scouting, jeugdopleiding etc), dan kunnen we op de langere termijn doorgroeien.
Nog een tip voor de linksback positie: Gregers Arndal-Lauritzen, voorbeeld van een jongen die transferwaarde vertegenwoordigd en gratis op te halen is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2019 13:14
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #310
Ik begrijp MVV wel voor het huren van spelers.
MVV heeft niet de financiën om elke gewenste speler te kopen.

Daarnaast is het huren van spelers (terwijl ze na dat jaar geen contract meer hebben) al een bewezen methode van MVV om spelers binnen te halen die dan ook niet meer hoeven te wennen aan de club, je geeft zelf het voorbeeld Deom.
Daarnaast verloopt het contact van de gehuurde speler (Mahmutovic) na het komende seizoen, en bij voldoende kwaliteit zal MVV zo'n spelers echt wel proberen vast te leggen.
Het is vaak ook afhankelijk van de speler zelf of deze naar MVV wil komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Tuor, Kay

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2019 14:43 19 juli 2019 14:45 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #311
Als we puur kijken naar de statistieken van deze Urho Nissila dan is er maar een conclusie te trekken. Deze jongen zou echt wel een (ganse) versterking zijn. Nogmaals, puur gebaseerd op statistieken in zijn periode bij KuPS in Finland. Daar speelde hij namelijk 89 officiële wedstrijden voor een club die bij de top hoort. In die 89 wedstrijden wist hij zelf 14 keer het doel te vinden en gaf hij 12 assists. Een snelle rekensom leert ons dan dat hij circa 339 minuten nodig had voor het maken van een treffer of het voorbereiden ervan. Net iets minder dan een assist of doelpunt per 4 wedstrijden. Dat levert aan het einde van de rit toch een aantal waardevolle punten op.

Hoe veel middenvelders hebben we de afgelopen seizoenen gehad die betere statistieken kunnen overleggen? Ik gok dat dat er niet veel zijn, correct me if I'm wrong. Ben benieuwd of het tot een overeenkomst gaat komen en of hij dan op die veelbelovende statistieken voort kan borduren. Daarnaast zal een jongen uit Finland weinig aanpassingsproblemen hebben hier in Nederland.
De volgende gebruiker (s) zei dank u john68

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 18:17
UsMvvKe01
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #312
Hoi Hoi,

euhhh wat MVV heeft geen geld nou dan vraag ik me af wat ze met de centen gedaan hebben wat ze gekregen hebben
ze hebben wel degelijk geld alleen willen ze het nu goed uit geven en niet aan prutsers
maar het lijkt me sterk dat al het geld al weg /op is

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2019 20:50
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #313
Heb je gedronken?
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip, Kloeteklaos, Tommyd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2019 15:34
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #314
Sterker nog, ik denk dat MVV onderhand een van de rijkere clubs is in de KKD qua eigen vermogen. Dit dus niet verwarren met begroting.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2019 18:08
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #315
Venema van Utrecht zou verhuurd mogen worden? Vervelend mannetje, maar ik zou hem er best wel bij willen hebben.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.433 seconden