Transfergeruchten seizoen 2017-2018

15 mei 2017 22:39
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #61
Dat zijn ook niet de enige broers die er spelen

Also sprach Zarathustra
Discussie gesloten.
16 mei 2017 00:20
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #62
Wij kunnen nog niks regelen op dit moment. Als wij winnen van cambuur zitten wij al bijna in de eredivisie. want oda is geen partij voor ons. Tja, en dan hebben wij andere spelers nodig. Dus, enig geduld is op zijn plaats.
Discussie gesloten.
16 mei 2017 08:44
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #63

Nietzsche schreef : Dat zijn ook niet de enige broers die er spelen

Dat dus, plus dat ze maar geïnteresseerd zijn in één van de broers. De jongste van de twee krijgt wel een contract bij Standard.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
16 mei 2017 10:05
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #64
Zou volgens Trepke B gaan om Reno Wilmots (de zoon van)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Discussie gesloten.
16 mei 2017 11:12
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #65
Zie ook www.standard-rouche.be/novara-mvv-reno-wilmots/ . Hij staat ook in de belangstelling van een Italiaanse serie B club en andere clubs in Nederland (eredivisie en Jupiler League).

Om een indruk te krijgen wat het voor een soort speler is:

www.voetbalprimeur.be/nieuws/623199/jong...rote-kwaliteit-.html
Discussie gesloten.
16 mei 2017 11:59
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #66
Zo vroeg in het seizoen dit transfergerucht zonder handtekening, dan is de kans nihil dat hij bij MVV zal gaan spelen. Als je alle geruchten van voorgaande seizoenen bekijkt is dat meestal de uitkomst. Zeker als er nu al meer gegadigden zijn uit betere competities.

Het is leuk om te lezen voor de achterban waar MVV mee bezig is, maar de club help je niet door dit online te zetten. MVV moet het hebben van discretie. Je maakt andere clubs wakker hiermee en dan is al het voorbereidend werk voor niets geweest. Tenzij natuurlijk deze transfer zo'n kleine slagingskans had/heeft dat geheimhouding geen meerwaarde heeft. Dan heb ik niks gezegd.

Ik ben benieuwd of we komend seizoen nog zo'n onverwachte snelle transfer zullen zien zoals bij Schroijen. Dat was toch wel de verrassing van het seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Discussie gesloten.
16 mei 2017 13:40
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #67

houtengerard schreef : Het is leuk om te lezen voor de achterban waar MVV mee bezig is, maar de club help je niet door dit online te zetten.


Huh? Maar moeten we dan alleen dingen online zetten die niet waar zijn of tóch geen kans van slagen hebben? Wat is dan nog de meerwaarde van zo'n topic? Dan kun je het topic beter verwijderen..

Also sprach Zarathustra
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard
Discussie gesloten.
16 mei 2017 14:17 16 mei 2017 14:19 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #68

Nietzsche schreef :

houtengerard schreef : Het is leuk om te lezen voor de achterban waar MVV mee bezig is, maar de club help je niet door dit online te zetten.


Huh? Maar moeten we dan alleen dingen online zetten die niet waar zijn of tóch geen kans van slagen hebben? Wat is dan nog de meerwaarde van zo'n topic? Dan kun je het topic beter verwijderen..


Sorry, misschien wat ongelukkig geformuleerd van mij. Maar ik bedoel degene die dit interne gerucht, extern verspreidt, niet degene die dit plaatst vanuit het geruchtencircuit of op social media. Het zal wel losse flodder zijn, zoals zoveel geruchten, die vooraf worden gelekt. We zullen het gaan zien.

Er wordt weer lekker honing aan onze lippen gesmeerd en als straks blijkt dat de honing helemaal niet zo zoet was, dan vooraf gesuggereerd werd, dan komen de klagers weer om de hoek kijken die daar een optelsom van gaan maken: "Kijk, die zou komen" en "Die zou komen", "ze kunnen het niet, het wordt nooit iets, etc'. Dat was ook meer de geest van mijn reactie, niet om geruchten te willen verbieden, maar enige nuance te brengen, om dezelfde teleurstellingen van vorig seizoen over bepaalde namen in te dammen. Maar dat hou je toch niet tegen, dus negeer mijn post svp. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Nietzsche
Discussie gesloten.
16 mei 2017 18:40
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #69
'Nederlandse clubs strijden om handtekening zoon Marc Wilmots'


Standard Luik zal in de zomer enkele spelers van de hand doen en één jonge Belgische aanvaller zal de club in de zomer zeker verlaten. Aan interesse is er in ieder geval geen gebrek.

La Capitale weet namelijk dat er enkele Nederlandse clubs, waaronder MVV Maastricht, zijn die wel oren hebben naar de komst van Reno Wilmots. De zoon van Marc Wilmots krijgt geen nieuw contract bij Standard en zal de club transfervrij verlaten.

Als de Maastrichtenaren Wilmots in willen lijven, dan zal er naast de Nederlandse clubs ook moeten worden afgerekend met enkele Belgische en een Italiaanse club. Hij was eerder al vier dagen op proef bij het Italiaanse Novara en daar liet hij een goede indruk achter.
Discussie gesloten.
16 mei 2017 18:42
Hante
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #70
Ik wil jullie aandacht alvast vestigen op Dogan Golpek die volgend jaar BIJ MVV komt spelen. Hij speelt nu nog bij Meerssen en is een goede, technische aanvallerr die vooral een assist en actie in de benen heeft. Goed nieuws voor Thomas Verheydt of wie dan ook in de spits volgend jaar. Dogan kan zowel links als rechts uit de voeten.
Goede zaak dat MVV ook bij de amateurs goed bezig is, alleen ik snap nog altijd niet dat enkele jaren geleden "doorgeselecteerd"
moest worden en een Loyd Borgers en Lance Voorjans weg moesten. Er werd toen vol ingezet op de (Maastrichtse) jeugd.
Als we dan toch genoegen nemen met een MVV in de Juup zet dan vol in op een team met jongeren uit de stad of buurt.
We hebben dan wel geen geld, maar probeer deze jongens toch via werk of studie/stage mogelijkheden aan je te binden.
Discussie gesloten.
16 mei 2017 18:49
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #71
Met alle respect, maar Borgers en Voorjans kwamen gewoon kwaliteit te kort voor het niveau dat MVV nastreeft. Bovendien krijgt de jeugd kansen genoeg, mooie voorbeelden hiervan zijn Kuipers en de broers Martina.

Verstuurd vanaf mijn Plus E met Tapatalk

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
16 mei 2017 20:40
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 93
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #72
@ Hante, wat ik begrepen heb van iemand die geregeld in Meerssen te vinden is. Is het een technisch zeer vaardige speler, alleen heeft hij weinig spel inzicht, hij blijft wachten als hij diep moet gaan en andersom. En dat inzicht is vaak moeilijk aan te leren.
Ik hoop zeker dat deze jongen het red, maar meestal is inzicht net het verschil tussen top en net eronder.
Discussie gesloten.
16 mei 2017 20:46
Hante
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #73
Ook met alle respect, naar welk niveau streeft MVV???
Als we de komende jaren in de Juup blijven dan zou een leuk stad/streek elftal MVV sieren.
En daar passen deze jongens m.i. wel in, net als Sven Braken, Bryan Smeets en nog vele anderen.
Er moeten niet teveel Belgen komen, alleen jongens die sterker zijn dan onze jongens.
MVV moet geen vreemdelingenelftal worden, zie Fortuna en Roda.
Promoveer je dan wordt het verhaal anders, maar schieten ook een Kuipers en de Martina's tekort.
Dan moet je creatief met je hoger budget omgaan en daarin heb ik veel vertrouwen in Ron Elsen.
Nogmaals bij de amateurs in Limburg lopen genoeg jongens rond die bij MVV niet zouden misstaan.
Nog een voorbeeld, die Tim Blattler van Chevremont (oude club van Willy Brokamp) speelt nu, geloof ik, bij
Roda, maar was jarenlang topscorer bij de amateurs.
Discussie gesloten.
16 mei 2017 21:56
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #74
Behalve perreira, nwakali en t bies zijn alle basisspelers uit eigen streek. In elk geval de meerderheid van het team. Labylle uit Luik, Nys uit hasselt, enz. Dus, hante, wat versta jij onder de eigen streek?

Also sprach Zarathustra
Discussie gesloten.
16 mei 2017 22:01
Hante
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #75
Ik bedoel inderdaad Maastricht en direkte omgeving in Zuid-Limburg.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden