Transfergeruchten seizoen 2019/2020

08 juli 2019 14:24
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #226
Even een post n.a.v. het bericht van Trepke B. Felix en Kayseliz (?) worden waarschijnlijk afgetest, Kot ligt dus blijkbaar nog één jaar vast bij Fenerbache dus ben benieuwd of dit kan worden opgelost. Wellicht contract afkopen, maar de vraag is hoe duur dat is en of hij dit waard is natuurlijk. In dat bericht lees ik dat we deze week weer 1 of 2 nieuwe spelers kunnen verwachten. Mensen met geruchten/bronnen over welke spelers dit kunnen zijn?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2019 15:22
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 456
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #227
MVV heeft in Vladan Kujović (40) een nieuwe keeperstrainer gevonden. Hij heeft een eenjarige verbintenis getekend.

In Nederland is Kujović zeker geen onbekende. De doelman speelde jaren voor Roda JC en kwam later nog even uit voor Willem II.

Nooit een transfersom
De in het voormalig Joegoslavië geboren Kujović speelde begin 2015 zijn laatste wedstrijd als profvoetballer, namens de Belgische topclub Club Brugge. Hij won dat jaar ook de enige prijs in zijn carrière. Met Brugge legde hij beslag op de Belgische beker. Ander opvallend feitje: Kujović leverde nog nooit een transfersom op. De keeper diende overal zijn contract uit, of de verbintenis werd met wederzijds goedvinden beëindigd.

Halve finale Valencia
Voor zijn periode in Brugge speelde de goalie in eigen land namens FK Radnicki Nis, voordat hij via het Belgische Eendracht Aalst bij Roda JC kwam. In Kerkrade kende hij zijn gloriedagen. Hij speelde er 149 wedstrijden en speelde met de club onder meer in het inmiddels verdwenen toernooi om de UEFA Intertoto Cup, waarin Roda JC de halve finale verloor van Valencia. Na zijn periode in Kerkrade speelde hij nog namens het Spaanse Levante, Lierse SK, Willem II en dus Club Brugge.

Gedreven persoon
Nu start de Joegoslavische keeper aan zijn trainerscarrière, in Maastricht. Daar zijn ze bij MVV maar wat blij mee. "Met Vladan halen we een keeperstrainer binnen met een schat aan ervaring op het hoogste niveau. Hij weet wat het is om sluitpost te zijn, welke taken er van je verwacht worden en welke kwaliteiten daarbij benodigd zijn. Met die bagage kan hij onze jonge keepers veel leren. Vladan is een gedreven persoon, een waardevolle toevoeging voor onze technische staf", zegt technisch manager Ron Elsen.

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2019 21:40
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #228
Lavalee heeft een goede indruk gemaakt tijdens het trainingskamp van Standard, dus ik denk dat mvv hem kan vergeten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 05:22
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #229
Ik snap niet waar jullie je allemaal druk over maken....we hebben toch al een nieuwe(gehuurde) speler...:thumbsdown: ;) ...gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 07:49
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #230

Boredass schreef : Lavalee heeft een goede indruk gemaakt tijdens het trainingskamp van Standard, dus ik denk dat mvv hem kan vergeten.

En Deom dan? Dikke vette knipoog.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 08:43 10 juli 2019 08:45 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #231

Audiowaste schreef :

Boredass schreef : Lavalee heeft een goede indruk gemaakt tijdens het trainingskamp van Standard, dus ik denk dat mvv hem kan vergeten.

En Deom dan? Dikke vette knipoog.


Zo ver ik weet was die niet mee op trainingskamp.
Mijn frans is niet goed maar het lijkt alsof hij vandaag gaat tekenen bij mvv volgens waalse media

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 08:50
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #232
www.lesoir.be/235702/article/2019-07-10/...filer-mvv-maastricht

Tot slot zou Jerome Déom, die niet aan de cursus Duits had deelgenomen, zijn reis moeten vervolgen naar MVV Maastricht, waar Standard vorig seizoen had uitgeleend. Maar deze keer zal dit een definitieve overschrijving zijn, die gisteravond nog niet 100% was geregeld, maar die woensdag zou moeten worden geformaliseerd.

Oui oui, c'est Jerome Deom!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 09:18
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #233
Prima, biedt ons nog meer opties op het middenveld. Hopelijk een meerjarig contract.

Verbeter me als ik iemand vergeet, maar dan is de huidige selectie, zonder eventuele nieuwe jeugdspelers en ook zonder Last en Everaers:

Doel: Deusings – Van Meurs
Verdediging: Gunst – Martina – Mares – Mahmutovic – Vermijl
Middenveld: Nys – Martina – Holtby – Kostons – Deom
Aanval: Van den Hurk – Schroijen

Absolute prioriteit wat mij betreft een rechtsbuiten voor de basis. Kwaliteit graag! Daarna wat mij betreft een type Ippel. Holtby, Kostons en Deom zijn alle drie vooral aanvallend sterk. Nys verzet heel veel meters maar is toch een ander type dan Ippel. Martina komt wat mij betreft te kort voor de basis als we play-offs willen halen. Ik zie zelf nog altijd graag een andere keeper komen, maar als MVV vertrouwen heeft in Deusings, ook goed. Een linksachter mag van mij ook er bij, al snap ik het als MVV dat niet als prioriteit heeft gezien de aanwezigheid van Gunst. Centraal achterin idem met Mares/Martina.

Dat voor de basis. Daarnaast mogen er nog twee of drie aanvallers voor de breedte bij. En minimaal één verdediger als we geen verdediger voor de basis halen. Maar zet eerst die basis maar neer. Liever het budget opblazen aan een goede rechtsbuiten en nummer 6 en koopjes voor op de bank halen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bieske, Tuor, bokkesprongen, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 09:22
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #234
Een goede zet als ze Deom voor langere tijd kunnen vastleggen, zit nog potentie in. Al zie ik in hem nog geen nr 10 die we ook nog steeds niet hebben
Prio hebben dan ook nog naast rechtsbuiten en opvolger Ippel een nummer 10 die kan scoren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 09:38
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #235
Met een middenveld met Holtby, Kostons en Déom heb je geen echte nr. 10 nodig. Zijn drie voetballers. Zie ik persoonlijk liever dan een ‘breker’ a la Ippel. In de KKD moet je er voetballend bovenuit stijgen. Zie RKC waar spelers als Hansson en Seys het verschil maakten.
Prioriteit nu: rechtsbuiten!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 10:01 10 juli 2019 10:14 door Belgske.
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 450
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #236

Brncic schreef : Met een middenveld met Holtby, Kostons en Déom heb je geen echte nr. 10 nodig. Zijn drie voetballers. Zie ik persoonlijk liever dan een ‘breker’ a la Ippel. In de KKD moet je er voetballend bovenuit stijgen. Zie RKC waar spelers als Hansson en Seys het verschil maakten.
Prioriteit nu: rechtsbuiten!

Fantastisch nieuws natuurlijk als Deom vandaag tekent. Hopelijk voor minstens twee en liefst drie seizoenen.
Ik vrees dat je met dit middenveld in verdedigend opzicht te kwetsbaar bent. In welke opstelling je ook speelt, je hebt op het middenveld altijd een meer controlerende middenvelder nodig. In onze kern is dat voorlopig Nys of Martina. Ik zou MVV graag eens in een 3-5-2 opstelling zien spelen:

Deusings
Martina - Mares - Mahmutovic
Vermijl (?) - Deom - ? - Schroijen
Holtby
V.d. Hurk - Kostons

Als je deze opstelling wil spelen heb je nog zeker een extra centrale verdediger nodig, sowieso een rechterflankspeler, een controlerende middenvelder (zou nu Nys of Martina zijn) en een tweede spits naast V.d. Hurk (wellicht dat Holtby of Kostons die rol ook kan innemen). Een 3-5-2 is een moeilijke opstelling om tegen te spelen, al helemaal voor clubs uit de Nederlandse tweede klasse waarin 90% 4-3-3 speelt.

Gaat Nys bij MVV blijven? Was vorig seizoen wel sprake van dat hij weg zou gaan na het afgelopen seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 10:08
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #237
Leuke opstelling Belgske, maar van de huidige selectie is naar mijn bescheiden mening Vermijl de beste verdediger (de kwaliteit van onze Mammoet is nog onbekend), die staat er bij jou niet op?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 10:11
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #238

Brncic schreef : Met een middenveld met Holtby, Kostons en Déom heb je geen echte nr. 10 nodig. Zijn drie voetballers. Zie ik persoonlijk liever dan een ‘breker’ a la Ippel. In de KKD moet je er voetballend bovenuit stijgen. Zie RKC waar spelers als Hansson en Seys het verschil maakten.
Prioriteit nu: rechtsbuiten!


Ik denk dat je met dit middeveld echt te kort komt.Holtby vind ik zowiezo beter vanaf de zijkant en kostons komt nog te kort voor top kkd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 10:13
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 450
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #239

Jacques schreef : Leuke opstelling Belgske, maar van de huidige selectie is naar mijn bescheiden mening Vermijl de beste verdediger (de kwaliteit van onze Mammoet is nog onbekend), die staat er bij jou niet op?

Oei vergeten! Die zat nochtans eerst wel in mijn gedachten. De vraag is of hij aanvallend sterk genoeg is om de rechterflank te doen. Wellicht dat hij ook op de RCV kan staan, dat zou alweer 1 extra centrale verdediger geven. Maar nu lijkt het alsof ik Football Manager ga spelen ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 11:52
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 599
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #240
Ik denk dat je met een Holtby toch een prima '10' hebt. Steekpasses, goede voortzetting, inzicht en doelgericht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.356 seconden