Transfergeruchten seizoen 2019/2020

24 juli 2019 11:21
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #361

Boredass schreef :

Napoleon schreef : Om jullie wat meer inzicht te geven wat MVV kan en wil is het volgende
MVV wilde Brian Smeets terug halen daar waren ze toe bereid en ook veel voor te doen. Smeets had toen al een aanbieding van Sparta. MVV wist dat maar wilde toch een aanbieding maken.
MVV heeft toen 5000 bruto per maand geboden , dat is wat ze kunnen en eigenlijk bijna hun max.
Smeets verdiend meer als het dubbele bij Sparta en ging niet in op deze aanbieding.

Met Croux zal het niet veel anders zijn gegaan .



Het zal zeker kloppen , maar de vraag is , of dit het maximale wat mvv kan bieden , of is het maximale wat mvv over had voor Smeets/Croux? Op de positie van Smeets waren ze ook bezig met Deom en ik begreep ook dat mvv een ander type rechtsbuiten zoekt.

Als 5000 de max is, hoef je het wordt promoveren niet eens in de mond te nemen.



Er zal zeker nog wel iets rek in die 5K zitten ( maar niet veel). Team Smeets hadden een voorstel van rond de 10K verwacht van MVV, dat kan en wil MVV niet betalen. En idd promotie is best ver weg ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2019 11:38 24 juli 2019 11:40 door serke.
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #362
Iedere speler is natuurlijk vrij om te gaan en staan waar ze willen, alleen zijn sommige keuzes pijnlijk of misschien zelfs not done, maar zoiets gebeurt nu eenmaal bij broodvoetballers, die met hun niveau nu het geld moeten binnenhalen, hun niveau is nu eenmaal niet goed genoeg om hier de rest van hun leven hiermee uit te zingen. Mvv betaald hun maximale salaris en daarmee pis je soms naast de pot nou en !!
Ik zie de toekomst niet zo somber in, alleen minder snel dan we zouden willen.
En blijf allemaal een beetje aardig voor mekaar en zeik mekaar niet meteen af maar heb respect voor mekaars mening, of je het er nu mee eens bent of niet, discussies oke, maar sommige overdrijven.
Ik fungeer deze week nog wel even als scout in turkye en vanaf dindag tegen heugem ben ik er weer bij en laat ik weten of ik nog enkele talenten heb kunnen vinden !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, itsman, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2019 16:44
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #363
Ik vraag me af waar een club als Roda, dit soort salarissen van betaald, benieuwd hoe de financieele situatie daar tegen de winterstop is, want die Mexicaan gaat er zelf geen geld in pompen. MVV kan geen salarissen betalen van 100.000 tot 150.000, en dat geeft trouwens ook geen garantie op promotie, MVV is 2 jaar geleden wel bijna gepromoveerd en dat zonder dit soort bedragen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2019 18:00
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #364
Kan het nu weer over transferGERUCHTEN gaan i.p.v. wat een andere club en wij wel of niet betalen?

We zitten nog maar een 2,5 week af van de eerste competitiewedstrijd tegen De Eagles. Zij hebben zich al goed versterkt. Wij eigenlijk nog niet en hebben nagenoeg dezelfde basis als vorig jaar. Het enigste positieve wat ik hieruit kan halen, is dat iedere nieuwe speler dan ook een directe versterking zal zijn. Al zullen de echte toppers voor onze begrippen wel weer de laatste week augustus komen als al 9 punten verdeeld zijn....

Adios, amigo’s! Ik ga verder met niks doen, veel te warm

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2019 18:15
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #365

Lijnsje@tappunt schreef : Kan het nu weer over transferGERUCHTEN gaan i.p.v. wat een andere club en wij wel of niet betalen?

We zitten nog maar een 2,5 week af van de eerste competitiewedstrijd tegen De Eagles. Zij hebben zich al goed versterkt. Wij eigenlijk nog niet en hebben nagenoeg dezelfde basis als vorig jaar. Het enigste positieve wat ik hieruit kan halen, is dat iedere nieuwe speler dan ook een directe versterking zal zijn. Al zullen de echte toppers voor onze begrippen wel weer de laatste week augustus komen als al 9 punten verdeeld zijn....

Adios, amigo’s! Ik ga verder met niks doen, veel te warm


Het is maar waarmee je vergelijkt. Vergeleken met begin vorig seizoen heb je nu wel vermeijl , van der Hurk en Holtby maar geen koopmans en Ippel. Een lichte verbetering in totaal denk ik.

Vergeleken met de laatste match van vorig seizoen mis je ook nog Croux die ondanks zijn matig half jaar nog beter is dan wat we nu hebben. Daarmee vergeleken een achteruitgang.

Verwacht wel dat enkele testers gaan blijven maar voor de rest zal het afwachten zijn tot 2 sept( volgens mij de dag dat dit de transfermarkt eindigd ivm weekend)

Maar ik vrees het ergste.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2019 19:20
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #366
Mvv heeft haar ambities uitgesproken dus dat ze het nu ook maar gaan waarmaken. Ik verwacht toch zeker 3-4 versterkingen, nogmaals met de huidige selectie kom je niet verder dan het rechterrijtje en wordt het stadion alsmaar leger. De meeste supporters (behalve op deze site) zijn het beu om weer het woord 'overgangsjaar' te horen. Het voetbal van de afgelopen twee seizoenen was niet om aan te zien met de ene na de andere thuisnederlaag, Zo'n seizoen wil ik niet nog eens meemaken dat trek ik niet meer. Ik heb me vaker afgevraagd op de tribune "wat doe ik hier eigenlijk nog" maar toch blijven gaan, vele anderen op de tribune zijn al afgehaakt.

Met twee onervaren keepers en middelmatige voetballers als Mares, Gunst, Nys, Kostons, Martina en Vermijl ga je het niet redden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2019 21:31 24 juli 2019 21:32 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #367

Hill28 schreef : Ok dit is het allerlaatste wat ik hier post, want info wordt niet gewaardeerd en als je na 20 jaar kutvoetbal kritiek hebt wordt je teruggefloten door de schapenkudde.

Croux is gezakt met de prijs maar MVV geeft niks. Dat is een feit. Dus in mijn ogen ga je dan niet Croux voor NSB-er uitmaken maar vragen stellen waar MVV t geld aan uitgeeft.

Ach nee en Croux kan volgens sommigen niet meer voetballen. Dat zeiden de meesten hier ook over Okita toen hij zijn eerste wedstrijden in de voorbereiding voor MVV speelde. Toen werd ik ook voor gek uitgemaakt dat ik ervoor pleitte om hem een contract te geven. Net als aan het begin van vorig seizoen toen ik zei dat de selectie kut was, toen snapte ik er volgens de meesten hier ook niks van. Lees het anders even terug.

Veel plezier hier op het forum aan de schapen en ik hoop dat iemand nog een kritisch, onderbouwd woord durft of wil verspreiden. Dus niet achterlijk zoals op facebook, maar met argumenten.

Administrators: ik heb het al in een pm gevraagd, maar verwijder svp mijn Account en mijn 779 posts. Ik hoef hier niet meer te zijn.


Dit zouw toch neet de bedoeling mote zien op dit forum? Es iech ierlek bin, vèlt 't miech op tot mèt naome de (terech) kritische forummers steeds dèkser dit forum verlaote.
Te gek veur wäörd tot lui ziech laote wegjaoge door lui die constant, mer daan ouch ech constant alles door 'ne roedwitte brèl beloere, en op gein inkel meneer kritiek op M.V.V. kinne verdrage.
Kier op kier kriege ze weer wat ze wèlle, en jaoge ze lui weg.
Es dit zoe doorgeit, blijf nao verloup vaan tied allein nog mer e klein selec gezèlsjap hei euver dat ziechzelf oonderein constant geliek aon 't geve is.

Mits kritiek good oonderbouwd is, moot dit gewoen kinne op dit forum.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2019 23:27
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #368

MVVke schreef : Mits kritiek good oonderbouwd is, moot dit gewoen kinne op dit forum.


Niets mis met onderbouwde kritiek, dat is nu juist waar een forum om draait. Met elkaar van gedachten wisselen en standpunten delen.

Helaas zie ik die onderbouwde kritiek steeds minder en wordt er vooral negatief gesproken, op de man gespeeld en ten koste van alles eigen gelijk gehaald. Uiteraard onder de noemer van 'kritisch zijn'.

Mijn persoonlijke mening is dat we er voor eind juli niet eens zo slecht voorstaan. Afhankelijk of we nog 3-4 'halve' of toch 'ganse' de komende maand aantrekken zal resulteren in een mooi seizoen of wederom veel frustratie op de tribune.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, jovkle, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2019 07:48
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #369
Dat ze Amadou Sylla maar een contract geven een verbeterde Croux die misschien niet de hoofdprijs vraagt.
Misschien net zoals Okita onbekend maar toch goud waard straks.
Uhro Nissilä als hij tegen Top Oss ook zo goed speelt meteen een contract aanbieden of op huurbasis overnemen.
Weet niet of SV Zulte Waregem hem zomaar laat gaan, zelf zou ik denken van wel omdat hij toch daar niet aan spelen toe komt dus moeten ze blij zijn dat ze wat salaris kwijt zijn.

Natuurlijk zijn dit onbekende spelers waarvan je niet weet of ze de competitie ook zo goed blijven spelen.
Maar in deze categorie moet MVV wel zoeken. En ze zoeken toch al iets meer, normaal alleen spelers van Luik, Genk of spelers die zomaar komen aanwaaien.
Tegenover vorig seizoen vind ik het wel al iets verbeterd op hetzelfde moment.
Ben blij dat ze niet teveel willen uitgeven zoals Den Bosch dacht dat ze konden doen.;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2019 08:59 25 juli 2019 09:01 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #370
Zitten testers Nissilä en Sylla morgen nog bij de selectie?

Sorry verkeerde topic, admins kan deze post verplaatst worden naar oefenwedstrijden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2019 22:15
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #371
Team

Keepers

GILLES DEUSINGS

LARS VAN MEURS
Verdedigers

SHERMAR MARTINA

MAXIME GUNST

MARNICK VERMIJL

ENES MAHMUTOVIC
Middenvelders

PIETER NYS

SHERMAINE MARTINA

LUC MARES

NINO EVERAERS

JÉRÔME DEOM

JOSHUA HOLTBY
Aanvallers

KOEN KOSTONS

JOERI SCHROIJEN

ANTHONY VAN DEN HURK

Op papier hebben we nu 15 spelers waarvan 2 keepers dus er zullen en moeten de komende twee weken er nog bij komen.
Ik ga er van uit dat er ook nog wat jeugd wordt toegevoegd zoals te zien is tijdens de oefen wedstrijden.

Ten opzichte van vorig seizoen is er tot nu toe alleen enes bijgekomen. We missen nog croux lavalee ippel koopmans die weg zijn, maar we zijn wel verder als vorig seizoen rond deze tijd.

Wat hebben we zeker nog nodig om vooruit te komen?

En wie van de testers mogen blijven?

Hopelijk worden nu snel wat handtekening gezet en zien we de ambitie die uitgesproken is ook terug op het veld. Mvv ken ende zal er zeker nog wel iets onverwachts gebeuren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2019 18:02 28 juli 2019 18:02 door Lijnsje@tappunt.
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #372
Wie het hier nog over Dogan had, die gaat naar NAC voor 2 jaar

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juli 2019 22:28
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #373
Volgens de Limburger heeft mvv nog steeds interesse in Sylla en Nisilla en gaan ze kijken of het financieel haalbaar is.

Kot zal deze week wel tekenen.

Vlijter kon me vandaag niet overtuigen maar niet gek als je een jaar geen match hebt gespeeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2019 07:11 31 juli 2019 07:22 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #374
Net lees ik dat onze fin veels te duur zou zijn kwa huursom,wat kan ik mij hier weer kwaad om maken.
Eerst verteld elzen dat helemaal niet begonnen word om een speler te laten testen als het bedrag dat gevraagd word te hoog is.
En nu na weken van training blijkt dat zulte waregem een veel te hoge huursom vraagt,ik word hier echt schijtziek van.
Een hele voorbereiding naar de knoppen als het gaat over deze tester die waarschijnlijk toch niet komt(hoop dat ik niet gelijk krijg).
Een hele ,,nieuwe,,gehuurde speler is het resultaat tot nu toe....begin beetje mismoedig te worden van alle jaren van de KKD.
Zie de bui al hangen zaterdag tijdens het supporters cafe,penders voorlezend uit eigen werk(herhaling van blogs),een boek waarvan vele van ons alle hoofdstukken al gelezen hebben(jaren al een sprookjesboek).
Het zal toch niet zo zijn dat 045 met de fin aan de haal gaat...ik laat mij verrassen: heb ik zo weinig geduld?...weer zal ik dan maar dit nieuwe tussenjaar beleven als zijnde..we zijn er bijna....ben ik nu te naargeestig...ongeduldig of terecht kwaad?....gr opadiehard.:thumbsdown:.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Armand, Schapendonk, Driver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2019 07:30
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Transfergeruchten seizoen 2019/2020 #375
Ik word er ook schijt ziek van ons eerst lekker maken en dan kunnen ze hem waarschijnlijk niet eens betalen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.505 seconden