Transfergeruchten seizoen 2017-2018

08 mei 2017 00:40 08 mei 2017 00:46 door Zoewiezoe.
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #31
Lomp zou ik het niet echt willen noemen maar Roei Baank licht echt wel een tipje van de sluier op. Want waar heeft het het net afgelopen seizoen aan ontbroken? Doelpunten en maturiteit...;-). Anders gezegd: een spits die er 20 inlegt en ervaring in de as. En dat is op zich niks nieuws in de gedachtegang van het technisch beleid van de afgelopen jaren. Waarmee ik niet wil zeggen dat dat altijd gelukt is maar ik weet dat dat wel het uitgangspunt is. Dus hiere; laat uw suggesties los in dit topic.
Discussie gesloten.
08 mei 2017 10:35
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #32
Ik heb vorig jaar in de transferperiode het gevoel gehad dat de 'top 5' van de wenslijstjes van Ron en Wim niet wilden komen, dat het daarmee een beetje tegen zat. Weet niet waar dat op gebaseerd is maar toch. Hopen dat komende periode de top van de wensenlijstjes kan worden overgehaald.
Met een 7de plek als eindnotering hang je je reclamebord natuurlijk ook steeds meer buiten.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
08 mei 2017 15:03 08 mei 2017 15:07 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 236
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #33
Eerste divisie is toch vooral werkvoetbal en kracht, transfer vrije spelers als Branco van den Boomen ( 1.89, CM en Heerenveen ) en Fabian Serrarens (AMR 1,88 Telstar 7 doelpunten dit jaar ) zou ik goede versterkingen vinden.

De laatste 2 jaar hebben we steeds een stap voorruit kunnen zetten met de selectie. Ben benieuw wat we kunnen strikken, is toch altijd eerst afwachten tot de kapitaal krachtige jup ploegen klaar zijn met hun selectie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u hindriks
Discussie gesloten.
08 mei 2017 15:20
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #34
Smeets vertrekt definitief bij De Graafschap. Hij moet weg, omdat hij een van de grootverdieners daar is.
Serrarens, die hierboven genoemd wordt, staat in de belangstelling van De Graafschap.
Discussie gesloten.
08 mei 2017 15:32
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #35
Dean Koolhof mag daar ook weg. Mits fit is dit een waardig vervanger voor Nwakali.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
08 mei 2017 15:44 08 mei 2017 15:45 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #36
Als we dan toch bezig zijn: Piotr Parszysek gaat daar ook transfervrij weg. Dit seizoen 25 doelpunten. Is pas 23 jaar oud. Had je die dit seizoen in de spits gehad...

Maar goed, al deze genoemde namen zijn waarschijnlijk te duur/hebben geen zin in MVV. Wat ik heb gelezen over Smeets, is namelijk dat hij zelf niet wil verlengen omdat hij naar de eredivisie wil ( link ). Parszysek ongeveer zelfde verhaal. Smeets heeft sowieso qua positie geen prioriteit, eerst zorgen dat we centrale verdedigers en een betere spits vast hebben liggen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
08 mei 2017 15:56 08 mei 2017 15:58 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #37
Je kunt hier zo een hele lijst namen neerschrijven van spelers uit de Jupiler League die transfervrij zijn en een versterking voor MVV zijn. Maar ze komen meestal alleen naar het verre Limburg voor het juiste bedrag, zoals een van Velzen bij FC Steekpenning. Tenzij MVV structureel op en neer gaat pendelen tussen Eredivise en Jupiler league, dan worden de sterren van de samenvattingen pas haalbaar voor ons. We zullen het moeten doen met onbekende Belgische voetballers en/of bankzitters die zich graag in de kijker willen spelen elders of gestrand zijn tijdens een buitenlands avontuur. Hopelijk vindt Ron incorporated komend seizoen een paar leuke spelers die onder de radar van de grote club zijn gebleven. Ik verwacht daar geen televisie-sterren tussen. Tenzij er natuurlijk een verlossend woord van de commerciële en financiële afdeling van MVV komt, dan kun je misschien eens gaan kijken of je het salarisplafond omhoog kan krikken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle
Discussie gesloten.
08 mei 2017 16:10
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #38
Precies Houtengerard! Zo zal het komend seizoen vast ook weer gaan..

Voor ons dus helaas geen Boere, Parzyzek of andere Eredivisie dropouts. Onze enige kans is dan dat ze van R*da of eventueel VVV komen, alle anderen zijn vanwege afstand/verhuizen te duur.
Discussie gesloten.
08 mei 2017 16:40
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #39
Een spits als Sjoerd Ars zou denk ik nog bruikbaar zijn ook voor MVV. Ervaring, en zeker bij de ploegen waar je 10 kansen per wedstrijd krijgt, goed voor doelpunten. En laten wij nou net een ploeg zijn die meer dan voldoende kansen krijgt. Bij Fortuna geflopt, maar daar krijg je ook maar 1 tot 2 kansen per wedstrijd. Overigens zou die Stokkers misschien ook nog wel een optie kunnen zijn.
Discussie gesloten.
08 mei 2017 18:27
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #40

Zeikbak schreef : Een spits als Sjoerd Ars zou denk ik nog bruikbaar zijn ook voor MVV. Ervaring, en zeker bij de ploegen waar je 10 kansen per wedstrijd krijgt, goed voor doelpunten. En laten wij nou net een ploeg zijn die meer dan voldoende kansen krijgt. Bij Fortuna geflopt, maar daar krijg je ook maar 1 tot 2 kansen per wedstrijd. Overigens zou die Stokkers misschien ook nog wel een optie kunnen zijn.


Ars komt bij Fortuna al niet aan de bak. Dus laat die maar daar. Stokkers heeft onlangs een contract getekend bij Fortuna.
Discussie gesloten.
08 mei 2017 18:49
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #41
Drie pagina's volgeschreven zonder ook maar één (serieus) gerucht. Dat belooft wat voor de zomer...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
Discussie gesloten.
12 mei 2017 16:39
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Onderwerp Auteur
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #42
Het eerste echte gerucht dan: Stankov

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
Discussie gesloten.
12 mei 2017 17:01
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #43
De gebroeders Martina in onderhandeling over contractverlenging, Limburgse clubs willen Stankov

Shermar en Shermaine Martina blijven vermoedelijk langer verbonden aan MVV Maastricht. De getalenteerde spelers zijn in onderhandeling over het openbreken en verlengen van hun verbintenis. Dat is TjerkstraMedia CW ten ore gekomen. Shermar speelde afgelopen seizoen zestien wedstrijden voor MVV. Shermaine heeft dertien duels achter zijn naam staan.

De gebroeders Martina, beide 21 jaar, hebben een aflopende verbintenis (met optiejaar) bij de Zuid-Limburgse formatie, die het in de halve finale van de play-offs mogen uitvechten met Cambuur voor een finaleplaats.

Stankov

Mogelijk keert Antonio Stankov terug naar MVV Maastricht. De Macedonische rechtervleugelverdediger (26), die afgelopen half jaar uitkwam voor Achilles’29 in de Jupiler League en daar hoge ogen gooide, speelde van 2012 tot 2014 al bij de Maastrichtse club. Ook Fortuna Sittard en De Graafschap hebben interesse in de verdediger.

Stankov als vervanger van Ciranni. Lijkt me wel een goede zet. Ik zag Stankov altijd graag voetballen. Ook bij Achilles deed hij het niet onaardig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice
Discussie gesloten.
12 mei 2017 19:55
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #44

Zeikbak schreef : Een spits als Sjoerd Ars zou denk ik nog bruikbaar zijn ook voor MVV. Ervaring, en zeker bij de ploegen waar je 10 kansen per wedstrijd krijgt, goed voor doelpunten. En laten wij nou net een ploeg zijn die meer dan voldoende kansen krijgt. Bij Fortuna geflopt, maar daar krijg je ook maar 1 tot 2 kansen per wedstrijd. Overigens zou die Stokkers misschien ook nog wel een optie kunnen zijn.


Beide hebben een doorlopend contract dus dat word hem niet.
Discussie gesloten.
13 mei 2017 10:47
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
Transfergeruchten seizoen 2017-2018 #45
Laat Stankov lekker gaan ballen bij rkvcl .......de halve .......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.271 seconden