transfers seizoen 2016-2017

19 mei 2016 13:28
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #31
Santiago Palacios keert terug van zijn huurperiode. na thuisfront

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2016 14:02
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2016 14:13
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #33
Citaat uit AD over artikel over Roda:

"Zoals het er naar uitziet blijven Jens van Son (Fortuna) en Santiago Palacios (MVV) die beiden nog een doorlopend contract hebben bij Roda, wel bij de club aan wie ze verhuurd zijn".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2016 14:47
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #34

Gohf schreef : Citaat uit AD over artikel over Roda:

"Zoals het er naar uitziet blijven Jens van Son (Fortuna) en Santiago Palacios (MVV) die beiden nog een doorlopend contract hebben bij Roda, wel bij de club aan wie ze verhuurd zijn".


Hmmm, weet het niet hoor. Palacios kan leuk meevoetballen maar is voor de goal niet koelbloedig genoeg. Had gehoopt dat er een versterking zou komen voor zijn plaats eerlijk gezegd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2016 16:22
Kwatsj
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #35
Top dat Loshaj is vastgelegd. Hij heeft zich de laatste wedstrijden toch echte bewezen en kan zomaar een topper worden binnen MVV. Lekker om te zien dat er "langdurige" contracten worden afgesloten, eindelijk kunnen we bouwen aan een goede basis.

En mocht het waar zijn dat het initiatief 500.000euro heeft opgeleverd. Tsjaa dan heb ik alle vertrouwen in het komende seizoen. Wellicht een leuke transferperiode voor ons.

Iech wach nog steeds op t momint tot v'r mit z'n alle oppe Vrietof stoon. En dat geit volgend jaor gebuire! B) B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2016 16:23 19 mei 2016 16:28 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #36
Werker en von Paulus terug naar Duitsland. We hebben weer opnieuw een achterman nodig en de broodnodige spits. Alles is weer zoals begin vorig seizoen. Opnieuw beginnen dan maar.Wordt het weer op het laatste moment? Of is MVV dit keer iets sneller.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2016 16:52
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #37

Schapendonk schreef : Werker en von Paulus terug naar Duitsland. We hebben weer opnieuw een achterman nodig en de broodnodige spits. Alles is weer zoals begin vorig seizoen. Opnieuw beginnen dan maar.Wordt het weer op het laatste moment? Of is MVV dit keer iets sneller.

Opnieuw beginnen? We hebben met Nys, Ippel en Loshaj nu al een degelijk middenveld staan. Uiteraard moet er nog gezocht worden naar een nieuwe spelverdeler. Loshaj zal deze rol nog niet op zich kunnen nemen, al zit er veel potentie in hem. Mooi dat hij een 2 jarig contract heeft gekregen van MVV.

Verder neem ik aan dat Labylle bij ons zal blijven. Dan hebben we met Labylle en Moustafa de back posities mooi bezet. Wel moet er naarstig gezocht worden naar twee nieuwe centrale verdedigers, en een keeper. Kuipers laat nog lang op zich wachten. Overigens zag ik dat Bart Biemans z'n contract is afgelopen bij Roda. Wellicht iets voor MVV?

In de aanvalslinie missen we alleen zoals eerder aangegeven nog een echte killer. Laten we nu hopen dat de geruchten over die 500.000 waar zijn. Hiervan zouden we eventueel een goede spits een 2 jarig contract kunnen aanbieden. Met een goed scorende spits hadden we dit seizoen makkelijk top 5 gedraaid. Zo gaat het nu eenmaal in de Jupiler-League.

Al met al, goede hoop voor komend seizoen. Laten we een gooi doen naar een top 5 klassering gamins? ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2016 17:33
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #38
Als wij Coppens, Knops en Labylle kunnen verlengen, dan hebben wij al 17 spelers vastgelegd. Vorig seizoen hebben wij in de 1e seizoenshelft veel punten verspeeld. Dat zal nu niet gebeuren. Ik zie het helemaal zitten.
p.s. Is Hutten een centrumspits? heeft toch 12 doelpunten in een slecht presterend team gescoord.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2016 17:48
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #39
Ik tel de volgende spelers die in principe onder contract staan: Nijs, Croux, Martina 2x, Pereira, Verheydt, Loshaj, Kuipers, Ippel, Moustafa, Güvenc. Dat zijn er 11, waarschijnlijk ben ik nog iemand vergeten.

Twee keepers moeten erbij, ervan uitgaande dat Coppens niet verlengd. Als Knops niet verlengd en Werker niet meer wordt uitgeleend dan moeten er minstens 2 centrale verdedigers bij. Misschien zelfs 3 afhankelijk van fysieke gesteldheid van Kuipers. Verder moet er ofwel links achterin ofwel rechtsachter iemand bij, afhankelijk natuurlijk of Labylle verlengd. Indien hij verlengt kan Moustafa terug naar rechts, en indien hij weggaat zou Moustafa op links kunnen blijven spelen. Dan zou er wellicht een nieuwe rechtsback bij kunnen. Daarnaast natuurlijk een creatieve middenvelder als vervanger van Peeters. Ook zou ik graag een echte rechtsbuiten erbij hebben, een type Croux, maar dan op rechts. Dit seizoen hebben een aantal spelers die plek opgevuld (Martina, Pollizi, Güvenc onder andere), maar niemand echt overtuigend. En een spits moet er sowieso bij, alleen al vanwege het feit dat er momenteel met Verheydt maar één spits in de selectie zit.

Al met al hebben we momenteel zeker 4 basisplekken (keeper, centraal achterin 2x, en op het middenveld) die sowieso opgevuld moeten worden, en is daarnaast met name voorin versterking gewenst. Voorgaande jaren heeft de technische staf over het algemeen prima werk afgeleverd bij het scouten en aantrekken van spelers binnen het beschikbare budget. Hopen dat dat dit jaar weer lukt, en dat er wellicht door de playoff inkomsten misschien zelfs iets extra's inzit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2016 19:03 19 mei 2016 19:04 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #40
Palacios is voetballend een goede speler, maar niet koelbloedig. Hopelijk haalt MVV wel een koelbloedige spits.
Ik ga ervan uit dat de spelers met een amateurcontract (Odutayo) en de jeugdspelers (Pastoor, van Melick) bij de selectie zullen blijven. Heeft Mario Bilate een club? Volgens transfermarkt.nl niet. Lijkt me geen slechte speler.

Ik verwacht dat Coppens blijft. Is het al definitief dat die Senne Vits van Standard Luik komt? Dan heb je 3 doelmannen. Dan zit je daar al goed. Mocht Coppens niet blijven, hoop ik op Tom Muyters.

Loshaj is binnen, dat is een zeer goede zet. Hij kan veel leren van Ippel en Nys. Afwachten de komende periode wat er gaat gebeuren met Knops, Labylle en Coppens. En de huurlingen van Genk (Polizzi, Ciranni, Vrijsen). Mocht Labylle blijven, heb je met Labylle, Moustafa en de beide Martina's de backplaatsen bezat. Pereira (waarvan ik hoop dat hij vertrekt) kan ook als rechtsback uit de voeten. Ciranni zou ik graag nog een jaar willen zien. Vrijsen lijkt me dan niet meer nodig. Mocht Knops blijven, heb je met Knops, Kuipers en Pereira 3 centrum verdedigers. In Pereira heb ik heel weinig vertrouwen. Het duo Kuipers-Knops was ook los zand. Werker zal voor zijn kans gaan bij FC Wah Wah. Dan heb je 2 nieuwe centrale verdedigers nodig. 3 mocht Pereira vertrekken.

Ook zullen misschien nog spelers uit de A-jeugd kunnen doorstromen. Spelers als Basil Magermans (19, positie geen idee) en Di Livio Jungschleger (19, aanvaller, flankspeler) trainden de laatste weken al mee. Het zou me niks verbazen als MVV hun bij de selectie gaan halen, zoals Van Melick en Pastoor.

Middenveld bestaat uit: Nys, Ippel, Loshaj en Van Melick. Wat ik begrepen heb, is dat Polizzi niet terugkeert bij Genk. Ik twijfel nog over Polizzi. Ik zie in Polizzi geen basisspeler. Huseyin Dogan van Sparta, Lars Hutten (Fortuna) of Boy Deul (FC Emmen) zouden
opties kunnen zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2016 19:54
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #41
Polizzi vond ik de eerste seizoenshelft anders heel sterk spelen. Eigenlijk hoop ik wel dat hij blijft

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2016 19:58
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #42
Overigens is Ciranni ook in gesprek met MVV voor een contract.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2016 20:12
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #43

Audiowaste schreef : Overigens is Ciranni ook in gesprek met MVV voor een contract.


Zou ook goede zet zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mei 2016 22:23
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #44
Heerlijk al die geruchten!

Sommigen hopen al op Muyters...vraag Tom eens wat hij verdient bij Excelsior :blink:

Palacios niet koelbloedig? Volgens mij maakte hij er 43 een seizoen of twee geleden. Dan heb je toch een behoorlijk goal instinct. Vormcrisis lijkt me eerder goed woord.

Ik hoor hier -alweer- dat kuipers nog een lang traject gaat worden. Pffffffffffffffff. Een paar weken geleden werd gezegd dat ie tijdens playoffs kon invallen als het niet anders kon, anders geen risico. En dan neem je toch aan dat ie vanaf 1 juli gewoon volle bak meetraint.

Ik vraag me af wanneer Wasio Taiwo weer gespot gaan worden bij de Geusselt.

En ohja, maak elkaar nou niet gek met dat verhaal van die 5 ton, ga er vanuit dat dat broodje aap verhaal is. Dan kan het alleen maar meevallen!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mei 2016 09:13
Ghostrider
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 20
Meer
transfers seizoen 2016-2017 #45
Jij mag niet meer raden!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.466 seconden