Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

17 mei 2018 12:56
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #31
Volgens Trepke B traint Kjell Knops mee bij onder 19. Zou best een goed centrum kunnen vormen met Shermar, mits Kjell fit is...
Discussie gesloten.
17 mei 2018 13:17
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #32

Brncic schreef : Volgens Trepke B traint Kjell Knops mee bij onder 19. Zou best een goed centrum kunnen vormen met Shermar, mits Kjell fit is...

en je zijn armen op zijn rug vast bindt....
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
17 mei 2018 14:56
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #33
@Larsbak, stel, MVV zou echt een nieuwe hoofdcoach zoeken, dan lijkt mij dat het salaris van de hoofdcoach ruim onder een ton ligt, maar wel boven het spelersplafond.
Pepijn Lijnders heeft van Liverpool naar NEC al 6 KEER minder salaris gekregen. Bij MVV zal hij dan nog eens moeten inleveren. Geef t weinig kans...

Ik ben serieus wel benieuwd wat MVV met de staf gaat doen. Ik hoor wel wat geruchten over een hoofdcoach en over het verdergaan met Dusseldorp maar MVV heeft nog niks gecommuniceerd.

Langszaam tijd voor duidelijkheid lijkt me

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
17 mei 2018 17:06
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #34
Misschien kiest MVV voor Dusseldorp als hoofdtrainer en Elsen weer als manager voetbalzaken. Het is de goedkoopste variant voor verandering.
Echter, dit scenario heeft niet mijn voorkeur, want nog steeds geen frisse wind. En mediatechnisch zie ik dan liever Ron voor de camera.

Tja Lijnders, vind ik nog niks van. Los van het feit of hij haalbaar is of niet. Maar MVV zou denk ik voor hem beste een goede vervolgstap kunnen zijn. Bij MVV is er uiteraard ook een verwachtingspatroon maar toch een andere druk als bij NEC afgelopen seizoen. En MVV heeft dan op zijn beurt een trainerstalent binnen met, naar wat ik gelezen heb, een behoorlijk netwerk met uiteraard Liverpool als meest bekende connectie. Samen met de ervaren Elsen en eventueel Dusseldorp zou dat best eens goed kunnen uitpakken. Laat die Liverpool talenten maar komen ;-)
Discussie gesloten.
17 mei 2018 18:01
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #35
Jongens, stop over Lijnders. Onbetaalbaar en onrealistisch. MVV moet elke euro omdraaien, denk je dat ze dan een nieuwe trainer gaan halen??
Discussie gesloten.
17 mei 2018 18:19
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #36
Elsen heeft al voorgesorteerd dat hij trainer blijft komend seizoen door bijvoorbeeld Golpek zijn contract te verlengen. Niet bepaald zijn sterkste zet tot nu toe..Maar Ron blijft een echte MVV-er dus als hij er zit heeft hij mijn steun..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Puime
Discussie gesloten.
18 mei 2018 00:06
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #37
Elsen doet het al jaren goed met beperkte mogelijkheden... Bovendien heeft hij contract onbepaalde tijd dus goedkoopste oplossing... beter geld investeren in een goede voetballer.
Pfff die Lijnders heeft als hoofdcoach nog niks bewezen... En bij nec heeft ie niks gebracht.
Eerst maar zorgen dat het budget omhoog gaat.
Discussie gesloten.
18 mei 2018 05:31
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #38
Lijnders aub niet zeg wat een clown
Discussie gesloten.
18 mei 2018 08:20
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #39
Hoewel ik voorstander ben van een nieuwe trainer, word ik van Lijnders niet warm of koud. De eerlijkheid gebied te zeggen dat ik dat alleen kan baseren op wat ik van de man heb gezien. Zijn spel met NEC was vaak niet om aan te zien en dat met - in potentie - één van de beste selecties in de Jupiler League. Verder vind ik de man niks uitstralen: tis heel braaf, lief en zacht. Geen bravoure. En ik denk dat we dat hier wel eens kunnen gebruiken (dat en een hoop andere, spelinhoudelijle kwaliteiten).
Ik heb even op Transfermarkt gekeken. Maar zoveel is er niet beschikbaar. Althans, als het om betaalbare trainers gaat die goede statistieken kunnen overleggen. Een Van de Looi en Pastoor lijken me voor MVV-begrippen onbetaalbaar. En dan heeft die laatste ook nog eens de naam dat-ie alles naar zijn hand wil zetten binnen de club. Daar zitten we niet op te wachten. Een passant die alles wil overnemen en bepalen en vervolgens weer weg is als het niet loopt. Nog even los van het feit of het goede trainers voor MVV zijn.
Dat allemaal in overweging genomen, hoop ik dat MVV zich eerst focust op een kwalitatief sterke selectie (met voldoende scorend vermogen). Een trainer heeft nu minder prioriteit.

Overigens: ik heb helemaal niets tegen Elsen. Ik waardeer wat-ie gedaan heeft. Maar een nieuwe trainer, een fris gezicht, kan geen kwaad. Bovendien vind ik het onwenselijk dat een trainer ook de technische man is. Zo kun je een trainer nooit kritisch beoordelen. Je bent immers je eigen baas. Maar ik snap dat het nu even niet anders kan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80
Discussie gesloten.
18 mei 2018 10:16
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #40
Overigens lijkt het erop dat CSKA Sofia ook in verband wordt gebracht met Steven Pereira.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
18 mei 2018 11:38
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #41
Kunnen we het “niet gerucht, maar domweg wat roepen” onderwerp over Pepijntje Looplijntje nu afkappen? Gaat werkelijk nergens over. Geen gerucht, wordt nergens in verband gebracht met MVV en nergens iets te lezen dat Ron weg gaat of wilt.

Braun bij Fortuna mag vertrekken. Lijkt me een goede back voor ons. Zeker in zijn eerste wedstrijden veel indruk gemaakt, maar uiteindelijk zijn plaats verloren aan Essers. Lijkt me dat zijn zakenwaarnemer ook weet dat MVV momentee geen RB heeft, maar moeten dan wel geen transfersom verlangen of huren en erna overnemen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
18 mei 2018 12:24
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #42
Dit is dan toch even goed geen gerucht? Braun wordt ook nergens in verband gebracht met MVV. Categorie domweg wat roepen?

Mijns inziens is het forum ook een plek om met mede-forumgangers te sparren over de toekomstige invulling van de spelersgroep en de technische staf. Het is niet ondenkbaar dat Ron een andere rol gaat vervullen binnen MVV en er dus de positie van trainer vacant is. Daarbij geef ik aan dat Lijnders wellicht een goede trainer is voor ons, net zoals jij Braun een goede back voor ons noemt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Hill28, M.V.V. 1902
Discussie gesloten.
18 mei 2018 12:27
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #43
Jürgen Klopp overweegt Pepijn Lijnders terug te halen naar Liverpool, meldt boulevardkrant The Daily Mail

Groeten oet Bierum : Delfzijl
Discussie gesloten.
18 mei 2018 12:38
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #44

Lijnsje@tappunt schreef : Kunnen we het “niet gerucht, maar domweg wat roepen” onderwerp over Pepijntje Looplijntje nu afkappen? Gaat werkelijk nergens over. Geen gerucht, wordt nergens in verband gebracht met MVV en nergens iets te lezen dat Ron weg gaat of wilt.

Braun bij Fortuna mag vertrekken. Lijkt me een goede back voor ons. Zeker in zijn eerste wedstrijden veel indruk gemaakt, maar uiteindelijk zijn plaats verloren aan Essers. Lijkt me dat zijn zakenwaarnemer ook weet dat MVV momentee geen RB heeft, maar moeten dan wel geen transfersom verlangen of huren en erna overnemen.

Dus in feite hebben we dan sterkhouder Ciranni geruild voor bij Fortuna overbodige Braun? Slechte ruil stel jij voor. Of zijn we nu het afvoerputje vaan Fortuna?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Hill28
Discussie gesloten.
18 mei 2018 13:01
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #45
Ik zou Moustafa gewoon een kans geven op rechtsback. Dan houd je geld over voor een fatsoenlijke as (keeper, centrale verdediger, nummer tien, spits). Hawbir is geen wondervoetballer, maar verzaakt nooit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Ster_Drager, Schapendonk
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden