Transfergeruchten seizoen 2019/2020

23 juli 2019 16:52
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #346

Hill28 schreef : Croux wilde voor minder komen maar MVV wilde niks doen.
Geen idee of Labylle zelfs maar is benaderd, maar Labyelle en Schroyen op links is meer waard dan de spelers afzonderlijk.

Maar goed wij hebben inderdaad toch geen enkele invloed op de technische commissie met hun supermarktaanbiedingen, dus we laten ze mooi hun werk doen en staan straks weer lekker op de 13e plaats. En ondertussen maken we spelers die vertrekken uit voor NSB-ers omdat ze noodgedwongen overstappen. Omdat ze anders hun hypotheek of huur niet meer kunnen betalen. Op naar de Eredivise.


Wat kun jij dom lullen...…...MVv zal wel een reden hebben gehad om niks te doen, zoveel heeft hij niet laten zien het afgelopen jaar en wat Labylle betreft, moet je die een riant salaris geven met al zijn belessures, is ook dik over zijn top heen. Als Labylle nog 100% fit is, was hij voor elke kkd club een aanwinst, maar schijnbaar wil niemand aan zijn eisen voldoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2019 16:57
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #347
Ik zeg dat MVV SPELERS supermarktaanbiedingen doet, dus in zijn algemeenheid. Vraag het Ippel eens. Als ik specifiek iets zeg mag je me erop afrekenen, maar dan wel goed lezen.
Wie weet zijn die nieuwelingen wel super goed. Ik werd vroeger ook onderbetaald bij de Edah.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2019 17:03
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #348
“ Spelers” je hebt totaal geen inkijk in zaken en je doet zoals ik eerder zei aannames. Dat bevestig je gewoon zelf in je tweede post, je 3de post noem je Ippel als voorbeeld.. doe ons verassen, hoeveel geld heeft MVV geboden? Ippel heeft 2 jaar niet op niveau gezeten, zo raar dat MVV dan kritisch is met salaris geven?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2019 17:05
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #349
Grappig, want jij neemt aan dat ik geen inkijk heb in zaken, of waarop baseer je dat? Als je tussen de regels door had kunnen lezen dan had je er info uit kunnen halen. Maar weet je wat, zak er lekker in ik post hier geen info meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2019 17:44 23 juli 2019 17:47 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #350
Croux is een waardeloze gast, Mvv wilde inderdaad niet zijn salaris betalen en die k*tclub wel.
Mvv heeft zijn ambities uitgesproken maar zich nog niet getoond op de spelersmarkt. Deze selectie is nog zwakker als vorig seizoen,een echte versterking heb ik nog niet gezien. Koopmans gaan we nog erg missen, door hem zijn we nog in het linker rijtje geëindigd.
Ik mag hopen dat er snel kwalitatieve sterke spelers mogen komen, ik heb geen zin meer in weer zo'n ellendig seizoen, het publiek laat zich niet opnieuw besodemieteren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2019 19:40
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #351

Hill28 schreef : MVV moet spelers eens een fatsoenlijke aanbieding doen in plaats van een supermarktsalaris! Als Seraing meer kan betalen dan MVV dan is er toch echt iets mis. Croux wilde ook blijven, maar kreeg geen serieus bod. Waar gaat dat geld naartoe? Promoveren binnen 2 jaar? Wat een oplichterij..


Seraing wilde inderdaad meer betalen, want
MVV heeft Labylle nog niet eens een aanbieding gedaan. Gewoon vanwege het feit dat ze geen interesse in hem hadden.
Croux wilde inderdaad zijn huidige salaris behouden. Iets wat MVV niet wilde betalen. Roda blijkbaar wel.

Ik denk trouwens dat meerdere spelers bij MVV wel meer verdienen dan een supermarkt salaris. Tenzij onze huidige verlengingen een supermarkt salaris willen verdienen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2019 19:58
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #352

tuutsje schreef :

Hill28 schreef : MVV moet spelers eens een fatsoenlijke aanbieding doen in plaats van een supermarktsalaris! Als Seraing meer kan betalen dan MVV dan is er toch echt iets mis. Croux wilde ook blijven, maar kreeg geen serieus bod. Waar gaat dat geld naartoe? Promoveren binnen 2 jaar? Wat een oplichterij..


Seraing wilde inderdaad meer betalen, want
MVV heeft Labylle nog niet eens een aanbieding gedaan. Gewoon vanwege het feit dat ze geen interesse in hem hadden.
Croux wilde inderdaad zijn huidige salaris behouden. Iets wat MVV niet wilde betalen. Roda blijkbaar wel.

Ik denk trouwens dat meerdere spelers bij MVV wel meer verdienen dan een supermarkt salaris. Tenzij onze huidige verlengingen een supermarkt salaris willen verdienen.


Ik vraag zowiezo af of nec zijn contract had ontbonden om hem gratis naar een andere KKD te laten gaan.
Ik begreep overigens wel dat mvv nog een linksback zoekt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2019 20:45 23 juli 2019 20:46 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 736
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #353
Nog een linksback...tja, Gunst is niet echt een succes geworden. Ard van Peppen heeft zijn conditie op peil gehouden haha

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2019 22:03 23 juli 2019 22:17 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #354
Ok dit is het allerlaatste wat ik hier post, want info wordt niet gewaardeerd en als je na 20 jaar kutvoetbal kritiek hebt wordt je teruggefloten door de schapenkudde.

Croux is gezakt met de prijs maar MVV geeft niks. Dat is een feit. Dus in mijn ogen ga je dan niet Croux voor NSB-er uitmaken maar vragen stellen waar MVV t geld aan uitgeeft.

Ach nee en Croux kan volgens sommigen niet meer voetballen. Dat zeiden de meesten hier ook over Okita toen hij zijn eerste wedstrijden in de voorbereiding voor MVV speelde. Toen werd ik ook voor gek uitgemaakt dat ik ervoor pleitte om hem een contract te geven. Net als aan het begin van vorig seizoen toen ik zei dat de selectie kut was, toen snapte ik er volgens de meesten hier ook niks van. Lees het anders even terug.

Veel plezier hier op het forum aan de schapen en ik hoop dat iemand nog een kritisch, onderbouwd woord durft of wil verspreiden. Dus niet achterlijk zoals op facebook, maar met argumenten.

Administrators: ik heb het al in een pm gevraagd, maar verwijder svp mijn Account en mijn 779 posts. Ik hoef hier niet meer te zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2019 22:14 23 juli 2019 22:17 door bokkesprongen.
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #355
Het is natuurlijk wel zo dat MVV pas 1200 seizoenskaarten verkocht heeft op dit moment ,
Supporters kopen seizoens kaarten op iets herkensbaars zo als op spelers zoals schroyen ,Qroux ,Labylle , Koopmans ,Braken of Okita . NU dit blijft achter wegen terwijl men belooft we gaan promoveren , en over 17 dagen is de eerste competitie wedstrijd alweer gespeeld ..

Hee; leuk allemaal met die proefspelers ,die niemand kent en denkelijk misschien ook nog beter zijn als Okita en Ippel of Labijlle ,

Mvv staat voor een dilemma haal iets wat herkenbaar is en vertrouwen geeft dan verkoop je die ontbrekende 450 seizoens kaarten ook nog of het salaris van een Ganse .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2019 23:52
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #356
Het lijkt erop dat de titel "Transfergeruchten seizoen 2019/2020 beter vervangen kan worden door "Scheldkanonade". Onverdraagzaamheid lijkt de boventoon te voeren!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2019 09:44
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #357
Elkaar namen noemen heeft natuurlijk geen zin, dat zorgt er alleen maar voor dat de discussie niet op de inhoud gevoerd wordt. Het moeilijke is natuurlijk wel dat niemand hier precies weet wat er tussen club, speler en zaakwaarnemer speelt. En al die partijen laten informatie lekken die hun goed uitkomt.

Zal er een concreet voorbeeld bij noemen, Ippel is weg. In de krant stond dat Ippel teleurgesteld was in de aanbieding van MVV, althans dat de aanbieding "ver ondermaats" was en "weinig waardering na de afgelopen jaren" bood. Als je alleen dat leest, denk je dat MVV hem minimumloon heeft aangeboden, of misschien net iets er boven. Maar via via, ja vage bron, hoorde ik juist dat MVV hem een verbeterde aanbieding had gedaan en dat Ippel vooral een sportieve stap wilde maken. Wel uitgekeken was op MVV. Als je dat weer leest, denk je dat MVV hem voor MVV begrippen een topbedrag heeft geboden. Bovenkant salarisplafond.

Wat is het nou echt? Geen idee. En hoe zit het dan met Croux? MVV heeft natuurlijk gesproken met hem. En ik geloof ook wel dat bij gelijk salaris, Jordy liever bij MVV was gebleven dan naar Roda te gaan. Dus Roda zal meer geboden hebben. Interessante vraag is; hoeveel meer. Hill28 noemt het een feit dat Croux een supermakrtsalaris is geboden. Dat verzint hij natuurlijk niet, er zal wel uit kamp-Croux of zijn zaakwaarnemer iets dergelijks gelekt zijn. Maar het is in dat soort gevallen altijd wijs om in gedachten te houden welk belang de lekkende partij heeft. Was kamp-Croux al (bijna) rond met Roda? Dan wisten ze dat er veel gemor uit Maastricht zou komen, dus dan is het handig om het door MVV gebodene wat overdreven laag weg te zetten. Was Croux nog in onderhandeling met MVV? Laat dan maar bijde fans lekken dat MVV wel erg weinig biedt, dan gaan die hopelijk zeuren bij de club dat ze meer moeten bieden.

Net zo goed andersom, als iemand hier vertelt dat MVV de hoofdprijs heeft geboden aan Croux. Ja, dat zal MVV zelf altijd laten lekken natuurlijk, om meerdere redenen. Ten eerste om fans tevreden te houden dat Croux niet voor MVV heeft gekozen. Ten tweede om zaakwaarnemers/andere spelers niet wijzer te maken dan ze zijn. En ga zo maar door.

Dat schimmenspel maakt het lastig om een discussie op basis van feiten te voeren. Maar de ander voor rotte vis uitmaken omdat hij zijn informatie uit een ander kamp heeft, dat is natuurlijk nooit constructief.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ster_Drager, Hugo, Tuor, jovkle, Gohf, Brncic, itsman, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe en1 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2019 09:52
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #358

Jacques schreef : Elkaar namen noemen heeft natuurlijk geen zin, dat zorgt er alleen maar voor dat de discussie niet op de inhoud gevoerd wordt. Het moeilijke is natuurlijk wel dat niemand hier precies weet wat er tussen club, speler en zaakwaarnemer speelt. En al die partijen laten informatie lekken die hun goed uitkomt.

Zal er een concreet voorbeeld bij noemen, Ippel is weg. In de krant stond dat Ippel teleurgesteld was in de aanbieding van MVV, althans dat de aanbieding "ver ondermaats" was en "weinig waardering na de afgelopen jaren" bood. Als je alleen dat leest, denk je dat MVV hem minimumloon heeft aangeboden, of misschien net iets er boven. Maar via via, ja vage bron, hoorde ik juist dat MVV hem een verbeterde aanbieding had gedaan en dat Ippel vooral een sportieve stap wilde maken. Wel uitgekeken was op MVV. Als je dat weer leest, denk je dat MVV hem voor MVV begrippen een topbedrag heeft geboden. Bovenkant salarisplafond.

Wat is het nou echt? Geen idee. En hoe zit het dan met Croux? MVV heeft natuurlijk gesproken met hem. En ik geloof ook wel dat bij gelijk salaris, Jordy liever bij MVV was gebleven dan naar Roda te gaan. Dus Roda zal meer geboden hebben. Interessante vraag is; hoeveel meer. Hill28 noemt het een feit dat Croux een supermakrtsalaris is geboden. Dat verzint hij natuurlijk niet, er zal wel uit kamp-Croux of zijn zaakwaarnemer iets dergelijks gelekt zijn. Maar het is in dat soort gevallen altijd wijs om in gedachten te houden welk belang de lekkende partij heeft. Was kamp-Croux al (bijna) rond met Roda? Dan wisten ze dat er veel gemor uit Maastricht zou komen, dus dan is het handig om het door MVV gebodene wat overdreven laag weg te zetten. Was Croux nog in onderhandeling met MVV? Laat dan maar bijde fans lekken dat MVV wel erg weinig biedt, dan gaan die hopelijk zeuren bij de club dat ze meer moeten bieden.

Net zo goed andersom, als iemand hier vertelt dat MVV de hoofdprijs heeft geboden aan Croux. Ja, dat zal MVV zelf altijd laten lekken natuurlijk, om meerdere redenen. Ten eerste om fans tevreden te houden dat Croux niet voor MVV heeft gekozen. Ten tweede om zaakwaarnemers/andere spelers niet wijzer te maken dan ze zijn. En ga zo maar door.

Dat schimmenspel maakt het lastig om een discussie op basis van feiten te voeren. Maar de ander voor rotte vis uitmaken omdat hij zijn informatie uit een ander kamp heeft, dat is natuurlijk nooit constructief.


He, iemand die een zaak vanuit meerdere perspectieven op een genuanceerde manier kan bekijken! Die zijn zeldzaam tegenwoordig ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, Brncic, itsman, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2019 10:37
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #359
Om jullie wat meer inzicht te geven wat MVV kan en wil is het volgende
MVV wilde Brian Smeets terug halen daar waren ze toe bereid en ook veel voor te doen. Smeets had toen al een aanbieding van Sparta. MVV wist dat maar wilde toch een aanbieding maken.
MVV heeft toen 5000 bruto per maand geboden , dat is wat ze kunnen en eigenlijk bijna hun max.
Smeets verdiend meer als het dubbele bij Sparta en ging niet in op deze aanbieding.

Met Croux zal het niet veel anders zijn gegaan .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2019 10:55
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #360

Napoleon schreef : Om jullie wat meer inzicht te geven wat MVV kan en wil is het volgende
MVV wilde Brian Smeets terug halen daar waren ze toe bereid en ook veel voor te doen. Smeets had toen al een aanbieding van Sparta. MVV wist dat maar wilde toch een aanbieding maken.
MVV heeft toen 5000 bruto per maand geboden , dat is wat ze kunnen en eigenlijk bijna hun max.
Smeets verdiend meer als het dubbele bij Sparta en ging niet in op deze aanbieding.

Met Croux zal het niet veel anders zijn gegaan .



Het zal zeker kloppen , maar de vraag is , of dit het maximale wat mvv kan bieden , of is het maximale wat mvv over had voor Smeets/Croux? Op de positie van Smeets waren ze ook bezig met Deom en ik begreep ook dat mvv een ander type rechtsbuiten zoekt.

Als 5000 de max is, hoef je het wordt promoveren niet eens in de mond te nemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden