transfers seizoen 2016-2017

23 mei 2016 13:44 23 mei 2016 13:48 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #61

De Makelaar schreef : Dan ben je slecht geinformeerd naar de salarissen en transfersommen van deze 3 spelers.

MVV zit dicht tegen de top van de jupiler league aan. Wat zij missen is dus scorend vermogen. Gemiste kans voor promotie. zie Eagles.
Wil MVV de grote stap maken zullen zij zich dus moeten versterken in de aanval en deze spelers vallen binnen het budget van MVV

Nou vertel dan eens wat meer details en waarom ze in het budget van MVV zouden vallen?
Over het gemis van scorend vermogen weten we meer dan zat.

Zou zeggen vervoeg je bij MVV zelf en doe daar een verkooppraatje maar niet hier. Oh en als MVV je zo aan het hart gaat, zou het fijn zijn als je een deel van je verdiensten doneert aan VZM mochten deze spelers inderdaad naar MVV komen, dan ben je wel via dit forum en supporters aan deze adviezen gekomen, het mes snijdt aan twee kanten nietwaar? ;)

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2016 13:46
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #62
En die staat in de belangstelling van Galatasaray

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2016 16:48
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #63

mvv4ever schreef : Ik ben het met je eens dat als we een scorende spits hadden dat we de finale zowiezo hadden gehaald van de play offs. En misschien zelfs wel promotie hadden gehaald.


Als we scorende spitsen hadden gehad hadden we zowiezo al de eerste ronde van de play-offs kunnen overslaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2016 18:17 23 mei 2016 18:18 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #64
Zal een goedbedoelde tip zijn van De Makelaar, maar denken jullie nu echt dat een belangenbehartiger van een speler dit op een openbaar forum aan MVV supporters zal voorleggen? Zal heus geen vergoeding hiervoor krijgen staan ook alle 3 bij een andere makelaar onder contract.

Over de spelers zelf, lijkt mij Famara Diedhiou zeker een versterking gezien zijn scoringsdrift. Echter inderdaad qua financiën onhaalbaar dus weinig nut hier verder over te discussiëren.

Jordan Remacle is nog altijd een bruikbare flankspeler zoals hij bij RKC, Helmond en RBC ook voorheen was. 8 assists vorig jaar niet slecht in 1e Klasse voor OHL. Heeft wat ik op Transfermarkt zie de Turkse Eris Kismet als makelaar. Volgens mij geen grote vriend van Elsen zie destijds het gedoe met Laurent Castellana en diens onderhandelingen. Ook Christian Brüls is een voorbeeld. Destijds als 15-jarige nog Benteke aangeboden aan Elsen en is toen afgewezen. Met andere woorden Remacle gaat niet komen.

Luxemburger Aurelien Joachim hard werkende spits. Beetje type Verheydt. In de Eredivisie tegen degradatie gespeeld met RKC en Willem II. Zijn 6 goals per seizoen valt op zich mee. Afgelopen seizoen bij White Star 9 goals in 10 wedstrijden is erg sterk. Echter White Star moet dan wel echt failliet zien met zijn 3-jarig contract. MVV zal toch geen transfersommen betalen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Makelaar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2016 18:45
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #65
Mbt Remacle: is niet eens transfervrij dus ook kansloos.


Bericht van vandaag, staat ook in de belangstelling van Eupen, Lokeren en Antwerp.
www.voetbalprimeur.be/nieuws/661326/rema...lassers-rekenen.html

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2016 19:06
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #66
Als je een speler als Remacle haalt, moet hij ook spelen. Met Croux en Guvenc heeft MVV al haar flanken bezet. Remacle zou te duur zijn als je die op de bank zet. Maar die lijkt me onhaalbaar.

Ik zou gaan dan voor Kevin van Kippersluis. Wellicht goedkoper. Maar ook geen slechte speler. Hij kan ook als middenvelder spelen.

Ik laat me verrassen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2016 22:01
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #67
mijn gewenste betaalbare centrumspits, Lars Hutten, gaat naar het buitenland. Jammer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2016 23:43
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #68
bij deze


Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2016 09:59
De Makelaar
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #69

Janepie schreef : bij deze

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2016 10:35
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 134
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #70
Waarom zo'n heftige reacties op De Makelaar? Het is toch maar een forumnaam? Hij had zich net zo makkelijk Kotspoejer kunnen noemen. Waren de reacties dan identiek of zou het dan als goedbedoelde adviezen worden beoordeeld?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, De Makelaar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2016 11:04 24 mei 2016 11:12 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #71
En wat gedacht van Wasiu Taiwo? Ik zag hem pas nog met een big mac langs de Geusselt lopen. Zou het dan toch....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2016 12:48
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #72

krampioen schreef : mijn gewenste betaalbare centrumspits, Lars Hutten, gaat naar het buitenland. Jammer.


Dat is een nummer 10 die uit teambelang bij Fortuna in de spits stond. Een positie die dus niet zijn voorkeur heeft. En voor zijn favoriete positie achter de spits vind ik hem te weinig creativiteit hebben om Peeters op te volgen. Ben blij dat die niet komt. Zijn betere opties voor te bedenken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2016 15:09
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #73
Wat ik al eerder meldde, is nu definitief:


Alessandro Ciranni voor twee seizoenen MVV’er

Alessandro Ciranni tekent, onder voorbehoud van medische goedkeuring, een contract voor twee seizoenen bij MVV Maastricht. De 19-jarige back, die overigens ook prima op het middenveld uit de voeten kan, kwam afgelopen winter op huurbasis over van KRC Genk.

De jonge Belg maakte zijn debuut voor de Sterrendragers op vrijdag 15 januari in de thuiswedstrijd tegen Helmond Sport en knokte zich met zijn eerste optreden meteen naar een basisplaats tijdens de uitwedstrijd tegen Jong PSV, drie dagen later.

Ciranni kwam tijdens het seizoen 2015-2016, ondanks een schouderblessure die hij opliep in de uitwedstrijd tegen FC Volendam, tot 12 optredens in de hoofdmacht.

Trainer Ron Elsen over Ciranni: “Met het vastleggen van Alessando binden we een jeugdige speler met een volwassen instelling, die ook nog eens op meerdere posities inzetbaar is. Hij heeft technische bagage, is snel en aanvallend ingesteld. Een typische back voor het spelsysteem dat MVV hanteert. We kunnen hem echter ook een linie naar voren schuiven, waar hij op de halfpositie ook tot zijn recht komt. Met zijn drive en inzet heeft hij afgelopen seizoen een goede indruk gemaakt. Wij zijn blij dat Alessandro ook de komende twee seizoenen de MVV-ster op de borst draagt.”

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2016 15:35
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3830
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #74
Goede speler, goede mentaliteit, kan nog veel groeien, zal geen hoog salaris krijgen: kortom, prima gedaan!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2016 19:24
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #75
Goede zet inderdaad.
Ook het feit dat ze dit soort spelers al zo snel vastleggen, geeft me toch het vermoeden dat er meer geld beschikbaar is dan voorgaande jaren
.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden