Transfergeruchten seizoen 2019/2020

10 juli 2019 22:22
Yannick
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #256
Ieder jaar worden er nieuwelingen gehaald, zelfs op het laatste moment. Deze nieuwelingen moeten aan elkaar wennen en op elkaar ingespeeld worden. Dit heeft tijd nodig en kost punten aan het begin van het seizoen in mijn ogen.

Ik ben van mening dat een ingespeeld team elkaars kwaliteiten beter kent & verbetert, elkaar durft aan te spreken op fouten etc en daardoor een beter team is dan een volledig nieuw team.

Met de huidige ‘versterkingen’ hebben we een basis gelegd die gedeeltelijk hetzelfde is aan het team van vorig jaar.
Ja, nog een paar echte versterkingen zijn nodig voor concurrentie, maar eerlijk gezegd ben ik tevreden met het vast leggen van de betere spelers van vorig seizoen (Schroijen, Vermijl en Déom vond ik vaak een van de betere als ze fit waren) die elkaars kwaliteiten al kennen.

Als we met 7/8 vd 11 dezelfde spelers starten als vorig seizoen (overige graag gevuld met versterkingen) en daarmee aan het begin van het seizoen 9 punten meer kunnen pakken (omdat we op elkaar ingespeeld zijn) dan spreken we over 63 punten (afgelopen jaar goed voor 3e plaats) !

Fingers crossed!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Lassie80, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2019 10:29
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #257
Deom is vandaag op de training.

Bron: mvv
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2019 11:06
UsMvvKe01
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #258
Gooiemurge all,

dit is toch neet het elftal boe ver het met motte doen he,
d'r zien noa mien in ziens nog gein echt versterkingen bij gekoame dus es het dit is daan zeen iech miene geis al kroepe.

Groetjes ciao ciao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2019 11:09
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #259
En daar gaan we weer... Laten we dit topic svp zuiver houden, zoals hiervoor ook al een keer of 25 is gevraagd
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2019 11:23
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #260
Ik weet niet of het al gezegd is, maar zijn dit de spelers waarmee we moeten promoveren? Foi foi foi, wat een armoede dan toch hoor...

Als je over de selectie in zijn algemeenheid wilt klagen, doe dit in een ander topic. Dit topic is bedoelt voor GERUCHTEN of TRANSFERNIEUWS. Niet een persoonlijke klaagmuur waarbij ieder bericht dezelfde inhoud bevat.

Merci!

Dan nu door tot de orde van de dag: Deom voor 3 jaar vastgelegd. Ik ben persoonlijk niet kapot van deze speler, maar MVV zit kennelijk potentie in hem. Zeker gezien de duur van zijn contract. Dat is ook nog wel eens iets waar men over klaagt. Nu hebben we iemand voor 3 jaar, laat hem twee goede jaren hebben en je verkoopt hem voor een mooie cent. Dan hebben ze het gewoon uitstekend gedaan. Dat zal ook natuurlijk de insteek van deze transfer zijn.

Verder zal de Turske aanvaller die op proef was, Kaylesiz, niet terugkeren. Overige spelers, waarvan met namen Köt mij beviel, blijven onder de radar staan...

Hoop nog op een linksback , rechtsbuiten voor de basis. Alle overige transfer moeten dan beter zijn dan wat we hebben staan, anders geld weggegooid mijn inziens.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2019 11:25
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #261
Volgens mij is het lang geleden dat mvv een nieuwe speler direct voor 3 jaar heeft vastgelegd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2019 12:21
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #262
Netjes MVV. Bruikbare speler voor 3 jaar vastgelegd. Ook spelers voor de breedte hebben we nodig. MVV is een fundament aan het leggen. Dat zie ik graag.

Vermijl; 1 jaar (optie nog 1 jaar)
Koen Kostons; 2 jaar
Schroijen; 2 jaar
Deom 3 jaar

Als ik iemand vergeten ben van dit jaar mag je me aanvullen.

Het is een mooie dag voor meer transfernieuws, althans hier aan de Turkse Riviera.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2019 12:28
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #263

Boredass schreef : Volgens mij is het lang geleden dat mvv een nieuwe speler direct voor 3 jaar heeft vastgelegd.


Ippel en Schroijen waren de laatste met een 3 jarig contract.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2019 20:39
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1158
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #264
Weet er iemand of er nog een kans is dat Croux blijft ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2019 20:52
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #265

Sjonnie schreef : Weet er iemand of er nog een kans is dat Croux blijft ??


Ik kan je niet langer in spanning houden. Je vorige vraag werd overrompelt door de transfer van Deom.

Ik heb begrepen dat MVV niet met Croux bezig is en naar andere spelers kijkt.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2019 00:21 12 juli 2019 00:26 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #266
Als dat klopt dan zou ik dat bijzonder slecht vinden van MVV. Croux zal wat kosten, maar hij is een bijzonder goede buitenspeler die én een actie én een goede voorzet én een ‘Robbenschot’ in huis heeft. Hij kan nog veel beter dan afgelopen seizoenshelft. En heeft een MVV-hart. Croux is vaan us.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2019 07:35
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #267

Hill28 schreef : Als dat klopt dan zou ik dat bijzonder slecht vinden van MVV. Croux zal wat kosten, maar hij is een bijzonder goede buitenspeler die én een actie én een goede voorzet én een ‘Robbenschot’ in huis heeft. Hij kan nog veel beter dan afgelopen seizoenshelft. En heeft een MVV-hart. Croux is vaan us.


Als Croux zijn willem II salaris wil (na verluidt150.000) dan is het logisch dat mvv daaraan niet kan voldoen. Croux daarin tegen zal nu ook nog niet veel gaan zakken. Pas als beiden eind augustus nog niks hebben gevonden, komen ze wellicht nog bij elkaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2019 09:12
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #268
MVV heeft Croux in jet vizier en andersom. Er is ook regelmatig contact. Maar omdat vraag en aanbod ver uit elkaar liggen (zoals hierboven ook al gesteld) kijken beide ook rond. Dat kent risico’s: voor Croux dat MVV zeen andere buitenspeler vindt en voor MVV dat Croux een andere club vindt. Maar ik sluit niet uit dat ze elkaar alsnog ergens gaan vinden, maar dat kost we tijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2019 11:45
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #269
Uit het blog van Paul Penders een aantal zaken met betrekking tot eventuele transfers:
- MVV bekijkt wat de opties zijn voor testers Gavin Vlijter, Joe Felix en Serhat Kot.
- MVV kijkt vooral naar aanvallende versterking alhoewel er volgens Penders in elke linie wat bij mag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2019 15:40
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #270
Deom knap voor 3 jaar vastgelegd en goed van MVV is toch een speler die zijn meerwaarde heeft laten zien al.
Zal zelf ook niet veel vragen qua salaris denk ik zo.

En natuurlijk moeten de echte versterkingen nog komen.
Een Croux gaat nu nog geen ja zeggen tegen MVV en water bij de wijn doen. Zo'n speler doet dat pas tegen het einde van de transfermarkt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.368 seconden