Transfergeruchten seizoen 2017-2018

06 mei 2017 17:28
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 794
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #16
Eh..., ik durf het haast niet te zeggen, maar ik zou Smeets wel willen terughalen van De Graafschap...


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, Kloeteklaos, SJENG@BOSCHPOORT, Puime, bokkesprongen
Discussie gesloten.
06 mei 2017 17:47
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 240
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #17
Zeker. Gelijk heb je. Is gewoon een goede voetballer die smeets. Waarom moeten sjenge altijd zo onder een vergrootglas liggen bij sommige supporters? Ik snap dat niet helemaal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u tanteke
Discussie gesloten.
06 mei 2017 20:35
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #18
Laat Smeet aub wegblijven. Ik snap de mensen niet die met hem dwepen, want zijn rendement was nihil ...
Hij is bij ons nooit de leider geweest die een elftal op sleeptouw nam, mentaal niet sterk, zeer zeker nooit beslissend en hoewel technisch goed onderlegd verprutste hij veel kansen of zag ( wat te egoistisch) medespelers die er beter voor stonden over het hoofd...
Daarnaast is hij ook bij zijn huidige club niet gegroeid en ook daar niks afgedwongen , geen vaste kracht ( zoals van Hyfte dat wel is...). Liever Sven terug want die scoorde meer dan Smeets en dat hebben we nodig!
Discussie gesloten.
06 mei 2017 22:36
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #19
Grappig hoe Iedereen het spelletje toch anders ziet. Ik vind Braken absoluut geen verbetering, als eerste spits althans, als reserve misschien wel. Heeft bovendien maar 17x gescoord in 95 wedstrijden voor MVV. Dat is gemiddeld 0,178 goal per wedstrijd. Smeets deed het met 24 goals in 144 wedstrijden (0,166 per wedstrijd) maar een fractie slechter. Ik zou Smeets puur voetbaltechnisch gezien best terug willen. Ook niet perse meteen voor de basis hoor.
Discussie gesloten.
06 mei 2017 23:49
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #20
Wat sommige mensen niet beseffen is dat Sven waarschijnlijk nooit meer echt erboven op zal komen. Heeft 2 maal zijn knie aan gruzelementen gehad. En Smeets hoeft voor mij ook niet meer terug. Waarom worden ex-MVV'ers altijd zo terug verlangd? Eenmaal van het schip af is toch nooit meer terug erop?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
Discussie gesloten.
07 mei 2017 00:03
Meerssen
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #21
Zowel Braken als Smeets hoef ik niet terug. Die jongens zijn gemaakt voor de Jupiler League, en ik blijf toch hopen, tegen beter weten in, dat MVV dat niet is.

Verder is het prima dat we tegen Cambuur moeten in de Play Offs, en niet tegen Helmond. Redden we het niet tegen Cambuur, is dat geen schande, niks te verliezen dus, en lekker vrijuit de underdog spelen.
Discussie gesloten.
07 mei 2017 00:22
stef
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #22
brokamp ook niet? terug van ajax!
Discussie gesloten.
07 mei 2017 00:45 07 mei 2017 00:45 door Zoewiezoe.
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #23
Vreemd. Ik zie echt niet iedere wedstrijd van de Graafschap hoor maar ik vind Smeets juist wel gegroeid daar. Ik vond hem onlangs tegen ons met afstand de beste bij hun. Hij is de regisseur van die ploeg. Natuurlijk legt hij relatief veel risico in zijn spel maar hij is clever en doorziet het spel. En heeft dus de kwaliteit om anderen in positie te brengen. Bovendien brengt hij inmiddels de nodige ervaring mee. Maar ik zie hem overigens echt niet terugkomen nu.
Verder verbaast het mij eigenlijk dat met name Shermar Martina toch niet als potentiele basisspeler gezien wordt in dit topic. Ik denk dat hij op basis van zijn optredens dit jaar voor komend seizoen, en zeker als de Kuuper en/of Perreira zou vertrekken, een serieuze kans gaat krijgen in de voorbereiding. En hij verdient dat ook in mijn ogen. Hij heeft de leeftijd om nu die kans te krijgen. Waarom zouden alleen jonge gasten bij Ajax voor de spuit gezet mogen worden ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, aait wief, Lassie80, SJENG@BOSCHPOORT
Discussie gesloten.
07 mei 2017 10:26
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #24
Ook NAC Breda zou achter Sven Braken aanzitten. Dus hij doet toch wel iets goed. Bij Almere City speelde hij niet veel wegens blessures, maar dit seizoen maar 6 wedstrijden gespeeld, 6 doelpunten gemaakt, waarvan 2 tegen MVV. En vorig seizoen 10 wedstrijden, 5 doelpunten. Dat zijn 16 wedstrijden in 2 seizoenen voor Almere, 11 doelpunten. Dat zijn mooie cijfers. Wat ik zo van Braken zag bij Almere vind ik wel dat hij gegroeid is.

Als ik momenteel moet kiezen tussen een fitte Braken en een fitte Verheydt, kies ik voor een fitte Braken.
Discussie gesloten.
07 mei 2017 10:40
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #25
Zowel smeets als braken heeft het bij mvv al geprobeerd.
Ik zie liever nieuw vlees verschijnen op het veld dan deze 2 sjengen terug op het veld.

Wat we komend seizoen nodig hebben is iemand die weet hoe hij moet scoren, iemand die geen 10 kansen nodig heeft om te scoren.
Ik weet het deze spelers kosten geld. Maar we hebben al seizoenen problemen met scoren, Scoor je meer dan loopt het seizoen ook heel anders. MIsschien moeten we eens afstappen van het 50 k platform en een speler halen die wel 75k waardig is.
voor 1 speler zou dit toch geen kwaad kunnen bugetwise. en de ploeg weet dat scoren niet echt lekker loopt.

In iedergeval moet er wat veranderen op het spel, geef nieuwe spelers de kans en laat oude spelers lekker waar ze zijn.
Hopelijk krijgen we eindelijk een spits die weet hoe hij die goal moet maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
Discussie gesloten.
07 mei 2017 11:03
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #26

Mie leef Mestreech schreef : Ook NAC Breda zou achter Sven Braken aanzitten. Dus hij doet toch wel iets goed. Bij Almere City speelde hij niet veel wegens blessures, maar dit seizoen maar 6 wedstrijden gespeeld, 6 doelpunten gemaakt, waarvan 2 tegen MVV. En vorig seizoen 10 wedstrijden, 5 doelpunten. Dat zijn 16 wedstrijden in 2 seizoenen voor Almere, 11 doelpunten. Dat zijn mooie cijfers. Wat ik zo van Braken zag bij Almere vind ik wel dat hij gegroeid is.

Als ik momenteel moet kiezen tussen een fitte Braken en een fitte Verheydt, kies ik voor een fitte Braken.

Je zegt het, een fitte Braken. Een fitte Braken zou ik ook altijd terughalen, maar op een speler die op twee seizoenen slechts 16 wedstrijden speelde en twee zware blessures gehad heeft, kun je niet bouwen.
Discussie gesloten.
07 mei 2017 12:17
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #27
En wat dat betreft doet N'koyi heet ook lang niet slecht! Loopt ook bijna elke wedstrijd dat ie fit is een bal tegen het net.

Overigens een compleet nieuw MVV elk jaar zie ik niet zitten. In 2014 hadden we nog 2 spelers aan het eind van het jaar, in 2015 8 en ik meen in 2016 al iets van 11. Daarop doorbouwen! In deze groep, met 2 of max 3 versterkende aanpassingen zit zeker wel potentie in. 1 nieuwe inpassen in de verdediging, 1 nieuwe in de aanval, eventueel nog een middenvelder aantrekken.

10% beter per jaar, we liggen gewoon (voor?) op koers!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, SJENG@BOSCHPOORT
Discussie gesloten.
07 mei 2017 13:33
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #28
We zijn al 20 jaar zo bezig! En al 20 jaar horig het maastrchts stopwoord, VEER HÖBBE GEIN GELD!!
Discussie gesloten.
07 mei 2017 17:19
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #29

Roei baank schreef : De posten bij de BP, PamPam en de van der Valks worden weer langzaam ingenomen.
De samenstelling van de nieuwe selectie loopt uiteraard al een tijdje en ik moet zeggen dat ik al schone zaken heb gehoord diep in de Ardennen. De insteek is om ieder seizoen te verbeteren en ik heb het volste vertrouwen in de Heren dat dit nu ook gaat gebeuren. Ik zou willen inzetten op doelpunten en maturiteit. Roept U maar!


U hoort wel vaker "schone zaken" maar wordt NOOIT concreet! U blijft altijd zeer oppervlakkig (zie vorige seizoenen) en hangt een waas om uw zogenaamde informatie heen! Nogmaals: wordt eens concreet en geef eens DUIDELIJKE informatie over uw bronnen!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
Discussie gesloten.
07 mei 2017 22:50
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #30

jovkle schreef :

Roei baank schreef : De posten bij de BP, PamPam en de van der Valks worden weer langzaam ingenomen.
De samenstelling van de nieuwe selectie loopt uiteraard al een tijdje en ik moet zeggen dat ik al schone zaken heb gehoord diep in de Ardennen. De insteek is om ieder seizoen te verbeteren en ik heb het volste vertrouwen in de Heren dat dit nu ook gaat gebeuren. Ik zou willen inzetten op doelpunten en maturiteit. Roept U maar!


U hoort wel vaker "schone zaken" maar wordt NOOIT concreet! U blijft altijd zeer oppervlakkig (zie vorige seizoenen) en hangt een waas om uw zogenaamde informatie heen! Nogmaals: wordt eens concreet en geef eens DUIDELIJKE informatie over uw bronnen!!!


Ik ken Roei Baank niet persoonlijk, maar zijn informatie komt vaak met mijn informatie overeen. Deze man zit kort bij het vuur. Een politieagent gaat toch ook al niet zeggen als er een inval is gepland waar en wanneer?

Nee, je doet deze man te kort. Mensen die kort bij het vuur zitten kunnen geen namen zeggen.

Beetje lompe opmerking

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, SJENG@BOSCHPOORT, Peter Pan, Boys_in_Red, Zoewiezoe
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden