Transfergeruchten Seizoen 2018-2019

22 mei 2018 13:26
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #76
Moustafa en Houben zie ik helemaal zitten! Vooral Houben, goeie versnelling, actie in huis, gretig, type Croux maar nog niet zover als Croux.

Ik denk dat er een heel klein kansje is dat t Bies terugkomt.
Discussie gesloten.
22 mei 2018 13:44
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #77
T Bies met Okita voorin. Dat zou niet verkeerd zijn voor Jupiler begrippen.
Discussie gesloten.
22 mei 2018 14:24
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #78

De_Lange schreef : 15 juli weurt dr mie dudelik euver de selectie vaan kaomend seizoen


15 Juli, dat is nog erg rap.
MVV kinnende is dat normaal get veur nao de 4e kompetisiematch ;)
Discussie gesloten.
22 mei 2018 18:44
UsMvvKe01
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #79
Gooie middag allemoal,

Wel dit toch uns vroage weurt vandoag nog get geteikend geluif het neet , en de luij mer hart stikke gek maken met onnozele beriechten.
Veer goan bijna weer noar bed en d'r is nog gein nuijts, misschien bin iech get snel, mer tot heden is nog niks doar iemand geteikend.

geer kint het leed vaan Feyenoord toch he GEEN WORDEN MAAR DADEN ???
ze hubbe us weer uns blij gemaak met un kapote vogel geluif iech, bij miech is dinsdag toch dinsdag of neet mer kin er radicaal neven zitten.
mer good iech stoan neurgens mie vaan te loere iech wel het iers zien en daan geluive.

het geit euch good mer miech beter

Groetjes UsMVVKe.
Discussie gesloten.
22 mei 2018 18:52 22 mei 2018 18:53 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #80
Al 2 contracten geteikend vaandoag he! Es ech unne neue is aongekondigd daan zal r och wel komen dees week.

Kinne veer nog get speculere euver t Bies, Croux en Bryan Smeets en vul mer in...
Discussie gesloten.
22 mei 2018 18:54
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #81
Misschien kon de nieuwe speler niet komen door het noodweer? :-)
Discussie gesloten.
22 mei 2018 18:57
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3817
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #82

UsMvvKe01 schreef : Gooie middag allemoal,

Wel dit toch uns vroage weurt vandoag nog get geteikend geluif het neet , en de luij mer hart stikke gek maken met onnozele beriechten.
Veer goan bijna weer noar bed en d'r is nog gein nuijts, misschien bin iech get snel, mer tot heden is nog niks doar iemand geteikend.

geer kint het leed vaan Feyenoord toch he GEEN WORDEN MAAR DADEN ???
ze hubbe us weer uns blij gemaak met un kapote vogel geluif iech, bij miech is dinsdag toch dinsdag of neet mer kin er radicaal neven zitten.
mer good iech stoan neurgens mie vaan te loere iech wel het iers zien en daan geluive.

het geit euch good mer miech beter

Groetjes UsMVVKe.



Maar wie maakt de mensen dan gek? MVV heeft zelf niets beloofd. Hier in deze topic begint "Stadion de Geusselt" wat geruchten te spuien. En nu lijkt het er op dat jij vindt dat MVV faalt als het die geruchten niet waarmaakt.

"Stadion de Geusselt" heeft niet veel berichten hier, en vorig seizoen wist hij te melden dat Dante Vanzeir in de Geusselt was gespot. Helaas voor hem was Vanzeir op dat moment met Racing Genk in Benidorm... Misschien moeten we deze gebruiker niet te serieus nemen.

Toen hij vorig jaar er op werd gewezen dat hij niet de meest betrouwbare bron is, reageerde "Stadion de Geusselt" erg gepikeerd. Beste Stadion de Geusselt, ik denk oprecht dat je het goed voorhebt met MVV. Ik denk niet dat je bewust de boel hier probeert op te naaien. Maar tussen dat een speler of Dijkstra weet dat MVV bijna rond is met een speler, en de daadwerkelijke communicatie, zit vaak een gat. Dat ligt niet altijd aan MVV, MVV wil alles 100% rond hebben. En daardoor kom jij nu slecht over. Natuurlijk tekenen Hawbir en Houben bij (is inmiddels al gebeurd geloof ik) en komt er snel een eerste nieuwe speler binnen. Misschien moet je iets voorzichtiger zijn met melden dat iets "vandaag" gebeurt. Zoals je merkt aan de reactie hierboven nemen mensen het vervolgens MVV kwalijk als jouw voorspelling niet uitkomt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Lassie80, jovkle, Boschpoort, UsMvvKe01
Discussie gesloten.
22 mei 2018 20:54
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #83
Stand van zaken:
-Spelers met contract- 8/9 (waarschijnlijk reserve ) spelers
Plus 3/4 mogelijke basis spelers.
-julie t/m september op zoek naar mogelijke basis spelers
- door late sluiting transfermarkt geen ingespeeld elftal.
- hopelijk alle spelers kunnen krijgen die gezocht zijn. En hopelijk genoeg spelers ivm breedte van de selectie.

Valt alles op zijn plek en heb je weinig blessures speel je mee voor top 10.
Heb je pech met schorsingen/blessure = tussenjaar ???

Zo zal het de komende jaren ook blijven of we moeten financieel meer te besteden krijgen.

Bovenstaande is al jaren hetzelfde en ja hoe meer geld binnenkomt hoe makkelijker het wordt en hoe minder de geluksfactor meespeelt.

En we zijn echt al vooruit gegaan. Een paar jaar terug hadden we nog niet eens een compleet elftal vlak voor start competitie. Nu hebben we dit wel al zei het dat deze (hopelijk) bankzitters zijn.

Daarom snap ik niet dat veel mensen toch weer paniekzaaien???? En nu zelfs al in mei!!
Seizoen is amper voorbij en er is al paniek?!
Discussie gesloten.
23 mei 2018 06:36
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #84
Normaal ben ik ook razend benieuwd wie erbij komt nu een stuk minder .Niet negatief bedoeld maar de kans dat we de komende 2 jaar kunnen promoveren is wel erg klein met die nieuwe teams kwa begroting
Maar we zullen zien
Discussie gesloten.
23 mei 2018 09:44
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #85
Ik vind het knap dat er nu al geroepen word dat we voor het linker rijtje gaan. Heb je gezien waar we dit seizoen zijn geëindigd? heb je gezien wat voor clubs er gedegradeerd zijn???? Denk je serieus dat de top 10 een realistische verwachting is.
Met het huidige team NO WAY dat we top 10 spelen. Daarom ben ik ook niet al te enthousiast over het bijtekenen van houden en moustafa, De competitie is moeilijker geworden en we hebben dus ook BETERE spelers nodig willen we überhaupt vechten voor een betere plek op de ranglijst.
Ik snap ook dat top 5 niet realistisch is en dat er ook geen top spelers zullen komen maar sommige denken hier wel heel erg makkelijk over.
Misschien ben ik te negatief maar ik word liever in positieve zin verrast dan teleurgesteld
Discussie gesloten.
23 mei 2018 10:23
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #86
Ik zeg laatste 5 is realistischer. Kan alleen positiever erop worden dan ook.

Ben benieuwd wat erbij komt.
Huren ben ik geen voorstander van ,maar kijk bij grote clubs voor 3de of 4de rangs spelers. Bij chelsea real noem clubs maar op.
In het verleden ook vaker goed uitgepakt met onderhande brincic en nu recentelijk nwakali.
Als je niet veel te besteden hebt is huren een goede optie.
Discussie gesloten.
23 mei 2018 12:00
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #87
MVV had vorig seizoen naar verluidt interesse in rechtsback Rannick Schoop (toen nog Heerenveen) voor het geval Ciranni mocht vertrekken. Schoop moet nu weg bij De Graafschap. 1 + 1= 2??
Discussie gesloten.
23 mei 2018 12:52
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #88

Brncic schreef : MVV had vorig seizoen naar verluidt interesse in rechtsback Rannick Schoop (toen nog Heerenveen) voor het geval Ciranni mocht vertrekken. Schoop moet nu weg bij De Graafschap. 1 + 1= 2??


Tja datzelfde zou je ook kunnen schrijven over Bo Geens. Maar moet nog maar blijken allemaal...

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
23 mei 2018 18:28
UsMvvKe01
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #89
Serge van den Ban verlaat Arsenal. De Haarlemmer werkte sinds juli 2015 als keeperstrainer in de opleiding van de Londense topclub. De Engelse topclub verlengde de overeenkomst met Van den Ban niet.

Niks veur us
Bijlagen:
Discussie gesloten.
23 mei 2018 20:36
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten Seizoen 2018-2019 #90

UsMvvKe01 schreef : Serge van den Ban verlaat Arsenal. De Haarlemmer werkte sinds juli 2015 als keeperstrainer in de opleiding van de Londense topclub. De Engelse topclub verlengde de overeenkomst met Van den Ban niet.

Niks veur us


Serge zoekt een fulltime functie als keeperstrainer. En ik denk dat er bij clubs als Arsenal een ietsjes hoger salaris betaald wordt... Beide bij MVV niet aan de orde.

Boe is dat feeske?
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.427 seconden