transfers seizoen 2016-2017

20 mei 2016 09:24
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #46
It only gets better

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2016 09:27
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #47
Biemans is meer dan welkom. Dat zou een vervanger kunnen zijn. Zulke types heeft MVV nodig voor een top 5.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2016 10:01
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1241
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #48

Schapendonk schreef : Biemans is meer dan welkom. Dat zou een vervanger kunnen zijn. Zulke types heeft MVV nodig voor een top 5.


Biemans heeft in de winterstop voor Den Bosch gekozen en dat was volgens mij geen succes.Laat hem maar lekker daar blijven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2016 11:09
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #49
Dat zal dan denk ik meer aan den Bosch hebben gelegen dan aan Biemans zelf. In ieder geval wou ik aangeven welke types MVV nodig heeft voor een top 5 + betaalbaar.De Belgische competitie ken ik niet zo, maar daar zou je inderdaad ook eens kunnen kijken. Maar als echter Peeters België verkiest boven Nederland denk ik dat MVV niet zo gewilt is. Zal wel weer een geld kwestie zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2016 11:20
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3823
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #50
Stef gaat daar naar het hoogste niveau he. Een speler gaat ook eerder naar pakweg NEC dan naar MVV op dit moment. Denk dat MVV (boven de tafel) wel degelijk meer te bieden heeft dan veel tweedeklassers in België.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mei 2016 11:34
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #51
Biemans is een goede ervaren speler, maar het is pas mei en ik zou toch nog even verder gaan kijken.
Lopen nog genoeg spelers rond.
Maar heb wel vertrouwen in MVV ze doen het de laatste jaren goed qua spelers halen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2016 07:21
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #52
Op dit moment is het gewoon een hele grote aderlating dat spelers als werker en peters er niet meer bij zijn komend seizoen.
Vind maar eens een betaalbare middenvelder zoals peters(tweede helft seizoen),en ook achterin nu werker weg is en maar moeten afwachten wie de positie naast kjel in gaat nemen.
Voor de rest wacht ik maar af,die seizoenskaart komt er echt wel(word mijn 50ste)...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2016 16:46
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #53
Wanneer word het spelersbudget/begroting van MVV bekend ?

MVV moet nu echt doorhalen en een selectie samenstellen voor top-5. Desnoods een risicootje van 100.000 als dat 2 kwalitatieve toppers brengt. Maastricht is nog steeds geïnteresseerd in MVV als het goed gaat. Dat hebben de Playoffs bewezen.
Stel je voor als we in de play-offs hadden beschikt over 2 aanvallers van de kwaliteit Peeters/Labylle/Ippel/Croux. Gegarandeerd dat we vandaag en donderdag nog een wedstrijd hadden gespeeld. Met als gevolg een uitverkocht huis die de 2 aankopen meteen hadden terugbetaald.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2016 18:43
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #54

Sjotelsplak schreef : Wanneer word het spelersbudget/begroting van MVV bekend ?

MVV moet nu echt doorhalen en een selectie samenstellen voor top-5. Desnoods een risicootje van 100.000 als dat 2 kwalitatieve toppers brengt. (...)


Uhm, alle top5 clubs hebben een spelersbegroting van (ver over) 1 miljoen euro. MVV heeft 630.000 euro. Al doe je daar een ton bij, dan heb je nog een enorm gat he. En dan komt de tegenvraag weer, van wat jij noemt, ''ff doorhalen'. Hoe kun je risico nemen als er geen geld is? Er gaat geen euro uit wat er niet is, en dit blijft zo.

MVV was afgelopen seizoen aan zet met een leuke reclame voetbal. Wat mij betreft geslaagd. Het is nu juist aan sponsoren en supporters om dat te belonen met een minstens 10% meer (seizoen)kaartverkoop en meer sponsoren. En dan kan MVV het weer gaan waarmaken.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2016 12:32
De Makelaar
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #55
Transfertips,
Als ik MVV was zou ik hier zeker naar kijken.

Famara Diedhiou - Speelt op huurbasis voor Clemont foot, en word verhuurd door Sochaux.
Snelle aanvaller, doelgericht, afgelopen seizoen 21 doelpunten in de franse liga 2.

Aurélien Joachim, deze luxemburgse topscorer speelde afgelopen seizoen voor WS Brussels. Doordat WS geen licentie voor komend seizoen heeft ontvangen kan deze speler voor een prikkie weg. Voormalig spits oa bij RKC

Jordan Remacle deze aanvaller van OH Leuven mag weg door degradatie. snelle aanvaller uit verviers
De volgende gebruiker (s) zei dank u Josef1982

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2016 12:40
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 88
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #56
Ben jij je spelers hier aan het verkopen? Denk je nu werkelijk dat MVV kan tippen aan de salarissen die ze geven in de franse liga 2?Zelfde geldt voor die Remacle, zal ook onbetaalbaar zijn.

Die Joachim zal hier ook niet heen komen.

Probeer een ander forum zou ik zeggen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2016 12:44 23 mei 2016 12:48 door De Makelaar.
De Makelaar
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #57
Dan ben je slecht geinformeerd naar de salarissen en transfersommen van deze 3 spelers.

MVV zit dicht tegen de top van de jupiler league aan. Wat zij missen is dus scorend vermogen. Gemiste kans voor promotie. zie Eagles.
Wil MVV de grote stap maken zullen zij zich dus moeten versterken in de aanval en deze spelers vallen binnen het budget van MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2016 13:17
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 88
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #58
Misschien contact opnemen met MVV i.p.v. supporters?

MVV staat bijna onderaan qua spelersbudget, dus wie is hier nu slecht geïnformeerd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2016 13:18
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #59
Vertel eens wat nieuws Makelaar. Hoeveel % steek je zelf in je zak eigelijk?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2016 13:19
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #60
Ik ben het met je eens dat als we een scorende spits hadden dat we de finale zowiezo hadden gehaald van de play offs. En misschien zelfs wel promotie hadden gehaald. Maar je moet ook spitsen kunnen halen binnen het budget en je weet nooit hoe spelers hier gaan spelen.

Famara Diedhiou speelt op huurbasis misschien dat we hem ook wel op huurbasis kunnen halen ik ken hem niet , maar 21 doelpunten in liga 2 doet hij niet zomaar. Maar ik weet niet wat hij aan salaris vraagt lijkt mij idd dat hij genoeg verdiend.

Aurélien Joachim kan voor een prikkie weg? MVV betaald zelden tot nooit een transfersom en zie het nu ook niet gebeuren. En heb hem toen gezien bij RKC maar ik was er geen fan van hoor. Scoorde btw volgens mij ook niet veel bij RKC.

Jordan Remacle scoort ook niet veel dus hebben we ook totaal niks aan.


Ik zie dus alleen in Famara Diedhiou enige versterking, maar lijkt mij dat hij teveel aan salaris verdiend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.402 seconden