Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

16 mei 2018 09:22
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #16
Voor degenen die (onrealistisch genoeg) hoopten op Mart Lieder: die gaat in de Deense eredivisie voetballen.

www.vi.nl/nieuws/-jupiler-league-topscor...-voor-deens-avontuur

Net zoals Van der Vaart deed gaat hij in de buurt van zijn vriendin die handbalt (Tess Wester) spelen. Grappig detail; de vriendin van Van der Vaart is de ex-vriendin van Mart Lieder.

Het nieuwe beleid van MVV is dus duidelijk: richt een succesvol vrouwen handbalteam op. ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Lassie80
Discussie gesloten.
16 mei 2018 11:28
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #17

Jacques schreef : Het nieuwe beleid van MVV is dus duidelijk: richt een succesvol vrouwen handbalteam op. ;)


En om ook de oostelijke mijnstreek bewoners te binden dan gelijk de naam van de club aanpassen zeker? Maastrichtse Omnisport Vereniging... ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques
Discussie gesloten.
16 mei 2018 14:52
MvvFreak
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #18
Ik zie nog heel graag Patrick Nkoyi komen en Bo Geens allebei transfervrij!
Discussie gesloten.
16 mei 2018 19:33
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #19
Voor degene die nog de illussie hadden dat Perreira zou bijtekenen kan ook de prullenbak in.
Discussie gesloten.
17 mei 2018 06:50
UsMvvKe01
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #20
Gooie muirgen allemoal,

nein boe Steven Pereira noar tow welt goan pfff
noar VVV of Fortuna kin heer oach get aanders verzinnen daan noar 1 vaan de 2 te goan hulppppp
volgend joar speult ein vaan de 2 weer Jup nou daan hubste get
mer good het is zien keuze volgend joar zal heer wel dinken woar iech mer bij MVV gebleven


het geit euch good groetjes
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
17 mei 2018 08:41
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #21
Het eerst seizoen van Pereira was echt drama, heel veel fouten en veel dom balverlies. Opbouwend ook echt drama.
De twee seizoenen erop is hij wel gegroeid, maar nog altijd te veel fouten en te makkelijk de bal verliezen.
Wisselde hele goede wedstrijden ook af met wedstrijden waarbij je dacht, wat doet hij hier nog?
Eerlijk gezegd lijkt het mij een speler die makkelijk te vervangen is.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
17 mei 2018 08:49
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #22
Pereira heeft zich heel goed ontwikkeld hier maar is in mijn ogen geen eredivisie materiaal.
Als je na drie jaar MVV een mooie (financiele) stap kunt maken moet je dat vooral doen.
Ik gun hem het beste.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, bokkesprongen
Discussie gesloten.
17 mei 2018 09:20
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #23
Pereira was het seizoen 2016/2017 juist beter dan 2017/2018 naar mijn mening. Vorig jaar in de play-offs werkelijk ijzersterk. Goud waard in Leeuwarden. Pereira in dat seizoen, zeker gezien zijn groei tov het jaar er voor, had zeker eredivisiepotentie. Ik was aangenaam verrast dat hij nog een jaar bijtekende. Afgelopen seizoen was hij een leuke verdediger voor de eerste divisie maar niet meer. Ik vond de ontwikkeling die hij maakte mooi en gun hem ook het allerbeste.

Zoals sommigen wellicht weten speelde er bij Steven nogal wat op privé-gebied, ik hoop dat hij ook dat goed op een rijtje heeft en blijft houden. Was er wellicht ook deels de oorzaak van dat zijn ontwikkeling stokte.

Ik neem aan dat hij afgelopen seizoen voor MVV-begrippen een topsalaris verdiende, dat zou dus wel de nodige ruimte moeten bieden voor een nieuwe speler.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, Tuor, jovkle
Discussie gesloten.
17 mei 2018 10:55
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #24
@Jacques

Maar als back up CV zou Pereira prima volstaan toch? Zal bovendien ook niet al te duur zijn. Heb overigens geen idee hoe serieus de interesse van Fortuna is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
17 mei 2018 11:15
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #25
Ik zie Pereira het absoluut niet redden in de Eredivisie. Maakt zelfs op Jupiler Leagueniveau nog veel te veel fouten. Ter vergelijking, Kuipers en Werker waren voor MVV-begrippen toppers maar hebben het ook bij lange na niet gered.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
17 mei 2018 12:01
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #26

Gohf schreef : @Jacques

Maar als back up CV zou Pereira prima volstaan toch? Zal bovendien ook niet al te duur zijn. Heb overigens geen idee hoe serieus de interesse van Fortuna is.


Och ja, als back up prima. Ik heb geen idee aan wat voor salarissen ik volgend jaar bij Fortuna moet gaan denken maar geef hem een ton per jaar en hij gaat er fors op vooruit tov MVV en voor Fortuna valt het financiële risico te overzien - zo lang Fortuna eredivisie speelt natuurlijk.

Is international van Kaapverdië, voor hetzelfde geld schiet hij in een oefeninterland tegen Engeland per abuis een bal in de kruising en legt een premier league club 5 miljoen voor hem neer. ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
17 mei 2018 12:04
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #27

Larsbak schreef : Ik zie Pereira het absoluut niet redden in de Eredivisie. Maakt zelfs op Jupiler Leagueniveau nog veel te veel fouten. Ter vergelijking, Kuipers en Werker waren voor MVV-begrippen toppers maar hebben het ook bij lange na niet gered.



Eens, met de kanttekening dat Kuipers nooit langere tijd achter elkaar heeft mogen spelen in de eredivisie. En Werker kwam natuurlijk de afgelopen twee seizoenen ook steeds in een rampzalig Roda terecht... Vorig seizoen heeft hij veel gespeeld, maar als je dan links van je Van Peppen en rechts van je Milec ziet schutteren, moet je wel een heel sterke centrale verdediger zijn wil je overeind blijven.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
17 mei 2018 12:16
Sjieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 90
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #28
Is het een idee om dit onderwerp te sluiten tot eind juli of zo, nu het ervoor over alles behalve over transfernieuws lijkt te gaan. Interessant hoor, al die spelers die niet meer voor MVV spelen.........
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
Discussie gesloten.
17 mei 2018 12:19
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #29
Vandaag is Pepijn Lijnders ontslagen bij NEC. Ik gooi maar eens een balletje op, ik denk dat dat hij een goede trainer voor MVV zou zijn.

Jarenlang assistent van Klopp geweest, dus moet echt wel wat kunnen. Heeft duidelijke visie en predikt aanvallend voetbal. Wanneer hij vanaf de voorbereiding de kans krijgt om vanaf de voorbereiding zijn team op zou kunnen bouwen, denk ik dat hij tot veel in staat is.

Is natuurlijk nogal door mand gevallen het afgelopen half jaar, dus zal de clubs niet meer voor het uitkiezen hebben. Bovendien is hij een Limburger die in verband met zijn gezinssituatie terug wilde keren naar Nederland. Wellicht haalbaar dus.

Presteerde met NEC natuurlijk niet al te best, maar werkte ook onder zware omstandigheden voor een beginnend trainer. Alles minder dan het kampioenschap werd niet geaccepteerd en na elke nederlaag wordt de bus opgewacht door een groep idioten.
Met Lijnders als coach en Ron als technisch directeur of wellicht assistent in plaats van Wim Dusseldorp, zie ik ons meedoen voor de play-offs.
Discussie gesloten.
17 mei 2018 12:33
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #30

Larsbak schreef : Met Lijnders als coach en Ron als technisch directeur of wellicht assistent in plaats van Wim Dusseldorp, zie ik ons meedoen voor de play-offs.

Klein detail... niet geheel onbelangrijk... ligt het er vooral niet aan wat er straks op het veld staat???
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Robin
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.373 seconden